- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- MovieMeter top 1000 project - Editie 2017
MovieMeter top 1000 project - Editie 2017
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12844 votes
Jammer, een still zegt vaak veel meer......
Hoor ik daar Badalamenti zeggen dat hij stills gaat aanleveren? 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Nu ik er aan denk, wil ik trouwens ineens een oproep doen of iemand op icheckmovies een nieuwe lijst kan maken als de lijst gepresenteerd wordt.
Prinz
-
- 1085 messages
- 4221 votes
Morgenavond/Dinsdagavond
Beloofd.
Trouwens stills > posters wel he.
joolstein
-
- 10835 messages
- 8922 votes
Echte die-hards hoor als je 500 films in heb gestuurd!
Erg knap!
Ik hield het bij 260 films voor gezien. Ik was toen helemaal leeg! 
Aangezien het mijn eerste keer is dat ik mee doet, hoop ik ook dat ik het allemaal goed heb gedaan 
Anders ben ik nog niet Klaar 
Badalamenti
-
- 23135 messages
- 3566 votes
Lokkertje 
Maar ja, waarom niet. Als Film Pegasus het ziet zitten om stills te gebruiken.....
Misschien kan iedereen zijn steentje bijdragen ? Want het lijkt me wel handig als je de film zelf ook hebt gezien....... waarschijnlijk niet in alle gevallen, maar toch.
Brave-Neo
-
- 607 messages
- 1827 votes
Is er een site waar je deze stills makkelijk en in het juiste formaat kunt vinden?
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Beavis zat aan 34 lijsten op dit moment twee jaar geleden.
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
Mijn lijstje komt nog. De eerste 100 kennen alvast hun plaats.
joachimt (crew films)
-
- 3797 messages
- 9734 votes
Lokkertje 
Maar ja, waarom niet. Als Film Pegasus het ziet zitten om stills te gebruiken.....
Misschien kan iedereen zijn steentje bijdragen ? Want het lijkt me wel handig als je de film zelf ook hebt gezien....... waarschijnlijk niet in alle gevallen, maar toch.
Ik heb een lijst met (momenteel) 5410 stills. Waarschijnlijk is daarmee het grootste deel gedekt. Het is gekoppeld aan IMDb-url, dus in kolom A alle IMDb-urls met daarnaast in kolom B de imgur-link van de still. Met de functie verticaal zoeken kun je dan de imgur-link koppelen aan de spreadsheet met resultaten. Dan moet je dus wel bij alle titels de IMDb-url hebben.
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Ik denk aan de stills bij Letterboxd. Veel films hebben daar een still op hun pagina, naast de filmposter.
Misschien dat ik een combinatie wel kan doe, door altijd de poster te gebruiken en waar het kan een still extra mee te geven. Wel zien dat het nog overzichtelijk blijft.
Dievegge
-
- 3172 messages
- 8195 votes
Je kunt ook die van twee jaar geleden stelen van Beavis. Posters zijn ook goed, anders wordt het misschien al te tijdrovend.
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Ik heb het materiaal van Beavis, dus daar kan ik wel wat mee. Maar ik dacht met de posters net weer eens iets anders te doen dan vorig jaar. Want stills zijn mooi, maar soms zegt een poster (toch de oude) net meer over de film.
tbouwh
-
- 5810 messages
- 5402 votes
Bij mij nog wel last-minute wijzigingen. Lijst wordt woensdag vermoed ik, want ik was überhaupt nog met de precieze ordening aan het klunzen.
Dat krijg je als je op een mooie zondag voor het eerst Sunset Boulevard kijkt en Stalker (van 'landt niet' naar 'meesterwerk') herziet.
Ik heb Zwolle84 hier trouwens nog niet gezien? Je hebt nog een dag of vier 
gauke
-
- 9852 messages
- 13069 votes
Ik dacht dat als iemand zich opwierp om de top 1000 te organiseren en al het werk op zich te nemen (a hell of a job), dat diegene dan minstens de vrijheid had om dat op zijn "eigen" wijze te doen. Maar dat lijkt hier niet zo te werken. Menigeen eigent zich het recht toe om zich daar mee te bemoeien. Als ik Film Pegasus was had ik al en breed de lier aan de wilgen gehangen.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Ik heb Zwolle84 hier trouwens nog niet gezien? Je hebt nog een dag of vier
Dank voor de tag, maar ik zou echt geen top 1000 kunnen samenstellen. Heb momenteel al m'n handen vol aan de eerste top 100... 
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Dank voor de tag, maar ik zou echt geen top 1000 kunnen samenstellen. Heb momenteel al m'n handen vol aan de eerste top 100...
Als je al aan een top 250 is het al goed. 
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Ik dacht dat als iemand zich opwierp om de top 1000 te organiseren en al het werk op zich te nemen (a hell of a job), dat diegene dan minstens de vrijheid had om dat op zijn "eigen" wijze te doen. Maar dat lijkt hier niet zo te werken. Menigeen eigent zich het recht toe om zich daar mee te bemoeien. Als ik Film Pegasus was had ik al en breed de lier aan de wilgen gehangen.
Bedankt voor de bezorgdheid. Ik sta gerust open voor suggestie van mensen natuurlijk, maar als het er op aan komt bepaal ik zelf wel hoe het uitdraait. Zo heb ik zelf de kortfilms eruit gehaald. En ik wil wel eens kijken of het lukt met die stills, maar als het niet lukt of er kruipt te veel werk in zal iedereen het moeten stellen met de posters.
Ik wil vooral een gevarieerde lijst, samengesteld door diverse gebruikers hier. Mensen die genoeg gezien hebben om minstens 250 (in hun ogen) goeie films te zien. Zodat we een soort tiplijst krijgen van 1000 films. Net als de vorige keren.
tbouwh
-
- 5810 messages
- 5402 votes
Wat FP zegt,vanaf 250:)
horizons
-
- 5688 messages
- 2406 votes
Ja, meedoen Zwolle84! Ook voor jouw geen nachtrust.

TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
zeker meedoen!
En DVD-T en Dying Rose, jullie hebben ook al zoveel (goede) films gezien 
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Ah, als ik dat wist had ik waarschijnlijk wel een poging gewaagd. Nu ga ik het niet meer redden i.v.m. werk.
horizons
-
- 5688 messages
- 2406 votes
Ah, als ik dat wist had ik waarschijnlijk wel een poging gewaagd. Nu ga ik het niet meer redden i.v.m. werk.
tssk tssk
Dit betekent gewoon dat ook jij je nachtrust zal moeten opofferen. 
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Dat doe ik standaard al. 
John Milton
-
- 24225 messages
- 13388 votes
Dying Rose
-
- 1315 messages
- 3421 votes
Als ik er mijn stemmen op nakijk, geraak ik nog niet aan een toplijst. Een maand was me ook iets te weinig om een aantal films te herzien / een degelijke lijst in elkaar te boksen. Tegen dat ik blij ben met de volgorde.
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Ik had jullie drie ook wel zien willen meedoen, al was het maar voor het pushen van de hedendaagse meesterwerken. 
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Als ik er mijn stemmen op nakijk, geraak ik nog niet aan een toplijst. Een maand was me ook iets te weinig om een aantal films te herzien / een degelijke lijst in elkaar te boksen. Tegen dat ik blij ben met de volgorde.
Een top 250 zou anders zeer welkom zijn. Hopelijk lukt het toch nog om iets op te sturen!
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Nu ik er aan denk, wil ik trouwens ineens een oproep doen of iemand op icheckmovies een nieuwe lijst kan maken als de lijst gepresenteerd wordt.
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Probleem is dat ik maar 1 lijst kan maken op icheckmovies en dat is mijn persoonlijke lijst.