• 177.886 movies
  • 12.199 shows
  • 33.965 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.843 votes
Profile

Welke sport beoefen jij?

Hilarious

• 1856 messages
  • 2234 votes

Veel basketbal!!, maar niet in een club. Het is gewoon een geweldige sport. Die ik heel graag speel.

Verder soms voetbal, badminton, lopen en natuurlijk heel veel fietsen,......

die Lange

• 228 messages
  • 0 votes

Basketbal.

Fran

• 1953 messages
  • 1732 votes

Fietsen, fitness en achter een 1-jarige aanrennen .... (DE manier om je conditie op peil te krijgen en te houden). Nog nooit zo fit geweest.

Koekebakker

• 2540 messages
  • 3981 votes

ik volleybal in competitieverband, loop buiten het seizoen af en toe hard en speel bij mooi weer graag een potje voetbal met vrienden in het park

Lola3

• 892 messages
  • 1556 votes

Fran wrote:

achter een 1-jarige aanrennen .... (DE manier om je conditie op peil te krijgen en te houden). Nog nooit zo fit geweest.

Hoe heet hij:zij. Nog 5 jaar volhouden ( ik kan toch goed motiveren hé )en het zal beginnen beteren, heb ik ook bij mijn neefjes, echt schatjes van ventjes!! Mijn hobby's: voetbal en al 8, bijna 9 jaar paardrijden ( lievelings), echt wel lastiger dan je zou denken hoor!!

markie1978

• 597 messages
  • 397 votes

Speel Tennis, al 25 jaar (al bijna heel mijn leven dus), ik heb getraind bij Henk van Hulst in Valkenswaard, samen met o.a. Paul Haarhuis, John van Lottum, Jacco Elthing en Fernon Wibier, helaas was ik net niet goed genoeg om internationaal door te breken, maar heb daardoor wel meer tijd om filmpjes te kijken.

Lola3

• 892 messages
  • 1556 votes

markie1978 wrote:

internationaal .

Hollanders betekenen toch niets op tennisgebied in tegenstelling tot de Belgen .Misschien hebben ze door jou te laten gaan een serieuze blunder begaan Maar we gaan niet discusiëren over voetbalgebied .

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Hmm, bij het herentennis hebben de Nederlanders het de laatste jaren toch beter gedaan dan de Belgen. Een Krajicek die Wimbledon wint, een Schalken die de halve finales haalt van de US Open, een Verkerk die finalist is op Roland Garros.

Nu is het een periode dat het wat minder gaat bij de mannen, maar Michaëlla Krajicek gaat binnen een paar jaar enorm schitteren.

Lola3

• 892 messages
  • 1556 votes

us_raider wrote:

Hmm, bij het herentennis hebben de Nederlanders het de laatste jaren toch beter gedaan dan de Belgen. Een Krajicek die Wimbledon wint, een Schalken die de halve finales haalt van de US Open, een Verkerk die finalist is op Roland Garros.

Nu is het een periode dat het wat minder gaat bij de mannen, maar Michaëlla Krajicek gaat binnen een paar jaar enorm schitteren.

Kijk eens naar het palmares van Clijsters en Henin, maar zoals ik al zei, steken jullie met hoofd en schouders boven ons uit op het gebied van voetbal

Fran

• 1953 messages
  • 1732 votes

Lola3 wrote:

(quote)
Hoe heet hij:zij. Nog 5 jaar volhouden ( ik kan toch goed motiveren hé )en het zal beginnen beteren, heb ik ook bij mijn neefjes, echt schatjes van ventjes!! Mijn hobby's: voetbal en al 8, bijna 9 jaar paardrijden ( lievelings), echt wel lastiger dan je zou denken hoor!!

Mijn kleine Rosanna is inderdaad een flink handenbindertje. Nog 5 jaar he ?? Pfffff, nou dan heb ik nog iets om naar uit te kijken. Nou, het is een schatje dus we vergeven het haar dat ze mamma compleet uitput af en toe ha ha.

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Lola3 wrote:

(quote)
Kijk eens naar het palmares van Clijsters en Henin

Daarom had ik het ook over het herentennis.

Zelva

• 2188 messages
  • 2702 votes

Mijn nieuwe speeltje:

(afbeelding)

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Tafeltennis?

Leno

• 5921 messages
  • 4399 votes

Verkeersagent?

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Billenkoekverkoper?

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Kooigevechten?

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Stierenmepper ?

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Whehe. Tafeltennissen is wel een erg leuke bezigheid. We doen het thuis ook redelijk vaak.

Lola3

• 892 messages
  • 1556 votes

us_raider wrote:

(quote)

Daarom had ik het ook over het herentennis.

Zelva

• 2188 messages
  • 2702 votes

Allemaal fout. Ik bak pannenkoeken met dit ding.

Met de Tibhar-antiaanbaklaag zijn ze zo snel als een Torpedo klaar.

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Wel veel lijmen he? .

Zelva

• 2188 messages
  • 2702 votes

Met stroop ja.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Ik Poker overgens ook regelmatig de laatste tijd.

Alsje dat een sport kan noemen.

Art

• 13507 messages
  • 3658 votes

Grappig, daar ben ik de laatste tijd ook veel mee bezig!

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Ook online ? PartyPoker , PokerStars ?

Zelva

• 2188 messages
  • 2702 votes

mikoz wrote:

Alsje dat een sport kan noemen.

sport (de ~, ~en)

1 lichamelijke bezigheid ter ontspanning of als beroep met spel- of wedstrijdelement waarbij conditie en vaardigheid vereist zijn.

Art

• 13507 messages
  • 3658 votes

mikoz wrote:

Ook online ? PartyPoker , PokerStars ?

Nope, heb wat pokerspellen op mijn pc staan en zo nu en dan poker ik bij vrienden thuis, met fiches!

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Art wrote:

en dan poker ik bij vrienden thuis, met fiches!

Is ook tig keer leuker dan op de PC.

Art

• 13507 messages
  • 3658 votes

kos wrote:

Is ook tig keer leuker dan op de PC.

Dat is absoluut waar! Ik zie de spellen op de pc ook meer als training

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

PP en PS zijn iig grote sites waarop je kan spelen.

In het echt is het overgens inderdaad leuker , wel om geld dan anders krijg je een ''iedereen all-inn'' gehalte.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.