• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.139 votes
Profile

Play.com

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Baggerman wrote:

Weet iemand of de Artificial Eye-uitgave van Zerkalo (Mirror) van Tarkovsky ook Nederlands ondertiteld is? En of de kwaliteit een beetje redelijk is?

Hij wordt namelijk aardig geprijst aangeboden bij Play.com....

De Stalker editie van Artificial Eye heeft ze wel, ik weet niet of je er dan vanuit mag gaan dat ze dat allemaal hebben. Is dacht ik redelijk uitzonderlijk bij AE. De Moskwood versie is hetzelfde (edit: er stond eerst beste). Zerkalo is natuurlijk sowieso geen cinematografische hoogvlieger met al dat archief materiaal. De kwaliteit kun je wellicht checken op de site van de DVD Beaver.

Starbright Boy heeft vast het verlossende antwoord.

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5066 votes

De meeste Tarkovsky's van AE hebben ze wel en ze zijn meestal gelijk aan de versies van Moskwood (Offret niet trouwens). Ik ben echter niet 100% zeker of specifiek Zerkalo nederlandse ondertiteling heeft.

Wouters

• 2665 messages
  • 1837 votes

heeft ze, net gecheckt

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Mochizuki Rokuro, Starbright Boy, Wouters,

Hartelijk dank voor de reacties . Misschien schaf ik 'm nu eindelijk eens aan, heb deze film nog niet ergens zo goedkoop gezien (niet dat ik zo uitgebreid heb gezocht...).

Overigens heb ik de nederlandse ondertiteling niet persé nodig, maar het is wel zo makkelijk.

Hebben jullie enig idee waarom Play.com de Tarkovsky's zo in de uitverkoop hebben gegooid (in vergelijk met andere winkels)?

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5066 votes

Gebeurt wel vaker, ook bij andere winkels. Onderdeel van een Artificial Eye-actie waarschijnlijk, waarbij ze een deel van die catalogus tijdelijk goedkoper kunnen inkopen bij hun leverancier. Zijn binnen een paar weken gewoon weer oude prijs.

Wouters

• 2665 messages
  • 1837 votes

hij is alleen ff out of stock zie ik. Balen. maar gewoon bestellen hoor. Mooie uitgave trouwens

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

starbright boy wrote:

Gebeurt wel vaker, ook bij andere winkels. Onderdeel van een Artificial Eye-actie waarschijnlijk, waarbij ze een deel van die catalogus tijdelijk goedkoper kunnen inkopen bij hun leverancier. Zijn binnen een paar weken gewoon weer oude prijs.

Ik liep ook pas een winkel in Amsterdam binnen waar er "Artifical Eye" DVDs lagen voor 14,95! Is even een aanbieding (gelijk inslaan) en even later weer duur.

Ik heb er nog altijd moeite mee dat Stalker (en ook anderen) op twee schijfjes staan en niet op eentje. Dat snap ik dan weer niet.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Ik heb er nog altijd moeite mee dat Stalker (en ook anderen) op twee schijfjes staan en niet op eentje. Dat snap ik dan weer niet.

Ja, daar snap ik ook geen bal van! Ik zie het maar positief en hou in mijn thuisbioscoop dan ook maar een pauze (alleen moet ik dan wèl zelf popcorn maken!)

PaulieWalnuts

• 1239 messages
  • 815 votes

PaulieWalnuts wrote:

Laatst voor het eerst besteld bij Play.com en geen begindatum ingevuld, dus daar zal het niet aan liggen dan lijkt me. Werd vandaag verstuurd, dus ben benieuwd hoe lang die dvd er over doet.

Deze bestelling nog steeds niet ontvangen (1-10). Heb gevraagd of ze 'm opnieuw willen versturen.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Is er momenteel geen staking bij de Royal Mail?

PaulieWalnuts

• 1239 messages
  • 815 votes

Da's dan verder niet mijn probleem. Daar hebben ze trouwens niets over gezegd. Een nieuwe komt er al aan. Goede service (moet 'ie natuurlijk dit keer wel aankomen).

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Hoe kwam jij in contact?

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Ik liep ook pas een winkel in Amsterdam binnen waar er "Artifical Eye" DVDs lagen voor 14,95! Is even een aanbieding (gelijk inslaan) en even later weer duur.

Hoi Mochizuki Rokuro,

mag ik vragen welke winkel? Betrof het misschien Silverscreen?

PaulieWalnuts

• 1239 messages
  • 815 votes

Wouter wrote:

Hoe kwam jij in contact?

met hun?

Bij "order history" staan je orders. Daar stond er van mij dus een die ik niet ontvangen had.

Dan ga je naar View Details en kom je daaronder een klikbare zin tegen waar zoiets staat als "I haven't received this order yet" (na 21 dagen kunnen ze pas iets doen staat er).

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Dat heeft bij mij al een aantal keer niets opgeleverd. En nu staat er al ruim een half jaar een film aangevinkt als Processing. Ik kan die niet cancellen.

PaulieWalnuts

• 1239 messages
  • 815 votes

Customer Service Department on 0845 800 1020 (UK only) or +44 (0)1534 877 595 (outside UK) between the hours of 9.00am to 8.00pm Monday to Friday, and 9.00am to 5.00pm weekends.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

dragje wrote:

(quote)

Hoi Mochizuki Rokuro,

mag ik vragen welke winkel? Betrof het misschien Silverscreen?

Ja gisteren weer geweest. Nu was Ordet van BFI weer vriendelijk geprijsd. Maar er zijn ok AE's die gewoon duur zijn hoor. Maar zoals altijd zeer vriendelijk geholpen.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Baggerman wrote:

Weet iemand of de Artificial Eye-uitgave van Zerkalo (Mirror) van Tarkovsky ook Nederlands ondertiteld is? En of de kwaliteit een beetje redelijk is?

Hij wordt namelijk aardig geprijst aangeboden bij Play.com....

Gisteren gecheckt: NEE dus! Wouters had thuis ook gekeken en ja geantwoord? Die in de winkels die ik gisteren zag allemaal alleen Engelse subs. Vreemd dan. Stalker wel, Zerkalo niet.

Koekebakker

• 2540 messages
  • 3981 votes

Klopt, ik heb ze beide in AE-uitgave. Zerkalo heeft enkel Engelse subs, Stalker een hele rits, waaronder Nederlandse.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Gisteren gecheckt: NEE dus! Wouters had thuis ook gekeken en ja geantwoord? Die in de winkels die ik gisteren zag allemaal alleen Engelse subs. Vreemd dan. Stalker wel, Zerkalo niet.

Wat raar? Ik zou zweren dat Play.com en/of Blah vroeger bij de details van alle Tarkovsky's wèl een x-aantal ondertitels vermeldden, vandaar de vraag!

Misschien verbeeld ik het me maar, of Play heeft toen een foutje gemaakt (je weet wel: copy-paste-vergeten te wissen....!)

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Prachtaanbieding: Link....

(IMDB 7,9/10)

Word_Play

• 358 messages
  • 1290 votes

We are writing to you with reference to your Play.com account.

We are growing increasingly concerned about the number of items that have

not been received by yourself recently and feel that we need to draw your

attention to this matter.

Whilst you are a highly valued customer, we feel that we are not providing

you with the high standard of service on which we pride ourselves, and

that you as a customer deserve. Unfortunately we have no option but close

your account, as we feel that being unable to provide a high level of

service is not acceptable to you or to ourselves.

We hope that you appreciate our position in this matter. We do not want to

lose such a valued customer, however the current level of service is

unacceptable, and cannot continue. Please accept our apologies for any

inconvenience caused to you in this matter, and if there is anything that

we can do to be of assistance, please let us know.

Kind regards

E-mail support team

Wat is dit voor een bullshit. Het is toch niet mijn schuld dat er tot 20 keer toe een (re-)order niet aankomt?!

Heb ik nog een poot om op te staan?

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

Word_Play wrote:

Wat is dit voor een bullshit. Het is toch niet mijn schuld dat er tot 20 keer toe een (re-)order niet aankomt?!

Heb ik nog een poot om op te staan?

Ik denk niet dat je er iets kan aan doen. Ik begrijp hun standpunt ook wel. Uiteindelijk kost het hen teveel wanneer ze telkens 2 DVD's moeten sturen. Heb je toevallig geen postbode die DVD's verzamelt ?

Word_Play

• 358 messages
  • 1290 votes

KrisV wrote:

(quote)

Ik denk niet dat je er iets kan aan doen. Ik begrijp hun standpunt ook wel. Uiteindelijk kost het hen teveel wanneer ze telkens 2 DVD's moeten sturen. Heb je toevallig geen postbode die DVD's verzamelt ?

Misschien. Ik ben onlangs verhuisd, dus ik had gehoopt dat ik daar geen last meer van zou hebben.

Maar dan nog, het is toch aan Play om achter hun carriers aan te gaan en het probleem aan te kaarten? Daarnaast hadden zij me bij mijn laatste belbeurt beloofd mijn account in de gaten te houden.

Ik heb net weer gebeld met de CS-desk, ik zou zo teruggebeld/-gemaild worden, ik hoop dat er een oplossing is. Ik wil wel klant blijven (zij zijn op dit moment de goedkoopste die ik ken), desnoods stuur ik ze naar een ander adres o.i.d. toe.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

*Duel at Diablo (1966) , R-2NL: € 7,99 inkl.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Tijdje (+/- maand) niet op hun site gekeken. De omrekenkoers is misschien wat ongunstiger geworden, maar de prijzen zijn gedaald. Wat 16,99 GBP was is nu vaak 14,99 en de Tarkovskiy's zijn nog steeds écht goedkoop!

Dus er is weer een Godzilla uit de (hele oude) oude doos onderweg naar Utrecht....

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

(quote)

Gisteren eindelijk Zerkalo ontvangen van Play.com en guess what???:

Nederlandse ondertiteling (en Hebreeuws, Japans en nog 9 andere talen voor de liefhebber)!!!! Staat overigens niet NIET op de omslag en/of de site van Play!

Zag net dat 'Offret' en 'Nostalghia' nu ook flink in prijs zijn verlaagd.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Baggerman wrote:

Gisteren eindelijk Zerkalo ontvangen van Play.com en guess what???:

Nederlandse ondertiteling (en Hebreeuws, Japans en nog 9 andere talen voor de liefhebber)!!!! Staat overigens niet NIET op de omslag en/of de site van Play!.

Bofferd! En nu wil je zeker je geld terug omdat het artikel niet overeen komt met de beschrijving?

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

'Nostalghia' nu ook flink in prijs zijn verlaagd.

Niet met ned. subs.

Grindhouse

• 828 messages
  • 1686 votes

Baggerman wrote:

Zag net dat 'Offret' en 'Nostalghia' nu ook flink in prijs zijn verlaagd.

Offret is anders nog altijd €34,49...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.