• 177.896 movies
  • 12.201 shows
  • 33.969 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.900 votes
Profile

Play.com

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Meneer Bungel wrote:

Weet iemand hoe je bij de lijsten (het aanbod) kan komen van wat individuele sellers aanbieden? Op Amazon heten die 'storefronts'. Vast bedankt!

Iemand nog een tip, trouwens?

mister blonde

• 12693 messages
  • 5824 votes

Bestel er ook bijna wekelijks. Nog nooit problemen gehad zelfs. Individuele sellers pas 1x gedaan en die dvd was er toen eerder dan de rest van mijn bestelling die verder gelijktijdig verzonden werd.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Minotaures wrote:

Een goed website, alleen nog nooit iets van besteld. Misschien komt daar nog iets van.

Deze maand kom in nog wel aan de 300ste order.

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

Voor het eerst een blu-ray besteld een week of 2 terug bij een andere verkoper op Play.com (het playtrade gebeuren). Na een week binnen nog eerder dan normaal bij Play.com zelf, nieuw en in Seal! En dat voor een prijs van 4 euri 50 . Aanrader!

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Meneer Bungel wrote:

(quote)
Iemand nog een tip, trouwens?
Gewoon Play-traders aanklikken.

Via die traders kom je ook vrij goedkoop aan R-1 BD en DVD releases.

Wel zo prettig sinds DVDPacific.com is overgenomen.

Nog nooit problemen gehad met Play (in tegenstelling tot FRS en CD-Wow).

Verwacht dit jaar nog aan de 500 bestellingen (CD,SACD, DVD, Blu-ray) bij Play te komen.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Vandaag mijn eerste bestelling bij Play.com gemaakt.

Häxan (1922) , Gojira (1954) en Faust (1926).

Heb het met de creditcard van iemand anders gedaan, dus het is niet erg uitnodigend om er vaker te bestellen. Twee van de drie dvd's hebben de status 'Awaiting Stock', dus ik ben benieuwd hoe snel ik ze binnen heb. De prijzen van Play zijn wel interessant (in Nederland is Faust niet onder de €20,- te vinden) en ze hebben vele mooie titels en uitgaven.

mister blonde

• 12693 messages
  • 5824 votes

Faust is voor 9 euro te koop hoor. Maar op zich heb je gelijk de prijzen en het aanbod bij Play is vele malen beter dan welke (web)winkel in NL dan ook. Neem gewoon een creditcard, dat geld heb je er zo ui.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

mister blonde wrote:

Faust is voor 9 euro te koop hoor.

De Masters of Cinema editie in iedergeval niet

Heb zojuist een mail gekregen met het volgende:

Thank you for your recent order with Play.com

At this time we are unable to process your order as your credit/debit card details do not match the details held by, or because payment has been declined by your credit/debit card issuer.

To proceed with your order please check and amend the following:

Card numberExpiry date

Valid from date

Issue number

CV2 (3 digit code on the signature line of your credit card)

Heb betaald met een Mastercard en daar is geen Valid from op te vinden. Heb deze dan ook niet ingevult, en denk dat dit de fout is. Hoe is dit te achterhalen?

Issue number is ook niet in te vullen met mastercard(?)

Brix

• 19675 messages
  • 5112 votes

Heb zelf ook een hoop gedoe gehad met mijn Visa credit card gegevens bij Play.com.

Nergens anders dan bij hen.

Van lieverlee een tweede account aangemaakt en nu lukt het blijkbaar wel.

Maar ik had het wel al bijna opgegeven na een hoop heen-en weer.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Hmmm. Slecht nieuws, dus. Ik denk dat het die valid from date moet zijn, want ik heb alles goed ingevuld. Heb nu die datum op 3 jaar eerder ingesteld. Ik zie het wel weer als ook dat niet goed is.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

IcU wrote:

Hmmm. Slecht nieuws, dus. Ik denk dat het die valid from date moet zijn, want ik heb alles goed ingevuld. Heb nu die datum op 3 jaar eerder ingesteld. Ik zie het wel weer als ook dat niet goed is.

'Valid from' is niet relevant. De helpdesk van de credit-card provider weet die datum wel, en ook de 'exp. date', maar die staat ook op de credit-card. Die moet altijd opgegeven worden.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Dan weet ik niet wat het probleem is. Ik wacht het volgende mailtje wel even af, misschien doet-ie het nu wel...

Brix

• 19675 messages
  • 5112 votes

Succes gewenst.

Ik heb zelf de helpdesk van Play.com om hulp gevraagd toen e.e.a. niet lukte, maar aan hun antwoord had ik nul-komma niks.

Helemaal niet to the point in ieder geval.

Benieuwd of het je lukt IcU.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

1 van de 3 bestelde titels is inmiddels verstuurd. Heb net een mailtje gekregen, dus alles lijkt goed te zijn. De andere twee titels hebben de status 'Awaiting Stock', ik ben benieuwd hoelang dit nog duurt.

In ieder geval goed nieuws dat de problemen met de creditcard lijken te zijn opgelost.

Brix

• 19675 messages
  • 5112 votes

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

IcU wrote:

. De andere twee titels hebben de status 'Awaiting Stock', ik ben benieuwd hoelang dit nog duurt..

Meestal 10-14 dagen.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Ok, thanks. Dat is dan nog een prima wachttijd.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

En soms komen ze helemaal niet. Ik zit nu al een paar maanden op een paar titels te wachten...

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Oei. Daar ga ik nog maar even niet van uit.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Gebeurt ook niet vaak; soms... helaas.

stephan73

• 6269 messages
  • 14439 votes

En probeer dan maar een vervangingscopie te krijgen! Vroeger was een mailtje genoeg, nu moet je een "formulier" van hun uitprinten, invullen en weer terugmailen. Dat was de laatste keer teveel moete voor 9 euro!

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Meneer Bungel wrote:

En soms komen ze helemaal niet. Ik zit nu al een paar maanden op een paar titels te wachten...

Er komt bericht van Play over eventueel niet leverbaar en bestelling wordt dan gecancelled.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Klopt, na een aantal maanden krijg je netjes het bericht dat de film niet leverbaar is en al die tijd wordt je betaling nog uitgesteld. Maar ja, dáár zat ik niet op te wachten.

Crook

• 699 messages
  • 1597 votes

Iemand uit omg. Eindhoven die wel eens bij Play.com besteld? Kheb zelf geen creditcard maar zou wel graag een keer wat bestellen.. prijsverschillen zijn echt enorm! Zou erg tof zijn als ik een keer mee zou kunnen bestellen wanneer je toch een order gaat plaatsen. Uiteraard kom ik ze zelf afhalen als het binnen is en betaal ik vooraf...

mister blonde

• 12693 messages
  • 5824 votes

Denk niet dat veel mensen daar aan beginnen. Het geld voor een creditcard heb je er nogmaals zo uit, als je regelmatig (bijvoorbeeld) dvd's bestelt.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

mister blonde wrote:

Denk niet dat veel mensen daar aan beginnen. Het geld voor een creditcard heb je er nogmaals zo uit, als je regelmatig (bijvoorbeeld) dvd's bestelt.

Crook

• 699 messages
  • 1597 votes

Ja maar daar wil ik dus niet aan beginnen, ken mezelf en weet dat t dan binnen de kortste keren uit de klauwen loopt

Nitrouz

• 433 messages
  • 232 votes

Hoelang kan awaiting stock duren? Ik heb 7 DVD's besteld, en alles zit als het goed is op de post (3-5 days en 5 days), maar 1 DVD staat nog op awaiting stock.

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5066 votes

Awaiting stock kan elk moment klaar zijn maar je kunt ook na weken wachten een berichtje krijgen dat de film niet meer gaat komen. Geen zinnig woord over te zeggen.

Nitrouz

• 433 messages
  • 232 votes

starbright boy wrote:

Awaiting stock kan elk moment klaar zijn maar je kunt ook na weken wachten een berichtje krijgen dat de film niet meer gaat komen. Geen zinnig woord over te zeggen.

Krijg je dan wel je geld retour?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.