- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Welke sport beoefen jij?
Welke sport beoefen jij?
Hilarious
-
- 1856 messages
- 2234 votes
Veel basketbal!!, maar niet in een club. Het is gewoon een geweldige sport. Die ik heel graag speel.
Verder soms voetbal, badminton, lopen en natuurlijk heel veel fietsen,......
Fran
-
- 1953 messages
- 1732 votes
Fietsen, fitness en achter een 1-jarige aanrennen .... (DE manier om je conditie op peil te krijgen en te houden). Nog nooit zo fit geweest.
Koekebakker
-
- 2540 messages
- 3981 votes
ik volleybal in competitieverband, loop buiten het seizoen af en toe hard en speel bij mooi weer graag een potje voetbal met vrienden in het park
Lola3
-
- 892 messages
- 1556 votes
achter een 1-jarige aanrennen .... (DE manier om je conditie op peil te krijgen en te houden). Nog nooit zo fit geweest.
)en het zal beginnen beteren, heb ik ook bij mijn neefjes, echt schatjes van ventjes!! Mijn hobby's: voetbal en al 8, bijna 9 jaar paardrijden ( lievelings), echt wel lastiger dan je zou denken hoor!!
markie1978
-
- 597 messages
- 397 votes
Speel Tennis, al 25 jaar (al bijna heel mijn leven dus), ik heb getraind bij Henk van Hulst in Valkenswaard, samen met o.a. Paul Haarhuis, John van Lottum, Jacco Elthing en Fernon Wibier, helaas was ik net niet goed genoeg om internationaal door te breken, maar heb daardoor wel meer tijd om filmpjes te kijken.
Lola3
-
- 892 messages
- 1556 votes
internationaal .
.Misschien hebben ze door jou te laten gaan een serieuze blunder begaan
Maar we gaan niet discusiëren over voetbalgebied
.
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Hmm, bij het herentennis hebben de Nederlanders het de laatste jaren toch beter gedaan dan de Belgen. Een Krajicek die Wimbledon wint, een Schalken die de halve finales haalt van de US Open, een Verkerk die finalist is op Roland Garros.
Nu is het een periode dat het wat minder gaat bij de mannen, maar Michaëlla Krajicek gaat binnen een paar jaar enorm schitteren. 
Lola3
-
- 892 messages
- 1556 votes
Hmm, bij het herentennis hebben de Nederlanders het de laatste jaren toch beter gedaan dan de Belgen. Een Krajicek die Wimbledon wint, een Schalken die de halve finales haalt van de US Open, een Verkerk die finalist is op Roland Garros.
Nu is het een periode dat het wat minder gaat bij de mannen, maar Michaëlla Krajicek gaat binnen een paar jaar enorm schitteren. 
Fran
-
- 1953 messages
- 1732 votes
)en het zal beginnen beteren, heb ik ook bij mijn neefjes, echt schatjes van ventjes!! Mijn hobby's: voetbal en al 8, bijna 9 jaar paardrijden ( lievelings), echt wel lastiger dan je zou denken hoor!!Mijn kleine Rosanna is inderdaad een flink handenbindertje. Nog 5 jaar he ?? Pfffff, nou dan heb ik nog iets om naar uit te kijken. Nou, het is een schatje dus we vergeven het haar dat ze mamma compleet uitput af en toe ha ha.
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Daarom had ik het ook over het herentennis.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Whehe. Tafeltennissen is wel een erg leuke bezigheid. We doen het thuis ook redelijk vaak. 
Lola3
-
- 892 messages
- 1556 votes
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Allemaal fout. Ik bak pannenkoeken met dit ding.
Met de Tibhar-antiaanbaklaag zijn ze zo snel als een Torpedo klaar.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Ik Poker overgens ook regelmatig de laatste tijd.
Alsje dat een sport kan noemen.
Art
-
- 13507 messages
- 3658 votes
Grappig, daar ben ik de laatste tijd ook veel mee bezig!
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Alsje dat een sport kan noemen.
sport (de ~, ~en)
1 lichamelijke bezigheid ter ontspanning of als beroep met spel- of wedstrijdelement waarbij conditie en vaardigheid vereist zijn.
Art
-
- 13507 messages
- 3658 votes
Ook online ? PartyPoker , PokerStars ?
Nope, heb wat pokerspellen op mijn pc staan en zo nu en dan poker ik bij vrienden thuis, met fiches! 
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
PP en PS zijn iig grote sites waarop je kan spelen.
In het echt is het overgens inderdaad leuker , wel om geld dan anders krijg je een ''iedereen all-inn'' gehalte.