• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.802 votes
Profile

Mailmydisc.com

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik denk dat je het beste even een mailtje kunt sturen naar de helpdesk. 11 dagen verwerkingstijd lijkt me niet in orde.

[email protected]

Ik raad je aan om, indien mogelijk, voortaan via paypal je saldo op te waarderen. Dan is het bedrag meteen bijgeschreven.

MXO

• 1449 messages
  • 532 votes

Bedankt voor het antwoord. Ja, ik ben pas een paar dagen 18 en ben dus pas net bezig met internetbankieren. Bedankt voor het antwoord in ieder geval!

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

MXO wrote:

Bedankt voor het antwoord. Ja, ik ben pas een paar dagen 18 en ben dus pas net bezig met internetbankieren. Bedankt voor het antwoord in ieder geval!

Daar hoef je geen 18 voor te zijn. Ik doe het nu al en ben 14. Als je internetbankierd krijg je bij mailmydisc volgens mij geen extra credits.

MXO

• 1449 messages
  • 532 votes

Bij ABN heb ik het altijd het antwoord gekregen dat het niet mogelijk was voor mijn 18de. Vreemd in ieder geval!

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

MXO wrote:

Bij ABN heb ik het altijd het antwoord gekregen dat het niet mogelijk was voor mijn 18de. Vreemd in ieder geval!

Ik zit bij de Rabobank. Daar zal het wel aan liggen.

Het gaat wel best snel nu al ontvangen:

The Beach

The Last Emperor/The African Queen

La Dolsa Vita

Far and Away

En onderweg:

Children of the Corn

Lost in Translation

MXO

• 1449 messages
  • 532 votes

Hahaha, ik haat je! La Dolca Vita voor 1 disc credit, hij stond beschikbaar, ik heb vandaag m'n saldo binnen (eindelijk maar na mijn email wel snel geregeld ) en hij staat niet meer als beschikbaar. Wie o wie zou dat gedaan hebben ?

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

MXO wrote:

Hahaha, ik haat je! La Dolca Vita voor 1 disc credit, hij stond beschikbaar, ik heb vandaag m'n saldo binnen (eindelijk maar na mijn email wel snel geregeld ) en hij staat niet meer als beschikbaar. Wie o wie zou dat gedaan hebben ?

Sorry, maar een paar dagen geleden stonden er twee versies van La Dolca Vita direct beschikbaar voor 1 disccredits. Meschien is die er nog.

Edit: hier is een link. En hier nog een.

MXO

• 1449 messages
  • 532 votes

Je hebt gelijk, bedankt voor de tip! Hij staat op m'n wishlist! Vreemd trouwens dat er 3 verschillende versies in omloop zijn!

MacGyver

• 14 messages
  • 3188 votes

Ik heb me sinds kort ook in laten schrijven bij MailMyDisc.nl en titels toegevoegd aan 'Mijn collectie' en 'Wenslijst'. Daarna kreeg ik vrij snel een e-mail met verzoek om DVD te versturen.

Nu is mijn vraag: Als ik besluit om de DVD naar desbetreffende persoon te versturen, krijgt die persoon dan ook een melding dat ik de DVD naar hem/haar verstuur? Of moet ik altijd mijn gegevens samen met de DVD mee versturen in de envelop, zodat die persoon weet wie de ‘DiscCredits’ moet krijgen? Hoe werkt dat systeem eigenlijk?

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Als jij hem verstuurd krijgt die gene waarna je hem verstuurt een Email met "... is naar je onderweg" dan kan hij op een link klikken als hij hem ontvangen en goedgekeurt heeft. Je hoeft hem dus alleen maar op te sturen.

MacGyver

• 14 messages
  • 3188 votes

Oké, bedankt voor je antwoord op mijn vraag.

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

Brotherhood Of War krijg ik via MailMyDisc van kappeuter.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Lag al een tijdje stil, ben blij dat er weer beweging in zit.

JP

• 620 messages
  • 262 votes

Ik ontvang af en toe ook nog wel eens wat, gisteren Wages of Fear ontvangen. Blij mee...

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Ik heb vandaag Jerry Maguire 2disc SE voor maar 1 disccredit ontvangen.

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

Ruilen via mailmydisc gaat bijna altijd zonder doosje. Lege dvd-doosjes kosten bij de videotheek in Tilburg overigens maar 0,25 cent per stuk.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Misschien leuk om hier wat tips te geven van titels die direct beschikbaar zijn:

Nella Citta L'Inferno (3 credits)

Tu Ridi (3 credits)

Thieves' Highway (3 credits)

Quiz Show (1 credit)

The Last Emperor / The African Queen (1 credit)

The Fabulous Baker Boys (2 credits)

Swimming Pool (3 credits)

Thirteen Conversations about One Thing (1 credit)

A Merry War (1 credit)

Brown Bunny (3 credits)

Dorp aan de Rivier (2 credits)

Sling Blade (1 credit)

Cary Grant box 2-dvd (2 credits)

La Caduta degli Dei, te vinden onder Damned (3 credits)

Le Souffle Au Coeur (4 credits)

Rembrandt (3 credits)

Uzak (4 credits)

Wan Pipel (2 credits)

Ik hoor graag jullie tips.

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

Thieves' Highway kun je net zo goed voor een paar euro in de winkel aanschaffen. De overige titels heeft bijna niemand in z'n lijstje staan.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Wat bedoel je met dat laatste?

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

De meeste titels daarvan zijn zo goed als niet te krijgen via mailmydisc. zo had ik o.a. The Last Emperor / The African Queen (1 credit) een hele tijd in m'n lijst staan zonder resultaat.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Fikret8 wrote:

De meeste titels daarvan zijn zo goed als niet te krijgen via mailmydisc. zo had ik o.a. The Last Emperor / The African Queen (1 credit) een hele tijd in m'n lijst staan zonder resultaat.

Ik kreeg hem en paar dagen nadat ik hem erin had gezet al binnen...

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Een vraag over mailmydisc. Ik heb voor de gein een euro betaald en een dvd opgestuurd. Ik heb nu 4 credits maar nu is dus de vraag : Hoe krijg ik nu de dvd die ik wil ? De film die ik wil is direct beschikbaar maar ik kan geen knop vinden om de dvd ook daadwerkelijk aan te vragen. Wie helpt me uit de brand ?

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Die persoon krijgt automatisch een verzoek die dvd te versturen, als hij/zij dat wil geeft hij dat aan, en dan krijg je een e-mail dat die op komst is. Het ligt veelal aan de wil van desbetreffende persoon. Al vaak meegemaakt dat mensen niet dvd's willen versturen, maar het gebruiken als een soort van database voor hun verzameling. Vreselijk irritant.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Mug wrote:

Die persoon krijgt automatisch een verzoek die dvd te versturen, als hij/zij dat wil geeft hij dat aan, en dan krijg je een e-mail dat die op komst is. Het ligt veelal aan de wil van desbetreffende persoon. Al vaak meegemaakt dat mensen niet dvd's willen versturen, maar het gebruiken als een soort van database voor hun verzameling. Vreselijk irritant.

Ja ok maar ik heb dus een wishlist van een film of 60 en eigenlijk zou ik het liefst nu die ene specifieke titel willen hebben.Moet ik dan die hele wishlist leeg maken behalve die ene film ?

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Als die andere titels niet direct beschikbaar zijn....hoef je niks te doen. Anders kiest 'het systeem' gewoon iets uit, stuurt wat mailtjes rond, en de eerste die reageert, 'overwint'.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Lol dan zal ik eerst de DVD's die ik al heb aangeschaft uit die wishlist gaan halen , bedankt voor de tip !

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

In ieder geval beschikbaar:

Richard III

The Killer

Wag the Dog

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Ik krijg net het bericht dat de door mij gewilde DVD onderweg is .

Vandaag ook maar gelijk weer een nieuwe opgestuurd. Ja Zuster, Nee Zuster voor 3 credits, kom ik nota bene nog niet gratis vanaf en nu krijg ik ineens 3 credits .

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Is die Saw 2 disc voor 2 disccredits een steelcase?

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

Van Saw 2 bestaat er geen Nederlandse steelcase.

Saw 1: steelcase (2 disc) en keepcase (1disc)

Saw 2: digipack (2 disc) en keepcase (1disc)

Saw 3: steelcase (2 disc) en keepcase (1disc)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.