• 177.886 movies
  • 12.199 shows
  • 33.965 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.843 votes
Profile

Play.com

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Huh? Hoe kom je daar nou bij? Tuurlijk kun je bij Play wel in ponden afrekenen, net nog getest.

Duo Maxwell

• 100 messages
  • 0 votes

Hoe kom ik erbij???? omdat het gewoon niet meer kan....

Je krijgt dit: ''This item can only be delivered to a UK address''

Als je in euros afrekent kan het wel.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Shit, de klootzakken. (zie het nu ook)

Dan hebben ze hierbij een (goede) klant verloren.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

FisherKing wrote:

Shit, de klootzakken. (zie het nu ook)

Dan hebben ze hierbij een (goede) klant verloren.

...schijnt hun nieuwe policy te zijn, dat je buiten de UK alleen in € kan betalen, tegen hun ongunstige wisselkoers.

(Check maar http://www.xe.com .)

Ben benieuwd hoe lang dat stand gaat houden. Play.com had al zware concurrentie van Blahdvd.com en cd-WOW.nl, Bovendien is hun levering de laatste tijd zeer matig.

Play.com wordt zo alleen nog maar interessant voor echte bargains

Sabrewulf

• 39 messages
  • 85 votes

Inderdaad vervelend, het scheelt een paar euro's, maar vaak is PLAY wél goedkoper dan Blahdvd of cd-WOW, tenminste, dat is mijn ervaring.

Over de levering van PLAY: ik wacht al bijna twee weken op een DVD.. echt vreemd, terwijl de vorige bestellingen allemaal binnen een week aankwamen. Nou vraag ik me af: als ze een replacement sturen, komt die dan wel via aangetekend post? Want dat doet Blahdvd wel...

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Bijvoorbeeld als je Odd Man Out tegen gbp koopt en omrekent via creditcard levert 17,82 op, terwijl het 19,49 euro bij play kost...

Slotje

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Sorry Duo Maxwell, je hebt helaas gelijk... Wat een sukkels!

En wat zullen die een hoop klanten hier gaan verliezen.

Geen idee of het zal helpen, maar een klacht-mail zal ik er toch op z'n minst aan spenderen.

([email protected])

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Goed nieuws.

Play heeft de koers GBP-Euro aangepast naar 0.6664. (Was 0.60)

En dat zit nu dicht tegen de dagkoers van 0.6769

Gelukkig.

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Je betaalde de dingen daar toch gewoon in ponden? Alleen als je de koers instelde op Euro's was het duurder volgens mij...

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Vroeger wel, maar je kunt niet meer in Ponden betalen, als je niet in de UK woont.

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5734 votes

Ze hebben kamen gakuen. Ik aanbid die site.

http://www.play.com/DVD/DVD/4-/741248/Persona/Product.html

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

matthijs_013 wrote:

Ze hebben kamen gakuen. Ik aanbid die site. play.com: Persona

Wacht ff met aanbidden, inkl. porto:

Blahdvdcom: Persona ook, scheelt weer € 0,50

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Ja, Blah hanteert de "echte" middenkoers tussen pond en euro.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Sinds kort zit play.com met de DVD-prijs steeds € 0,50 boven de prijs van blahdvd.com.

Een e.o.a. toeslag o.i.d.?

(Zie o.a. Affair in Trinidad, Letter From An Unknown Woman.)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

The Best Years Of Our Lives

play.com €8.99

blahdvd.com €14.49

Duo Maxwell

• 100 messages
  • 0 votes

Ik wacht al een maand op een DVD... dus ik heb dat missing object gedoe ingevuld, het betekend nu toch niet dat ik nog een keer moet betalen toch?

blabla

• 2070 messages
  • 5242 votes

Nee, hij komt als nieuwe bestelling in je bestellinglijst, maar kost 0 gbp of euro (afhankelijk van met welke valuta je hebt betaald dus).

Maar eerst krijg je als het goed is een mailtje terug waarin je gevraagd wordt of je je geld terug wilt of een nieuwe DVD, het duurt 1 tot 2 dagen voor je dit mailtje krijgt.

Duo Maxwell

• 100 messages
  • 0 votes

Oke bedankt!

Flex0r

• 15 messages
  • 0 votes

Ik heb ook een order die vermist is en heb dat online formuliertje ingevuld met refund/replace maar heb nog niks gehoord na 2 dagen. Ik heb geprobeerd ze te bellen via het nummer onderaan de site en ik sta nog steeds perplex om het bericht wat je te horen krijgt...

Het begint met 'Play dot com is no longer in business' en vervolgens zegt ze dat je maar ergens anders op zoek moet gaan naar je spullen en eindigt ietwat sarcastisch met 'have a nice day'.

Ik heb me suf gezocht maar er is niks over te vinden. Het is trouwens een US tel nr. (+1 ervoor de 0 er af laten). Ik kan me herinneren dat bij de laatste keer dat ik een missing item op wilde geven (en ze dit formulieren systeem nog niet hadden) naar een UK tel nr. moest bellen...

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Customer Services: 0845 800 1020 al geprobeerd ?

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5734 votes

Vandaag Whatever Happened to Baby Jane? en It Happened One Night binnengekregen.

Flex0r

• 15 messages
  • 0 votes

FisherKing wrote:

Customer Services: 0845 800 1020 al geprobeerd ?

hehe...

Dat IS het nummer waar ik het over heb!!!

Ik zei nl. "...het nummer onderaan de site..."

Probeer het maar eens met +1 ervoor en de 0 er af (het is geen NL of UK nummer). Het bericht duurt nog geen 20 seconden en dan hang je op. Het zal niet je telefoonrekening opblazen ofzo

Flex0r

• 15 messages
  • 0 votes

matthijs_013 wrote:

Vandaag Whatever Happened to Baby Jane? en It Happened One Night binnengekregen.

Ik moet inderdaad wel erbij zeggen dat ik een order die drie dagen na de vermiste order is verstuurd al na 7 dagen had ontvangen.

En er is er nog 1 onderweg, wie weet gaat dat goed. Maar dat neemt niet weg dat dat Customer Service tel. nr. je een, op z'n zachtst gezegt, raar bericht voorschotelt. Het zal ook niet lang zo zijn anders had ik wel wat moeten kunnen vinden op google, denk ik.

Flex0r

• 15 messages
  • 0 votes

tja, ik heb m'n vermiste order én de order die 13 dagen later was verzonden tegelijkertijd binnen. En ze hebben nu wel gereageerd op m'n 2e online missing formulier wat ik vanochtend nog ff had ingevuld. Maar niet met een e-mailtje ofzo. Ik logde in op m'n account en zag dat ze het vandaag hebben gerefund (okay, da's geen woord, maar goed...).

Dus: spel binnen én geld terug. Beetje lullig voor ze, maar dat is hun straf, zeg maar, dat het zo lang heeft geduurd en dat ze gewoon (nog steeds) te hoge omreken-koersen hanteren nu je niet meer in ponden mag betalen...

Feit blijft wel... Als je hun Costumer Services nummer belt krijg je nog steeds een bandje met "Play dot com is no longer in business" dus voorlopig wacht ik het wel ff af. Gelukkig zijn er goede, als niet betere, alternatieven. blahdvd.com en cd-wow.com/nl bv.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Die omrekenkoers valt nu wel weer mee; meestal is play.com nu

€ 0,50 duurder dan blahdvd.com.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Duo Maxwell wrote:

Ik wacht al een maand op een DVD... dus ik heb dat missing object gedoe ingevuld, het betekend nu toch niet dat ik nog een keer moet betalen toch?

Ik kreeg ook iets niet. En vervolgens zouden ze het mij opnieuw opsturen. Nog twee dagen en ik kan het opnieuw aanmelden als not delivered.

Was een heel erg goede klant, maar dit klinkt allemaal niet best.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Tot nu toe nooit problemen gehad, maar omdat Blahdvd doorgaans NET iets goedkoper is, ben ik maar geswitched.

Ook met Blahdvd tot nu toe geen problemen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Rare verhalen

Zolang ik alles nog netjes bezorgd krijg blijf ik ze trouw

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

Vorige week nog 2 DVD's besteld, keurig binnen de week gekregen.

Ik zie ook weinig prijsverschil met Blah.

Het feit dat een DVD veel te laat geleverd wordt, kan trouwens evengoed aan je postbode of je lokale postkantoor liggen.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Geweldig, dat deze week THE BIG HEAT van niets op 31 op de Rodisc-Top50 is binnengekomen.

Edoch, deze R2 DVD met NL subs kost bij Rodisc € 12,50 ex. porto.

INKL. PORTO is dezelfde DVD bij play.com slechts € 8,99.

Doen. Geweldige thriller met top-performance van Gloria Grahame.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.