- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Blijft toch enorm kleinzielig, dit soort mogelijke schorsingen. Waar zijn we bezig denk ik dan?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Je hebt regels en denken in de geest van de regels. Het is een beetje vreemd dat je spelers tijdens een zeer politiek geladen minuut stilte wil schorsen voor politiek geladen acties.
Dus jij zou het hier ook prima vinden om bij een minuut stilte hier bvb Wilders vererende shirts te dragen, want het moet tenslotte kunnen na zo'n politiek geladen minuut stilte. Of alleen als het met Mandele van doen heeft? Juist dat opdringen van politieke waarden is nou niet de bedoeling.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Blijft toch enorm kleinzielig, dit soort mogelijke schorsingen. Waar zijn we bezig denk ik dan?
Tuurlijk, maar dan zou je het gewoon moeten toelaten dat je je politiek mag uiten. Al kan je politiek maar beter weren, want dat zijn gewoon gevoelige thema's. Ook niet voor niks at het hier op MM niet toegestaan is.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Tja, je kan je ook afvragen in hoeverre 'Thank you Madiba' een politieke uiting is. Mocht er nu 'Thank you for abolishing Apartheid' of iets dergelijks gestaan hebben, alla, maar dit is toch gewoon een hommage aan de mens Mandela.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dus een ado supporter mag ook een shirt dragen met Thank You Adolf? Een hommage aan een politiek persoon is een politieke uiting. Als je politieke uiting tolereerd, moet je eigenlijk ook elke politieke uiting tolereren. Dus is het veel beter dat gewoon te verbieden.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Dus jij zou het hier ook prima vinden om bij een minuut stilte hier bvb Wilders vererende shirts te dragen, want het moet tenslotte kunnen na zo'n politiek geladen minuut stilte. Of alleen als het met Mandele van doen heeft? Juist dat opdringen van politieke waarden is nou niet de bedoeling.
Ik snap je punt wel, maar dan moet je de lijn veel duidelijker trekken. Deze minuut stilte was voor Mandela, logisch dat hij dan steun krijgt. Stel Wilders overlijdt en daar is een minuut stilte voor, dan kun je het natuurlijk niet tegenhouden echt maken dat iemand zijn steun wil bewijzen. Wil je dat dit niet gebeurd moet je echt alle politiek uitbannen. Nu mag je wel klappen of stil zijn, maar een shirt weer niet. Dat werkt niet.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Exact. Je mag wel een minuut stilte houden, juichen, klappen maar o wee je hebt een shirtje aan met Thank you Madiba... Iets met twee maten twee gewichten.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Wat is Feyenoord (weer) slecht zeg. Scheelt dat Heerenveen nóg slechter is.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik snap je punt wel, maar dan moet je de lijn veel duidelijker trekken. Deze minuut stilte was voor Mandela, logisch dat hij dan steun krijgt. Stel Wilders overlijdt en daar is een minuut stilte voor, dan kun je het natuurlijk niet tegenhouden echt maken dat iemand zijn steun wil bewijzen. Wil je dat dit niet gebeurd moet je echt alle politiek uitbannen. Nu mag je wel klappen of stil zijn, maar een shirt weer niet. Dat werkt niet.
Ik ben het ook met je eens dat je de minuut stilte niet moet houden, maar dan nog blijft de regel wmb staan en moet je de consequenties dragen als je tegen die regel in gaat. Ook al scheppe nze zelf verwarring. Je kan het ook niet maken slechts een uitzondering te maken, waardoor je dus een politiek standpunt inneemt.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Feyenoord ontsnapt weer.
Straks al 7 punten achter op de nummer 5...
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Finnbogason had zijn dag niet, normaliter schiet hij die twee kansen wel in het netje.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ongelofelijk dat je deze wedstrijd nog wint. Ze flikken het gewoon weer door zo goed te beginnen, terug te zakken en voor de rest van de wedstrijd een abominabel niveau op de mat te leggen. Heel slecht.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Moeizaam uiteindelijk, maar wel terecht verder. Jammer dat we weer niet gewoon met 0-3 gingen rusten.
Ook in de tweede helft zat mogelijkheden om het te beslissen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Slechte wedstrijd van beide kanten, maar een goede start brengt Feyenoord de zege. Ik had na de 1-2 eigenlijk wel nog verwacht dat Heerenveen ging stormen en 2-2 zou maken. Maar ze waren voorin heel slecht, Finnbogason heeft niks laten zien.
Jammer dat de concurrentie dit weekend al hun moeilijke potjes heeft gewonnen.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Jammer dat de concurrentie dit weekend al hun moeilijke potjes heeft gewonnen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Zeker weten. Dus je huilverhaal kan weer de ijskast in.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Zeker weten. Dus je huilverhaal kan weer de ijskast in.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Geen Co
en geen Waterreus ( weet niet of het
of
is)
Wel R. de Boer, Peter B, de onvermijdelijke Mulder en Pi-Air.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
http://www.allmystery.de/i/t911bfa_your-tears-are-delicious.jpg
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Ow? Wie dan? De Ajacieden die hier hun woordje doen waren er ook begin dit seizoen toen het spel dramatisch was en we in de middenmoot stonden.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ow? Wie dan? De Ajacieden die hier hun woordje doen waren er ook begin dit seizoen toen het spel dramatisch was en we in de middenmoot stonden.
Die Ajacieden waren al in dit topic toen Ajax al 7 jaar op een landstitel wachtte 
Maar laten we vooral niet serieus op dat figuur in gaan. Ik vind dat gejank vooral erg vermakelijk. More please.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 messages
- 4516 votes
Die komt natuurlijk om over de perikelen rond Raf, Syl en Sab te vertellen.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
GAE zometeen op gelijke hoogte met ons... 
Roda JC nog winnen en plek 11 is een feit.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Maar laten we vooral niet serieus op dat figuur in gaan. Ik vind dat gejank vooral erg vermakelijk. More please.
100 mln. vs. 10 mln. schuld.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
100 mln. vs. 10 mln. schuld. Ga eens inhoudelijk in op wat ik je vraag piep. Wie zijn er hier gloryhunters.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Ga eens inhoudelijk in op wat ik je vraag piep. Wie zijn er hier gloryhunters.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
De trainer van GAE schijnt morgen zijn ontslag te krijgen.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
100 mln. vs. 10 mln. schuld. Ik vond de overwinning tegen die club met 331 miljoen euro schuld nog net wat knapper.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Ik vond de overwinning tegen die club met 331 miljoen euro schuld nog net wat knapper.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
100 mln. vs. 10 mln. schuld. Ik geniet niet na van NAC. Another day at the office. Ik geniet wel na van Barcelona. Ga je daar ook nog de financiële verschillen van benoemen?
Heerlijk die extreme frustratie bij jou. Ga alsjeblieft door.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.