- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
niethie
-
- 7319 messages
- 7284 votes
Effe offtopic.
Waar ben je eigenlijk gebleven op musicmeter, jij was user EVANSHEWSON toch?
Las je berichten altijd met veel plezier. 
LindaS
-
- 10 messages
- 0 votes
niethie ook op MuMe? 
(pfff, twee meters, heb nu helemaal geen tijd meer voor een (non-virtueel) sociaal leven
)
Max en Joep
-
- 1815 messages
- 0 votes
niethie ook op MuMe? 
(pfff, twee meters, heb nu helemaal geen tijd meer voor een (non-virtueel) sociaal leven
)
da;s ook nergens voor nodig.
wie heeft er nog een leven nodig als je internet hebt? 
niethie
-
- 7319 messages
- 7284 votes
niethie ook op MuMe? 

da;s ook nergens voor nodig.
wie heeft er nog een leven nodig als je internet hebt? 
kelinci
-
- 20 messages
- 0 votes
Ik kom hier vaak kijken over films of het wat is, ik heb heel veel aan deze site gehad dus ik dacht dan maak ik maar een accountje aan,
ook handig ...
belchinees
-
- 4182 messages
- 2326 votes
Welkom!
Is dat jouw vriendinnetje op je avatar? 
kelinci
-
- 20 messages
- 0 votes
nee is een oude scharrel, staat nog op deze computer (op werk)
Max en Joep
-
- 1815 messages
- 0 votes
nou, dat was een bijzonder aantrekkelijke scharrel dan hoor!
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
Welkom.
Wel een lekker wijf trouwens in die avatar. 
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
nou de avatar trekt heel wat bekijks dus ik zal ook maar eens even wat zeggen.....
lekker koppie
en natuurlijk van harte welkom, je hebt niet alleen smaak wat betreft films maar ook vrouwen
Apollinisch
-
- 21300 messages
- 0 votes
Een foto van je ex(?) als avatar?
Oké, ieder z'n ding...
Marco Mel
-
- 5 messages
- 0 votes
Beste mede moviemeters,
Ik ben Marco Mel en ik schreef het boek de Z Mannen die over Nederlandse Superhelden. Voor wie van Superhelden houdt kan dat interessant zijn.
Ik hou van superhelden en toen vroeg ik me ooit af waarom ze nooit uit Nederland kwamen. Dat idee hield me bezig totdat ik dacht dat de situatie zich al lang voorgedaan had waar Nederlandse Superhelde geboren werden. Die situatie moest onderstreept worden. Ik deed het en toen kwamen de Z Mannen.
Hier is iedereen welkom om met mij in mijn topic Nederlandse Superhelden - de Z Mannen te praten maar iedereen kan ook in internet kijken vanaf google naar de Z Mannen of Marco Mel.
Voor wie niet vindt wat ie zoekt kan het ook anders. Je kan ook hier komen waar ik een Superhelden kalender digitaal heb en een kalender kan voor iedereen handig zijn.
Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! - mijnalbum.nl
Laat het maar even weten en desnoods kom je in mijn mail [email protected]
Sterkte ermee