• 177.886 movies
  • 12.199 shows
  • 33.965 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.788 votes
Profile

Welke sport beoefen jij?

Edie

• 3185 messages
  • 1220 votes

Ik computer best veel, en ik werk nog ook! Ik heb wel gezwommen (geen diploma gehaald, maar ik blijf wel drijven) en een keer een proefles karate (geloof ik) gedaan

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Leuk topic, zelf probeer ik al een tijdje actief te sporten zodat je er toch wat beter voorstaat met je conditie, spieren etc.

Vandaar dat ik 1 maal per week fitness en daarnaast met dit mooie weer vrijwel elke avond een uur of langer aan het skeeleren ben. Ook denk ik er nog over om een mountainbike aan te schaffen, zodat ik hier en daar nog wat kilometers kan maken op de mountainbike.

Als de geledenheid zich voordoet mag ik ook nog graag voetballen, tennissen en darten.

Over sporten gesproken. Ik moet nu weg, anders heeft fitness vanmorgen ook geen zin meer.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Haha... komisch om te lezen dit! Al die filmfreaks die een hekel hebben aan sport, of een sport hebben gevonden die bij hen past!

Ik zelf hou wel erg van sport. Vroeger heb ik op voetbal en karate gezeten (jaja... ik was een stoer meisje) en later nog een paar jaar volleybal en fitness gedaan. Tegenwoordig tennis en squash ik, maar vanwege mijn werk niet meer op regelmatige basis. En twee jaar terug heb ik salsalessen gevolgd.

En ik ben ook verslaafd aan sport kijken op tv!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ik doe aan stijldansen (ah, ja dat is wel een sport!)

Leuk man dat hoor je niet vaak (ik niet dan)

BlueSword

• 1725 messages
  • 0 votes

ik doe niet aan sport, ik zelf vind het ook niet zo leuk.

maar dat is niet dat ik lui ben, ik loop elke dag naar school (5km, niet veel maar toch) en voetballen doe je wel is met je vrienden ja.

rare is dat als je mij vergelijkt met de klas ben ik toch nog wel 1 van de actiefste en snelste.

gym op school doe ik dan ook graag mee.

Edie

• 3185 messages
  • 1220 votes

BlueSword wrote:

rare is dat als je mij vergelijkt met de klas ben ik toch nog wel 1 van de actiefste en snelste.

Same here

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

BlueSword wrote:

Ik heb dat ook, maar dat is niet raar... Want ik doe wel aan sport en ik zit met alleen 1 jongen en voor de rest alleen maar meisjes in de klas die heel lui zijn..

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Ik heb als klein mannetje op korfbal en basketbal gezeten en heb veel geskate (boarden). Nu eigenlijk niet meer, en als ik dat doe, zit ik meestal van de zon te genieten Nu jog ik zo af en toe in het weekend en ik beschouw fietsen naar de kroeg als een sport, eentje die ik maar weer eens meer moet gaan beoefenen

chiquita

• 1109 messages
  • 1683 votes

Ik heb gedurende drie jaar aan Latin Dance (salsa, merengue, bolero, cumbia etc.) gedaan en een onbenullige wedstrijd gewonnen. Dansen is inderdaad een sport! Daarnaast af en toe fitness/aerobic. Nu ben ik niet meer zo intensief met sport bezig. Ik kijk er wel graag naar.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3278 votes

Tegenwoordig doe ik aan hardlopen, zo'n twee tot drie keer per week en af en toe een stukje wielrennen of skaten. Elke week ga ik ook darten, maar da's meer recreatief in het café met wat vrienden die het ook allemaal niet kunnen, we worden wel steeds iets beter .

Van mijn 5e tot mijn 16e heb ik geturnt, dat zou ik wel weer willen oppakken maar dan alleen trampolinespringen want dat vond ik het leukste .

Werwolf

• 4604 messages
  • 1197 votes

Jorick wrote:

(quote)

onze sportheld!

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

Tooghangen, zoals Speedy al aanhaalde, is toch wel mijn favoriet. En af en toe een vermoeiend filmpje kijken voelt ook aan als sport.

Films (deels) te voet terugbrengen naar de bibliotheek vind ik ook een heel sportieve prestatie van mezelf.

Lijkt me ruimschoots voldoende over sporten, word al moe van er nog maar aan te denken.

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

moviefreak#1 wrote:

Darts

Inmiddels gepromoveerd naar de tweede divisie

Dat is een spel .

Werwolf

• 4604 messages
  • 1197 votes

Ik sport eigenlijk regelmatig, maar door een blessure aan mijn knie de laatste tijd wat minder, en aangezien het herstel nog even duurt zal ik vaker op Moviemeter te vinden zijn dan in de sporthal..

Alle teamsporten hebben me eigenlijk geinteresseerd. Lang gevoetbald, met hockey ben ik 2 jaar geleden gestopt. Erg lang heb ik waterpolo gespeeld, maar de speeltijden werden erg ongunstig omdat we heel zuid-nederland door moesten. Nu zaalvoetbal ik wel nog eenmaal per week met een vriendenteam.

Voor mezelf hardloop ik +/- 3 keer per week, en ben ik 3 a 4 keer per week bij het fitness te vinden.

En we wonen in Heusden, dus elke keer als ik ergens heen moet, dan moet ik weer een hele poos op mijn fiets doorbrengen. En een aantal keer per jaar met de vriendengroep massaal naar Limburg om te mountainbiken, dat is altijd wel erg top!

Maar door o.a. blessure en erg drukke stageperiode bij basisschool heb ik niet zoveel tijd meer voor mijn sporten..

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

Werwolf wrote:

..., maar door een blessure aan mijn knie de laatste tijd wat minder, en aangezien het herstel nog even duurt zal ik vaker op Moviemeter te vinden zijn dan in de sporthal...

Zie je wel, sporten is gevaarlijk en je kan het dus maar beter niet doen! Niet sporten heeft ook enkel voordelen, oa meer films zien en meer op MM rondhangen.

Werwolf

• 4604 messages
  • 1197 votes

Dragon wrote:

(quote)

Zie je wel, sporten is gevaarlijk en je kan het dus maar beter niet doen! Niet sporten heeft ook enkel voordelen, oa meer films zien en meer op MM rondhangen.

NOG MEER?!!!

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Hè Werwolf, ga je dan ook helemaal naar zuid - Limburg om te mountainbiken? Anders moet je dat echt eens doen, prachtige omgeving daar, nog mooier dan de Ardennen

Ook leuk inderdaad om met een groepje te gaan, dat houdt de vaart en het competitie - element erin! Rijd jij meestal voorop of ben je een volger?

Vorig jaar ben ik in Tsjechië wezen mountainbiken in het reuzengebergte, als vakantie. Lekker door het water crossen, downhillen en klimmen. Onze gids ( toevallig 1 vrouw ) was echt hilarisch: Ze stapte af bij een plas omdat ze niet vies wilde worden, ze reed met 40 km naar beneden op een geasfalteerde weg

En ze moest bij de 1ste berg al snel lossen en pas na 10 minuten kwam ze dan eindelijk ook boven, was verder wel een leuke vrouw hoor: blond.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Zelf een keer wezen mountainbiken in de Ardennen, dat was echt prachtig. Heerlijk genoten, maar je bent wel bekaf wanneer je aan het einde van de dag thuiskomt. Geweldig ervaring.

Net zoals het kajakken in Belgie, door de Ardennen wederom. Prachtig, ook meerdere keren gedaan. Wil ik binnenkort zeker nog een keer gaan doen. Verder ben ik vergeten te vertellen dat ik sindskort zeer graag kart, het is een sport waar je ook behoorlijk bekaf van kan zijn. Dat onderschatten sommige nog wel eens, echter het is natuurlijk niet te vergelijken met voetbal, skeeleren, fietsen etc..

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Ik probeer tegenwoordig mijn voetbalkennis/(on)kunde over te brengen op de B-junioren van mijn club.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Dragon wrote:

Tooghangen, zoals Speedy al aanhaalde, is toch wel mijn favoriet.

Een streekbezigheid blijkbaar.

Wat ik wel als sport gedaan heb, was competitiebiljart, iets waar er in jouw streek vroeger ook zeer straffe mannen zaten. In de streek Ternat/Liedekerke/Ninove zaten een goeie twintig jaar geleden de beste Golfbiljarters van België. En een pak clubs dat er indertijd waren. Zeker een stuk of dertig.

jassonn

• 5303 messages
  • 3229 votes

BoordAppel wrote:

Tegenwoordig doe ik aan hardlopen, zo'n twee tot drie keer per week en af en toe een stukje wielrennen of skaten. Elke week ga ik ook darten, maar da's meer recreatief in het café met wat vrienden die het ook allemaal niet kunnen, we worden wel steeds iets beter .

Van mijn 5e tot mijn 16e heb ik geturnt, dat zou ik wel weer willen oppakken maar dan alleen trampolinespringen want dat vond ik het leukste .

Ik heb ook heel lang geturnt incl. wedstrijden enzo. toen ben ik er rond mijn 13e ineens meegestopt (achteraf een grote zonde). Toen heb ik gevollybalt voor 2 jaar. Daarna een tijdje geprobeerd te fitnessen maar ook weer mee gestopt. Zo'n 2 jaar geleden ben ik bij een springgroep gegaan (trampoline en tumblingbaan) om dat ik het turnen toch wel miste maar niet meer al die toestellen wou doen enzo. Helaas is de groep helemaal uit elkaar gevallen doordat er steeds meer mensen afgingen wegens studie e.d. Nu fitness ik weer maar vind het eigenlijk niks aan, ik snap niet wat al die mensen er zo leuk aan vinden.

Het liefst zou ik weer iets in de turn richting gaan doen, dat blijft toch echt mijn sport.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25161 votes

Timmy757 wrote:

(quote)

Dat is een spel .

Tsssss

salvatore

• 1937 messages
  • 3236 votes

chiquita wrote:

Dansen is inderdaad een sport!

In dat geval kan er binnenkort Salsa dansen aan mn lijstje worden gevoegd. Wil het al een jaar, maar nu wil er een vriend en een vriendin mee, dus dan is de motivatie er ook wat meer.

Padd0

• 804 messages
  • 3074 votes

jassonn wrote:

Het liefst zou ik weer iets in de turn richting gaan doen, dat blijft toch echt mijn sport.

Verdomme ik heb ook een half leven op turnen gezeten, misschien moeten we idd met zijn 3'en maar een spring-groepje oprichten.

Hier bij mij in de buurt staat een gigantisch mooie zaal met schuimbak dus ik zou zeggen waar wachten we op .

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Zaalvoetbal, volgend seizoen overstap naar veldvoetbal. Verder voor conditie en vorm probeer ik elke week 1 x joggen, 1 x recreatief wielrennen en 1 x krachttrainen

Leno

• 5921 messages
  • 4399 votes

Ik doe dikwijls de derde helft van een voetbalwedstrijd mee, telt dat ook?

Werwolf

• 4604 messages
  • 1197 votes

Dat is de belangrijkste!

Dennis Evahi

• 842 messages
  • 565 votes

Ik doe aan skaten, mountainbiken, fitness (Les Mills; bodypump en bodycombat) tennis en zwemmen doe ik ook graag., o ja..hardlopen ook.

Word_Play

• 358 messages
  • 1290 votes

Ik heb zelf aan taekwondo, aikido, capoeira (twee weken ) basketball, fitness en wedstrijdzwemmen gedaan, Tegenwoordig ben ik druk bezig met quadrugby a.k.a. wheelchairrugby f.k.a. murderball, en vooral met dit mooie weer maak ik nog aardig wat kilometers op de handbike in het Vondelpark.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

moviefreak#1 wrote:

Er is voor iedereen een sport.

Speciaal voor vetgevreten zwaarbehaarde semi-alcoholistische schoorstenen zonder enige vorm van conditie zoals mijzelf is het darts uitgevonden.

Darts

Wordt jij de opvolger van Andy Fordham?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.