Play.com
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2629 votes
Is het bij Play alleen mogelijk om met credit card te betalen? Die heb ik namelijk niet.
stephan73
-
- 6269 messages
- 14440 votes

Deze accepteren ze, dus geen Paypal.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2629 votes
Shit, daar heb ik dus vrij weinig aan.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Shit, daar heb ik dus vrij weinig aan.
. 1e jaar gratis bij ANWB lidmaatschap volgens mij.
misterwhite
-
- 4726 messages
- 656 votes
Ik wil graag met Maestro iets kopen via play.com maar kan ik dan ook in Ponden betalen?
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Maestro? Dat zou betekenen dat ik gewoon met ING kan betalen.
misterwhite
-
- 4726 messages
- 656 votes
Inderdaad, dat gaat maar heb ondertussen ontdekt dat het alleen te betalen valt met euro 
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Volgens mij kan je helemaal niet met een gewone ING kaart betalen. Als ik wil registreren en mijn kaartnummer invoer, zegt 'ie Incorrect card number
misterwhite
-
- 4726 messages
- 656 votes
Bij mij ging het toch, ik heb daarjuist My Neighbour Totoro besteld.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Doet 'ie bij mij ook, Chevy. Snap het probleem niet, jammer maar helaas 
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Ik wilde vandaag een bestelling plaatsen bij Play, maar van de 12 dvd's die ik had toegevoegd konden er 11 niet in België geleverd worden. Het betreft een mix van Play- en PlayTrade dvd's. Iemand enig idee hoe dit komt?
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Nope, pond. Maar rekent die dat achteraf niet om?
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
Probeer eens met het bedrag in euro, heb ik een tijd geleden ook voorgehad. Maar na in euro geplaatst te hebben kon ik de dvd toch bestellen.
Moestuintje
-
- 22 messages
- 30 votes
Wil ook graag dvd,s bestellen bij het deze online winkel (www.play.com), in hun assortiment zitten veel dvd,s die ik graag wil hebben maar niet in Nederland kan vinden.
Is de aanmelding formulier wel zorgvuldig genoeg om te weten dat je in Nederland woont en daar een adres hebt.
Wil ook graag weten of je via een normaal ING-pas (het accepteren van die pas die chevy93 toont) een bestelling kan plaatsen op hun site.
Moet ik nog op iets specifieks moet letten bij het aanmelden en bestellen op play.com.
Dank u, voor u antwoorden 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Heb Chevy niet meer gehoord hier, dus zal wel gewoon goed zijn gegaan.
Ik zie geen problemen waarom jij je niet netjes zou kunnen aanmelden hoor Moestuintje. Komt helemaal goed!
En verder eerst even op dat euroteken klikken rechtsboven voor je gaat kopen.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Je hebt creditcard nodig. helaas.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Omdat hij die niet heeft, waarschijnlijk.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Er zal denk ik binnen een paar jaar veel meer gebruik gemaakt gaan worden van ideal-achtigen voor heel Europa. Creditcard zal steeds minder gebruikt gaan worden. Amerikanen betalen met de crisis nu ook al veel minder met de creditcard.
riesma
-
- 3706 messages
- 3081 votes
Plus dat het voordeel van even je creditcard afgeven en je hebt betaald al voorbij is. Je moet tegenwoordig, net als met je bankpas, een PIN invoeren. Uitstel van betaling is het enige dat nog anders is. Credit dus.
Ontopic: van de webwinkels waar ik tot nu toe heb gewinkeld, vind ik Play.com de beste. Geen verzendkosten, snelle service en veel keuze. Ook komen de pakketjes altijd goed aan. Niet zoals bij CDWOW met butsen, scheuren, krassen en klotestickers over (kartonnen!) hoesjes heen.
Het enige dat ik ook bij Play niet heb kunnen vinden is de Joe Hisaishi 25 Years of Studio Ghibli Concert. En die wil ik zo graag
Maar dat is weer offtopic...
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
En je zit er zeker niet zo mee dat het vaak zonder Nederlandse subs is.
riesma
-
- 3706 messages
- 3081 votes
Dat valt volgens mij wel redelijk mee. Ik heb tot nu toe wel dvd's met Nederlandse subs gekocht. Alleen zijn het vaak geen Nederlandse uitgaven, dus de plotbeschrijving op de hoes is Engels.
En mocht ik een dvd willen kopen en daar zit geen NL subs op, dan vind ik dat inderdaad geen probleem. Ik kijk heel weinig met NL subs, EN subs halen me minder uit de film. Tenzij er terminologie gebruikt wordt dat ik niet kan volgen, maar wel nodig heb om het verhaal te volgen. Dat komt gelukkig zelden voor.