• 177.913 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.054 votes
Profile

Play.com

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Ik heb na 12 dagen nog steeds niets..

Dien je er trouwens voor te tekenen of gaat het zo de brievenbus in?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Je hebt wel een mailtje ontvangen dat het pakketje verzonden is?

Daar krijg je namelijk nog apart bericht van.

Je kunt eventueel even inloggen op play om de precieze status van je bericht te verifieren. Wellicht geeft dat duidelijkheid.

12 dagen is nog niet iets om van in paniek te raken, heb ik ook wel eens gehad. Pakket kan elk moment alsnog arriveren.

De verzending is via Selektvracht. Die bezorgen niet dagelijks in je wijk (zijn vaak parttimers) dus dat kan ook enige vertraging opleveren.

Ze verzenden dvd's allemaal los; per dvd een bubbelenvelop. Dus kan gewoon door de brievenbus.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

kappeuter wrote:

Ze verzenden dvd's allemaal los; per dvd een bubbelenvelop. Dus kan gewoon door de brievenbus.

Inderdaad los, maar niet een bubbelenvelop, maar in karton gevouwen. Afkomstig van Jersey, zoals ik ook al ergens hier las. Ik weet niet wie ze bezorgd heeft in mijn geval. Die twaalf dagen zijn gerekend trouwens vanaf de dag van de mail van verzending.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Klopt ze hebben nu (ook?) kartonnen verpakking.

Voorheen was het altijd in bubbelenvelop. Die ik altijd dankbaar gerecycled heb.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

kappeuter wrote:

Je hebt wel een mailtje ontvangen dat het pakketje verzonden is?

Daar krijg je namelijk nog apart bericht van.

Je kunt eventueel even inloggen op play om de precieze status van je bericht te verifieren. Wellicht geeft dat duidelijkheid.

12 dagen is nog niet iets om van in paniek te raken, heb ik ook wel eens gehad. Pakket kan elk moment alsnog arriveren.

De verzending is via Selektvracht. Die bezorgen niet dagelijks in je wijk (zijn vaak parttimers) dus dat kan ook enige vertraging opleveren.

Ja, 12, nu 13 dagen geleden zou alles verzonden zijn. Dat is ook geen ramp, maar als ze 5 tot 8 dagen stellen ga je toch denken dat er iets mis is. Ook erg irri dat Play zijn zaken blijkbaar netjes op orde heeft maar dat de post/selektvracht of wie dan ook de snelle afhandeling verpest.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

*** Play.com heeft nu aktie "2 DVD's voor € 18,98" (inkl. porto): Klik! .

(afbeelding)

-------------------------

Norma wrote:

(quote)

Ja, 12, nu 13 dagen geleden zou alles verzonden zijn. Dat is ook geen ramp, maar als ze 5 tot 8 dagen stellen ga je toch denken dat er iets mis is. Ook erg irri dat Play zijn zaken blijkbaar netjes op orde heeft maar dat de post/selektvracht of wie dan ook de snelle afhandeling verpest.

Late bezorging (ik houd altijd maar 14 dagen aan), ligt NIET aan Play.com, maar aan Selectvracht, die zoals hierboven al genoemd, niet elke dag bezorgd maar post verzamelt.

Rond Kerst wanneer juist druk is, bezorgen zij wel trouw elke dag en kun je DVD's al binnen 7 dagen verwachten....

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

En ook een 3 voor €23,= actie. Heb ik laatst ook een stel van besteld...

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Na het uiten van mijn frustratie over de lange levertijd moet ik nu wel even melden dat mijn verwachte dvd's vanmorgen zijn bezorgd...twee weken na verzending door Play.com. Hierdoor zal ik er niet regelmatig iets bestellen want die onzekerheid over of iets wel aankomt vind ik erg vervelend. Jammer, want Play.com kan hier niets aan doen.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Norma wrote:

Na het uiten van mijn frustratie over de lange levertijd moet ik nu wel even melden dat mijn verwachte dvd's vanmorgen zijn bezorgd...twee weken na verzending door Play.com. Hierdoor zal ik er niet regelmatig iets bestellen want die onzekerheid over of iets wel aankomt vind ik erg vervelend. Jammer, want Play.com kan hier niets aan doen.

Ik heb nog nooit gehad, dat cd's en/of DVD's niet zijn aangekomen en blijf er dus gewoon kopen. Prijzen en aanbod blijven aantrekkelijk; Iets meer geduld wordt uiteindelijk dan toch beloond.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Dogie_Hogan wrote:

(quote)
Iets meer geduld wordt uiteindelijk dan toch beloond.

Je hebt helemaal gelijk; maar persoonlijk betaal ik dan liever ietsje meer om mezelf niet elke keer met mijn zwakke punt te hoeven confronteren

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Norma wrote:

(quote)

Je hebt helemaal gelijk; maar persoonlijk betaal ik dan liever ietsje meer om mezelf niet elke keer met mijn zwakke punt te hoeven confronteren

Hmmmm... ben je dan bij met films/DVD kijken? Terwijl bestelling onderweg is heb ik meestal wel films, die ik nog moet zien en merk zo amper iets van levertijd...

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Ligt het aan mij of heeft Play.com inderdaad de prijzen van de DVD's flink verhoogd? Wel mooi nog net Pan's Labyrinth en This is Spinal Tap voor 7,99 Euro op de kop kunnen tikken....

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Dogie Hogan wrote:

Hmmmm... ben je dan bij met films/DVD kijken? Terwijl bestelling onderweg is heb ik meestal wel films, die ik nog moet zien en merk zo amper iets van levertijd...

Ik ben zelfs eens vergeten dat ik films besteld had bij Play, dat was letterlijk een verrassing

FixX

• 622 messages
  • 456 votes

het is zo dat play zijn prijzen heeft verhoogd

niet in ponden maar wel in de euro

dat verschil is te groot geworden

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

FixX wrote:

het is zo dat play zijn prijzen heeft verhoogd

niet in ponden maar wel in de euro

dat verschil is te groot geworden

Is dat echt zo? Dingen van 7,99 GBP zijn 12,49 Euro. Dat is factor 0,64. De koers is nu 0,679, maar die krijg je bij een bank of GWK ook niet.

Volgens mij valt het dus nog wel mee.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

(quote)

Is dat echt zo? Dingen van 7,99 GBP zijn 12,49 Euro. Dat is factor 0,64. De koers is nu 0,679, maar die krijg je bij een bank of GWK ook niet.

Volgens mij valt het dus nog wel mee.

Concurrent Blahdvd is bijna altijd 0,50 € goedkoper; vermoed dat Play stevast een toeslag rekent voor koersomrekening. Is een poosje weggeweest, maar ze doen 't nu weer.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

De bezorgtijd duurt soms inderdaad wel wat lang bij Play.com. Twee maanden geleden had ik een film besteld en twee dagen daarna een boxset. Na anderhalve week kwam de boxset netjes aan en begon ik dus te vermoeden dat de film was zoekgeraakt (misschien ligt die bij die Belgische postbode?). Helaas kun je dan pas na 21 dagen reclameren. Men heeft wel netjes en zonder zeuren meteen een nieuwe expemplaar gestuurd, welke ik na anderhalve week heb ontvangen.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Baggerman wrote:

De bezorgtijd duurt soms inderdaad wel wat lang bij Play.com. Twee maanden geleden had ik een film besteld en twee dagen daarna een boxset. Na anderhalve week kwam de boxset netjes aan en begon ik dus te vermoeden dat de film was zoekgeraakt (misschien ligt die bij die Belgische postbode?). Helaas kun je dan pas na 21 dagen reclameren. Men heeft wel netjes en zonder zeuren meteen een nieuwe expemplaar gestuurd, welke ik na anderhalve week heb ontvangen.

Dat is niet Play.com te verwijten; gebeurt ook bij andere on-line leveranciers. Er zijn een aantal PTTers, die een gratis DVD-collectie opbouwen lijkt 't.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Dogie_Hogan schreef:

Dat is niet Play.com te verwijten; gebeurt ook bij andere on-line leveranciers. Er zijn een aantal PTTers, die een gratis DVD-collectie opbouwen lijkt 't.

Klopt! Er zijn trouwens ook figuren die bij (bv. flats) pakketjes uit postvakjes (weten te) vissen.

Om misverstanden te voorkomen: ik heb dus louter goede ervaringen met play.com.

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Zojuist vandaag 2 DVD's binnengekregen die via Play.com zijn besteld. Ik moet zeggen dat de levertijd zeer kort was, ze waren 29 augustus pas besteld

DieGo

• 5808 messages
  • 2365 votes

Alle Studio Ghibli Collection DVDs zijn nu slechts €9,49 inc. verzenden bij play!

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Stalker en Andrei Rublev van Tarkovsky voor slechts 12,50 Euro!!!

Solaris voor 15,49 Euro!

Weet alleen niets van de kwaliteit van deze uitvoeringen!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Play accepteert m'n nieuwe creditcard niet iemand enig idee of de "startdatum" van de kaart echt relevant is? Als ik 'm niet invoer houdt ie 01/2000 aan. Wat ik ook doe, hij blijft geweigerd (bij amazon geen probleem).

De drempel om dan maar ergens anders te bestellen is lager dan de bank te bellen, ben ik bang.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Jordy wrote:

Play accepteert m'n nieuwe creditcard niet iemand enig idee of de "startdatum" van de kaart echt relevant is? Als ik 'm niet invoer houdt ie 01/2000 aan. Wat ik ook doe, hij blijft geweigerd (bij amazon geen probleem).

De drempel om dan maar ergens anders te bestellen is lager dan de bank te bellen, ben ik bang.

Ik meen dat ik helemaal geen startdatum heb ingegeven aangezien ik geen flauw idee had wat de startdatum is! Er staat uiteindelijk alleen op de card tot wanneer hij geldig is. Mijn betalingen zijn zonder problemen verwerkt.

stephan73

• 6269 messages
  • 14439 votes

Jordy wrote:

Vreemd bij mij staat het ook op 01/2000 en ik heb nooit problemen bij Play!

PaulieWalnuts

• 1239 messages
  • 815 votes

Laatst voor het eerst besteld bij Play.com en geen begindatum ingevuld, dus daar zal het niet aan liggen dan lijkt me. Werd vandaag verstuurd, dus ben benieuwd hoe lang die dvd er over doet.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Jordy wrote:

Heb onlangs een nieuwe Credicard gekregen en daarmee twee maanden terug voor het eerst besteld bij Play. Zonder problemen. Kan je niet verder helpen vrees ik.

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

Vrijdagmorgen besteld, woensdagmorgen in de bus, ondanks het feit dat de Britse post maandag en dinsdag staakte.

Eigenlijk nog nooit problemen gehad met de leveringstermijn.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Jordy wrote:

ff bellen met hun helpdesk.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Weet iemand of de Artificial Eye-uitgave van Zerkalo (Mirror) van Tarkovsky ook Nederlands ondertiteld is? En of de kwaliteit een beetje redelijk is?

Hij wordt namelijk aardig geprijst aangeboden bij Play.com....

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.