Play.com
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
En je zit er zeker niet zo mee dat het vaak zonder Nederlandse subs is.
En waarom hoogdrempeligheid bij aanschaf credit-card?! Die heb je snel weer terugverdiend. Vaak 1e jaar gratis bij o.a. ANWB lidmaatschap e.d. Eventuele nadelen wegen niet op tegen voordelen. Volgend jaar een mijlpaal trouwens: 25 jaar een credit-card! 
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2931 votes
Het enige kutte is dat security stuff wat op die website zit (bevesyiging random router). Weet m'n pincode niet meer 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
En waarom hoogdrempeligheid bij aanschaf credit-card?! Die heb je snel weer terugverdiend. Vaak 1e jaar gratis bij o.a. ANWB lidmaatschap e.d. Eventuele nadelen wegen niet op tegen voordelen. Volgend jaar een mijlpaal trouwens: 25 jaar een credit-card!
Ik zoek daar ook op dutch subs, maar de meerderheid van de films die ik echt graag wil hebben, staat dutch er juist niet bij. Zou kunnen dat het er wel op zit maar dat het er op de site niet bijstaat.
yeyo
-
- 6351 messages
- 4613 votes
www.dvdcompare.net: daar kun je specificaties van de meeste dvd's vinden.
Jonesy
-
- 409 messages
- 159 votes
lol, helaas omdat er iemand eerder in dit topic zonder creditcard wou bestellen van play.com. daar gaat dit topic toch over
haha. Helaas dus voor degene die zonder creditcard wil bestellen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik zoek daar ook op dutch subs, maar de meerderheid van de films die ik echt graag wil hebben, staat dutch er juist niet bij. Zou kunnen dat het er wel op zit maar dat het er op de site niet bijstaat.
Waar kun je precies zoeken op dutch subs?
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Ik slaag er maar niet in een account aan te maken op Play.com
Na het invullen van m'n creditcardgegevens weigert hij verder te gaan:
We are unable to display the page you requested. Click 'Refresh' or 'Back' in your browser to try again. If this problem persists, please email us at [email protected] and let us know.
Iemand een idee?
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Vreemd, geen idee. Juiste credit-cardprovider ingevuld (link met cardnumber)?
Misschien pop-upblokkering even uitschakelen.
Anders contact opnemen met met hun hepdesk ([email protected]) en die zin bijvoegen als probleem zich blijft voordoen.
Volgens mij doet Play op maandagochtenden onderhoud aan hun website.
Kreeg gisteren nog een verstuur-mail. Volgens mij werken ze 7 dagen per week.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ik slaag er maar niet in een account aan te maken op Play.com
Na het invullen van m'n creditcardgegevens weigert hij verder te gaan:
We are unable to display the page you requested. Click 'Refresh' or 'Back' in your browser to try again. If this problem persists, please email us at [email protected] and let us know.
Iemand een idee?
Krijg ik nu ook inderdaad, waarschijnlijk een tijdelijk probleem. Probeer het later nog eens!
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
@Dogie: ben vrij zeker dat ik alles juist heb ingevuld. Heb ondertussen al een mailtje naar [email protected] gestuurd, voorlopig nog geen antwoord terug.
@Jeroen: stemt me toch al iets geruster dat jij hetzelfde probleem hebt, zal het later vandaag opnieuw even proberen.
Iig, bedankt beiden bedankt voor de reacties! 
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Het antwoord staat in je post, stuur ze een mail zou ik zeggen.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Ik denk dat ik het maar bij amazon hou, want dit play-verhaal lijkt erg kort te zijn. Nog steeds kan ik geen account aanmaken en van die support hoor ik ook niets... Lijkt me toch niet normaal.
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
Eerste maal verkeerde dvd gekregen in de bus, met cd's al meerdere maal gebeurt.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Ik denk dat ik het maar bij amazon hou, want dit play-verhaal lijkt erg kort te zijn. Nog steeds kan ik geen account aanmaken en van die support hoor ik ook niets... Lijkt me toch niet normaal.
hellboy.ray
-
- 2056 messages
- 2100 votes
er staat op deze site een dvd die ik graag zou willen hebben,
maar ik zag dat betalen niet via iDeal kan.
Zou iemand mij willen helpen door deze dvd te kopen?
Dan maak ik het geld over op je rekening.
GinolaEHV
-
- 2127 messages
- 2611 votes
Deze box van The Pink Panther, zitten daar alle opeenvolgende films van de originele serie in?
(Die met Steve Martin uit 2006 en 2009 interesseren me niet)
yeyo
-
- 6351 messages
- 4613 votes
Allemaal behalve The Return of the Pink Panther.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Grappig, was dit helemaal vergeten. Heb ondertussen wel een account kunnen aanmaken en al een aantal bestellingen geplaatst. Wacht nu op de levering.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes

Binnenkort de 550ste bestelling bij Play...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik heb voor het eerst een bestelling niet binnen gekregen, die ik bijna 4 weken geleden geplaatst/betaald heb. Morgen maar eens mailen.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Heb ook laatst twee dingen besteld duurde ook vrij lang (geen vier weken overigens) wel gekregen. Maar vroeg me af welke postorderbedrijf het in Nederland rondbrengt? Meestal kan ik het wel ergens vinden maar hier lukt het me niet.
Cupido
-
- 523 messages
- 1910 votes
Dag allemaal! Ik probeer me aan te melden bij Play.com maar hij accepteert mijn card number niet, ik heb verschillende dingen al ingevoerd. Ik heb gewoon een maestro wereldpas. Heeft iemand misschien een idee wat ik verkeerd doe? Ik moet dvd's kopen! 
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Weet iemand hoe je bij de lijsten kan komen van wat individuele sellers aanbieden? Op Amazon heten die 'storefronts'. Vast bedankt!
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Handig topic over de site. Play.com heeft mooie dvd's en prijzen. Bijvoorbeeld de Masters of Cinema collection is bij Play toch snel 10E goedkoper dan in de winkel. Het is wel bijzonder spijtig dat er met creditcard betaald moet worden. Hier moet ik even een oplossing voor vinden.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Helaas wel wat problemen de laatste tijd: verkeerde artikel bezorgd (heb ik brutaal teruggestuurd - return to sender - maar werd wel geaccepteerd, ook al werd het mij afgeraden omdat je kans loopt een boete te krijgen, kennelijk) of een 'seller' die met twee verschillende acties reageert op een klacht, namelijk geld terug én een nieuw item sturen bij een defecte dvd. Vervolgens loopt de communicatie traag als str**** (stroop, ja, als het al loopt) en ook Play zelf geeft niet thuis. Nee, qua service op dat gebied hebben ze nog wel wat te leren/verbeteren. En ook regelmatig artikelen die in bestelling gaan, maar na een maand of wat wachten niet leverbaar blijken...
Desalniettemin: heb er ook prachtige dvd's vandaan voor erg mooie prijzen.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
En, vroeg of laat, is er bij elke webshop of winkel wel es wat aan de hand. Ik bestel nog steeds bij Play, alleen wel een stuk minder.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12834 votes
Ik blijf bijna wekelijks bij Play bestellen. Zelden problemen mee, enkel wat opletten met resellers op Play.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Een goed website, alleen nog nooit iets van besteld. Misschien komt daar nog iets van.