• 177.927 movies
  • 12.203 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.545 votes
Profile

Mailmydisc.com

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Ik heb zowel The Straight Story als Reconstruction op mijn lijst staan. Nu alleen nog CreditDisc punten.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Ik heb bijna anderhalve week geleden twee discs verstuurd, maar nog steeds geen credits erbij

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Even een PM plaatsen op de profielpagina van de ontvangende user raad ik aan.

Vergeten ontvangst te melden?

stinissen (crew films & series)

• 23435 messages
  • 76919 votes

Kun je nu ook zien wat er per dag nieuw aan dvd's is bij gekomen?

ciska

• 9 messages
  • 21 votes

ik ben er ook lid, heb op dit moment 28 stuks geruild. 16 verstuurd en 12 ontvangen.

het loopt allemaal nog niet optimaal moet ik zeggen. en niet alles wat op direct verkrijgbaar staat is ook daadwerkelijk direct verkrijgbaar. dat is jammer. maar heb toch wel een aantal mooie titels mogen ontvangen in de tussentijd. in de meeste gevallen ook goed verpakt. wat dat betreft ben ik erg blij met deze site, want je kan wel aan titels komen, die je met 1op1 ruilen misschien minder makkelijk kan krijgen.

het klopt inderdaad dat de communicatie erg slecht is met het MMD team. en ook ik heb al weken terug verschillende EAN codes aangevraagd die nog steeds niet zijn toegevoegd. duurt heel erg lang.

Ik denk dat als er een aantal dingen gaan vernaderen/verbetern, dat het wel een hele mooie en goeie site gaat worden.

jaspertje3

• 578 messages
  • 1466 votes

Ik krijg al tijden geen mailtjes meer of ik iets wil sturen of ontvangen Ik weet niet hoe 't komt, maar van mij hoeft 't allemaal niet zo meer.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Quido wrote:

Ik heb bijna anderhalve week geleden twee discs verstuurd, maar nog steeds geen credits erbij

Er staat inmiddels bij de status "ontvangen", maar ik heb nog steeds geen credits erbij en ook geen mailtjes ontvangen dat een dvd mijn richting op zou kunnen komen ...

Beste Quido, ik heb het nagekeken en je hebt 3 credits. Dat is dus in orde. Je hebt alleen geen saldo en weinig direct beschikbare items op je wenslijst staan. We hebben je net een persoonlijke mail gestuurd hierover met verdere tips.

Beste Jasper,

Je hebt al een maand geleden drie emails gekregen dat je dvd's kunt ontvangen maar dat je saldo op nul staat. Zie hieronder:

2007-02-07 17:21:03 queued pay_invitation for item Reeker (38139)

2007-02-06 21:21:05 queued pay_invitation for item pulp fiction se (331)

2007-02-06 21:21:05 queued pay_invitation for item Lost - Seizoen 2 (38601)

Mijn tip: vul je saldo aan dan kunnen we je dvd's toezenden. Stuur me gerust een bericht via de MMD site als je nog vragen hebt, ik sta in je vriendenlijst.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Het schiet nog niet echt op met het toevoegen van titels of wel? Het is nu inmiddels al maanden geleden dat er titels zijn toegevoegd. Ik zie nog geen enkele nieuwe.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Inderdaad, beloftes worden niet nagekomen. Niet echt bevorderlijk voor het welzijn van de site.

Gelukkig wordt er wel volop geruild. 10 dingen weg, 12 dingen binnen.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Er wordt inderdaad wel volop geruild. Gelukkig. Hieronder mijn ruilingen.

Weg: Outbreak, The Sight, The Hills Have Eyes en Halloween II.

Nieuw: Jurassic Park, Vita E Bella, de Tweeling, Exorcism of Emily Rose.

Ben er dus wel blij mee.

Sander2

• 2816 messages
  • 0 votes

MailMyDisc.nl wrote:

Goed nieuws, de keuze om dvd's en cd's met het originele doosje te ontvangen introduceren we zeer binnenkort. Je betaalt dan alleen wat meer voor de extra postzegels.

Sander: leden versturen rechtstreeks naar elkaar en niet eerst naar MailMyDisc.

Dat was dus 2 maanden geleden. Met het toevoegen van DVD's wordt ook iedereen aan het lijntje gehouden. Al m'n disc credits zijn nu op, dus mij zie je niet meer op die site.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Er lijkt inderdaad helemaal niets meer te gebeuren op mailmydisc.com. Erg jammer. Ik blijf het alleen nog wel even doen. Heerlijk om op deze manier je miskopen uit je collectie te halen.

markiemark44

• 121 messages
  • 93 votes

Goed nieuws er zijn en groot aantal nieuwe titels toegevoegd. Borat is inmiddels naar mij onderweg voor slechts 3 credits!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ah ik zie het nu ook.

All Quiet on the Western Front (remake) nu ook toegevoegd.

JP

• 620 messages
  • 262 votes

mmm, dit is nieuw voor mij. Ben nog nergens tegengekomen hoe je die ene euro per dvd betaalt?

JP

• 620 messages
  • 262 votes

JP wrote:

mmm, dit is nieuw voor mij. Ben nog nergens tegengekomen hoe je die ene euro per dvd betaalt?

Ah, ik zie het al!

JP

• 620 messages
  • 262 votes

Vraagje aan de mensen die hier ervaring mee hebben.

Als ik een dvd aanbied die ook al direct beschikbaar is (bijvoorbeeld Kill Bill), is de kans dan niet heel groot dat ik er voorlopig niet vanaf kom?

Sander2

• 2816 messages
  • 0 votes

Nee hoor, want dat soort films zijn vaak ook vrij populair. Verder is het zo dat een film al op direct beschikbaar staat als ook maar 1 iemand hem aanbied.

JP

• 620 messages
  • 262 votes

ah, op die fiets... Twijfel of dit iets voor me is, voornamelijk omdat je alleen de cover met dvd krijgt toegestuurd...

JP

• 620 messages
  • 262 votes

Nog een vraagje. In de categorie "film" (tussen documentaires en filmhuis in) staan aardige films (vaak zonder plaatje) voor maar 1 credit. Iemand enig idee waarom dit zo is?

JP

• 620 messages
  • 262 votes

Wat moet ik nu van dit soort dingen denken: da vinci code (the) - cryptex gift set - extended edition (2dvd) - 1 disccredit.

Of alle Woody Allen collections (6 dvds per collection volgens mij) - 1 disccredit.

Vaaaaaaag...

JP

• 620 messages
  • 262 votes

Haha, ik blijf nog heel even bezig.

Ik zie dat je ook disccredits kunt kopen. Stel ik koop voor 15 euro 5 credits, dan zou ik daar dus bijvoorbeeld de Julio Medem Collection (4DVD) voor kunnen krijgen, kost 55 euro (!) bij bol.com. Dan moet je die natuurlijk wel toegestuurd krijgen maar vroeg of laat zal dit wel zo zijn.

Neem overigens aan dat je ook niks toegestuurd krijgt als je zelf niks toevoegt maar alleen credits hebt gekocht?!

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Volgens mij kun je allerlei dvd's toegestuurd krijgen zolang je maar CreditDisc punten hebt. Het maakt verder niet uit hoe je aan deze punten bent gekomen. Althans, dat denk ik.

Positief trouwens dat er weer wat titels zijn toegevoegd.

Sander2

• 2816 messages
  • 0 votes

JP wrote:

Neem overigens aan dat je ook niks toegestuurd krijgt als je zelf niks toevoegt maar alleen credits hebt gekocht?!

Dat kan dus wel.

Sander2

• 2816 messages
  • 0 votes

JP wrote:

Wat moet ik nu van dit soort dingen denken: da vinci code (the) - cryptex gift set - extended edition (2dvd) - 1 disccredit.

Of alle Woody Allen collections (6 dvds per collection volgens mij) - 1 disccredit.

Vaaaaaaag...

Ja, dat zijn die nieuw toegevoegde films. Daar hebben ze blijkbaar niet echt bij nagedacht.

JP

• 620 messages
  • 262 votes

Ah ok. Heb inderdaad zelf al ervaren dat je ook met je gekochte credits dvd's kunt ontvangen. Gisteren aangemeld, ga straks 2 films posten en als het goed is is The Meaning of Life onderweg naar mij...

Hoe zien jullie wat nieuw is toegevoegd? Is geen apart kopje voor toch?

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Ik heb hier nog geen apart kopje voor gezien. Wel een leuk idee overigens voor de site, maar dat is weer wat anders.

Het viel mij op omdat de films ineens tussen "mijn collectie" staan. Dit gebeurt dus alleen wanneer jezelf een film hebt toegevoegd. Dit duurt na schatting zo'n 3 a 4 weken en in de realiteit 3 a 4 maanden.

JP

• 620 messages
  • 262 votes

Doom wrote:

Ik heb hier nog geen apart kopje voor gezien. Wel een leuk idee overigens voor de site, maar dat is weer wat anders.

Tja, maar als zo'n kopje er komt loont het dus ook niet om eens uitgebreid door de gehele catalogus te scrollen. Nieuwe dvd's zijn dan waarschijnlijk snel weg...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.