• 177.938 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.588 votes
Profile

Mailmydisc.com

JP

• 620 messages
  • 262 votes

Soms moet je mazzel hebben. Als het meezit ontvang ik morgen de box van Shrek 1&2 voor 1 disccredit.

JP

• 620 messages
  • 262 votes

JP wrote:

Soms moet je mazzel hebben. Als het meezit ontvang ik morgen de box van Shrek 1&2 voor 1 disccredit.

En ja hoor! Gesealed en al. Ik ben tevreden.

Ben sowieso wel redelijk tevreden tot nu toe. Heb Fantasia 2000, die zeer moeilijk te krijgen is, in perfecte staat ontvangen. En ook een cd van de Cranberries (die ik vroeger grijsdraaide maar kwijt was) voor 1 credit op de mat gekregen...

JP

• 620 messages
  • 262 votes

Hoe staat het er met iedereen voor bij MailMyDisc?

Ik ben redelijk tevreden. 1 Item beschadigd ontvangen maar daar vrij snel een goede vervanger voor gekregen.

Heb zelf al aardig wat dvd's verstuurd maar het ontvangen loopt nog niet enorm storm. Heb een vrij uitgebreide wishlist maar de meeste items hiervan zijn niet direct beschikbaar. De meeste items in mijn wishlist zijn dan ook echt koopjes en kan me wel voorstellen dat mensen deze niet snel van de hand doen (waarom men ze dan op de verkooplijst zet is ook voor mij een raadsel).

Dit zijn de dvd's die ik heb ontvangen en voor 10 disccredits (Fantasia koste al 3) denk ik dat ik hier niet over mag klagen:

- Blade runner (director's cut)

- Mar Adentro

- The Meaning Of Life

- Fantasia 2000

- Shrek 1 & 2 collection

- To the faithful departed, cd Cranberries

Voorlopig wel tevreden dus. Jullie?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Bij mij al weken geen beweging. Ik heb geen disccredits meer, en de titels die ik aanbied, zijn blijkbaar niet zo gewild....

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Mij ook niet. Niks meer vernomen na mijn laatste post hier. De mail heb ik nooit gekregen en met de melding dat ik te weinig direct beschikbare titels op mijn lijstje heb staan, kan ik niet veel. Ik hoef me toch niet te gaan verlagen tot 'tweede keus' dvd's? Heb enkel verstuurd, niks ontvangen.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Ik heb er telefonisch disccredits bijgeboekt, maar die nooit ontvangen.

JP

• 620 messages
  • 262 votes

Quido wrote:

Mij ook niet. Niks meer vernomen na mijn laatste post hier. De mail heb ik nooit gekregen en met de melding dat ik te weinig direct beschikbare titels op mijn lijstje heb staan, kan ik niet veel. Ik hoef me toch niet te gaan verlagen tot 'tweede keus' dvd's? Heb enkel verstuurd, niks ontvangen.

Mmm, dat is wel balen.

Ik heb inmiddels ook vrij veel credits opgespaard & ga binnenkort ook maar weer eens iets kiezen wat wel direct beschikbaar is. Over het algemeen heb ik deze nog niet in mijn wensenlijst staan omdat ik het aantal te betalen credits teveel in de buurt vind komen bij de winkelprijs. En ja, ga natuurlijk niet een tweedehands dvd aanschaffen als ik die voor een paar euro meer nieuw kan kopen. Maar ja, nu ik eenmaal zoveel credits heb misschien toch maar eens wat uitzoeken...

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Momenteel heb ik hetzelfde als Kappeuter. Het staat dus al een paar weken stil. Niet erg verder. Snap het ook wel, gezien mijn titels.

JP

• 620 messages
  • 262 votes

Eens wat nieuwe titels in je wensenlijst zetten kan inderdaad geen kwaad. Zo had ik de 1disc van Forrest Gump op mn lijstje staan voor 2 credits. Nu heb ik zojuist de 2disc voor 3 credits aangevinkt & die wordt gelijk naar me opgestuurd...

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Een maand (ofzo) geleden ben ik helemaal met MMD gestopt. Ik had een stapel van ongeveer 35 cd's toegevoegd om aan te bieden, maar na 2 maanden wachten (en vele e-mails met even zoveel beloftes dat echt volgende week... blabla) waren die nog steeds niet verwerkt. Ik heb er echt geen zin meer in.

JP

• 620 messages
  • 262 votes

Iedereen ermee gekapt?

Voorlopig wel tevreden want ben al aardig van de mindere dvd's uit mn collectie afgekomen. Alleen dat versturen begint me wel een beetje de neus uit te komen...

Toch een flink aantal dvd's ontvangen maar ga voorlopig niks meer opsturen. Heb nog een credit of 25, dus eerst moet er maar weer eens een flink aantal schijfjes naar mij verstuurd worden. Gisteren overigens nog eens kritisch door de lijsten heengelopen (tip: kijk niet in de categorielijsten maar juist bij de users) & kreeg vandaag bericht dat Ran, Insomnia en Casablanca naar me toekomen.

Verder ben ik tot nu toe voornamelijk erg blij met het ontvangen van the Good, the Bad and the Ugly, Planet of the Apes 86, Forrest Gump, Mar Adentro, Blade Runner, Meaning of Life, Fantasia 2000, Minoes, Toy Story en enkele Disney Classics.

JP

• 620 messages
  • 262 votes

JP wrote:

Kreeg vandaag bericht dat Ran, Insomnia en Casablanca naar me toekomen.

Inmiddels komen ook Ben Hur, The Dark Crystal, Corpse Bride & The Longest Day mijn richting op...

Nog genoeg credits maar af en toe goed rondkijken kan dus geen kwaad...

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Bij mij is het andersom: ik heb nog wel 2 euro saldo, maar geen. disccredits meer. Tot nu toe heb ik via MailMyDisc de volgende titels aangeschaft: Deliverance, What's Eating Gilbert Grape, The Graduate, In the Bedroom, How Green Was My Valley, Miller's Crossing en Barton Fink.

From Dusk till Dawn, Harry Potter en de Gevangene van Azkaban en High Noon staan op het lijstje van titels die ik nog kwijt wil, maar er is daar weinig interesse voor.

Ik heb trouwens totaal geen problemen met de site. Oké, de service is misschien niet optimaal, maar de site is toch handig om ongewenste dvd's kwijt te raken. Ook heb ik elke DVD in goede staat ontvangen en ik heb dus ook geen problemen met het versturen zonder hoesjes, al kom ik er nu een te kort. Ach ja, dan maken die bespaarde verzendkosten zich nuttig.

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

Ik heb € 1,- saldo en 4 disccredits.. dus als iemand mij Babel of The Departed beschikbaar wilt stellen.

JP

• 620 messages
  • 262 votes

Misschien een tip voor mensen die nog credits en saldo hebben maar niks ontvangen: neus eens rond bij de cd's.

Ik zelf heb maandag een aantal goedkope direct beschikbare cd's geselecteerd die ik niet de moeite waard vond om te kopen maar me wel geinig leken voor in de collectie.

Vandaag lagen "Every Breath You Take, the Singles Collection - the Police", "We can't dance - Genesis", "Greatest Hits - Roxette" en "Opera Preludes - Richard Wagner" op de mat.

Dit alles voor een totaal van 4 disccredits. Koopje dus & de eerste twee zijn nog steeds beschikbaar...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Oogst na 6 maanden ruilen:

Raising Arizona, War of the Roses, Quiz Show, Skipped Parts, Take The Money and Run, The Trouble With Harry, Tape, Sunset Boulevard, Midnight Cowboy, Comme Une Image, The Big Kahuna, Office Space, Psycho, Spanglish, A Simple Plan, Millennium Mambo, Frantic, ExistenZ, The Straight Story, Single White Female. King of Comedy, Sweet and Lowdown, Ordinary People, Hundstage, Pane E Tulipani, Hurly Burly

Ik ben zeer tevreden. Zou alleen graag wat meer arthouse titels zien.

Zit nu helaas even zonder credits.

tijmengozer

• 124 messages
  • 3273 votes

Werkt de laatste tijd weer super

La Cité des Enfants Perdus, The Omen, Toto les Heros, Amadeus en Road to Perdition allen voor 2 credits gekregen.

Arthouse is wel te vinden, alleen vaak in de 'verkeerde' categorie, gericht zoeken op titels werkt wel.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Ik ben net lid. Als ik het goed heb werkt het zo.

Ik zet dvd's in mijn lijst "mijn collectie". als mensen daar iets in zien staan dat ze willen hebben kun je die versturen. Daarvoor krijg je credits en met die credits kun je weer anderen bestellen.

Heb ik het zo goed? Ik heb naamelijk al 16 blocks en Godsend opgestuurd.

En hoe werkt het met dat saldo?

tsjidde

• 2112 messages
  • 4038 votes

Ja, de ontvangers moeten aangeven dat ze de DVD in goede staat ontvangen hebben. Zodra zij dat hebben gedaan, krijg jij de betreffende credits bijgeschreven.

Als je voldoende credits en saldo hebt, krijg je (als ze beschikbaar zijn) DVD's uit je wenslijst toegestuurd.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

tsjidde wrote:

Ja, de ontvangers moeten aangeven dat ze de DVD in goede staat ontvangen hebben. Zodra zij dat hebben gedaan, krijg jij de betreffende credits bijgeschreven.

Als je voldoende credits en saldo hebt, krijg je (als ze beschikbaar zijn) DVD's uit je wenslijst toegestuurd.

Ok, maar hoeveel is 1 euro waard? En waarvoor heb je het nodig.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Elke dvd die je ontvangt kost 1 euro per stuk.

Dus het is verstandig even je saldo op 5 euro ofzo te zetten, anders kun je niet meteen dvd's ontvangen als je disccredits hebt

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Bedankt. Dan heb ik nog een vraag. Waarom staat de films die ik bij Mijn collectie heb staan niet dat ik ze heb (bij de link "Leden die deze dvd hebben)?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ja viel mij ook al eens op. Waarom dat is weet ik niet.

Alsnog zit het wel goed in het systeem, want je krijgt gewoon wel ruilverzoeken op die titels.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Ok. Bedankt. Het gaat wel best snel. Ik heb nu al (in een dag) 4 dvd's opgestuurd. En krijg daarmee 7 credits

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

Ik heb nog 5 disc-credits, maar geen saldo en ook geen beltegoed om m'n saldo met 1 euro op te waarderen..

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Ik zit weer met een probleem. Ik had in mij wenslijst 120 films staan. In een keer zonder iets te doen kreeg ik een email met "jackie Brown is naar je verstuurt". En nu wil ik nog wel iets (soort van kopen met disccredits) maar weet niet hoe dat moet.

tsjidde

• 2112 messages
  • 4038 votes

veron35 wrote:

Ik zit weer met een probleem. Ik had in mij wenslijst 120 films staan. In een keer zonder iets te doen kreeg ik een email met "jackie Brown is naar je verstuurt".

Jackie Brown had je dan blijkbaar in je wenslijst staan en die DVD zul je dan binnenkort wel ontvangen. Je had hem toch in je wenslijst gezet omdat je die graag wilde hebben?

En nu wil ik nog wel iets (soort van kopen met disccredits) maar weet niet hoe dat moet.

Je kunt eventueel van je saldo credits kopen. Ik meen dat 1 credit dan 3 euro kost. Maar waarom zou je dat doen? Je hebt al verschillende DVD's verzonden, dus daar heb je straks toch credits van? Anders kun je net zo goed DVD's in de winkel gaan kopen.

N.B. Je moet ook het systeem een beetje willen begrijpen. Je kunt niet zeggen "die ene DVD wil ik nu ontvangen", want het is maar de vraag of die ene DVD door iemand wordt aangeboden en of die persoon hem kwijt wil. Daarom vul je ook een wenslijst in, zodat je meer kans hebt dat een DVD die jij wilt hebben wordt aangeboden.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

tsjidde wrote:

(quote)

Jackie Brown had je dan blijkbaar in je wenslijst staan en die DVD zul je dan binnenkort wel ontvangen. Je had hem toch in je wenslijst gezet omdat je die graag wilde hebben?

Ja, dat klopt.

(quote)

Je kunt eventueel van je saldo credits kopen. Ik meen dat 1 credit dan 3 euro kost. Maar waarom zou je dat doen? Je hebt al verschillende DVD's verzonden, dus daar heb je straks toch credits van? Anders kun je net zo goed DVD's in de winkel gaan kopen.

Ik bedoelde het geen wat hieronder staat.

N.B. Je moet ook het systeem een beetje willen begrijpen. Je kunt niet zeggen "die ene DVD wil ik nu ontvangen", want het is maar de vraag of die ene DVD door iemand wordt aangeboden en of die persoon hem kwijt wil. Daarom vul je ook een wenslijst in, zodat je meer kans hebt dat een DVD die jij wilt hebben wordt aangeboden.

Oke, bedankt. Maar als er bij een film direct beschikbaar staat dan zou je hem toch meteen kunnen kopen?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Als aanbiedende partij krijgt je altijd een mailtje met de vraag of ie de dvd wil versturen. Daar kan je om wat voor reden je ook hebt, dus ook vanaf zien.

MXO

• 1449 messages
  • 532 votes

Ik heb op 10 juli een overschrijving gedaan naar Mailmydisc voor €5,00 aan saldo. Ik heb op dit moment nog steeds geen extra saldo ontvangen. Moet ik soms ergens anders een bevestiging plaatsen dat ik betaald heb of is er dan iets bij Mailmydisc fout gegaan. Waar kan ik om opheldering vragen?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.