• 177.896 movies
  • 12.200 shows
  • 33.966 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.886 votes
Profile

Welke sport beoefen jij?

Finisterra

• 15532 messages
  • 4688 votes

Ik voetbal bij Thes Sport. Een 4e-klasser hier bij ons. Speel daar bij de reserven en af en toe bij de 1e ploeg. Ik beoefen de sport nu toch al een 12-13 jaar. Hiervoor speelde ik bij Heusden-Zolder. (ondermeer 1e en 2e klasse)

Lola3

• 892 messages
  • 1556 votes

Finisterra wrote:

Ik voetbal bij Thes Sport. Een 4e-klasser hier bij ons. Speel daar bij de reserven en af en toe bij de 1e ploeg. Ik beoefen de sport nu toch al een 12-13 jaar. Hiervoor speelde ik bij Heusden-Zolder. (ondermeer 1e en 2e klasse)

In vierde klasse kun je goed verdienen in België. Ik ken iemand die bij Izegem speelde (ook 4e denk ik ) die 75 euro per punt,

Finisterra

• 15532 messages
  • 4688 votes

Ja, bij ons is het ook zoiets. Ik geloof 175 euro als we winnen, 100 bij een gelijkspel, en 25 bij een verlies. Wel alleen bij de 1e ploeg natuurlijk, bij de reserven is het een pak minder.

Lola3

• 892 messages
  • 1556 votes

Finisterra wrote:

Ja, bij ons is het ook zoiets. Ik geloof 175 euro als we winnen, 100 bij een gelijkspel, en 25 bij een verlies. Wel alleen bij de 1e ploeg natuurlijk, bij de reserven is het een pak minder.

Ik dacht dat je al bij de eerste ploeg zat aangezien je al 18 bent. Ik speel bij Zulte-Waregem.

Finisterra

• 15532 messages
  • 4688 votes

Lola3 wrote:

(quote)
Ik dacht dat je al bij de eerste ploeg zat aangezien je al 18 bent. Ik speel bij Zulte-Waregem.

Meestal bij de reserven, af en toe eerste ploeg.

Lola3

• 892 messages
  • 1556 votes

Finisterra wrote:

(quote)

Meestal bij de reserven, af en toe eerste ploeg.

sterk

sherena

• 261 messages
  • 123 votes

Paardrijden. Al 20 jaar of zo. "Vroeger" heb ik ook heel wat jaartjes aan judo gedaan. Helaas mee moeten stoppen vanwege meerdere enkel blessures. Wil nu graag met aikido verder gaan (wel ns aan gesnuffeld)

arkadi

• 1029 messages
  • 0 votes

Aikido lijkt mij ook 1 van de leukere vechtsporten. En dat is NIET om Steven Seagal.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

mijn favo sport is zwemmen.

CAPIpsv

• 766 messages
  • 628 votes

Mijjn favo sport is wielrennen

kArIzMa_TuRk

• 3642 messages
  • 0 votes

Basketbal voor mij

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

kArIzMa_TuRk wrote:

Basketbal voor mij

Ook mijn favoriete sport aller tijden.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Voetbal .. uiteraard.

Verder kijk ik graag naar vechtsporten ( k-1 , MMA ) en af en toe Tennis , Darten etc etc

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Mijn favoriete sport is klettersteig. Helaas niet te doen in Nederland.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

eerst omhoog klimmen/stijgen en dan zo hard mogelijk naar beneden kletteren? [vreemde naam voor een sport]

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Andersom denk ik. Anders had het wel steigkletter geheten.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Mug wrote:

eerst omhoog klimmen/stijgen en dan zo hard mogelijk naar beneden kletteren? [vreemde naam voor een sport]

Klettersteig vind zijn oorsprong in Italië: ook wel Via Ferrata genoemd, dat betekend letterlijk: ijzeren weg. Gewapend met helm, klimgordel en 2 touwen die je aan de staalkabels in de rotswanden bevestigd, telkens weer, ga je op pad. Je legt al wandelend een afstand af over een smal paadje. Onderweg kom je ook vaak ladders tegen die je moet beklimmen of af moet dalen.

Je moet alleen geen hoogtevrees hebben, als je valt dan bungel je boven een flink ravijn. Maar deze sport is echt geweldig en erg verslavend. Elke zomer ben ik blij als ik weer naar de Dolomieten kan

kArIzMa_TuRk

• 3642 messages
  • 0 votes

ik deed eerst de vechtsport 'Taekwondo' ben na 3 jaar ervanaf gegaan vervolgens ging ik 'Kickboksen' en die had ik na 2 jaar weer gelaten toen keek ik uit naar 'kypen' die had ik na 1 jaar gelaten.. en uiteindelijk doe ik nu 'Basketbal' en dat ga ik blijkbaar mijn hele leven wel doen TopSport!

Fran

• 1953 messages
  • 1732 votes

Yekezzez wrote:

Andersom denk ik. Anders had het wel steigkletter geheten.

Hoe kan je nou eerst naar beneden kletteren en dan pas omhoog klimmen ? Je moet toch echt eerst omhoog, om naar beneden te kunnen kletteren. Ha, ha, klinkt lekker diepzinnig en intelligent allemaal wat ik hier typ.

Fran

• 1953 messages
  • 1732 votes

maxcomthrilla wrote:

(quote)

Klettersteig vind zijn oorsprong in Italië: ook wel Via Ferrata genoemd, dat betekend letterlijk: ijzeren weg. Gewapend met helm, klimgordel en 2 touwen die je aan de staalkabels in de rotswanden bevestigd, telkens weer, ga je op pad. Je legt al wandelend een afstand af over een smal paadje. Onderweg kom je ook vaak ladders tegen die je moet beklimmen of af moet dalen.

Je moet alleen geen hoogtevrees hebben, als je valt dan bungel je boven een flink ravijn. Maar deze sport is echt geweldig en erg verslavend. Elke zomer ben ik blij als ik weer naar de Dolomieten kan

Lijkt mij ook een hele leuke sport !!!! Ik ga eens info winnen op internet. Misschien een leuk vakantie-idee.

miepke

• 816 messages
  • 0 votes

mijn favo sport is volleybal

daarnaast doe ik nog 2uur in de week aerobic als tussendoortje

en van dat klettersteigen dinges heb ik ook nog nooit gehoord, klinkt wel grappig

sherena

• 261 messages
  • 123 votes

Heb een jaar of wat geleden hutten trektochten gemaakt met rugzak. (in Oostenrijk nabij Stams in Tirol. Zijn ook vaak vanalles tegengekomen. Onderandere ook klettersteigen gedaan en abseilen wat ook supper is. Gletschers hebben we daarbij gemeden daar we geen steig eisen bij ons hadden. Was erg leuk om te doen

Skateboarden, maar dat is eigenlijk geen sport

Fran

• 1953 messages
  • 1732 votes

Best wel hoor !

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

Na zonder enige serieuze vorm van training of voorbereiding, 10 Engelse mijl te hebben uitgelopen, is het de bedoeling om de renschoenen wat vaker aan te trekken.

Echter, ik ben een impuls- en 'seizoensporter'...

Even sporten als je het 'toevallig' hebt beloofd en even sporten (voetbal, basketball) als het lekker weer is.

Pellie

• 78 messages
  • 1006 votes

Ik doe aan zaalvoetballen in een bedrijfscompetitie met wat vrienden, maar de enige helft die we weten te winnen is de 3e. Dit seizoen lijkt het al wat beter te draaien 3 pnt. uit 3 wedstrijden.

Veldvoetbal volg ik nog wel via TV + seizoenkaart van RKC. Maar na 12,5 jaar was het veldvoetbal voor mijzelf wel genoeg na een flinke blessure.

Zaterdagavond-biergewichtheffen is nog een andere sport die ik graag beoefen.

prometida

• 299 messages
  • 257 votes

Ik weet niet echt of dit een sport is..

Maar ik doe aan stijldansen

En wel een sport; Turnen

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Stijldansen is een sport, ja.

sanny74

• 62 messages
  • 1 votes

ik squash

maar voetbal is het leukst om naar te kijken

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Ik fitness. Best makkelijk, omdat we op school 35 euro betalen voor een jaar lang onbeperkt fitnessen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.