• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.453 votes
Profile

Play.com

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Ik had vorige week gewoon weer een bestelling in de bus zonder problemen (+/- na 10 dagen).

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Het duurt naar NL iets langer heb ik de indruk. Eden Log had ik zelf na een dagje of 4 in de bus. [REC] die naar NL gestuurd werd, had toch een dagje of 10 nodig.

Verder blijft het een degelijke service, of 1 of 2 probleempjes na nooit last gehad met Play, inderdaad verder altijd een goeie service.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

De één na laatste keer had ik mn dvd na 3 dagen al in huis, de laatste keer duurde het maarliefst 16 dagen. Ik vind het ontzettend irritant dat selectmail/vracht die spullen zo lang op kan sparen, want het kán dus blijkbaar wel snel! Aan Play ligt het dus niet.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Oh ik meende dat Play.com pakketten de laatste tijd via TNT werden verstuurd. Zijn ze weer terug bij Selektmail?

Selektmail werkt met part-time bezorgers. Ook biedt het zakelijke klanten verschillende opties aan.

Ik wachtte eens op een koffiezetapparaat en toen ik Selektmail aan de lijn had, zei men dat de verzender alleen betaald had voor levering op donderdag.

Dit opsparen gebeurt dus in opdracht van de verzender. Als je geluk hebt komt je pakket vlak voor zo'n Selektmail verzenddag aan.

Ik denk dat Play.com ook voor zo'n goedkope optie heeft gekozen, ook in het belang van de klanten ('gratis' verzending).

Zouden ze meer betalen wordt het sneller bezorgd.

Ewing Oil

• 146 messages
  • 49 votes

Ik had vorige week donderdag een mail gekregen van Play.com dat mijn bestelling was verzonden, en er stond bij dat het 3 a 5 dagen kan duren en tot nu toe nog niks ontvangen, het zal dan inderdaad dan wel aan Selectmail liggen.

Ik lees bij sommigen dat het wel eens iets langer kan duren, dat is dan ook de eerste keer, de andere keren had ik de bestelling vrij snel binnen.

Ik vraag me af of Select mail de boel niet gewoon opspaard zodat ze genoeg hebben om een dan pas een bepaalde route te rijden, ik hoop hem in ieder geval vrijdag of zaterdag binnen te hebben.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

kappeuter wrote:

Oh ik meende dat Play.com pakketten de laatste tijd via TNT werden verstuurd. Zijn ze weer terug bij Selektmail?

Selektmail werkt met part-time bezorgers. Ook biedt het zakelijke klanten verschillende opties aan.

Ik wachtte eens op een koffiezetapparaat en toen ik Selektmail aan de lijn had, zei men dat de verzender alleen betaald had voor levering op donderdag.

Dit opsparen gebeurt dus in opdracht van de verzender. Als je geluk hebt komt je pakket vlak voor zo'n Selektmail verzenddag aan.

Ik denk dat Play.com ook voor zo'n goedkope optie heeft gekozen, ook in het belang van de klanten ('gratis' verzending).

Zouden ze meer betalen wordt het sneller bezorgd.

Ah, dat wist ik dan weer niet! Heel goed mogelijk dat het zoiets is. Ik zou er eens op moeten letten dan op welke dagen ik iets bestel en iets geleverd krijg... Niet dat het wat uitmaakt verder, maar ik bleef me er maar over verwonderen dat er zo weinig regelmaat in de levertijden zit.

winkelblah

• 49 messages
  • 0 votes

Laatste keer werdt mijn pakje op een Maandagavond iets na 6 uur door de bus gegooid, volgens mij door iemand van het werkvoorzieningsschap. Normaal ontvang ik nooit bestellingen op Maandag, en al zeker niet zo laat op de dag.

Wie ook bezorgd, het zijn in ieder geval een stelletje idioten. Had vorige maand een dvd-box besteld (past niet door de brievenbus), en ik zat al enkele dagen te wachtten. Ga ik 's ochtends de deur uit zie ik ineens achter een bloempot bij de deur iets liggen...

Maargoed, ik heb nu al ruim een maand niets meer ontvangen. Enkele vallen onder de 21-dagen policy en zijn alweer opnieuw verzonden, die zullen dan toch vandaag of morgen binnen moeten gaan komen. Aan Play zal het niet liggen, dus ergens op de verzendroute zal het mislopen. Ik wacht met spanning.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Als Play.com niet de juiste / onbetrouwbare verzendpartners kiest, ligt het dus wel degelijk ook aan Play.com.

Lijkt me ook niet al te voordelig het opnieuw opsturen van dvd's.

Uiteindelijk betaal je dat als klant indirect toch.

Vroeger waren de prijzen van Play een stuk scherper.

Ewing Oil

• 146 messages
  • 49 votes

winkelblah wrote:

Laatste keer werdt mijn pakje op een Maandagavond iets na 6 uur door de bus gegooid, volgens mij door iemand van het werkvoorzieningsschap. Normaal ontvang ik nooit bestellingen op Maandag, en al zeker niet zo laat op de dag.

Wie ook bezorgd, het zijn in ieder geval een stelletje idioten. Had vorige maand een dvd-box besteld (past niet door de brievenbus), en ik zat al enkele dagen te wachtten. Ga ik 's ochtends de deur uit zie ik ineens achter een bloempot bij de deur iets liggen...

Ja het zou mij ook niet verbazen dat het door medewerkers van een werkvoorziening worden bezorgd, ik heb ook al eens meegemaakt dat ik thuis kwam en dat er een briefje in mijn brievenbus lag dat mijn pakketje in de hondenhok van de buren lag, en ik me maar afvragen waar het pakketje kon liggen?.

Ook heb ik al eens meegemaakt dat ze mijn pakketje gewoon door de brievenbus probeerden te wurmen wat maar amper lukte, toen ik het zag heb ik gelijk de deur open, ze zijn dus te beroerd nog om op de deur bel te drukken.

Verder kwamen mijn pakketjes van Play.com altijd op een dinsdag, vrijdag of een zaterdag aan, dus ik zou nog eventjes kunnen wachten.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

kappeuter wrote:

Als Play.com niet de juiste / onbetrouwbare verzendpartners kiest, ligt het dus wel degelijk ook aan Play.com.

Lijkt me ook niet al te voordelig het opnieuw opsturen van dvd's.

Uiteindelijk betaal je dat als klant indirect toch.

Vroeger waren de prijzen van Play een stuk scherper.

Inderdaad. BlahDVD was de laatste tijd bijvoorbeeld véél goedkoper! Wel hebben ze daar verzendkosten, maar dan heb je de DVD wel al vaak binnen 3-4 dagen in huis. Bij Play duurt het altijd langer dan een week. (Ik moet zeggen dat ze bij mij altijd keurig netjes verpakt binnenkomen!).

Volgens mij heeft Blah echter zijn assortiment aardig doen inkrimpen; ze hebben nauwelijks arthouse films meer.

Ewing Oil

• 146 messages
  • 49 votes

En ja hoor je gelooft het niet, mijn pakje kwam inderdaad vandaag aan, hij lag keurig netjes op deurmat.

He gelukkig, weer een zorg minder.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Ewing Oil wrote:

Ook heb ik al eens meegemaakt dat ze mijn pakketje gewoon door de brievenbus probeerden te wurmen wat maar amper lukte, toen ik het zag heb ik gelijk de deur open, ze zijn dus te beroerd nog om op de deur bel te drukken.

Heb ik meegemaakt met koker met filmposter er in: platgedrukt om door brievenbus te krijgen... omschrijven hoe de poster er uitzag zal ik maar niet...

winkelblah

• 49 messages
  • 0 votes

Ik heb het idee dat mijn Play.com orders gestolen worden.

Heb nu al 1,5 maand niks meer ontvangen van Play.com, ook pakketjes die na 21 dagen opnieuw zijn verzonden zijn nooit aangekomen. Hier baal ik echt ontzettend van. Ik kan mijn geld wel terug vragen, maar dit betekend dus dat bestellen bij Play.com er voorlopig niet meer in zit.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

winkelblah wrote:

Ik heb het idee dat mijn Play.com orders gestolen worden.

Heb nu al 1,5 maand niks meer ontvangen van Play.com, ook pakketjes die na 21 dagen opnieuw zijn verzonden zijn nooit aangekomen. Hier baal ik echt ontzettend van. Ik kan mijn geld wel terug vragen, maar dit betekend dus dat bestellen bij Play.com er voorlopig niet meer in zit.

Probeer eens met ander AFLEVERADRES.

winkelblah

• 49 messages
  • 0 votes

Ja daar zat ik ook al aan te denken, ga ik eens proberen. Bedankt voor de tip!

Grindhouse

• 828 messages
  • 1686 votes

Een aantal interessante titels zijn nu 3 voor 15 pond bij Play. Onder andere veel Yume Pictures dvd's.

Paalhaas

• 1582 messages
  • 2569 votes

Vertaald naar euro's is dat op die site dus 3 voor €22,47. Veel Artificial Eye dvd's ook d'r bij, o.a. Kieslowski, Kusturica, Campion. Alleszins een leuk prijsje.

Lui (crew films)

• 3490 messages
  • 11859 votes

Kan het alleen maar via Creditcard?

PascalvE

• 308 messages
  • 22 votes

Raar en jammer dat niet alle Artificial Eye dvd's er onder vallen toch een leuke actie.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

De status van mijn laatste bestelling blijft al een paar dagen hangen op "packing". Iemand daar ervaring mee?

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Norma wrote:

De status van mijn laatste bestelling blijft al een paar dagen hangen op "packing". Iemand daar ervaring mee?

Nee, maar kan duide op drukke tijd. Ik zou ff bellen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik heb er wel ervaring mee, eens 4 dagen stond ie op packing. Heeft puur te maken met drukte.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Jullie zullen wel gelijk hebben, het zal nu wel een extra drukke tijd zijn voor ze. In dat geval zou mijn telefoontje de boel alleen maar ophouden. Ik zal het nog even aankijken, bedankt.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Norma wrote:

Jullie zullen wel gelijk hebben, het zal nu wel een extra drukke tijd zijn voor ze. In dat geval zou mijn telefoontje de boel alleen maar ophouden. Ik zal het nog even aankijken, bedankt.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Ik had toch weer binnen een dag een mail dat het verzonden is (afgelopen vrijdag besteld). Is het bij jou nog steeds Norma?

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Ik had toch weer binnen een dag een mail dat het verzonden is (afgelopen vrijdag besteld). Is het bij jou nog steeds Norma?

Verschil moet er blijkbaar wezen

Maar inmiddels heb ik ook bericht gehad dat hij verzonden is, het heeft 4 dagen geduurd. Wat ook een beetje vreemd was, is dat de mail met de verzendbevestiging pas een dag na de wijziging van status op de site kwam, en dat de site een verzendatum aangeeft die 1 dag na het plaatsen van mijn bestelling ligt. (maw toen de status voor mij dus nog op packing stond)

Maar goed nu nog afwachten wat selectmail/TNT er mee gaat doen, dat is normaliter het spannendste deel van de bestelling.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Ik heb zojuist een bestelling uit mei '08 die nog open stond (item zou worden aangevuld, is blijkbaar nooit gebeurd - is nergens anders leverbaar, waarschijnlijk OOP) gecancelled. Wat is dan de policy bij Play?. Krijg ik daarvoor een gift voucher, want het is al wel betaald.

De FAQ's en helpdesk zijn niet zo duidelijk op internet. Ze zijn wel behulpzaam aan de telefoon is mijn ervaring.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ook al eens gehad. Je kan zelf kiezen tussen een gift voucher of een refund.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Oh dat heb ik blijkbaar gemist. Want ik heb dat niet aan kunnen geven

Bij View Details staat nu ook niks. Ik ga ze maar eens bellen, want een release die verwacht was op 27/10 is ook nog steeds Order Taken. Blijkbaar ook iets mis mee.

Simon Smith (crew films)

• 1374 messages
  • 4512 votes

Als je belt, zorg dan dat ze het refunden regelen waar je bij zit. Een tijdje terug heb ik ook gebeld en toen zeiden ze dat het goed kwam, maar er gebeurde niks. Dus moest ik nogmaals bellen met Engeland en toen kreeg ik mijn geld pas terug.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.