• 177.886 movies
  • 12.199 shows
  • 33.965 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.818 votes
Profile

Welke sport beoefen jij?

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

U-96 wrote:

(quote)

Wordt jij de opvolger van Andy Fordham?

Zo ongeveer

Diesel

• 9411 messages
  • 0 votes

Voetbal ( Laakkwartier 2 ) en fitness. Ook heb ik zo'n vijf jaar op zwemmen gezeten, na alle mogelijke zwemdiploma's behaald te hebben ben ik ermee gekapt. Verder ben ik van plan om binnekort schermlessen te nemen, iets dat ik altijd al heb willen doen.

La dormeuse

• 111 messages
  • 218 votes

FLOORBALL en UNIHOCKEY

Doe ik nu 3 maanden ofzo, en het is echt superleuk. Voor de mensen die er nog nooit van gehoord hebben:

http://www.nefub.nl/reroute.asp?query=http://www.nefub.nl:80/pages/default.asp?subject_id=34

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Doom wrote:

Zelf een keer wezen mountainbiken in de Ardennen, dat was echt prachtig.

Ardennen is leuk ja, ga meestal rond Houfallize (lekker makkelijk die uitgezette routes) trappen. Verder heel mooi en spectaculair is Italië rond het Gardameer en Slovenië heb ik ook goed ATB herinneringen aan. Het liefst wil ik nog een keer naar de heilige Mountainbike grond van California en Colorado.

Meestal trap ik mijn vaste rondjes trouwens in de Drunese Duinen, lekker ploeteren en verzuren door het losse zand

Anarchist

• 497 messages
  • 607 votes

basketbal

italian

• 1391 messages
  • 262 votes

ik doe al 2jaar volleybal en fiets ongeveer elke dag zo'n 45 minuten

Tich

• 130 messages
  • 176 votes

Skateboarden en op hoog niveau bier drinken!

Martin Van K

• 9050 messages
  • 4553 votes

Leuk topic!

Ik ben altijd wel vrij actief geweest. Vroeger heb ik zo'n tien jaar gevoetbald (tot een haperende knie een punt zette achter die carrière ), en heb ik ook paar jaar aan veldlopen gedaan.

Nu ben ik al een tiental jaar actief tafeltennisser!

Normaal gezien éénmaal trainen in de week en éénmaal competitie, met daarnast soms eens een tornooitje (zoals gisteren )

Ik mini-voetbal ook één maal per week (maar das voornamelijk voor de pintjes nadien) en in de zomermaanden probeer ik ook wekelijks een 5-tal km te joggen. En elke dag zo'n 8km op en af naar mijn werk met de fiets.

MarjoleinM

• 148 messages
  • 295 votes

kickfun

zwemmen

fitness

hardlopen

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3278 votes

¿Que?

MarjoleinM

• 148 messages
  • 295 votes

Hahaha...kijk op www.kickfun.nl voor een belachelijke demonstratie en verdere uitleg!

Kyra

• 285 messages
  • 93 votes

Na 6 jaar turnen, 3 jaar judo, kali en escrima doe ik nu twee keer in de week aan fitness. Binnenkort ga ik beginnen met power yoga.

Oh ja, ik fiets ook een paar dagen in de week op mijn verrotte studentenfietsje door Haarlem naar school.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3278 votes

Hahaha...kijk op www.kickfun.nl voor een belachelijke demonstratie en verdere uitleg!

Duidelijk. Weer wat geleerd .

MarjoleinM

• 148 messages
  • 295 votes

O ja, en ik ben voornemens Aikido weer op te gaan pakken.

kort0235

• 605 messages
  • 480 votes

Ik tafeltennis en fiets naar het Gelredome, om mijn favoriete club daar te zien.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

kort0235 wrote:

Ik tafeltennis en fiets naar het Gelredome, om mijn favoriete club daar te zien.

Ach joh, fiets toch lekker zuidwaarts, dat is veel dichterbij

streeter

• 1436 messages
  • 6799 votes

softbal

YuLaw16

• 605 messages
  • 976 votes

blackt belt karate

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

ik voer dubbele administraties en sjoemel met softwarelicenties...

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

FisherKing wrote:

ik voer dubbele administraties en sjoemel met softwarelicenties...

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Voetbal en in de lente/zomer fiets ik elke dag ca. 40 kilometer.

Maar ik hou er meer van om te sporten in m'n vrije tijd.

Vroeger nog aan judo en tafeltennis gedaan, bij die laatste was ik tevens bestuurslid...

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Basketbal.

d.a.f.

• 189 messages
  • 472 votes

Diesel wrote:

. Ook heb ik zo'n vijf jaar op zwemmen gezeten, na alle mogelijke zwemdiploma's behaald te hebben ben ik ermee gekapt. Verder ben ik van plan om binnekort schermlessen te nemen, iets dat ik altijd al heb willen doen.

lol, leek wel of ik mijn eigen bericht gedeeltelijk zat te lezen. Heb 6 jaar op zwemmen gezeten, en alle mogelijke diplomas gehaald(a,b,crawl,snorkelen enz.), daarna tijdje voetbal(1,5 jaar) en tegelijkertijd begonnen met schermen. Echt een vette sport. Helaas niet in het warme weer. In dat dik beschermingspak, in de sportzaal..... Daarbij ook geen goedkope sport.... Maar wel vet. Sinds een half jaar, doe ik geen sport meer. Werk, dus bijna geen tijd. 3 dagen in de week school , 2 stage, beide tot respectievelijk 4 uur en half 6 , dus daarna heb ik niet meer echt zin. Trap nog wel eens een balletje met wat vrienden, en fiets nog wat, maar dat was het dan wel.

Bert1

• 2196 messages
  • 0 votes

De harde mannensport: Tafeltennis

*Chrissie*

• 415 messages
  • 0 votes

Ik rij al 10 jaar paard, heb ook nog een paar jaar op tafeltennis gezeten. Fiets 10 km heen en terug naar school. En ook nog ongeveer 14 km naar me werk, fiets dus genoeg

Latesta

• 408 messages
  • 146 votes

Ik speel voetbal bij de A3.

basketballerke

• 4727 messages
  • 0 votes

Basketbal in Rotterdam bij de AA Drink Basketbal Acedemy U16. Ik zit ook in het Nederlands Team U16

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

zwemmen al ruim tien.

fitniss 5 weken

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Met de afstandsbediening mijn vingers trainen

Padd0

• 804 messages
  • 3074 votes

Een maandje geleden een MTB gekocht dus nu zit ik zo'n 3x per week op dat ding door het bos te raggen.

Ik heb geluk dat er vlak bij mijn huis 1 van de leukste MTB-parcours van nederland zit (Montferland, Zeddam).

Lekker mezelf helemaal kapot rijden, werkt echt reinigend .

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.