• 177.946 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.640 votes
Profile

Play.com

Co Jackso

• 21924 messages
  • 2791 votes

Bombong wrote:

Alle concurrentie op de markt van de pakketbezorging ten spijt blijft TNT het snelste en betrouwbaarste.

Als TNT-(zaterdag)medewerker hoor ik dat graag Aan de ene kant is concurrentie goed om je als groot bedrijf scherp te houden. Aan de andere kant zorgt slecht geleverde kwaliteit afkomstig van de concurrent, voor een slechte naam voor de sector als geheel.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Bombong wrote:

Maar wie schetst mijn verbazing dat de laatste twee bestellingen er binnen 5 dagen waren! Beide waren bezorgd door TNT. .

Zou dit per regio kunnen verschillen, of gaat zo'n verandering landelijk in? Dat zou fijn zijn. Mijn laatste bestellingen hebben er namelijk steevast 14 dagen of langer over gedaan

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Soms inderdaad in 5 dagen maar komt bij mij ook regelmatig voor dat ik net als Norma langer dan twee werkweken moet wachten.

Bombong

• 480 messages
  • 2704 votes

Norma wrote:

Zou dit per regio kunnen verschillen, of gaat zo'n verandering landelijk in? Dat zou fijn zijn. Mijn laatste bestellingen hebben er namelijk steevast 14 dagen of langer over gedaan

Mijn laatste twee bestellingen (die dus door TNT bezorgd werden) arriveerden op 20 februari en op 5 maart. De laatste die door DHL werd bezorgd (en er dus meer dan 14 dagen over deed) kwam aan op 2 februari. Dus ik ga er even van uit dat in de tijd ertussen DHL vervangen is door TNT. Van wanneer dateren jouw laatste bestellingen?

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Bombong wrote:

(quote)

Mijn laatste twee bestellingen (die dus door TNT bezorgd werden) arriveerden op 20 februari en op 5 maart. De laatste die door DHL werd bezorgd (en er dus meer dan 14 dagen over deed) kwam aan op 2 februari. Dus ik ga er even van uit dat in de tijd ertussen DHL vervangen is door TNT. Van wanneer dateren jouw laatste bestellingen?

Januari, die deed er weer twee weken over. Maar na jouw verhaal heb ik goede hoop voor mijn bestelling van afgelopen weekend, die zou dan in theorie morgen of zaterdag kunnen komen...ben benieuwd!

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Mijn laatste zes Play bestellingen waren er precies zeven dagen later. Eentje van die zes -dat is dan wel weer gek- zelfs een dagje eerder. Nieuw record!

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Zojuist werd inderdaad mijn bestelling door TNT bezorgd! Binnen 5 werkdagen!

Bombong

• 480 messages
  • 2704 votes

Norma wrote:

Zojuist werd inderdaad mijn bestelling door TNT bezorgd! Binnen 5 werkdagen!

Dat is goed nieuws Norma! Het lijkt er inderdaad op dat TNT de zaken met succes heeft overgenomen van DHL. Dat betekent dat Play.com mij als klant houdt.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Bombong wrote:

(quote)

Dat is goed nieuws Norma! Het lijkt er inderdaad op dat TNT de zaken met succes heeft overgenomen van DHL. Dat betekent dat Play.com mij als klant houdt.

Ik vind het ook wel een extra stimulans! Ik bestelde er wel vaker, met name titels die hier simpelweg niet te krijgen waren, maar nu ze sneller kunnen leveren zal ze dat van mijn kant zeker meer bestellingen op leveren.

Bombong

• 480 messages
  • 2704 votes

Het blijft goed gaan. Op zondag een DVD en een CD besteld bij Play en nu op donderdag zijn ze al gearriveerd. Wederom met TNT!

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Het wordt nog gekker: dinsdag verzonden, vandaag in huis

Ik bestel er nu direct veel regelmatiger.

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Blijf die kunstmatige exchange rate maar een naaistreek vinden ... ben voor een bestelling van 57.87 pond, 77,87 euro kwijt ipv de 'echte' 65,60.

coinchantal

• 29 messages
  • 83 votes

Quentin wrote:

Blijf die kunstmatige exchange rate maar een naaistreek vinden ... ben voor een bestelling van 57.87 pond, 77,87 euro kwijt ipv de 'echte' 65,60.

In derdaad dat vind ik ook een naaistreek, daarom bestel ik er weinig

Bombong

• 480 messages
  • 2704 votes

Quentin wrote:

De verzendkosten zitten in feite in de wisselkoers verdisconteerd. Play.com blijft toch meestal goedkoper dan de internetwinkels die apart verzendkosten berekenen. Maar ja, daar zie je de hoogte van de verzendkosten pas op het eind, dus dat schrikt misschien minder mensen af dan wanneer je meteen weet waar je aan toe bent.

interista2001

• 254 messages
  • 3866 votes

ik wacht nog steeds op mijn bestelling die op 11 april is verzonden

jaspertje3

• 578 messages
  • 1466 votes

Soms kan het even duren, heb geduld, het komt echt.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Wie heeft er goed of slechte ervaring met het bestellen van dvd's waar bij staat: usually dispatched within 1-2 weeks?

En wordt het bedrag al in rekening gebracht, of gebeurt dit pas zodra bekend is wanneer het artikel er daadwerkelijk is? (dit i.v.m. annuleren mocht het toch veel langer gaan duren)

jaspertje3

• 578 messages
  • 1466 votes

Ik geloof dat ze de regel bestellen = betalen hanteren.

Zelf begin ik er niet aan, ik koop eigenlijk alleen wat leverbaar is.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Norma wrote:

Wie heeft er goed of slechte ervaring met het bestellen van dvd's waar bij staat: usually dispatched within 1-2 weeks?

En wordt het bedrag al in rekening gebracht, of gebeurt dit pas zodra bekend is wanneer het artikel er daadwerkelijk is? (dit i.v.m. annuleren mocht het toch veel langer gaan duren)

Bedrag wordt pas afgeschreven van credit-card, wanneer de DVD (of CD) verzonden wordt. Inmiddels meer dan 200 bestellingen gedaan bij Play, altijd probleemloos.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Dogie_Hogan wrote:

(quote)
Bedrag wordt pas afgeschreven van credit-card, wanneer de DVD (of CD) verzonden wordt. Inmiddels meer dan 200 bestellingen gedaan bij Play, altijd probleemloos.

Ah, oké, dus jij zou zeggen, gewoon bestellen, mocht het toch langer gaan duren dan gewoon annuleren want er is toch nog geen bedrag afgeschreven? En de mogelijkheid tot annuleren blijft ook staan tot de dvd daadwerkelijk bij hun binnen is lijkt mij? De dvd's die ik er meestel bestel zijn eigenlijk altijd binnen 24 uur verzonden, vandaar een beetje mijn twijfel.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Norma wrote:

(quote)

Ah, oké, dus jij zou zeggen, gewoon bestellen, mocht het toch langer gaan duren dan gewoon annuleren want er is toch nog geen bedrag afgeschreven? En de mogelijkheid tot annuleren blijft ook staan tot de dvd daadwerkelijk bij hun binnen is lijkt mij? De dvd's die ik er meestel bestel zijn eigenlijk altijd binnen 24 uur verzonden, vandaar een beetje mijn twijfel.

Zolang niet is verzonden (pre-order, niet in stock) kan volgens mij geannuleerd worden.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Is altijd te annuleren voor status packing. Bij packing niet meer.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Norma wrote:

Het bedrag wordt pas bij verzenden in rekening bgebracht, zoals al is opgemerkt.

Dergelijke DVD's bestel ik niet bij Play. Na twee keer van een koude kermis thuis gekomen te zijn. Meestal zijn ze namelijk helemaal niet leverbaar (tegen de aangeboden prijs). Waarschijnlijk ga je wachten tot je ons weegt (maar wel gratis ).

Bombong

• 480 messages
  • 2704 votes

Ik heb een keer een DVD besteld met aanduiding dispatched in 4-5 days en die werd ook inderdaad binnen 5 dagen verzonden.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

(quote)

Het bedrag wordt pas bij verzenden in rekening bgebracht, zoals al is opgemerkt.

Dergelijke DVD's bestel ik niet bij Play. Na twee keer van een koude kermis thuis gekomen te zijn. Meestal zijn ze namelijk helemaal niet leverbaar (tegen de aangeboden prijs). Waarschijnlijk ga je wachten tot je ons weegt (maar wel gratis ).

Oei, dat duurt dan nog wel even Maar wat je zegt, het is gratis en als ik de betreffende dvd hier toch niet kan krijgen is het een alternatief dat het proberen waard is.

interista2001

• 254 messages
  • 3866 votes

Weet iemand hoe je een vraag per email kan sturen naar play,com, want kan het nergens vinden/

stephan73

• 6269 messages
  • 14440 votes

interista2001 wrote:

Weet iemand hoe je een vraag per email kan sturen naar play,com, want kan het nergens vinden/

Als ik me niet vergis moet het [email protected] zijn, maar ik weet het niet zeker.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

interista2001 wrote:

Nee, dat is ene groot raadsel. Je moet bellen volgens de website. Heb ik meerdere malen gedaan. En je hebt onmiddellijk iemand aan de lijn is mijn ervaring (alleen is die niet altijd even verstaanbaar) en wordt prima geholpen.

Bombong

• 480 messages
  • 2704 votes

Nadat het korte tijd goed ging met Play.com en bestellingen netjes binnen 5 dagen via TNT arriveerden wacht ik al weer een dag of 10 op mijn laatste bestelling. Ik vrees dat dat ze weer zaken zijn gaan doen met DHL. Iemand anders dezelfde ervaring?

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Bombong wrote:

Nadat het korte tijd goed ging met Play.com en bestellingen netjes binnen 5 dagen via TNT arriveerden wacht ik al weer een dag of 10 op mijn laatste bestelling. Ik vrees dat dat ze weer zaken zijn gaan doen met DHL. Iemand anders dezelfde ervaring?

Bij mij duurt het sowieso altijd minimaal anderhalve week....

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.