• 177.901 movies
  • 12.202 shows
  • 33.970 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.996 votes
Profile

Play.com

Word_Play

• 358 messages
  • 1290 votes

Ik heb nu voor de tweede achtereenvolgende keer meegemaakt dat ik DVD's niet binnen drie weken ontvang, de re-order ook niet ontvang en pas de tweede re-order binnenkrijg, ook bij orders met meerdere DVD's in een keer. Hebben jullie dit ook vaker gehad?

Erg jammer, want hiervoor had ik hier nooit last van en had ik ze binnen 10-14 dagen binnen.

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Dogie Hogan wrote:

Vreemd, doe al jaren zaken met Play.com (hofleverancier) en nooit problemen gehad.

Ik denk inderdaad dat de problemen van Word_Play gezien mogen worden als uitzonderingen, hoewel ik al even niks meer heb besteld bij Play.com. Wel weet ik dat hun Nederlandse leverancier (de uiteindelijke postbode zeg maar) niet TNT Post is, maar een goedkope concurrent. Dit hoeft natuurlijk niks uit te maken, maar ik denk wel dat verduistering bij hun sneller voor kan komen

Word_Play

• 358 messages
  • 1290 votes

jordybeukeboom wrote:

(quote)

Ik denk inderdaad dat de problemen van Word_Play gezien mogen worden als uitzonderingen, hoewel ik al even niks meer heb besteld bij Play.com. Wel weet ik dat hun Nederlandse leverancier (de uiteindelijke postbode zeg maar) niet TNT Post is, maar een goedkope concurrent. Dit hoeft natuurlijk niks uit te maken, maar ik denk wel dat verduistering bij hun sneller voor kan komen

Ik hoop het maar, want ik vind het dubieus dat eerst een order en re-order van 3 DVD's niet binnenkomen, en nu een order van 7 (!) items weer niet op tijd is. Ik heb geen problemen met langere levertijden (vooral als je kijkt naar de prijzen en free shipping van Play) maar om nou iedere keer 2 maanden te wachten gaat me wat ver.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Word_Play wrote:

(quote)

Ik hoop het maar, want ik vind het dubieus dat eerst een order en re-order van 3 DVD's niet binnenkomen, en nu een order van 7 (!) items weer niet op tijd is. Ik heb geen problemen met langere levertijden (vooral als je kijkt naar de prijzen en free shipping van Play) maar om nou iedere keer 2 maanden te wachten gaat me wat ver.

Hmmm... dan zit daar iemand van Select Vracht DVD's te verzamelen.

Probeer eens ander afleveradres op te geven.

Flex0r

• 15 messages
  • 0 votes

Dat ze bij Selekt Vracht sjoemelen weet ik wel zeker, maar dat verschilt per filiaal en bezorger. En ze richten zich meer op 'echte' handel dan DVD's/Games. Soms heb ik ook het idee dat als ze doorhebben dat een adres veel ontvangt van bv. Play dat ze orders opstapelen en in één keer komen brengen. Vandaag kreeg ik 2 orders tégelijk binnen terwijl ze 16 dagen na elkaar verzonden waren. De oudste dateert al van 26 Mei dus die is ruim een maand onderweg geweest en er is al een replacement onderweg.

Als ik de replacement ontvang dan stuur ik die wel retour afzender dit keer.

Voor mensen die er interesse in hebben: ik heb een WERKEND telefoonnummer van Play.com weten te bemachtigen!! Veel mensen hebben geklaagd dat ze telefonisch en via e-mail amper (niet) te bereiken zijn (ik was er één van), hier is ie:

+441534877595

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Dit is natuurlijk dé methode om erin korte tijd geen werkend telefoonnummer van te maken.

Je kunt het beter via PM aan gebruikers geven die erom vragen, dan hier zomaar open en bloot publiceren.

Word_Play

• 358 messages
  • 1290 votes

Dogie_Hogan wrote:

(quote)

Hmmm... dan zit daar iemand van Select Vracht DVD's te verzamelen.

Probeer eens ander afleveradres op te geven.

Nou, de eerste 6 zijn binnen. Ik heb bij mijn volgende order een ander adres opgegeven, eens de proef op de som nemen.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Word_Play wrote:

(quote)

Nou, de eerste 6 zijn binnen. Ik heb bij mijn volgende order een ander adres opgegeven, eens de proef op de som nemen.

Flex0r

• 15 messages
  • 0 votes

FisherKing wrote:

Dit is natuurlijk dé methode om erin korte tijd geen werkend telefoonnummer van te maken.

Je kunt het beter via PM aan gebruikers geven die erom vragen, dan hier zomaar open en bloot publiceren.

Welnee, dit nummer krijg je zelf van hun in een e-mail als je een replacement aanvraagt voor een missing order. Ze verzoeken je het nummer te bellen mocht je het origineel alsnog binnenkrijgen. Dat kreeg ik, dus ik belde. Als ik nu het vervangende exemplaar binnenkrijg kan ik het gewoon ongeopend retour naar afzender sturen.

Het woord 'bemachtigd' suggereert misschien dat het een nummer is wat niet bestemd is voor publicatie. Het nummer voor klantenservice voor buiten de UK staat ook niet vermeld op de site. Toch heb ik niet het idee dat het nummer voor mijn ogen alleen was

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Ooh, dat dacht ik inderdaad ja, dat je een speciaal contact daar had. Beter letten op de woordkeuze dan maar

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

**DVD-Summer-Sales: http://tinyurl.com/3yokxq

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Ik ben van plan ook eens een paar dvd's bij play te kopen (die in Nederland niet verkrijgbaar zijn) en ik had een paar vragen?

1. Is de site een beetje vertrouwt?

2. Dat je geen verzendkosten hoeft te betalen, is dat zo?

3. Is met euro's betalen makkelijk?

4. Hoe lang duurt de levertijd naar Nederland?

5. Is het bestellen een beetje simpel?

Dat wou ik even weten voordat ik een bestelling begin.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

sinterklaas wrote:

Ik ben van plan ook eens een paar dvd's bij play te kopen (die in Nederland niet verkrijgbaar zijn) en ik had een paar vragen?

1. Is de site een beetje vertrouwt?

2. Dat je geen verzendkosten hoeft te betalen, is dat zo?

3. Is met euro's betalen makkelijk?

4. Hoe lang duurt de levertijd naar Nederland?

5. Is het bestellen een beetje simpel?

Dat wou ik even weten voordat ik een bestelling begin.

1. doe al jaren zaken met PLAY ("hofleverancier") , top on-line shop

(vooral m'n portemonaie is daar blij mee)

2. prijs is per dvd, inkl. verz. kosten; iedere dvd of cd wordt apart verstuurd

3. ja, via credit-card; bedrag wordt op moment van verzenden pas van je rekening gehaald

4. ca. 7-10 dagen

5. erg simpel: bevestiging van order volgt meteen; vervolgens bericht van verzending; je hebt overzichtelijk rekening-overzicht. Je kunt ook meerdere afleveradressen opgeven.

6. ruime voorraad/collectie; prima helpdesk

7. concurrent op zelfde eiland, Blahdvd.com, kan soms fractie goedkoper zijn...

"Dogie"

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Ah Bedankt.

Maare zijn die dingen bij Blah dvd hetzelfte?

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

sinterklaas wrote:

Ah Bedankt.

Maare zijn die dingen bij Blah dvd hetzelfte?

Ja, alleen vermeldt Blahdvd helaas wat minder info bij de DVD's. Voordat ik bij Play bestel, kijk ik eerst ook nog ff bij Blahdvd voor prijsvergelijk.

Ook is assortiment bij Blahdvd kleiner dan bij Play en zij ze trager met toevoegen nieuwe releases.

Verder heeft Play.com geregeld interessante prijs-acties.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

FUCK! Krijg net te horen dat niemand in mijn familie een creditcard heeft.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

sinterklaas wrote:

FUCK! Krijg net te horen dat niemand in mijn familie een creditcard heeft.

Altijd handig. Gratis bij lidmaatschap ANWB en/of ca. € 13,50 p. jaar.(dit bedrag verdien je in principe snel weer terug).

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Pas ook eentje binnengekregen, bij de ABN, voor inderdaad iets meer dan een tientje per jaar. Erg handig, zojuist m'n eerste bestelling bij play geplaatst.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

gotti wrote:

zojuist m'n eerste bestelling bij play geplaatst.

ikke ook

Ze hebben nu heel veel dingen goedkoop. Alle Tartan Asia (sowieso alle Tartan) voor 5,99 GBP (incl. verzendkosten). En dan redelijk omrekenen.

Dus Mochizuki Rokuro gaat zich weer eens aan Miike wagen (als dat maar goed gaat).

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Ik heb er een maand terug mijn eerste dvd besteld en ben zeer tevreden over afhandeling (bij elke statuswijziging keurig een mailtje) en levertijd (weekje ongeveer).

Heb er nu drie besteld, ben benieuwd of dat ook zo goed gaat.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

** "Spiderman 3" met poster (R2-Nl): € 15,49 inkl..

Play.com Exclusive Personalised Movie Poster!

Pre-order Spiderman 3 on DVD for your unique offer code which will be e-mailed to you within a few days of placing your order. Then visit the website http://www.sphe-newsletter.co.uk/publicity/sm3/play and enter your code to be able to design your very own Spiderman 3 personalised poster. Your poster will be sent to you once the DVD is available for delivery. You will be entitled to one free poster for every DVD you pre-order. This offer ends at midnight before release (14/10/07) and is exclusive to Play.com

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Hoe lang duurt de gemiddelde verzending eigenlijk? Heb vorige week woensdag iets besteld en vorige week donderdag en vrijdag is alles verzonden, maar heb het nog niet binnen. Play claimt dat de dvd's binnen 3 tot 5 dagen bij je in huis zijn...

DieGo

• 5808 messages
  • 2365 votes

Mijn ervaring is ongeveer 7-14 dagen.

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Ok, thanks...

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

gotti wrote:

Hoe lang duurt de gemiddelde verzending eigenlijk? Heb vorige week woensdag iets besteld en vorige week donderdag en vrijdag is alles verzonden, maar heb het nog niet binnen. Play claimt dat de dvd's binnen 3 tot 5 dagen bij je in huis zijn...

Precies dezelfde ervaring, hier. 3-5 dagen is dus onzin. Wacht nu 8 dagen. Maar met het antwoord van Diego is dat weer verklaard! Dank

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

(quote)

Precies dezelfde ervaring, hier. 3-5 dagen is dus onzin. Wacht nu 8 dagen.

Same here.....douane speelt wellicht ook een rol?

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Bij dingen uit de VS wel, Engeland weet ik niet. Zou zo maar kunnen...

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

gotti wrote:

Bij dingen uit de VS wel, Engeland weet ik niet. Zou zo maar kunnen...

Uit Engeland: 7-14 dagen; loopt via depot Rijswijk en 1 van die particuliere bezorg-diensten buiten TNT.

Binnen EU geen douane, alhoewel sommigen vinden, dat Jersey-island buiten EU valt....

(Al zo'n 4 jaar komt post van Play.com en Blahdvd.com doorgaans tussen de 10-14 dagen. Heb de indruk dat die part. bezorgdiensten de post clusteren.)

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Dogie_Hogan wrote:

(quote)
Uit Engeland: 7-14 dagen; loopt via depot Rijswijk en 1 van die particuliere bezorg-diensten buiten TNT.

Binnen EU geen douane, alhoewel sommigen vinden, dat Jersey-island buiten EU valt....

(Al zo'n 4 jaar land van Play.com en Blahdvd.com eerder post tussen de 10-14 dagen. Heb de indruk dat die part. bezorgdiensten de post clusteren.)

Oke, duidelijk, bedankt!

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

12 dagen (incl. twee weekends) is het uiteindelijk geworden). Dus met de nieuwe wetenschap die hier staat prima (en dus erg goedkoop!). Die 3-5 dagen is onzin, maar verder erg interesante bron voor DVDs

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.