- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Het zelfreinigend vermogen van dit topic is hartverwarmend.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
(embed)
Akelige vent, met die ontiegelijk vieze grijns. Afkeuring...of toch voldoening
?
Belgisch voetbal op z'n best...
Carcela heeft z'n ligamenten gescheurd. Smerige tackle van Ruytinx, donkerrood uiteraard, zo verniel je iemands enkels. De slag van Carcela is uiteraard niet goed te praten, zal wel een zware schorsing worden. Jammer dat Ruytinx wellicht de dans zal ontspringen aangezien hij voor die tackle al bestraft is met geel.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Ranzige overtreding inderdaad. Geen idee waarom de commentator zo overdreven doet. Hier valt best wat voor te zeggen, al verdiend de jongen natuurlijk wel gewoon een wedstrijd of 5, 6 schorsing.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Ach, voordat hij gerevalideerd is, is die schorsing ook wel weer voorbij. Niks te verliezen 
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12845 votes
Niet dat iedereen altijd maar rond zich heen moet slaan op een voetbalveld, maar vind dat ze toch aardig kunnen overdrijven. Als iemand zo je enkel torpedeert en dan wat lachend langsloopt moet je toch niet verbaasd zijn dat je een klap krijgt? 't Is dan nog niet eens een vuist ...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ja, een zwakte om over spelfouten te beginnen, inderdaad.
Behalve als A&L z'n gebruikelijke als/dan foutje maakt, dat is lachen.
Lul
Ik haal dat echt altijd door elkaar...
Overigens, we hebben de oplossing voor de crisis bij PSV! Gewoon een zak geld investeren! Dat niemand daar aan heeft gedacht zeg.
?PSV moet scorend vermogen halen, ik denk aan Finnbogason en aan Alex? - voetbalzone.nl
Misschien dat PSV dan alsnog eens de Champions League kan winnen. Die briljante voorspelling kwam ook al van deze 2 geniën.
Edit: Depri was me al voor 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dank voor de heads-up, wist niet dat hij al 'beschikbaar' was. Nog tips misschien voor andere voetbaldocu's (buiten de eindeloos herhaalde blue moon, four year plan etc op EL)?
Jup, aanrader deze docu.
Ik weet verder niet echt titels. Daar hoorden zij engelen zingen vond ik altijd wel een mooie docu, hoe het er bij Ajax aan toe ging tijdens een rampseizoen. Maar de meesten hebben die beelden al wel gezien.
Als er mooie docu's zijn, zou ik het graag ook horen in dit topic 
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Laatst was er nog een op de BBC over Swansea City, The Fall and Rise. Wel aardig.
Beste die gezien heb was 'The game of their lives' over het Noord-Koreaanse elftal van '66.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Niet dat iedereen altijd maar rond zich heen moet slaan op een voetbalveld, maar vind dat ze toch aardig kunnen overdrijven. Als iemand zo je enkel torpedeert en dan wat lachend langsloopt moet je toch niet verbaasd zijn dat je een klap krijgt? 't Is dan nog niet eens een vuist ...
En die kerel schijnt ook nogal een reputatie te hebben in België lees ik. Dan was het misschien wel eens tijd dat iemand hem tegen de vlakte slaat.
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Zo, ik heb net de laatste hand gelegd aan het draaiboek voor Studio Voetbal morgenavond.
Om 22:15 begint het programma en wij trappen af om Nelson Mandela te herdenken.
Om 22:16 Introduceert Sjek de gasten.
Om 22:16 - 22:30 Waterreus begint met een stijve jedokus tussen zijn benen te vertellen hoe slecht de verdediging van PSV wel niet is en Adriaanse kondigt vol trots aan dat hij deze situatie al had voorzien. Jan Mulder wil ook iets zeggen, maar Sjek maakt vervolgens een snerpende grap over het feit dat Jan gespeend is van enige kennis over voetbal en gaat weer verder. Dit geeft Sjek weer de tijd om aan te geven hoe erg het niveau qua scheidsrechters is gedaald de laatste jaren.
Om 22:31 - 22:32 een weekoverzicht van alle overige wedstrijden om deze ploegen ook aandacht te schenken en zo te schijn te verwerven dat wij het hier over een objectief voetbalpraatprogramma hebben.
Om 22:33 - 22:50 Sjek zijn jedokus heeft nu de kans om omhoog te springen, want Ajax komt aan het bod. Adriaanse roept dat hij dit allang had voorzien. Jan Mulder wil ook iets zeggen, maar vervolgens kapt Sjek hem af omdat hij nog wil geilen over Frank de Boer.
Om 22:51 - 22:59 Komt het Nederlands elftal aan bod. Arno Vermeulen mag zijn mond opentrekken en doet dat ook veel en graag. Adriaanse roep theatraal dat hij de loting allang had voorzien en stelt voor om Beugelsdijk in de verdediging te plaatsen. Jan houdt zijn mond.
Om 23:00 Sjek sluit het programma af met beelden van het WK 1990 en laat trots zien hoe wij met goed voetbal de Egyptenaren op een 1-1 stand weten te houden.
Nog nooit is het onderwerp van de week zo overduidelijk dus het duurde deze week niet lang om het draaiboekje af te ronden.
.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Lul
Ik haal dat echt altijd door elkaar...
Overigens, we hebben de oplossing voor de crisis bij PSV! Gewoon een zak geld investeren! Dat niemand daar aan heeft gedacht zeg.
?PSV moet scorend vermogen halen, ik denk aan Finnbogason en aan Alex? - voetbalzone.nl
Misschien dat PSV dan alsnog eens de Champions League kan winnen. Die briljante voorspelling kwam ook al van deze 2 geniën.
Edit: Depri was me al voor
Ja, laat ze Alex halen bij PSG! Het is niet dat hij daar 5 miljoen verdient ofzo....
Stelletje Muppets.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes

Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
Howard Webb gaat Milan - Ajax fluiten. Leuk; dat wordt dus maar een minuut of 60 aan effectieve speeltijd.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
De aanklager gaat kijken naar de actie van Havenaar. Selectief zooitje daar, maar terecht is het natuurlijk wel. Moet wel zeggen dat Bosz me een zeer fijne man lijkt om mee te werken, na het zien van SV. Zoals gisteren al terecht opgemerkt, hij vertoont veel overeenkomsten met Frankie.
Ook hoe hij zich niet laat pielen door Jan Mulder; klasse.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Wat is Feyenoord (weer) slecht zeg. Scheelt dat Heerenveen nóg slechter is.
Haha, eerste helft gemist zeker? 
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Howard Webb gaat Milan - Ajax fluiten. Leuk; dat wordt dus maar een minuut of 60 aan effectieve speeltijd.
Och och, iedereen gaat weer een bestraffend toespraakje krijgen. Wat een verschrikkelijke scheids is die Webb zeg.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Vind dat ze dat in Engeland juist altijd uitstekend oplossen. Even wachten totdat alles weer een beetje rustig is, dan uitleggen waarom je de kaart geeft.
Beter dan zo'n aanstormende Vink die zonder commentaar en met die arrogante kop je zonder commentaar weg stuurt.
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
Vind Webb nou niet per se het boegbeeld van de Engelse scheidsrechter. Webb moet alles waar-ie voor affluit rechtvaardigen; niet alleen de kaarten. Bijzonder vervelend. Absolute doodfluiter.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Heb het gisteren bij Arsenal-Everton absoluut niet als storend ervaren.
Edit: Kijk, fans van andere clubs vermoeden ook al een complot tegen PSV.
Van Hanegem: ?Nijhuis strafte Cocu volgens mij voor de kritiek op Makkelie? - voetbalzone.nl

The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ajax moet gewoon zorgen dat het na 90 minuten 0-2 staat. Dan kan de gebruikelijke Milan penalty/vrije trap/intikker die ze vlak voor tijd altijd maken eens niet fataal worden.
Ik ben trouwens vrij nerveus. Dit is de belangrijkste Europese wedstrijd voor Ajax sinds Ajax-Kiev in augustus 2010, toen voor het eerst in jaren weer de CL werd bereikt. En de belangrijkste Europese wedstrijd in het CL hoofdtoernooi sinds Milan-Ajax uit 2003. Die wedstrijd zit al dagen nu in mijn hoofd. Ik kijk zo enorm naar woensdag uit. Wat zou het gerechtigheid zijn als wij Milan eens in blessuretijd uit de CL schieten.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Ik kijk ook uit naar woensdag, alleen ga ik dan naar The Hobbit 
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Ik kijk ook uit naar woensdag, alleen ga ik dan naar The Hobbit
Kan niet. Wesley Sneijder speelt dan.
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Feyenoord en Clasie spelen geen CL. Je bent in de war, Schram.
Clasie dacht gister ook even een balletje van de keeper van H'veen te kunnen onderscheppen......
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Het is altijd weer afwachten die zinloze cijfers en teams van de week, ga ze toch altijd weer even af op AD.nl, Telesport en NuSport, dat dan weer wel 
Nu zie ik bijvoorbeeld Cillessen met een 8 in het Telegraaf-team van de week staan. Ik kan het gemist hebben, maar heeft hij uberhaupt één keer reddend moeten optreden?
stfuympos
-
- 13360 messages
- 731 votes
Het is altijd weer afwachten die zinloze cijfers en teams van de week, ga ze toch altijd weer even af op AD.nl, Telesport en NuSport, dat dan weer wel 
Nu zie ik bijvoorbeeld Cillessen met een 8 in het Telegraaf-team van de week staan. Ik kan het gemist hebben, maar heeft hij uberhaupt één keer reddend moeten optreden?
edit. Peter Bosz
bij jullie kan ook het dak dicht, nee ben voor AFC
love it.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Als je de 0 houdt prima verder, maar naar mijn idee (gebaseerd op de samenvatting, fair enough) had ie 90 minuten praktisch geen bal te doen. Beetje vreemd.
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Wat allang bekend was is nu officieel: Ronaldo, Messi of Ribéry gaat de Ballon d'Or winnen. Wat Ribéry erbij doet vraag ik me nog steeds af. Maar goed, laat Ronaldo maar winnen. Individueel verdient hij hem het meeste.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.