Play.com
Paalhaas
-
- 1582 messages
- 2569 votes
Ik heb nog nooit naar play gebeld, want je kunt dat ook gewoon op de site doen (de bestelling moet wel 21 dagen onderweg zijn dan). Paar klikjes en er wordt een nieuwe opgestuurd of je krijgt een refund.
edit: o ik zie dat mijn berichtje wat offtopic is, het gaat hier om een dvd die nooit verzonden is. 
Matchostomos
-
- 4171 messages
- 535 votes
At this time we are unable to process your order as your credit/debit card details do not match the details held by your card issuer.
Dit bericht heb ik zonet ontvangen van Play. Nochtans heb ik een kleine twee weken geleden nog een dvd besteld én ontvangen. Bovendien verloopt de bankkaart pas in 2013, en dus zie ik geen reden tot dit bericht. Ook het opnieuw invullen van de nodige gegevens van de bankkaart lijkt geen effect te hebben. Herkent iemand deze situatie?
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
[quote=
Heb je je credit-card gegegevens, zoals de exp.date, bij My Account wel ge-update?
Matchostomos
-
- 4171 messages
- 535 votes
Hoewel de gegevens reeds correct waren, heb ik ze ter controle opnieuw ingevuld, en dat leverde vooralsnog niets op...
...Hoewel ik nu merk dat er geen melding (lees: geen 'your account has been declined') meer staat boven mijn credit-card gegevens. Afwachten...
rokkenjager
-
- 2863 messages
- 1702 votes
Voorafgaand immers gebruik gemaakt van mijn vader´s creditkaart wat nu om persoonlijke redenen niet meer van toepassing is. Welke creditkaart kan ik het beste bij Play.com gebruiken? Ik maakt overigens gebruik van Postbank.
Tommeh
-
- 7317 messages
- 3294 votes
Met Visa heb ik in ieder geval nooit problemen gehad.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Ik heb jaren van de Postbank een creditcard (Mastercard) en daar is het altijd prima mee gegaan. Kost je €11 euro het jaar, of zo.
Flex0r
-
- 15 messages
- 0 votes
Ik heb ff een mailtje naar ze gestuurd via het technische problemen melden formulier op de site. Dat we gedwongen worden om in 'hun' Euro's te betalen begint bijna op oplichting te lijken. Ik heb totaal niet de illusie dat het zin heeft maar ben wel benieuwd naar een eventuele reactie 
Dear Play,
I've been ordering products from your site for well over 4 years now but since you're not allowing foreign costumers to order in GBP currency I can't help but feeling ripped off, especially now.
Something costing, say 25 pounds, would have to be ordered by me for 35 euro's while the real currency value is closer to like 27 euro's... It's almost insulting to say delivery is free.
A site with a similar layout, also situated in Jersey, BlahDVD.com, charges £1.50 for foreign shipping (but it get's it here faster by use of regular postal service, which actually is a bonus) and handles all payments in pounds and let's banks do the math. This would make them cheaper for foreign customers even if they were to sometimes charge a few pounds more.
It's all kind of crooked 
With regards,
Flex0r (niet echt natuurlijk
)
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Prima brief, hoop dat 't snel wat opleverd! Graag update.
jaspertje3
-
- 578 messages
- 1466 votes
Ik hoor het ook graag, ik bestel regelmatig bij Play, maar sinds ik Blah heb ontdekt, neig ik toch over te stappen.
Heb trouwens een PS3 spel dat 14 december al verzonden is nog steeds niet ontvangen!
jaspertje3
-
- 578 messages
- 1466 votes
Nah, 't is ongelooflijk. Op 't moment dat je begint te klagen ligt ie in de brievenbus 
jaspertje3
-
- 578 messages
- 1466 votes
Dat we gedwongen worden om in 'hun' Euro's te betalen begint bijna op oplichting te lijken. Ik heb totaal niet de illusie dat het zin heeft maar ben wel benieuwd naar een eventuele reactie 
Dear Play,
Nou, het lijkt erop dat ze hun prijzen hebben aangepast! Dvd's die eerst €4,49 kostten, zijn nu €3,99 terwijl de Pond prijzen hetzelfde gebleven zijn.
Flex0r
-
- 15 messages
- 0 votes
Nou, het lijkt erop dat ze hun prijzen hebben aangepast! Dvd's die eerst €4,49 kostten, zijn nu €3,99 terwijl de Pond prijzen hetzelfde gebleven zijn.
Nou is het idd. €32,50 i.p.v. €35,- voor iets wat £25,- kost. Dat is momenteel nog steeds ruim €4,50 teveel maar ja, wat doe je er aan? 
Flex0r
-
- 15 messages
- 0 votes
Prima brief, hoop dat 't snel wat opleverd! Graag update.
De enige update is dus dat ik wel een auto-reply kreeg met een dank je wel voor het inzenden van een vraag en een gestreefde antwoordtijd van 24 uur. Die zijn inmiddels al 7 keer voorbij zonder reactie 
Er is wel wat van de prijs afgeschaafd (nog niet eens de helft van wat je teveel betaalt, maar ja... ) maar of dat aan die ene brief te danken is... hehe 
Flex0r
-
- 15 messages
- 0 votes
Ik kreeg vandaag trouwens een goede tip over een vergelijkbare site (UK) genaamd TheHut (www.thehut.com) die misschien een omrekenverschil van 10 cent per 5 euro heeft vergeleken met de actuele koers.
Als je je registreert en je woont buiten de UK word je wel geconfronteerd met €1,25 verzendkosten maar dat is vooralsnog lager dan Bol ofzo.
Ik heb daar net een Xbox360 spel besteld voor €6,68 inclusief dus scherpe prijzen kennen ze daar ook 
jaspertje3
-
- 578 messages
- 1466 votes
Heey bedankt voor de tip, inderdaad mooie prijzen. Het loont erg om te vergelijken tussen Play, Blah en The Hut.
Ik hoor graag van je over hoe de levering was en of het allemaal netjes verloopt.
peterpuntnl
-
- 11 messages
- 96 votes
de prijzen van The Hut zijn inderdaad laag
Ik heb daar de onderstaande films gevonden (inclusief nederlandse ondertiteling, voor de liefhebbers) in boxsets van 3 films:
http://www.thehut.com/hut/9989043.product
Reign Over Me/The Pursuit Of Happyness/Scent Of A Woman
€10,43
http://www.thehut.com/hut/9988916.product
American Gangster/Gladiator/Black Hawk Down [Steelbook]
€10,43
http://www.thehut.com/hut/9989048.product
The Patriot/A Knight's Tale/Ned Kelly
€10,43
http://www.thehut.com/hut/9988917.product
I Now Pronounce You Chuck And Larry/50 First Dates/Mr Deeds
€10,43
http://www.thehut.com/hut/9974439.product
8 Mile/Boys N The Hood/Higher Learning
€8.43
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Misschien maar een 'eigen thread' voor The Hut:
Flex0r
-
- 15 messages
- 0 votes
Vanwege een goede eerste beurt van TheHut met een levertijd van 5 dagen en scherpe prijzen is Play nu gedegradeerd van 1e naar 3e keus als het gaat om Britse sites, Blah is 2e.
Ik heb daar nu ook een order van 2 grote Guitar Hero: Aerosmith inclusief draadloze gitaar controllers pakketten besteld, eens kijken hoe ze daar mee omgaan.
Ze boden deze pakketten aan voor €37,93 ofzo per stuk terwijl ze voor het spel ZONDER gitaar bijna 46 euro vroegen dus dat moet wel een foutje zijn, dergelijke pakketten gaan voor €90-€110 PER STUK hier in NL over de toonbank.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Per aankoop toch vergelijken. Volg bijvoorbeeld eens de DVD Eye Of The Needle (R2NL).
Ondanks alles bij Play toch het goedkoopst, en hadden zij de koers correct, nog goekoper. £ 3,99 is € 4,24 (http://www.xe.com/).
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Vanwege een goede eerste beurt van TheHut met een levertijd van 5 dagen en scherpe prijzen is Play nu gedegradeerd van 1e naar 3e keus als het gaat om Britse sites, Blah is 2e.
Ik heb daar nu ook een order van 2 grote Guitar Hero: Aerosmith inclusief draadloze gitaar controllers pakketten besteld, eens kijken hoe ze daar mee omgaan.
Ze boden deze pakketten aan voor €37,93 ofzo per stuk terwijl ze voor het spel ZONDER gitaar bijna 46 euro vroegen dus dat moet wel een foutje zijn, dergelijke pakketten gaan voor €90-€110 PER STUK hier in NL over de toonbank.
Flex0r
-
- 15 messages
- 0 votes
Zie mijn post bij het topic van thehut.com. Ik kom nog geen titels tegen die bij Play duurder zijn dan bij thehut. Maar wellicht ligt het aan de titels die ik probeer. Op welke type titels heb jij gezocht?
Ja DVD's gaan meestal voor luttele ponden. Ik heb ook nooit beweerd dat ze persé goedkoper zijn dan Play. Het ging meer om het feit dat ze daar een reëlere koers hanteren t.o.v. Play. En omdat ik naast DVD's ook shop naar games, waar de prijzen hoger liggen, scheelt dat zo'n 5 tot 10 Euro op bedragen van 30 tot 55 Euro.
'Free Delivery' my ass!
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Ik krijg altijd een mailtje dat het €2,- korting is. Alleen ze verhogen de prijzen altijd eerst €2,- lijkt het 
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
O ja, dat is hem inderdaad. 
---
Ik wil via play.com een aantal films bestellen (3). Alleen als ik mijn bankrekening nummer wil invoeren (als ik account wil aanmaken) staat er dat die niet geldig is.
Wie kan evt 3 films bestellen? Ik betaal vooraf het geld voor de dvd's + de verzendkosten en nog een beloning voor de moeite. PM me maar als je zo vriendelijk wilt zijn om dat even te doen 
(Ik moet The Bridge At Remagen écht zien...)
Mads Smikkelsen
-
- 525 messages
- 2977 votes
Hallo mensen, ik wil dolgraag iets bestellen bij Play.com maar ik heb alleen een Mastercard(giropas) kan dat?? want ik krijg alleen maar "invalid cardnr." Hoe doen jullie dat?? hebben jullie Creditcards??
Groeten en alvast bedankt
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Hallo mensen, ik wil dolgraag iets bestellen bij Play.com maar ik heb alleen een Mastercard(giropas) kan dat?? want ik krijg alleen maar "invalid cardnr." Hoe doen jullie dat?? hebben jullie Creditcards??
Groeten en alvast bedankt
Bombong
-
- 480 messages
- 2704 votes
DVD's die ik bij Play.com bestelde werden tot voor kort bezorgd door DHL. Omdat het steeds langer duurde voordat ze aankwamen (minstens 14 dagen, vaak nog langer) en er ook eens een helemaal niet aankwam, dacht ik er over om maar helemaal te stoppen met Play.com. Maar wie schetst mijn verbazing dat de laatste twee bestellingen er binnen 5 dagen waren! Beide waren bezorgd door TNT. Ik hoop dat dat dat zo blijft en Royal Mail gestopt is met DHL.
Ik heb overigens ook wel eens een bestelling (niet van Play) uit Engeland via Selektvracht gekregen, maar dat was helemaal rampzalig. Alle concurrentie op de markt van de pakketbezorging ten spijt blijft TNT het snelste en betrouwbaarste.