- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Geralt of rivia
-
- 209 messages
- 0 votes
Thanks man
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Enkele berichten die niet meer van toepassing zijn verwijderd.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Berichten verplaatst naar De Site > Gebruikers > Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
Myers91
-
- 37 messages
- 26 votes
Hallo,
Heb me vandaag nieuw ingeschreven op Moviemeter om ook mijn mening te vertellen over films die ik ga of heb gezien
Hoop ook via deze weg misschien nieuwe mensen te leren kennen
met vriendelijk groet,
Patrick/Myers91 !!
Don Homer
-
- 510 messages
- 1297 votes
Hallo allemaal, Mijn complimenten voor de gezellige website! Ik ben Don Homer, geïnspireerd op een fantasie van Homer Simpson die Don Fanucci uit the godfather 2 parodieert (te vinden op YouTube). Ik ben de afgelopen jaren groot filmfan geworden en sinds dit jaar ook lid en verslaafd aan moviemeter!
Geralt of rivia
-
- 209 messages
- 0 votes
Hallo allemaal, Mijn complimenten voor de gezellige website! Ik ben Don Homer, geïnspireerd op een fantasie van Homer Simpson die Don Fanucci uit the godfather 2 parodieert (te vinden op YouTube). Ik ben de afgelopen jaren groot filmfan geworden en sinds dit jaar ook lid en verslaafd aan moviemeter!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Stel je eens voor Malick! Ruim 12 jaar lid, meer dan 8000 stemmen, bijna 9000 berichten, 250 meningen en 766 toevoegingen. En dan heb ik nog nooit van je gehoord? Hoe kan dat!?
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Het is dus voor iedereen mogelijk om zijn of haar gebruikersnaam te veranderen?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Het is dus voor iedereen mogelijk om zijn of haar gebruikersnaam te veranderen?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ah oké, Malick is inderdaad wel een speciaal geval.
kaketoe
-
- 827 messages
- 1708 votes
Waar precies? Ik ben erg benieuwd naar de kwalificaties van speciale gevallen.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Waar precies? Ik ben erg benieuwd naar de kwalificaties van speciale gevallen.
Koenmaakjemijnschoen
-
- 15 messages
- 783 votes
hoitjes,
Sinds twee jaar ben ik een groot fan van moviemeter en de kneiter leuke recensies hier op de site.
zelf ben ik een 19 jarige gozer en filmfanaat in wording, door een hersenbloeding heb ik iets meer moeite gekregen met onder andere mijn schrijfvaardigheid dit wil ik graag verbeteren door iets actiever hier te worden op moviemeter. daarnaast vind ik het natuurlijk gewoon leuk om bezig te zijn met film en nieuwe pareltjes te ontdekken.
groetjes koen
m0ldyattak1
-
- 4 messages
- 1 votes
Hoi allemaal. Ik wilde even vragen; moet je perse 16 jaar of ouder zijn om te stemmen op een film voor 16 jaar en ouder. Ik ben namelijk wat jonger en wilde weten of dat uitmaakt.
Ajax&Filmfreak
-
- 3361 messages
- 3729 votes
Hoi Cas,
Ik denk dat je vraag eerder hier
thuis hoort.
Maar ik kan je wel vertellen dat hier op Moviemeter niemand je leeftijd zal controleren als je ergens op stemd
.
Veel plezier hier op de De filmsite van de Benelux!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hoi allemaal. Ik wilde even vragen; moet je perse 16 jaar of ouder zijn om te stemmen op een film voor 16 jaar en ouder. Ik ben namelijk wat jonger en wilde weten of dat uitmaakt.
Zolang je het maar voor je moeder verborgen weet te houden. Dan is het goed.