- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Winkels en webshops
- Mailmydisc.com
Mailmydisc.com
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 950 votes
Nog bedankt voor je supersnelle reactie
. Maar ik heb de punten na aandringen toch ontvangen
. Alleen nu het volgende probleem. Ik heb weer een dvd opgestuurd en de credits al ontvangen. Daarvan krijg ik Audition en The Transporter. Nu heb ik Audition netjes de volgende dag binnen gekregen. Alleen ik zit nu al bijna een week op The Transporter te wachten. Terwijil er op de site staat dat je de dvd meteen moet opsturen. Ik ga maar eens een berichtje sturen.
elias229
-
- 242 messages
- 712 votes
ik heb
de volgende net verstuurd;
Meet the spartans 3C
DOA (dead or alive) 2C
Alias love hurts 1C
blood diamond 2C
the dukes of hazzard 3C
3:10 to yuma 1 C
elias229
-
- 242 messages
- 712 votes
ik heb de volgende dvd's nog:
(origineel en in perfecte staat uiteraard)
Man of the year 1C
SAW 2 (2 disc) 5C
slither 2C
mora ants in the pants 1C
Plump fiction 2C
da game of life 3C
the defender 2
sniper 1C
ken park 3C
the big nothing 1C
pulse 2C
captivity 2C
land of the dead 4C
new police story 1C
underworld 1C
the one 2C
monster man 3C
inferno 1C
jackass the movie number two 4C
fast and the furious trilogy 8C
shaolin soccer 3C
way of war 2C
9th company 1C
born to defense 3C
16 blocks 2C
bad boys 2 2C
alone in the dark 1C
saw 3 1C
two for the money 2C
harold and kumar go to the white castle 3C
de zevende hemel 2C
white noise 1C
chaos 2C
tomb raider 2C
interesse ? -----> chek mijn account (elias288)
(C = Disccredit(s))
elias229
-
- 242 messages
- 712 votes
geruild:
meet the spartans 3c
cry baby 2C
cd tori amos 2C
orfeu negro 2C
9th company 1C
havoc 4C
transporter 3 4C
blood diamond 2C
d.o.a. 2C
the dukes of hazzard 3C
3:10 to yuma 1C
alias 1C
gekregen / moeten nog aankomen:
cd keep the faith 1C
million dollar baby 2C
la haine 2C
babel 1C
scarface 1C
revolver 1C
the crew 1C
elias229
-
- 242 messages
- 712 votes
heb ondertussen 45 ruils achter de rug.
1 dvd die ik verstuurde is gemarkeerd als niet in orde.
4 moeten nog aankomen.
1 dvd moet nog voor mij aankomen.
ik heb 3 kapotte dvd's ontvangen en één kopie.
3 dvd's zijn nooit aangekomen
elias229
-
- 242 messages
- 712 votes
dus:
tot nu toe ongeveer 10 van de 45 ruils waren on-succesvol
elias229
-
- 242 messages
- 712 votes
wat ik niet eerlijk vindt:
om een dvd van Nederland naar Belgie te sturen kost het 0,88€
om een dvd van Belgie naar Nederland te sturen kost het 3€ !!!!
ik woon in Belgie en moet telkens mijn dvd's naar Nederland sturen 
A surrealist
-
- 92 messages
- 55 votes
Volgens mij heb ik acid house naar jou opgestuurd en dat kostte 3,08
en ik woon in NL, dus wat je zegt klopt niet helemaal.
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
@elias229
Als jij 3 euro per verzending moet betalen: is MMD dan nog wel interessant voor jou?
Leviwosc
-
- 883 messages
- 335 votes
Elias229 heeft gelijk, het is gewoon niet eerlijk op die manier. Ruilen tussen Nederland en België zou evenveel moeten kosten. Ongeacht welke richting de dvd opgaat.
Voor mij een reden om zo'n concept als MMD niet te steunen en me bijt ruiljedvd.nl te blijven.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes

Bij ruiljedvd heb je met dezelfde posttarieven te maken. Zelfs duurder, aangezien men daar niet standaard zonder doosje verzendt (waar ik blij om ben).
Fikret8
-
- 6169 messages
- 4233 votes
Als je via google op mailmydisc probeert te komen krijg je tegenwoordig dit:
"Waarschuwing- Deze site bezoeken kan schade toebrengen aan uw computer!"
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Dat is mooi klote. Ik heb daar nog tientallen credits. Die zou ik op enig moment toch wel willen opmaken. Zodra die site weer onder de levenden is ga ik ze gelijk helemaal over de balk smijten.
Toch vreemd, eerder deze maand heb ik ook al zeker twintig transacties gedaan over de site. Ik wou eigenlijk voor mijn vakantie wat DVD's bestellen, nu ben ik terug van vakantie en is de site weg.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Was al jaren een erg slecht onderhouden site met beroerde service.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Heb er al jaren goede ervaringen mee eigenlijk.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ja ik ook, ik heb dan ook al richting de 500 transacties gedaan via de site.
Fikret8
-
- 6169 messages
- 4233 votes
De site is niet weg, hij is alleen niet meer via google te bereiken.
Wel via de site link: www.mailmydisc.com/
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2312 votes
Dardenne-Collection met 4 films voor slechts 1 discCredit! 
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2312 votes
Zijn er hier nog mensen die problemen hebben met het herladen van het saldo via sms/telefoon?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Hoe werkt dit eigenlijk in godsnaam, ik heb saldo en credits. Heb zelf ook al een paar dvd's verstuurd. Hoe kan ik een dvd uitkiezen die ik wil hebben(en ze ook daadwerkelijk krijgen)? Kan dat namelijk nergens vinden. Heb 55 dvd's op mijn wensenlijst, waarvan een aantal ook direct beschikbaar waren. Maar als je op "wil ik" klikt gebeurt er verder niets behalve dat ie op de wensenlijst komt.
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2312 votes
Je voegt gewoon bepaalde films toe aan je wenslijst door te klikken op 'wil ik', en als er één van de films op je wenslijst beschikbaar wordt, zal die dvd automatisch verstuurd worden. Zo werkt het volgens mij.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Hmm, straks stuurt ie er 1tje die ik minder hoog op het prioriteitenlijstje heb staan. Neem aan dat ik er zelf ook nog een melding van krijg van tevoren?
Maar alsnog vaag, want zitten best een aantal tussen die direct beschikbaar waren.
sjoersje
-
- 11 messages
- 8 votes
Het systeem ligt nu helaas al een week stil. De site zelf werkt wel, maar mails komen niet meer aan bij de gebruikers. Daardoor komen de mails met ruilverzoeken dus ook niet meer binnen waardoor ruilen feitelijk onmogelijk is geworden.
Mails en privéberichten naar de beheerders leveren tot nu toe geen reacties op. Hoop niet dat ze met de noorderzon vertrokken zijn; heb nog een groot aantal credits en euro's daar staan!
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Goede timing zeg
Hadden ze beter een weekje mee kunnen wachten. Nu voel ik me ook genaaid.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Heb net een dvd binnen gekregen, de site werkt dus nog wel.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Hmm, straks stuurt ie er 1tje die ik minder hoog op het prioriteitenlijstje heb staan. Neem aan dat ik er zelf ook nog een melding van krijg van tevoren?
Maar alsnog vaag, want zitten best een aantal tussen die direct beschikbaar waren.
Wat dat betreft kan je beter eerst beginnen met je prioriteit en als dat geen reacties oplevert wat minder gewenste erop zetten.
Vervelend inderdaad met direct beschikbaar. Zo weet je van tevoren niet van wie je hem krijgt en je hebt ook mensen en die zitten erop met hun dvd's maar die sturen helemaal niks op omdat dat niet verplicht is.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Heb dus eentje thuisgestuurd gekregen zonder dat ik er weet van had. Gelukkig is het wel een film die ik wel wilde hebben. Maar er zit verder toch helemaal geen volgorde in? Ik heb het idee dat ze maar wat lukraak uit je wensenlijst pikken en hem dan uitkiezen.
Paalhaas
-
- 1582 messages
- 2569 votes
Klopt. Als-ie in je wenslijst staat dan moet je 'm ook écht willen, want heb je genoeg credits en wordt-ie ergens beschikbaar dan kan-ie zomaar binnen een dag op je mat liggen!
Verder zelf ook erg slechte ervaringen met de service van de site. Ooit via paypal mijn saldo opgeladen, maar is nooit bijgeschreven. Zo'n 5 à 10 keer gemaild maar nooit iets terug gehad! Pas na een half jaar of zo (!) kreeg ik ein-de-lijk een keer antwoord en toen werd mijn saldo wel netjes bijgeschreven (dat moest er nog aan schelen!).
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ben ook net lid, had direct allerlei mailtjes met verzoeken om dvd's te versturen, daar heb ik een paar van geaccepteerd dus die verstuur ik ook... En dan? Wanneer de andere partij de dvd binnen heeft, krijg ik de credits bijgeschreven ofzo?