• 178.030 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.299 votes
Profile

Welke sport beoefen jij?

Popeye Doyle

• 276 messages
  • 0 votes

Darts!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Heb me weer aangemeld bij een sportschool. Tijd dat luie ik weer eens wat actiever word

H1DD3

• 435 messages
  • 433 votes

Elineloves wrote:

(quote)

Zo kun je alles wel als 'sport' zien.

Niet aandacht daaraan geven, hij wil dat alleen maar, beetje zielig maarja.

Reservoir Dogs

• 1393 messages
  • 819 votes

ASman wrote:

Ik train altijd 4x per week. Als je goed wil uitzetten, raad ik je aan om goed zware gewichten te nemen ( zo zwaar je kan ). Vraag ook altijd iemand om je eventueel te helpen.

Ik doe het nu al een paar maanden (fitness), en ik doe alleen maar krachttraining en dus geen cardio. Ik heb ook een schema wat je (gratis) kan aanvragen bij de fitness. Wat ook zeer belangrijk is is de voeding zeker als je krachttraining doet. Het enige nadeel is dat ik soms eens wat last heb van mijn rug achter de fitness. Daarom is het ook zeer belangrijk om de oefeningen correct te doen, voor welke spieren gebruik je pompen eigenlijk?

noknoke

• 391 messages
  • 134 votes

ASman wrote:

Ik train altijd 4x per week. Als je goed wil uitzetten, raad ik je aan om goed zware gewichten te nemen ( zo zwaar je kan ). Vraag ook altijd iemand om je eventueel te helpen.

Dat is krachttraining wat jij bedoel, en heeft weinig met opbouw van spieren te maken.

Train met setjes van 5 met normaal gewicht en bouw langzaam op.

Na een paar maanden kan je al beginnen met korte setjes met zwaarder gewicht. ( zo zwaar je kan ).

Voor beginners is dit zeer slecht, blessures treden snel op.

Voor de borst train ik elke dag, ook eens met krachttraining om de tijd.

@Reservoir Dogs je moet je eigen schema maken

Voeding heb iets daar kom je 2 kilo van aan per week, 1250 calorieën en 3 keer per dag nemen, waanzinnig spul maar duur.