• 177.896 movies
  • 12.201 shows
  • 33.969 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.937 votes
Profile

Play.com

DieGo

• 5808 messages
  • 2365 votes

Ook enkel goede ervaringen met Play. 1 keer kreeg ik mijn bestelling niet waarna ik een mailtje kreeg waarin stond dat het opnieuw was verzonden (ik had zelf nog niet gemaild/gebeld) waarna het binnen de week alsnog bezorgd werd. Sindsdien bestel ik eigenlijk nergens anders meer.

FixX

• 622 messages
  • 456 votes

Dogie Hogan wrote:

Wow... bestelling van 1 jan. op 6 jan. ongeschonden in de bus

ja Mr_Hogan jij heb me verteld dat blah en play toch wel goed waren ik was zelf ook zeer verrast dat ze allebei snel waren nu hoop ik alleen dat de andere films ook mooi op tijd zijn die moeten volgende week allemaal komen ben benieuwd

catweasel

• 1571 messages
  • 951 votes

Ik heb even een vraag.

Zou iemand die regelmatig iets bij play bestelt ook iets voor mij willen bestellen. Ik beschik zelf niet over een Credit Card en mijn ouders zijn niet van plan die van hen te gebruiken...

Het gaat om twee dvd's:

nummer 1

nummer 2

Dat maakt samen 7,98 omgerekend door het GWK, 11 euro en 5 cent. Als iemand dat voor me zou willen doen, maak ik het geld over plus de verzendkosten(1,50) om ze vervolgens van jou adres naar mij op te sturen.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

catweasel wrote:

Ik heb even een vraag. Zou iemand die regelmatig iets bij play bestelt ook iets voor mij willen bestellen. Ik beschik zelf niet over een Credit Card en mijn ouders zijn niet van plan die van hen te gebruiken... Het gaat om twee dvd's:

nummer 1, nummer 2

Dat maakt samen 7,98 omgerekend door het GWK, 11 euro en 5 cent. Als iemand dat voor me zou willen doen, maak ik het geld over plus de verzendkosten(1,50) om ze vervolgens van jou adres naar mij op te sturen.

Dag Catweasel,

je kunt bij artikel € -teken klikken en dan krijg je de prijs in €. Hier dus 2x € 5,99. Zie ook "Berichten".

(Koersomrekenen kan ook via http://www.xe.com)

catweasel

• 1571 messages
  • 951 votes

Dogie_Hogan wrote:

(quote)
Dag Catweasel,

je kunt bij artikel € -teken klikken en dan krijg je de prijs in €. Hier dus 2x € 5,99. Zie ook "Berichten".

(Koersomrekenen kan ook via www.xe.com)

Gaat dit alleen over de prijs of kun je nog meer voor me betekenen?

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Veel laaggeprijsde DVD's in de januari-SALE aktie.

FixX

• 622 messages
  • 456 votes

als een film nog niet binnen is Dogie moet ik dan eerst 14 dagen wachten vanaf de dag dat hij verzonden is om dan te reargeren of kan ik nu ook een mail sturen

want American Ninja was op de zelfde dag verzonden en die is al 2 dagen binnen

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

FixX wrote:

als een film nog niet binnen is Dogie moet ik dan eerst 14 dagen wachten vanaf de dag dat hij verzonden is om dan te reargeren of kan ik nu ook een mail sturen

Inderdaad 14 dagen na verzenddatum reageren.

FixX

• 622 messages
  • 456 votes

grrrrrrrr dit vind ik nu jammer gaan de eerste 4 dvd`s goed gaan de laatste 3 kloten dat is nu jammer maar ja nog maar even afwachten

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5066 votes

Dat kan best aan de post liggen hoor. Heb het weleens meegemaakt dat ik een film die zes dagen eerder was verstuurd drie dagen later kreeg.

FixX

• 622 messages
  • 456 votes

na !!!! nou breekt mijn klomp zit ik vanmorgen te verkondigen dat ik 3 films niet op tijd kreeg dat het te lang duurde

kom ik vanmiddag thuis ligt heel mijn brievenbus vol haha

maar toch !! ze waren niet op tijd haha maar wel leuk dat nu alles binnen is

Chr.s

• 3671 messages
  • 1703 votes

Nu laatst bij cdwow wat besteld, 15e verstuurd, en vandaag (19e) binnen. Heb ik bij play nog niet meegemaakt. Die site dus toch maar wat meer in de gaten houden.

edit; Niets te klagen over play trouwens, nooit problemen mee.

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

Voor zij die soms bij Play, soms bij Blah kopen toch een kleine verwittiging : Play rekent momenteel, om één of andere mysterieuse reden, een halve Euro meer dan Blah voor DVD's met dezelfde prijs in Ponden.

Voorbeeld : de Da Vinci Code kost bij beiden 7,99 Pond, in Euro betaal je bij Play 12,49 en bij Blah 11,99.

Die halve Euro lijkt bij elke omzetting bijgevoegd te worden bij Play

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

KrisV wrote:

Voor zij die soms bij Play, soms bij Blah kopen toch een kleine verwittiging : Play rekent momenteel, om één of andere mysterieuse reden, een halve Euro meer dan Blah voor DVD's met dezelfde prijs in Ponden.Voorbeeld : de Da Vinci Code kost bij beiden 7,99 Pond, in Euro betaal je bij Play 12,49 en bij Blah 11,99.

Bedankt voor de tip!

Was vorig jaar in 3e kwartaal ook zo. Voor aanschaf cd/dvd bezoek ik sinds die tijd beide sites.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

De meeste uit DEZE LANGVERWACHTE COLLECTIE zijn € 12,99, maar

The Blue Dahlia en The Glass Key elk € 10,99 inkl..

FixX

• 622 messages
  • 456 votes

ik wacht wel even weer met bestellen tot de aanbiedingen er zijn of de prijzen weer hetzelfde zijn als 2 tot 4 maanden geleden veel van de dvd's die ik zoek zijn nu plots weer 2 a 3 euro duurder geworden

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

FixX wrote:

ik wacht wel even weer met bestellen tot de aanbiedingen er zijn of de prijzen weer hetzelfde zijn als 2 tot 4 maanden geleden veel van de dvd's die ik zoek zijn nu plots weer 2 a 3 euro duurder geworden

Dat klopt, en bij concurrent Blahdvd.com lijkt de collectie maar niet te groeien, afbeeldingen ontbreken geregeld, evenals meer dvd-info. Dat schiet dus ook niet op.

FixX

• 622 messages
  • 456 votes

want als je net als ik 4 of 5 dvd's besteld en je betaald eerst euro 6,99 en nu euro 9,49 dan wacht ik wel

want het is wel meer als 10 euro verschil dan

ik wacht wel en ja bij blahdvd klopt het ook wat je zegt Dogie_Hogan maar wel goeie service en ook snel

maar wel mider collectie

Onderhond

• 87592 messages
  • 12834 votes

Het heeft lang geduurd, maar Survive Style 5+ staat eindelijk onder de 13EUR

Ozarklynch

• 1317 messages
  • 581 votes

Staat reeds in bestelling . Leuke tip.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

KrisV wrote:

Klopt ja. De middenkoers is rond de 0,666

Belachelijk is het. Oplichterspraktijen.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Wilde het toch weer eens proberen. Elke keer als ik naar de kassa ga, is mijn gewenste item eruit. Kan niet bestellen....

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Wouter wrote:

Wilde het toch weer eens proberen. Elke keer als ik naar de kassa ga, is mijn gewenste item eruit. Kan niet bestellen....

Huh...

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

Wouter wrote:

Heb je op het Euro-tekentje geklikt ? Als je bestelt in Ponden, werkt het niet.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Ja. Werkte niet.

Vandaag wel. Vreemd.

Wouters

• 2665 messages
  • 1837 votes

morgen begint de big sale bij Play

Onderhond

• 87592 messages
  • 12834 votes

Weeral ?

Stopt de Spring Sale dan, of is het de Huge Sale die gedaan is. Misschien is het ook wel beter te wachten op de Easter Sale.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Wouter wrote:

Ja. Werkte niet.

Vandaag wel. Vreemd.

Zucht. Evengoed staat er bij mijn item nu nog steeds processing. Er staat ook bij dat dat maximaal 24 uur duurt en dat men anders contact opneemt.

Niets van dat alles. Ongelooflijk hoe deze zaak naar de kloten is gegaan. En op de site staat enkel een telefoonnummer dat je alleen uit de UK kan bellen en [email protected] werkt al tijden niet meer.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Heb ooit het telefoonnummer opgeschreven, maar dat werkt niet meer. Via internet vond ik een ander nummer, maar dat nemen ze niet op....

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Vreemd, doe al jaren zaken met Play.com (hofleverancier) en nooit problemen gehad.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.