- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Winkels en webshops
- Mailmydisc.com
Mailmydisc.com
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik denk dat je het beste even een mailtje kunt sturen naar de helpdesk. 11 dagen verwerkingstijd lijkt me niet in orde.
Ik raad je aan om, indien mogelijk, voortaan via paypal je saldo op te waarderen. Dan is het bedrag meteen bijgeschreven.
MXO
-
- 1449 messages
- 532 votes
Bedankt voor het antwoord. Ja, ik ben pas een paar dagen 18 en ben dus pas net bezig met internetbankieren. Bedankt voor het antwoord in ieder geval!
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Bedankt voor het antwoord. Ja, ik ben pas een paar dagen 18 en ben dus pas net bezig met internetbankieren. Bedankt voor het antwoord in ieder geval!
Daar hoef je geen 18 voor te zijn. Ik doe het nu al en ben 14. Als je internetbankierd krijg je bij mailmydisc volgens mij geen extra credits.
MXO
-
- 1449 messages
- 532 votes
Bij ABN heb ik het altijd het antwoord gekregen dat het niet mogelijk was voor mijn 18de. Vreemd in ieder geval!
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Bij ABN heb ik het altijd het antwoord gekregen dat het niet mogelijk was voor mijn 18de. Vreemd in ieder geval!
Ik zit bij de Rabobank. Daar zal het wel aan liggen.
Het gaat wel best snel nu al ontvangen:
The Beach
The Last Emperor/The African Queen
La Dolsa Vita
Far and Away
En onderweg:
Children of the Corn
Lost in Translation
MXO
-
- 1449 messages
- 532 votes
Hahaha, ik haat je! La Dolca Vita voor 1 disc credit, hij stond beschikbaar, ik heb vandaag m'n saldo binnen (eindelijk maar na mijn email wel snel geregeld
) en hij staat niet meer als beschikbaar. Wie o wie zou dat gedaan hebben
?
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Hahaha, ik haat je! La Dolca Vita voor 1 disc credit, hij stond beschikbaar, ik heb vandaag m'n saldo binnen (eindelijk maar na mijn email wel snel geregeld
) en hij staat niet meer als beschikbaar. Wie o wie zou dat gedaan hebben
?
Sorry, maar een paar dagen geleden stonden er twee versies van La Dolca Vita direct beschikbaar voor 1 disccredits. Meschien is die er nog.
MXO
-
- 1449 messages
- 532 votes
Je hebt gelijk, bedankt voor de tip! Hij staat op m'n wishlist! Vreemd trouwens dat er 3 verschillende versies in omloop zijn!
MacGyver
-
- 14 messages
- 3188 votes
Ik heb me sinds kort ook in laten schrijven bij MailMyDisc.nl en titels toegevoegd aan 'Mijn collectie' en 'Wenslijst'. Daarna kreeg ik vrij snel een e-mail met verzoek om DVD te versturen.
Nu is mijn vraag: Als ik besluit om de DVD naar desbetreffende persoon te versturen, krijgt die persoon dan ook een melding dat ik de DVD naar hem/haar verstuur? Of moet ik altijd mijn gegevens samen met de DVD mee versturen in de envelop, zodat die persoon weet wie de ‘DiscCredits’ moet krijgen? Hoe werkt dat systeem eigenlijk?
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Als jij hem verstuurd krijgt die gene waarna je hem verstuurt een Email met "... is naar je onderweg" dan kan hij op een link klikken als hij hem ontvangen en goedgekeurt heeft. Je hoeft hem dus alleen maar op te sturen.
MacGyver
-
- 14 messages
- 3188 votes
Oké, bedankt voor je antwoord op mijn vraag.
Fikret8
-
- 6169 messages
- 4233 votes
Brotherhood Of War krijg ik via MailMyDisc van kappeuter. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Lag al een tijdje stil, ben blij dat er weer beweging in zit. 
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
Ik ontvang af en toe ook nog wel eens wat, gisteren Wages of Fear ontvangen. Blij mee...
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Ik heb vandaag Jerry Maguire 2disc SE voor maar 1 disccredit ontvangen. 
Fikret8
-
- 6169 messages
- 4233 votes
Ruilen via mailmydisc gaat bijna altijd zonder doosje. Lege dvd-doosjes kosten bij de videotheek in Tilburg overigens maar 0,25 cent per stuk. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Misschien leuk om hier wat tips te geven van titels die direct beschikbaar zijn:
Nella Citta L'Inferno (3 credits)
Tu Ridi (3 credits)
Thieves' Highway (3 credits)
Quiz Show (1 credit)
The Last Emperor / The African Queen (1 credit)
The Fabulous Baker Boys (2 credits)
Swimming Pool (3 credits)
Thirteen Conversations about One Thing (1 credit)
A Merry War (1 credit)
Brown Bunny (3 credits)
Dorp aan de Rivier (2 credits)
Sling Blade (1 credit)
Cary Grant box 2-dvd (2 credits)
La Caduta degli Dei, te vinden onder Damned (3 credits)
Le Souffle Au Coeur (4 credits)
Rembrandt (3 credits)
Uzak (4 credits)
Wan Pipel (2 credits)
Ik hoor graag jullie tips.
Fikret8
-
- 6169 messages
- 4233 votes
Thieves' Highway kun je net zo goed voor een paar euro in de winkel aanschaffen. De overige titels heeft bijna niemand in z'n lijstje staan. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Wat bedoel je met dat laatste?
Fikret8
-
- 6169 messages
- 4233 votes
De meeste titels daarvan zijn zo goed als niet te krijgen via mailmydisc. zo had ik o.a. The Last Emperor / The African Queen (1 credit) een hele tijd in m'n lijst staan zonder resultaat.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
De meeste titels daarvan zijn zo goed als niet te krijgen via mailmydisc. zo had ik o.a. The Last Emperor / The African Queen (1 credit) een hele tijd in m'n lijst staan zonder resultaat.
Ik kreeg hem en paar dagen nadat ik hem erin had gezet al binnen...
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Een vraag over mailmydisc. Ik heb voor de gein een euro betaald en een dvd opgestuurd. Ik heb nu 4 credits maar nu is dus de vraag : Hoe krijg ik nu de dvd die ik wil ? De film die ik wil is direct beschikbaar maar ik kan geen knop vinden om de dvd ook daadwerkelijk aan te vragen. Wie helpt me uit de brand ?
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Die persoon krijgt automatisch een verzoek die dvd te versturen, als hij/zij dat wil geeft hij dat aan, en dan krijg je een e-mail dat die op komst is. Het ligt veelal aan de wil van desbetreffende persoon. Al vaak meegemaakt dat mensen niet dvd's willen versturen, maar het gebruiken als een soort van database voor hun verzameling. Vreselijk irritant.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Die persoon krijgt automatisch een verzoek die dvd te versturen, als hij/zij dat wil geeft hij dat aan, en dan krijg je een e-mail dat die op komst is. Het ligt veelal aan de wil van desbetreffende persoon. Al vaak meegemaakt dat mensen niet dvd's willen versturen, maar het gebruiken als een soort van database voor hun verzameling. Vreselijk irritant.
Ja ok maar ik heb dus een wishlist van een film of 60 en eigenlijk zou ik het liefst nu die ene specifieke titel willen hebben.Moet ik dan die hele wishlist leeg maken behalve die ene film ?
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Als die andere titels niet direct beschikbaar zijn....hoef je niks te doen. Anders kiest 'het systeem' gewoon iets uit, stuurt wat mailtjes rond, en de eerste die reageert, 'overwint'.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Lol dan zal ik eerst de DVD's die ik al heb aangeschaft uit die wishlist gaan halen , bedankt voor de tip !
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
In ieder geval beschikbaar:
Richard III
The Killer
Wag the Dog

moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ik krijg net het bericht dat de door mij gewilde DVD onderweg is
.
Vandaag ook maar gelijk weer een nieuwe opgestuurd. Ja Zuster, Nee Zuster voor 3 credits, kom ik nota bene nog niet gratis vanaf en nu krijg ik ineens 3 credits
.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Is die Saw 2 disc voor 2 disccredits een steelcase?
Fikret8
-
- 6169 messages
- 4233 votes
Van Saw 2 bestaat er geen Nederlandse steelcase.
Saw 1: steelcase (2 disc) en keepcase (1disc)
Saw 2: digipack (2 disc) en keepcase (1disc)
Saw 3: steelcase (2 disc) en keepcase (1disc)