- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Florsi Florsa
-
- 5 messages
- 26 votes
Floris de Haan (familie van), 16 jaar.
Ik kijk niet heel erg veel films maar ik weet wel een Naked Gun te herkennen als-ie voor me staat.
Justinx
-
- 29 messages
- 65 votes
Hallo daar. Ik ben Justin en ben (best wel) actief op MusicMeter en Gamesmeter, onder dezelfde naam Justinx. Ik mag tegenwoordig, meer dan anders, graag eens een filmpje kijken en daarover wil ik hier mijn mening graag over kwijt. Muziek blijft mijn grootste passie en uitgewijde recensies over films zul je - in tegenstelling tot MusicMeter - niet van mij vinden ben ik bang. Maar ik ga mijn best doen om uitgebreid mijn mening te verkondigen
.
En, oja, mijn favoriete actrice blijft uiteraard Sandra Bullock. Prachtig mooie vrouw, goede actrice - een vrouw naar mijn hart. Haar films mag ik graag bekijken.
Op mijn top 10 moet ik nog even broeien, hoewel Butterfly Effect een goede eerste plaats kan verwachten. Hopelijk zie ik jullie snel terug op het forum of bij de verschillende discussiepunten. Wees gegroet!
Justinx
-
- 29 messages
- 65 votes
Familie van wie? Welkom trouwens 
Foppe? 
Florsi Florsa
-
- 5 messages
- 26 votes
Foppe? 
Nee, Henk en Harriët.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31191 messages
- 5473 votes
Welkom iedereen 
MovieGirl13
-
- 17 messages
- 499 votes
Hallo, Ik ben Kimberly en 13 jaar. Wij hebben thuis heel veel films ik heb een papiertje waarop ze opstaan dan kan ik doorsrepen met groen (leuk) of Rood(stom) wanneer ik ze gehad heb.
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
Welkom Kim, Floris, Jusin und steve
timbo_
-
- 13116 messages
- 3881 votes
Welkom Kimberly. Dat je nog veel groene strepen mag zetten.
Brutus001
-
- 19 messages
- 9 votes
In De Site > Gebruikers > voorstellen:
Hallo iedereen!
ik ben nieuw hier bij moviemeter, maar ik volgde de site al een lange tijd.
mijn hobby's zijn films kijken en koken.
Groet,
Brutus001.