- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Winkels en webshops
- Mailmydisc.com
Mailmydisc.com
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Als je het zo wilt kun je ook gewoon 1 titel op je wenslijst zetten, zodra je die hebt ontvangen zet je de volgende er op. Niet echt bevorderlijk voor de snelheid en het aanbod lijkt me.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Dat is inderdaad niet echt bevorderlijk voor de snelheid en het aanbod.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Tips / titels die ik momenteel aanbied:
All About Eve
Infernal Affairs
Bad Santa
Bugsy
Gone with the Wind
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Ik krijg allerlei linkjes dat ik dvd's kan versturen. Helaas ontvang ik zelf helemaal niks. Beetje teleurstellend.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Hoeveel credits heb je dan inmiddels?
Je moet eerst iets opsturen, voordat je iets kunt ontvangen.
Mijn oogst tot nu toe:
Pane e Tulipane, Hurlyburly, Ordinary People, Hundstage
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Heb ik ook. 4 Dingen verstuurd, nog maar 2 terug (maar wel pareltjes). En dat terwijl er in m'n wishlist 4 dingen staan die direct beschikbaar zijn. Ik heb het gevoel dat het gros van de gebruikers daar de site gebruiken als een soort van register van welke dvd's en cd's ze in bezit hebben.... niet van plan ze te ruilen.
Tevens vind ik het onprofessioneel gedrag dat er na 2 weken nog steeds zelf toegevoegde produkten niet zijn toegevoegd. Ik vraag me af of de jongens serieus genoeg bezig zijn de site te onderhouden, of de kennis totaal niet vaardig zijn. Ik vermoed het laatste. Nergens een excuus woordje te vinden op de site aangaande 'drukte' of 'wegens omstandigheden' of 'heb geduld lieve mensen'.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Hoeveel credits heb je dan inmiddels?
Je moet eerst iets opsturen, voordat je iets kunt ontvangen.
Mijn oogst tot nu toe:
Pane e Tulipane, Hurlyburly, Ordinary People, Hundstage
Momenteel 4 CreditDisc. Ik kan er 10 krijgen wanneer ik nu wederom een paar dvd's opstuur. Maar dat ga ik dus mooi niet doen. Laat ze eerst maar eens bewijzen dat het deze service waard is. Wordt tijd dat ik eens wat terug zie.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Tja Doom, moet je ook titels aanklikken die 'direct beschikbaar' zijn. Zes creditdiscs op het moment...of zijn al die gebruikers waarvan ik iets wil ontvangen op wintersport?
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Ze stonden 2 weken terug allemaal op direct beschikbaar. Momenteel geen meer. Waarschijnlijk zal met toeval iedereen mij wel voor zijn geweest. Ik ga mijn lijstje maar eens vergroten dan.
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Hebben jullie allemaal dezelfde nick op MMD als hier?
Aantal items op je Wenslijst / Gemiddelde wachttijd om een DVD of een CD te ontvangen:
0-10 meer dan 2 weken
11-25 2 weken
26-50 1 week
50+ minder dan een week
Een flinke verlanglijst helpt wel 
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Ik wel, en ik heb er nog een paar van MovieMeter zien staan.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Zo, vanmorgen even mijn wenslijst van 9 vergroot naar 21 titels. Hopelijk kan ik dan nu binnen 2 weken een nieuwe dvd ontvangen. Ben benieuwd!
ps; Zijn de dvd's nou nog niet toegevoegd?
JonnieBrasco
-
- 48 messages
- 0 votes
Bijna een maand lid, en nu 25 dvd- en cd-ruils gedaan (11 verstuurd, 14 ontvangen). Mijn wenslijst is gemiddeld 100 stuks, mijn aanbod 50 stuks. Alle verstuurde en ontvangen items zijn goed en compleet aangekomen, op 1 ontvangen dvd zat een hinderlijke kras. Als ik puur naar het resultaat kijk, ben ik tevreden!
Zoals hier al meer geuit is, de communicatie tussen mailmydisc en zijn gebruikers vind ik wel bedroevend slecht. Vooral omdat er geen forum is waar dingen kort en snel gecommuniceerd kunnen worden, er is nog altijd onduidelijkheid over de exacte werking, feedback over functionaliteit wordt voor de gebruikers nergens gecentraliseerd/geprioriteerd, en de ca. 20 titels die ik bijna een maand geleden zelf toegevoegd heb staan nog steeds niet op de site. Voor mijn gevoel worden er te snel een hoop nieuwe (nog niet zo heel belangrijke) features bedacht en gebouwd, zonder eerst naar de behoeften van de gebruikers te luisteren. Ik hoop dat er snel een forum komt. Zou toch niet zoveel bouwwerk kosten, aangezien je die in kant-en-klaar uitvoeringen hebt.
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Dit is ook mijn ergernis. Ik heb zo'n 35 titels toegevoegd die ik graag wil ruilen voor iets wat ik echt leuk vind, maar ik wacht nog steeds op toevoeging.
Daarnaast vind ik het vervelend, dat er nog niks is gedaan aan het systeem om ook de doosjes mee te sturen, of in ieder geval, om die keuze te kunnen maken. Gelukkig valt er soms onderling wat te regelen, maar het zou beter zijn als dit in het systeem zat.
En.. bij gebrek aan een forum aldaar, uiten we voorlopig hier maar ons commentaar 
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Inderdaad. In de hoop dat de crewleden van MailMyDisc deze opbouwende kritieken onder de loep nemen.
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Dit is ook mijn ergernis. Ik heb zo'n 35 titels toegevoegd die ik graag wil ruilen voor iets wat ik echt leuk vind, maar ik wacht nog steeds op toevoeging.
Daar had ik dus een opmerking over gemaakt naar een MMD-lid en ik kreeg dit bericht terug: 'We zoeken naar een oplossing want het loopt storm. Waarschijnlijk kunnen leden straks zelf alle info invullen en afbeelding uploaden.'
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik zou graag een 'nieuw binnen' categorie zien, waarin een opsomming staat van titels die erbij zijn gekomen in 'direct beschikbaar'. Bijvoorbeeld van de afgelopen 3 dagen.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Gisternacht ipv 5 euro, meer dan 500 euro (waarom moeten computers altijd oude informatie opslaan, als je op tab drukt....grrrr) overgemaakt. 
Ook geen financiele dingen regelen als je half slaapt... weer een wijze les rijker... (het bedrag wordt wel per ommegaande teruggestort, heb ik reeds vernomen).
6 produkten verstuurd (ik loop zo dadelijk naar het postkantoor DF), 2 produkten ontvangen, 3 onderweg.
Verder sluit ik me aan bij kappeuter w.b. nieuwe 'direct beschikbare titels' aan te geven, zeer handig.
En het toevoegen van titels is inderdaad dramatisch. Hoe meer titels, hoe meer vreugd.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja en bovendien zijn dat allemaal 'direct beschikbaar' titels die nog in de wachtrij staan. Als die toegevoegd zijn wordt er weer meer geruild en verdient MMD ook weer meer.
Het huidige 'direct beschikbaar' aanbod vind ik erg mager.
Ik heb de gehele database al een paar keer doorlopen.
tsjidde
-
- 2112 messages
- 4038 votes
Een 'nieuw binnen' categorie zou inderdaad bijzonder handig zijn, evenals een selectie waarbij je alle 'direct beschikbaar' dvd's ziet.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Zo, mijn eerste echte ruil op MailMyDisc is succesvol verlopen. Outbreak omgeruild tegen De Tweeling. En dan heb ik nu nog een DiscCredit over. Vandaag gaan er weer twee films op de bus. Ben benieuwd wat mijn volgende aanwinsten zullen zijn.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Deze week Sweet and Lowdown, Single White Female en King of Comedy binnengekregen. Mooie aanwinsten voor mijn collectie.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Deze week Hurlyburly en Tierra binnen gekregen. Nu heeft die laatste nogal wat krasjes op de onderkant, valt dat ook onder de beschadigingen. ? Gezien de gevoeligheid van onze dvdspeler is het maar de vraag of ie nog afspeelbaar is.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Gewoon proberen. Wanneer de dvd niet kan worden afgespeeld meteen een notitie maken. Een dvd moet gewoon veilloos afspelen. Ook als je een gevoelige dvd speler hebt. Toch?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik heb King of Comedy (Scorsese) net aan de titels toegevoegd die ik aanbied. Tip! 
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Handig systeem. Ga het ook maar eens uitproberen...
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Ik heb King of Comedy (Scorsese) net aan de titels toegevoegd die ik aanbied. Tip! 
.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Yes. Halloween II en The Hills Have Eyes opgestuurd en wat ga ik er binnenkort voor terug krijgen? Suspiria 
Een film waar ik al een hele lange tijd naar uit kijk. Wat een geluk heb ik toch weer. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik heb The Straight Story binnengekregen!
Tip:
http://www.mailmydisc.com/itemdetails.php?item=27635
Reconstruction