Play.com
jaspertje3
-
- 578 messages
- 1466 votes
Wat een fantastische aanbiedingen daar nu. Jammer dat er eigenlijk nergens Nederlandse ondertitels beschikbaar zijn 
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Wat een fantastische aanbiedingen daar nu. Jammer dat er eigenlijk nergens Nederlandse ondertitels beschikbaar zijn 

Toch ook diverse R2-NL's tussen de vele aanbiedingen gezien hoor. 

Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Gewoon Engels leren. Maakt de films zelf er vaak ook beter op want de Nederlandse vertaling bij dialogen laat nog wel eens te wensen over.
Daarbij zijn internationale release altijd Engels ondertiteld en heb je ook toegang tot leukere extras.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Voor de eerste maal een bestelling geplaatst bij Play.com. Ruim aanbod en de prijs bleek mee te vallen. Een paar titeltjes besteld die bij m'n "vaste leverancier" niet te vinden waren.
En vandaag de laatste DVD van de bestelling netjes aangekregen. Aanradertje dus.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
En vandaag de laatste DVD van de bestelling netjes aangekregen. Aanradertje dus.

Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Ben er vluchtig over gegaan, maar doorgaans zijn het niet de titels waar ik naar op zoek ben. Misschien als ik wat beter zoek dat ik wel iets vind hoor.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Ben er vluchtig over gegaan, maar doorgaans zijn het niet de titels waar ik naar op zoek ben. Misschien als ik wat beter zoek dat ik wel iets vind hoor.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
[Klopt; ik heb je laatste jaren bij Play al meer dan 300 DVD's gekocht voor derden en mijzelf en ik kon er dit keer voor mijzelf uit deze actie maar 1 bestellen.
Je bedoelde dat je er maar 1 wilde bestellen. 
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Ik heb even een vraag, hoe zit het nu met die creditcard, is dat echt allemaal veilig. Hoe verloopt het etc.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Ja, dat zegt ie toch...
Nou volgens mij kun je tienduizenden DVD's bestellen bij Play.com....
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Ik heb even een vraag, hoe zit het nu met die creditcard, is dat echt allemaal veilig. Hoe verloopt het etc.
Veilig is het natuurlijk nooit (ik was in het begin ook erg huiverig!), maar mijn ervaringen met Play zijn erg goed, met name doordat ze nog steeds gratis verzenden. Het duurt soms wel wat lang voordat je je bestelling ontvangt (minimaal 7 dagen, gaat het met de boot?). BlahDVD was altijd sneller, maar helaas.... geen gratis verzendingen meer!Alles is altijd apart verpakt, dus als je 5 dvd's besteld krijg je 5 pakjes!
Met de creditcard gaat het vrij standaard. Alles gaat over een beveiligde verbinding, je moet het nummer, de verloop- en uitgifte datum en de driecijferige code invullen.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Oké bedankt voor de info, waarom is het eigenlijk nooit veilig ?
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Oké bedankt voor de info, waarom is het eigenlijk nooit veilig ?
Volgens mij kunnen goede hackers alles kraken, dus zeker de site van Play.com.....
Maar ja, voor zo'n superhacker zijn er ook wel grotere vissen te vangen!
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes

Desalniettemin, prima actie; prijzen zijn nog nooit zo laag geweest.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Wil Boogie NIghts kopen via play.com.. is deze site betrouwbaar.. kan ik vooruit betalen via de bank.. en hoeveel zijn de verzendkosten? 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
verzendkosten = 0
Tot nu toe nooit problemen gehad met Play en al meer dan 30 of wellicht zelfs al 40 bestellingen gedaan.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Play is volgens mij alleen via Credit card, heel misschien via ideal, maar ik geloof het niet. Ook nog nooit problemen me gehad.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Nog nooit via credit betaald.. hoe gaat dat inzijn werking..?
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Nog nooit via credit betaald.. hoe gaat dat inzijn werking..?
Cred. card gegegens 1-malig opgeven bij Play.
Cred. card is bij ANWB bijvoorbeeld € 13,50 p. jaar; dat verdien je snel terug door lagere prijzen buiten NL.
.. en hoeveel zijn de verzendkosten? 
Goed lezen; prijzen bij Play.com zijn inklusief porto!
Voorbeeld (printscreen):

Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
heb een tekentje van Maestro opmijn pas staan.. wilt dat zeggen dat ikal credit heb.. of moetje dat toch eerst aanvragen..?
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
heb een tekentje van Maestro opmijn pas staan.. wilt dat zeggen dat ikal credit heb.. of moetje dat toch eerst aanvragen..?
Paalhaas
-
- 1582 messages
- 2569 votes
Heeft er iemand nog meer last van play.com-bestellingen die niet arriveren de laatste tijd? Even natellen leert mij dat sinds mei liefst 9 van mijn 15 bestelde dvd's niet zijn aangekomen (1 ervan zelfs tot 2 keer toe!). Gelukkig heeft play.com goede service en sturen ze na 3 weken direct een nieuwe op. Uiteindelijk komt het er dus wel, maar ik vind het behoorlijk vreemde cijfers, zeker aangezien ik voorheen hiermee nooit problemen heb gehad. Zou er bij de TNT in Den Bosch een dvd-verzamelaartje werken?
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Nee tijdje niets besteld, van de week weer. Ik hou het (natuurlijk) in de gaten
Tot nu toe geen ellende gehad voorheen.
Ik heb wel een DVD die Temporariliy Out of Stock was besteld toen-ie heel goedkoop was. Ik wacht inmiddels al een tijdje (3,5 maand), maar die stock is blijkbaar heel erg out-of-stock. De enige manier om iets te doen is door ze te bellen zeker of ik dan maar vast mijn geld terugkrijg of zo. Want dit kan nog wel jaren gaan duren zo lijkt het.
Paalhaas
-
- 1582 messages
- 2569 votes
Kun je gewoon cancellen via de site volgens mij.
jaspertje3
-
- 578 messages
- 1466 votes
Voor de eerste keer wat besteld via Play. Nu 6 dagen in de brievenbus. Netjes hoor. Eerste indruk is in ieder geval goed!
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Weet iemand of je bij play.com met Paypal kunt betalen?
PascalvE
-
- 308 messages
- 22 votes
Weet iemand of je bij play.com met Paypal kunt betalen?
Kan niet
winkelblah
-
- 49 messages
- 0 votes
Heb op het moment last van hetzelfde probleem, opeens kwam er niks meer binnen. Gelukkig verstuurt Play na 21 dagen gewoon een nieuwe. Ik bestel nu maar even niks nieuws en wacht maar af of deze wel binnen komen...
Ik heb er voorheen ook nooit problemen mee gehad.
Bij mij worden ze trouwens niet door TNT bezorgd maar door een ander postorderbedrijf.
Heeft er iemand nog meer last van play.com-bestellingen die niet arriveren de laatste tijd? Even natellen leert mij dat sinds mei liefst 9 van mijn 15 bestelde dvd's niet zijn aangekomen (1 ervan zelfs tot 2 keer toe!). Gelukkig heeft play.com goede service en sturen ze na 3 weken direct een nieuwe op. Uiteindelijk komt het er dus wel, maar ik vind het behoorlijk vreemde cijfers, zeker aangezien ik voorheen hiermee nooit problemen heb gehad. Zou er bij de TNT in Den Bosch een dvd-verzamelaartje werken?