• 178.167 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.030 votes
Profile

MovieMeter top 1000 project - Editie 2017

Onderhond

• 87594 messages
  • 12844 votes

Badalamenti wrote:

Jammer, een still zegt vaak veel meer......

Hoor ik daar Badalamenti zeggen dat hij stills gaat aanleveren?

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Nu ik er aan denk, wil ik trouwens ineens een oproep doen of iemand op icheckmovies een nieuwe lijst kan maken als de lijst gepresenteerd wordt.

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Ik lever mijn lijst vandaag aan!

Prinz

• 1085 messages
  • 4221 votes

Morgenavond/Dinsdagavond

Beloofd.

Trouwens stills > posters wel he.

joolstein

• 10835 messages
  • 8922 votes

Echte die-hards hoor als je 500 films in heb gestuurd! Erg knap!

Ik hield het bij 260 films voor gezien. Ik was toen helemaal leeg!

Aangezien het mijn eerste keer is dat ik mee doet, hoop ik ook dat ik het allemaal goed heb gedaan

Anders ben ik nog niet Klaar

Badalamenti

• 23135 messages
  • 3566 votes

Onderhond wrote:

(quote)

Hoor ik daar Badalamenti zeggen dat hij stills gaat aanleveren?

Lokkertje

Maar ja, waarom niet. Als Film Pegasus het ziet zitten om stills te gebruiken.....

Misschien kan iedereen zijn steentje bijdragen ? Want het lijkt me wel handig als je de film zelf ook hebt gezien....... waarschijnlijk niet in alle gevallen, maar toch.

Brave-Neo

• 607 messages
  • 1827 votes

Is er een site waar je deze stills makkelijk en in het juiste formaat kunt vinden?

TornadoEF5

• 5616 messages
  • 1726 votes

Beavis zat aan 34 lijsten op dit moment twee jaar geleden.

Pieter Montana

• 6678 messages
  • 2286 votes

Mijn lijstje komt nog. De eerste 100 kennen alvast hun plaats.

joachimt (crew films)

• 3797 messages
  • 9734 votes

Badalamenti wrote:

(quote)

Lokkertje

Maar ja, waarom niet. Als Film Pegasus het ziet zitten om stills te gebruiken.....

Misschien kan iedereen zijn steentje bijdragen ? Want het lijkt me wel handig als je de film zelf ook hebt gezien....... waarschijnlijk niet in alle gevallen, maar toch.

Ik heb een lijst met (momenteel) 5410 stills. Waarschijnlijk is daarmee het grootste deel gedekt. Het is gekoppeld aan IMDb-url, dus in kolom A alle IMDb-urls met daarnaast in kolom B de imgur-link van de still. Met de functie verticaal zoeken kun je dan de imgur-link koppelen aan de spreadsheet met resultaten. Dan moet je dus wel bij alle titels de IMDb-url hebben.

• 31148 messages
  • 5448 votes

Ik denk aan de stills bij Letterboxd. Veel films hebben daar een still op hun pagina, naast de filmposter.

Misschien dat ik een combinatie wel kan doe, door altijd de poster te gebruiken en waar het kan een still extra mee te geven. Wel zien dat het nog overzichtelijk blijft.

Dievegge

• 3172 messages
  • 8195 votes

Je kunt ook die van twee jaar geleden stelen van Beavis. Posters zijn ook goed, anders wordt het misschien al te tijdrovend.

• 31148 messages
  • 5448 votes

Ik heb het materiaal van Beavis, dus daar kan ik wel wat mee. Maar ik dacht met de posters net weer eens iets anders te doen dan vorig jaar. Want stills zijn mooi, maar soms zegt een poster (toch de oude) net meer over de film.

tbouwh

• 5810 messages
  • 5402 votes

Bij mij nog wel last-minute wijzigingen. Lijst wordt woensdag vermoed ik, want ik was überhaupt nog met de precieze ordening aan het klunzen.

Dat krijg je als je op een mooie zondag voor het eerst Sunset Boulevard kijkt en Stalker (van 'landt niet' naar 'meesterwerk') herziet.

Ik heb Zwolle84 hier trouwens nog niet gezien? Je hebt nog een dag of vier

gauke

• 9852 messages
  • 13069 votes

Ik dacht dat als iemand zich opwierp om de top 1000 te organiseren en al het werk op zich te nemen (a hell of a job), dat diegene dan minstens de vrijheid had om dat op zijn "eigen" wijze te doen. Maar dat lijkt hier niet zo te werken. Menigeen eigent zich het recht toe om zich daar mee te bemoeien. Als ik Film Pegasus was had ik al en breed de lier aan de wilgen gehangen.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

tbouwh wrote:

Ik heb Zwolle84 hier trouwens nog niet gezien? Je hebt nog een dag of vier

Dank voor de tag, maar ik zou echt geen top 1000 kunnen samenstellen. Heb momenteel al m'n handen vol aan de eerste top 100...

• 31148 messages
  • 5448 votes

Zwolle84 wrote:

(quote)

Dank voor de tag, maar ik zou echt geen top 1000 kunnen samenstellen. Heb momenteel al m'n handen vol aan de eerste top 100...

Als je al aan een top 250 is het al goed.

• 31148 messages
  • 5448 votes

gauke wrote:

Ik dacht dat als iemand zich opwierp om de top 1000 te organiseren en al het werk op zich te nemen (a hell of a job), dat diegene dan minstens de vrijheid had om dat op zijn "eigen" wijze te doen. Maar dat lijkt hier niet zo te werken. Menigeen eigent zich het recht toe om zich daar mee te bemoeien. Als ik Film Pegasus was had ik al en breed de lier aan de wilgen gehangen.

Bedankt voor de bezorgdheid. Ik sta gerust open voor suggestie van mensen natuurlijk, maar als het er op aan komt bepaal ik zelf wel hoe het uitdraait. Zo heb ik zelf de kortfilms eruit gehaald. En ik wil wel eens kijken of het lukt met die stills, maar als het niet lukt of er kruipt te veel werk in zal iedereen het moeten stellen met de posters.

Ik wil vooral een gevarieerde lijst, samengesteld door diverse gebruikers hier. Mensen die genoeg gezien hebben om minstens 250 (in hun ogen) goeie films te zien. Zodat we een soort tiplijst krijgen van 1000 films. Net als de vorige keren.

tbouwh

• 5810 messages
  • 5402 votes

Zwolle84 wrote:

(quote)

Wat FP zegt,vanaf 250:)

horizons

• 5688 messages
  • 2406 votes

Ja, meedoen Zwolle84! Ook voor jouw geen nachtrust.

TornadoEF5

• 5616 messages
  • 1726 votes

Zwolle84 wrote:

(quote)

zeker meedoen! En DVD-T en Dying Rose, jullie hebben ook al zoveel (goede) films gezien

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Ah, als ik dat wist had ik waarschijnlijk wel een poging gewaagd. Nu ga ik het niet meer redden i.v.m. werk.

horizons

• 5688 messages
  • 2406 votes

Zwolle84 wrote:

Ah, als ik dat wist had ik waarschijnlijk wel een poging gewaagd. Nu ga ik het niet meer redden i.v.m. werk.

tssk tssk

Dit betekent gewoon dat ook jij je nachtrust zal moeten opofferen.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

horizons wrote:

(quote)

tssk tssk

Dit betekent gewoon dat ook jij je nachtrust zal moeten opofferen.

Dat doe ik standaard al.

John Milton

• 24225 messages
  • 13388 votes

Zwolle84 wrote:

jammer! Ik wil jouw lijst wel zien....

Dying Rose

• 1315 messages
  • 3421 votes

Als ik er mijn stemmen op nakijk, geraak ik nog niet aan een toplijst. Een maand was me ook iets te weinig om een aantal films te herzien / een degelijke lijst in elkaar te boksen. Tegen dat ik blij ben met de volgorde.

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Ik had jullie drie ook wel zien willen meedoen, al was het maar voor het pushen van de hedendaagse meesterwerken.

• 31148 messages
  • 5448 votes

Dying Rose wrote:

Als ik er mijn stemmen op nakijk, geraak ik nog niet aan een toplijst. Een maand was me ook iets te weinig om een aantal films te herzien / een degelijke lijst in elkaar te boksen. Tegen dat ik blij ben met de volgorde.

Een top 250 zou anders zeer welkom zijn. Hopelijk lukt het toch nog om iets op te sturen!

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Film Pegasus wrote:

Nu ik er aan denk, wil ik trouwens ineens een oproep doen of iemand op icheckmovies een nieuwe lijst kan maken als de lijst gepresenteerd wordt.

Als je een lijst met IMDb-urls hebt, kun je deze heel simpel kopiëren en plakken.

• 31148 messages
  • 5448 votes

Probleem is dat ik maar 1 lijst kan maken op icheckmovies en dat is mijn persoonlijke lijst.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.