Play.com
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Kijk eens bij
>My account
# Outstanding orders
# Order history
Staat die ene dvd bij geen van beide vermeld?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Play is een goede zaak, koop er al jaren, nooit probleem gehad. Als je na 4 weken nog steeds niets ontvangen heb sturen ze het gewoon opnieuw.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Yep, order history : posted on 07/03/06.
Bedankt voor de snelle reactie 
vivi
-
- 2 messages
- 0 votes
ik zou graag een bestelling doen bij play.com en betalen met storting op de bank,ik weet niet hoe ik die vraag moet stellen, daar is niets vind op cite van play .com om dat hun te vragen kan er mij iemand helpen
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Volgens mij kun je bij Play.com alleen met creditcard betalen.
vivi
-
- 2 messages
- 0 votes
dank u voor het berichttje, kunt u ook het email adres van play.com geven ik vind het niet op het cite
roger
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Before Sunrise / Before Sunset Box Set (2 Discs)
£7.99 Delivered
Andere bronnen melden allemaal dat deze box nl subs bevat.
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/509640/Before_Sunrise_Before_Sunset_Box_Set/Product.html
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
kun je bij Play alleen maar met creditcard betalen?
Onderhond
-
- 87585 messages
- 12834 votes
Vital en Primer nu voor 12.99€ bij Play. Da's toch mooi 11€ minder dan voorheen 
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Kan ik bij Play onbeperkt in één keer bestellen zonder gedoe met de douane (invoerrechten e.d.) ?
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Ja, want ze verpakken sowieso alles los, waardoor er geen problemen kunnen bestaan.
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
waardoor er geen problemen kunnen bestaan.
Als de douane vindt dat het meer waard is dan waar je het voor gekocht hebt en dat is hoger dan 22 euro, dan heb je pech en mag je gewoon betalen.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Daar zullen we voor 't gemak maar niet vanuit gaan, strikt genomen heb je gelijk, maar ik heb het "gelukkig" nog nooit meegemaakt.
Die dvd's van Tarkovsky, Capra, Powell en Pressburger bleken GOUD waard, maar dat heb ik natuurlijk de douane niet verteld 
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Aktie bij www.play.com: BODY & SOUL € 11,49 (inkl. porto), LINK 1
Review: LINK 2 .
Transfer (R2UK) schijnt ongeveer gelijk te zijn aan de Franse release: LINK 3.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Wow... DVD bestelling van 6 aug. op 11 aug. al in de bus. 
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Sabrewulf
-
- 39 messages
- 85 votes
Laatst ontving ik "The Good, The Bad and The Ugly" (SE). De DVD zat dan wel netjes in het doosje, maar op de tweede disc zaten behoorlijk wat krasjes. De DVD doet het dan wel, maar ik vind het toch wel vreemd en vervelend. Ik vraag me af of het zin heeft om een nieuwe aan te vragen, aangezien de kans groot is dat ik weer zo'n beschadigde DVD krijg, of niet?
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Lijkt me dat het niet gebruikelijk is beschadigde DVD's te krijgen.
Sabrewulf
-
- 39 messages
- 85 votes
Nee, dat is heel vreemd. Ik het het één keer gehad, toen zat de DVD los in het doosje. Nu zat de DVD niet los, dus ik vind het raar dat er krassen op zitten. Als het een productiefout is dan hebben alle DVD's hier last van, lijkt me..??
Ik denk dat ik 'm maar morgen aangetekend verzend. Vergoed Play.com alle kosten? Want aangetekend verzenden kost € 6,95, en ze zeggen dat ze slechts 2 pond uitbetalen...
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Worden je bestellingen altijd in één keer bezorgd? Als je bijvoorbeeld 8 dvd's hebt besteld, komen die dan tegelijk aan? Ik heb namelijk een week geleden besteld, en heb 1 van die 8 dvd's zaterdag al binnen gehad, terwijl de rest nog niet is bezorgd naar mijn weten.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Ze worden altijd los verpakt en verzonden, ik heb wel vaker meegemaakt dat er een paar dagen tussen zit bij gelijktijdige bezorging (Delivered status op Play). Bovendien speelt het weekend een rol. Zelden komt iets op Maandag of Dinsdag aan.
Mochten er meer dan 10 werkdagen tussen de deliverydate zitten, dan zou ik aan de bel trekken. Mailen of Bellen dus.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Okay, dan weet ik genoeg en wacht ik geduldig af
. Bedankt.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
* SCARFACE:
bij Play.com € 9,99 (inkl. porto); (Bij Rodisc € 12,50 ex. porto)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Je maakt er een hobby van om ro-disc te benadelen.
Ze hebben ook genoeg films die goedkoper zijn dan bij Play.
Kun je ook een hele lange lijst maken om het tegendeel te bewijzen.
Films zijn gewoon afwisselend goedkoper bij verschillende zaken.
Ik vind play.com sinds 2 jaar erg duur geworden. Heb al menig film in Nederland gekocht omdat het de helft goedkoper is.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Je maakt er een hobby van om ro-disc te benadelen.
Ze hebben ook genoeg films die goedkoper zijn dan bij Play.
Kun je ook een hele lange lijst maken om het tegendeel te bewijzen.
Films zijn gewoon afwisselend goedkoper bij verschillende zaken.
Ik vind play.com sinds 2 jaar erg duur geworden. Heb al menig film in Nederland gekocht omdat het de helft goedkoper is.
Duo Maxwell
-
- 100 messages
- 0 votes
Je kan sinds kort niet meer kopen in pounds