- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Welke sport beoefen jij?
Welke sport beoefen jij?
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Ik keek eens even rond en het verbaasde mij dat er nog geen topic was over wat voor een sport moviemeters-bezoekers beoefenen. Er wordt wel veel passief gepraat over sport, maar wat doen jullie nou eigenlijk zoal aan sport in een gewone week?
Want films kijken onder het genot van wat lekkers is natuurlijk erg relaxed, maar het moet er natuurlijk ook weer af.
Naast een filmfreak ben ik in elk geval ook een enorme sportfreak. In een week sport ik ongeveer zo `n 24 uur:
1. Fietsen van thuis naar school 5X 15 km.
2. Mountainbiken 70 km.
Ik ben overigens erg jaloers op de Belgen en de Limburgenaren, die grote heuvels tot hun beschikking hebben 
3. Volleyballen 4 uur: 2 uur training, 2 uur wedstrijd.
4. Voetbal, ongeveer 2 uurtjes.
5. Hardlopen, ter voorbereiding op de 7 heuvelenloop, 3 x per week 4 km ( voorlopig ).
Verder zit ik in de sportcommissie op mijn school en besteed ik naast het vergaderen
ook aandacht aan badminton, spelletjes, basketbal, voetbal en darttoernoois
organiseren.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Ik heb 5 jaar op voetbal gezeten maar ben er immidels al een paar jaartjes vanaf omdat ik nu ook werk buiten school. Verder beoefen ik het nog wel veel.
Ik ga regelmatig met vrienden voetballen bij de sportverening en ook tennis ik aardig veel aangezien het weer mooi weer word.
Darten doe ik ook redelijk veel , en fietsen als je dat sporten noemt.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ik heb een gruwelijke hekel aan zweetsport en al helemaal aan voetbal. (wat dus niet beledigend is bedoeld tegen anderen)
Vroeger op de basisschool en middelbare school was ik altijd de slechtste in gym. Altijd het laatste gekozen met spelletjes enzo. Het ging een keer zo ver dat een gymleraar had bepaald dat als ik een keer scoorde met voetbal dat het dan voor 10 punten zou tellen. Uiteraard nooit gescoord. 
Ik heb ook jaren op korfbal gezeten en ook nog nooit die klerebal in die mand kunnen gooien.
Jaren op biljarten gezeten (met drie ballen). Ik noem het geen sport, meer een spel. Vooral in het begin was ik erg op dreef, maar daarna zakte het af. Als je dan ziet dat nieuwelingen in een jaar een hoger gemiddelde halen dan ik in 4 jaar, ja dan zakt de moed je ook in de schoenen. Mee gekapt dus. Binnenkort ga ik me lid maken van een schietvereniging. Dat lijkt me echt een reuze ontspannende sport/spel.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Gezien je top 10 kun je het misschien inderdaad beter houden bij een schietsport of natuurlijk een zwemsport 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik voetbal wel eens hier met wat vrienden of buurtgenoten. Ik train ook de de dames basketballers (van 16 t/m 18 jaar, de point guard posities) hier in Vlissingen.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
-zwemmen (verschillende keren per week 1km of 1,5km)
-lopen (verschillende keren per week, gaande van 5-11km)
-fietsen (dagelijks zo'n 15km)
-voetbal (wanneer de gelegenheid zich voordoet)
-squash (wanneer de gelegenheid zich voordoet)
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Heb jarenlang aan volleybal gedaan (geweldige sport), maar kan dat vanwege een blessure niet meer doen. Erg jammer, maar helaas. Verder doe ik erg veel aan fietsen, doe hier en daar een beetje fitness (soms veel te veel, soms véél te weinig
) en van een pijltje naar een dartbord gooien ben ik ook niet vies.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Sinds een paar jaar tennis en fitness ik. Fitness zo'n drie keer per week 1 uur (hele jaar) en tennis twee keer per week 2 uur (april t/m oktober). Voor de rest (natuurlijk) soms wat voetballen met een paar man.
Vroeger 5 jaar op voetbal gezeten, maar toen dat bijna wekelijks ontaardde in schoppen en slaan ben ik er maar mee gestopt 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3859 votes
Ik voetbal een uur of 5 in de week
daarnaast tennis ik een uur of 3 in de week. Ik mountianbike iedere week gemiddeld anderhalf uur en ben nog jeugdleider bij de plaatselijke voetbalvereniging.
Moet wel zeggen dat dit pas weer sinds kort is want ik heb de laatste 7 maanden nauwelijks aan sport gedaan door een enkelblessure.
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Wielrennen, Maandag t\m Vrijdag elke avond 35km en in het weekend grotere afstanden maar dat verschilt per keer.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Wat is dat, sport? 
Kom op Speedy, als er iemand een glansrijke sportcarrière achter de rug moet hebben! 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Wat is dat, sport? 
Is bier drinken dan geen sport Speedy? 
Wat ik zelf aan sport doe. Ondanks dat mijn leraren mij bij elke vergadering weer als lui bestempelen ben ik eigenlijk best wel een sportbeest. Ik moet 3 keer per week boksen, waarvoor ik ook wedstrijden doe en ik doe daarnaast nog 1 keer per week aan aikido als extra hobby. De overige avonden ben ik meestal ook aan het trainen, maar dan thuis. Hiernaast heb ik natuurlijk nog gym en elke dag 25 km fietsen voor school. Vroeger heb ik jaren lang op taekwondo gezeten, maar die leraar was er jammer genoeg mee gestopt, waardoor ik iets anders moest doen. Ook nog 2 jaartjes op voetbal gezeten, maar daar kon ik helemaal niks van, dus ben ik er maar mee gestopt. 
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Ik heb een gruwelijke hekel aan zweetsport en al helemaal aan voetbal. (wat dus niet beledigend is bedoeld tegen anderen)
Vroeger op de basisschool en middelbare school was ik altijd de slechtste in gym. Altijd het laatste gekozen met spelletjes enzo. Het ging een keer zo ver dat een gymleraar had bepaald dat als ik een keer scoorde met voetbal dat het dan voor 10 punten zou tellen. Uiteraard nooit gescoord. 
Ik heb ook jaren op korfbal gezeten en ook nog nooit die klerebal in die mand kunnen gooien.

moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Darts 
Inmiddels gepromoveerd naar de tweede divisie 
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Ik werk zaterdags bij de TPG, daar sport ik voldoende en krijg er nog voor betaald ook!
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Ik heb 2 jaar op tennis gezeten.
Tegenwoordig:
-2 dagen per week, hardlopen (per keer ca. 6 km.)
-In de weekend, voetballen.(2-3 uren)
Fietsen doe ik ook wel, een keer in de zoveel tijd.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
- fietsen naar m'n werk (8km per dag)
- Mountainbiken (40-80km per week afhankelijk van het weer)
- zwemmen 1 keer per week
- fitness 1 keer per week
- squash, probeer ook 1 keer per week te gaan.
Nu nog wachten op de jaarlijkse MM sportdag 
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Een van me beste vrienden speelt Eredivisie 
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Niks 
Maar ik heb zes jaar atletiek gedaan, ben vijftien jaar lang elke week gaan zwemmen, fiets elke dag naar de universiteit en ga elke examenreeks elke morgen een uurtje joggen. Conditie is dus wel best ok, maar de zin is er een beetje uit.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Sport? Dat woord komt niet voor in mijn woordenboek. De hel van de middelbare school
Enige wat ik veel doe is normaal fietsen.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Er is voor iedereen een sport.
Speciaal voor vetgevreten zwaarbehaarde semi-alcoholistische schoorstenen zonder enige vorm van conditie zoals mijzelf is het darts uitgevonden.
Darts 
salvatore
-
- 1937 messages
- 3236 votes
Elke donderdagavond 1,5 uur zaalvoetballen met vrienden. We zijn van plan om in het nieuwe seizoen ook competitie te gaan doen.
Elke zondagmiddag veldvoetbal wedstrijd.
Daarnaast erg veel aan het voetballen/(tafel)tennissen/basketballen/joggen in mn vrije tijd.
En af en toe voor de kroegsport: darten/poolen
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Ik doe aan fitness en ik doe aan hardlopen (voor mezelf) 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Is bier drinken dan geen sport Speedy?
Ha ja, de in Belgiê zo bekende 'toogsport' (in Nederland barkrukzitten). Maar daar heb ik nooit een trofee voor gekregen. 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Zonde, speedy je verdient er vast een 
Ik doe aan stijldansen (ah, ja dat is wel een sport!) en aan fitness (nee, dat niet).
Jorick
-
- 8776 messages
- 2335 votes
Altijd het laatste gekozen met spelletjes enzo. Het ging een keer zo ver dat een gymleraar had bepaald dat als ik een keer scoorde met voetbal dat het dan voor 10 punten zou tellen. Uiteraard nooit gescoord. 

AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Wij darten in de lunchpauze, maar verder doe ik helaas niet meer aan sport. Ik heb vroeger gevoetbald en getennist, maar dat zijn lang vervlogen tijden.