• 177.896 movies
  • 12.200 shows
  • 33.968 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.889 votes
Profile

Welke sport beoefen jij?

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Lefgozer wrote:

(quote)

(ik lijk uit jouw post op te maken dat je dat wil gaan doen).

Eens in de 2/3 maanden lijkt me wel chill ja. Nu het in Nederland gelegaliseerd is zijn de mogelijkheden veel groter, en heb je echt indrukwekkende terreinen (in Daarle heb je nu een terrein van 145.000 m2, een oud munitiedepot inclusief bunkers uit de koude oorlog).

Ik moet wel zeggen dat ik het heb gedaan op een bloedhete dag met een blauwe lucht dus ik was op het einde van de dag helemaal kapot.
Klopt, heb ik inmiddels ook ervaren.

Hoezo heb je een wapenvergunning aangevraagd dan? Die wapens krijg je toch gewoon van de organisatie ter plaatse (inclusief naar zweet stinkende bivakmuts)?

Nu het in Nederland ook mag is het veel fijner om je eigen gear en replica's te hebben (in huis), en daar heb je een vergunning voor nodig. Zonder vergunning ben je ook afhankelijk van huren, en niet alle terreinen hebben die opties. Tevens mag je in NL niet vaker dan 6x p/j gaan zonder vergunning m.b.t. teamverband, en je bent dan altijd verplicht om met een lid te gaan.

Heb inmiddels dit beest in huis:

[img][/img]

Fueledable

• 231 messages
  • 3444 votes

Sinds 2 weken ben ik begonnen met fitness. Ik doe het 4 keer in de week, soms 5. En ik vind het nog leuk ook, dat had ik nooit verwacht.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik ben nu ook wat actiever geworden. Van 1 keer in de week darts naar 1 keer in de week 45 min spinning, 1 keer in de week 45 min crosstrainer en 1 keer in de week darts . Heb geen ambities voor een superstrak lijf en what-not, maar gewoon wat meer conditie zou fijn zijn.

mjk87 (moderator films)

• 14512 messages
  • 4509 votes

Man man man, wat een heerlijk weer vandaag - het wielerseizoen is begonnen. Klein rondje (35 km) met een gemiddelde van 27,5. Niet slecht voor een eerste rondje van het jaar, vooral niet omdat de laatste 15 vol wind tegen was. En bij de brug van Deventer nog even een fotootje genomen:

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/11034908_10206338100351759_5580500046715447606_n.jpg?oh=3e1993d78668c73c383292e98ca8479a&oe=55838A04&__gda__=1433681531_45bce33c19b9bd29d7c9b079b2f30ea6

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Vandaag ook het eerste rondje van het jaar, tevens een klein beginnetje van 35km!

Cowboy5

• 10 messages
  • 0 votes

Ik ben net weer begonnen met hardlopen! Wil zo´n 3 keer per week gaan en dat dit keer ook lange tijd volhouden;)

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Respekked wrote:

Iets meer dan 1.25h gelopen. Hoe is het jou vergaan kos?

1:23:21 dit jaar, zeer content met deze tijd. Wel perfect hardloop weer.

@kos, was jij er ook?

Flat Eric

• 6443 messages
  • 1026 votes

Ik zit aan Bodytec te denken.

Iemand ervaring daarmee?

Is het wat? Werkt het?

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Respekked wrote:

(quote)

1:23:21 dit jaar, zeer content met deze tijd. Wel perfect hardloop weer.

@kos, was jij er ook?

yup, 1:25:07

in my defense: wel onderweg geplast en gedronken

Tommeh

• 7317 messages
  • 3290 votes

1:26:02 zónder te plassen. Werk aan de winkel voor volgend jaar, wil ik er hier een beetje bij horen.

FaelonZ

• 2 messages
  • 0 votes

Fitness!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

2x per week spinning, 1x per week xcore (binnenkort) en 1x per week uurtje kracht/cardio

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Eerste keer 7 heuveltjes. Verbazingwekkend dat hier t WR 15 km staat, al vrij lang.

Eigen tijd: 1:15:31.

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

1:16:12. Ik stortte laatste 5km volledig in.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Best verdienstelijk voor een volledige instorting.

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Ja, de 10 km was nog in 49:20

(verwijderd)

• 1480 messages
  • 0 votes

Voetbal, maar vind tennis minstens zo leuk. Jammer dat er weinig competitiemogelijkheden in de buurt zijn of vrienden die mee willen doen. Speel voor een 'vakantie'tennisser helemaal niet zo slecht volgens mij afgaande op een clubkampioenschap die ik laatst zag, ook al moet je dat eigenlijk niet over jezelf zeggen he.

niethie

• 7319 messages
  • 7239 votes

Inmiddels alweer zo'n 3 maanden twee keer per week aan de fitness. Deed het voor de laatste keer in 2007 met heel erg veel tegenzin en had verwacht dat ik nu ook weer snel zou stoppen (had expres een abonnement van 10 euro extra genomen zodat ik het maandelijks op kon/kan zeggen, hehe) maar het bevalt verrassend goed. Eerder stoorde ik me vooral aan de heersende macho cultuur (volwassen mannen die expres harder gingen drukken en moeilijker kijken als er ook maar iemand langs liep, of stiekem hun armen net dat beetje extra aanspannen) maar nu kijk ik er makkelijker doorheen. Ik ben er voor mezelf en met muziek in je oren lukt je afsluiter van de rest perfect...

Kwa afvallen gaat het wel bizar langzaam (moet zo'n 10, maximaal 15 kilo vanaf) maar heb het moeilijk met het feit dat ik mezelf zoveel regels op moeite leggen met betrekking tot voeding etc, dus das deels mijn eigen schuld. Bovendien hecht eerlijk gezegd meer waarde aan de geestelijke rust die ik er van krijg. Ben van mezelf een heel druk en geagiteerd persoon die soms van de hak op de tak gaat maar na zo'n sessie van anderhalf uur is dat al voor enkele uurtjes met de helft afgenomen, heerlijk!

Fueledable

• 231 messages
  • 3444 votes

Ik ben sinds 2 weken weer begonnen met fitness. De laatste keer was in het voorjaar van 2016. Helaas ben ik ook weer aangekomen, maar ik ben weer goed op weg. Ik vind het sporten dit keer juist heel leuk om te doen en ik doe het op dit moment 4x in de week.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ben meer dan een jaar geleden begonnen met feeltraining, ander begeleiding van een trainer, en zal laten zien wat ik nu allemaal kan binnen 52 minuten. Dat zou ik een jaar geleden NOOIT gehaald hebben.

Dus 1100 oefeningen in 52 minuten.

https://s28.postimg.org/e819gpyot/IMAG0119.jpg

Resultaat na 2x sporten in de week. ook de metingen worden stilaan beter.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Wat ik gedaan heb vandaag bij de fitnes? ? Iets waarvan ik dacht het nooit te kunnen, of uberhaupt te halen. Shuttle run was vroeger op school al niet te doen, astma en rennen was geen goede combo ? dus vandaag was het eerst warming up, 12 min fietsen. Er werd al zachtjes gefluisterd dat we een persoonlijke challenge gingen doen en loopband.

Dus de challenge ging als volgt.

2,1 km hardlopen

21x push-up

21x sit-up

1,5km hardlopen

15x push-up

15x sit-up

900m hardlopen

9x push-up

9x sit-up

Dan vervolgens haal ik een gemiddelde snelheid van 9,3km ? en dat voor de allereerste keer.

Ajax&Filmfreak

• 3361 messages
  • 3729 votes

En Squaten en Lunches?

Doe je die ook?

Zeer goede oefeningen......

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ajax&Filmfreak wrote:

En Squaten en Lunches?

Doe je die ook?

Zeer goede oefeningen......

heb ik 19 maanden gedaan in de gymzaal, nu sinds september met fitnes apparatuur bezig.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Ik zou ook weer niet teveel lunches doen.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

otherfool wrote:

Ik zou ook weer niet teveel lunches doen.

We deden altijd een max aantal.

TornadoEF5

• 5616 messages
  • 1725 votes

Vandaag nog eens gaan lopen. Nu ja, 15 minuten lopen blijkbaar maar, en ben meer dan een uur weggeweest, dus 45 minuten te voet ook. Ik had eigenlijk wat langer willen lopen, maar ik denk dat ik gewoon sneller gelopen had dan verwacht, en voor één of andere reden is de afstand die ik voor ogen had korter dan ik dacht, want ik heb wel het stuk gelopen dat ik wou lopen. Ik was alleen verbaasd dat het maar een kwartier duurde maar soit.

Het gevoel zat nog niet echt lekker, maar ben wel tevreden uiteindelijk. Voor twee jaar niet deftig gelopen te hebben (zal wel gelopen hebben, maar nooit gelopen om gelopen te hebben), zonder deftige uitrusting (want wil liever beschermd zijn tegen kou en heb geen loopuitrusting tegen kou) mag ik niet klagen.

Vanaf nu aan rustig opbouwen (vooral qua afstand dan), als het weer een beetje meezit. Al was het loopje van vandaag eigenlijk ook niet echt "gepland", maar een impulsieve beslissing. Ik wil nu naar max. 15 km duurlopen, maar geregeld 6 km (heen en terug) onderhouden.

https://www.mupload.nl/img/zj5xk49w5p8h.png

Verder doe ik eigenlijk bijna nooit aan sport, en al zeker niet aan competitiestart. Dat heb ik nog nooit gedaan. Soms eens aan veldlopen gedaan op school.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

TornadoEF5 wrote:

Vandaag nog eens gaan lopen. Nu ja, 15 minuten lopen blijkbaar maar, en ben meer dan een uur weggeweest, dus 45 minuten te voet ook.

Lopen doe je niet te voet?

TornadoEF5

• 5616 messages
  • 1725 votes

Zwolle84 wrote:

(quote)

Lopen doe je niet te voet?

Ik heb ook nog een stuk gewandeld, maar ik had niet gepland om dat stukje te lopen (beetje loslopen enzo)+ voor naar de rivier te gaan, heb ik ook gewandeld (en als opwarming gebruikt), en dat nam blijkbaar 45 minuten in beslag, want ik was langer dan een uur weg, en ik heb 15 min gelopen.

horizons

• 5687 messages
  • 2402 votes

Lopen als in joggen, trimmen, rennen.

Belgisch - Nederlands dingetje dan.

In NL gebruiken we de term lopen voor wandelen.

TornadoEF5

• 5616 messages
  • 1725 votes

Ja, jullie maken alles ingewikkeld. Ik heb moeite om de taal van Nederlanders te verstaan, geen gezever. Maar anderzijds moeten anderen (zelfs Belgen) zich ook inspannen om ons te verstaan.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.