• 178.213 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.383 actors
  • 9.375.060 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Haha, Peter Bosz als reply op Jack van Gelder die klaagt dat het dak van Gelredome vaak dicht zit: ''maar bij jullie zit het dak toch ook vaak dicht?''

Uiteraard roept Jack meteen dat hij AFC-er is

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Roel- wrote:

Voor wie is otherfool zelf eigenlijk?

Het archief heeft alle antwoorden:

Duitsland op landentoernooien, (nu) Chelsea in Europa, Heerenveen in de MML (en Groningen ook wel een beetje), Sparta 'is de club van' Rotterdam in de Jupiler, en dan nog een paar voorkeuren in het buitenland in de marge (Swindon Town en Granada bv). Ook root ik immer voor Oost-Europese ploegen, hoop vooral dat uit Oekraïne eens een CL winnaar komt. Verder ben ik eigenlijk altijd voor de nouveaux riches zoals PSG, Monaco en Man City (en in het klein Vitesse) en dan ook 'tegen' de traditionele topclubs (tenzij Mourinho er zit, het is complex soms).

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Materny wrote:

Maar het is wel je favoriete ammunitie, wat op termijn behoorlijk vervelend begint te worden.

Ammunitie? Zoals ik al zei, lang leve de gloryhunter! Volgens mij is het nu de vijfde keer dat ik zeg dat ik je groot gelijk geef dat je voor Ajax hebt gekozen. Ik snap het probleem niet zo, maar goed.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Materny wrote:

(quote)

Wel wanneer jij begint met twee schandalige (grammaticale) fouten bij de eerste twee woorden van je betoog.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

otherfool wrote:

(quote)

Ammunitie? Zoals ik al zei, lang leve de gloryhunter! Volgens mij is het nu de vijfde keer dat ik zeg dat ik je groot gelijk geef dat je voor Ajax hebt gekozen. Ik snap het probleem niet zo, maar goed.

Laten we het dan maar op trollen houden, want je kunt het niet laten om er altijd wel wat over te miauwen.

mjk87 (moderator films)

• 14518 messages
  • 4517 votes

The Oceanic Six wrote:

Haha, Peter Bosz als reply op Jack van Gelder die klaagt dat het dak van Gelredome vaak dicht zit: ''maar bij jullie zit het dak toch ook vaak dicht?''

Uiteraard roept Jack meteen dat hij AFC-er is

Hoe één opmerking een hele show kan redden. Verder praatte hij als een echt manager, vol open deuren en nietszeggendheden, maar die kop van Jack was onbetaalbaar.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Preudhomme was echt extreem goed in die wedstrijd tussen Nederland en België op de wk 94. Niks wilde erin. Wel leuk al die oude beelden waar je zelf nog alles van weet.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Niet gaan oreren over een gebrek aan (begrijpend) lezen, wanneer je zelf weigert fatsoenlijk te schrijven. Past niet echt lijkt me zo.

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

Jongens, het is bijna Kerstmis. Waar is de naastenliefde?

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Eerstvolgende keer dat Materny een spelfout maakt moeten we hem maar negeren jongens, is een beetje zijn niveau. Lachen man. Hihi.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

(quote)

Jammer dat je zo kansloos bent door niet inhoudelijk te reageren. Triest ventje.

Otherfool en ik hebben ons zegje er al inhoudelijk over gedaan, en hij heeft zijn positie kenbaar gemaakt. Dus wat ben je aan het miauwen? Tevens speel jij al direct in je eerste post onnodig op de man, en dan ben je wat mij betreft al je krediet kwijt om er verder over te discussiëren.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Ja, een zwakte om over spelfouten te beginnen, inderdaad.

Behalve als A&L z'n gebruikelijke als/dan foutje maakt, dat is lachen.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

schram101 wrote:

Eerstvolgende keer dat Materny een spelfout maakt moeten we hem maar negeren jongens, is een beetje zijn niveau. Lachen man. Hihi.

Kerel, de helft van mijn postings hebben spelfoutennn

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Materny wrote:

(quote)

Otherfool en ik hebben ons zegje er al inhoudelijk over gedaan, en hij heeft zijn positie kenbaar gemaakt. Dus wat ben je aan het miauwen? Tevens speel jij al direct in je eerste post onnodig op de man, en dan ben je wat mij betreft al je krediet kwijt om er verder over te discussiëren.

Ik speel op de man? Geef me die quote eens dan. Geen idee waar je het over hebt namelijk.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

schram101 wrote:

(quote)

Ik speel op de man? Geef me die quote eens dan. Geen idee waar je het over hebt namelijk.

schram101 wrote:

(quote)

otherfool beweerd natuurlijk nergens dat gloryhunters ieder jaar overstappen op een andere club. Maar dat ze in den beginsel kozen voor de beste club. Zo moeilijk is (begrijpend) lezen toch niet.

Je wijst me op het feit dat ik blijkbaar niet (begrijpend) kan lezen betreffende OF zijn post.

Wat heeft dat voor toegevoegde waarde aan de discussie om dat soort randzaken aan te halen?

Wellicht interpreteer ik zijn posts anders, of probeer ik het vanuit een ander perspectief te zien. Misschien staat me nog iets bij uit de vorige 10x dat hij over dat onderwerp begon.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Nicolage Rico wrote:

Ja, een zwakte om over spelfouten te beginnen, inderdaad.

Behalve als A&L z'n gebruikelijke als/dan foutje maakt, dat is lachen.

Ik voelde me genoodzaakt. Oreren over een gebrek aan begrijpend lezen terwijl je zelf slecht schrijft; really?

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

otherfool wrote:

(quote)

Het archief heeft alle antwoorden:

(quote)

Apart. Nu ben ik zelf ook voor Chelsea (in het buitenland), maar ik begrijp je gelul in de marge over begrotingsverschillen in de vaderlandse competitie dan niet zo. Gezien de financiële situatie van Chelsea..

Blij toe dat Inter niet gewonnen heeft. Na het verlies van La Viola tegen Roma had Inter het gat groter kunnen maken en dat moeten we natuurlijk niet hebben.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Materny wrote:

(quote)

(quote)

Je wijst me op het feit dat ik blijkbaar niet (begrijpend) kan lezen betreffende OF zijn post.

Wat heeft dat voor toegevoegde waarde aan de discussie om dat soort randzaken aan te halen?

Wellicht interpreteer ik zijn posts anders, of probeer ik het vanuit een ander perspectief te zien. Misschien staat me nog iets bij uit de vorige 10x dat hij over dat onderwerp begon.

Zonder de discussie weer van vooraf aan te willen laten beginnen; ik had en heb ook echt het idee dat je de post van otherfool niet goed las, omdat je met hele vreemde argumenten komt waarmee je een tegendeel lijkt te willen aangeven van iets wat OF dus helemaal niet beweerde. Maar goed, laten we hier maar een eind aan breien. Dalijk staat er ergens in dit betoog een spelfout en ga je me daar weer belachelijk mee zitten maken.

depri83

• 6804 messages
  • 1490 votes

The Oceanic Six wrote:

Kijktip voor ons voetballiefhebbers:

The Class of 92 (2013)

Zelf maar uitzoeken hoe je 'm krijgt. Het is ieder geval de moeite van het kijken waard.

Dank voor de heads-up, wist niet dat hij al 'beschikbaar' was. Nog tips misschien voor andere voetbaldocu's (buiten de eindeloos herhaalde blue moon, four year plan etc op EL)?

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

schram101 wrote:

(quote)

Dalijk staat er ergens in dit betoog een spelfout en ga je me daar weer belachelijk mee zitten maken.

Heb hem al gevonden

depri83

• 6804 messages
  • 1490 votes

schram101 wrote:

(quote)

Zonder de discussie weer van vooraf aan te willen laten beginnen; ik had en heb ook echt het idee dat je de post van otherfool niet goed las, omdat je met hele vreemde argumenten komt waarmee je een tegendeel lijkt te willen aangeven van iets wat OF dus helemaal niet beweerde. Maar goed, laten we hier maar een eind aan breien. Dalijk staat er ergens in dit betoog een spelfout en ga je me daar weer belachelijk mee zitten maken.

Dalijk = dadelijk

Edit: Te laat Harry.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Roel- wrote:

(quote)

Apart. Nu ben ik zelf ook voor Chelsea (in het buitenland), maar ik begrijp je gelul in de marge over begrotingsverschillen in de vaderlandse competitie dan niet zo. Gezien de financiële situatie van Chelsea..

.

Oh maar dat kan ik je wel uitleggen. otherfool maakt daar namelijk nooit een geheim van. Wanneer Chelsea van het waarschijnlijk nog rijkere City verliest zal hij hier geen huilie huilie komen doen over het verschil in begroting, transferbudget en schuld..

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

depri83 wrote:

(quote)

Dalijk = dadelijk

Jouw weekend is al zuur genoeg, zal hier dus maar niet op reageren

Had deze wel verwacht overigens, daarom ook expres erin laten staan. Spreektaal is dus ook een spelfout?

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

schram101 wrote:

Oh maar dat kan ik je wel uitleggen. otherfool maakt daar namelijk nooit een geheim van. Wanneer Chelsea van het waarschijnlijk nog rijkere City verliest zal hij hier geen huilie huilie komen doen over het verschil in begroting, transferbudget en schuld..

Nu gaat Chlsea natuurlijk niet verliezen van City, maar ik begrijp je punt

schram101 wrote:

Spreektaal is dus ook een spelfout?

Ik zal hem maar gelijk maken: het heet niet voor niets spreek(!)taal. Al vind ik deze discussie verder vrij nutteloos

depri83

• 6804 messages
  • 1490 votes

schram101 wrote:

(quote)

Jouw weekend is al zuur genoeg, zal hier dus maar niet op reageren

Bedankt.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Materny wrote:

(quote)

Ik voelde me genoodzaakt. Oreren over een gebrek aan begrijpend lezen terwijl je zelf slecht schrijft; really?

Dat zijn toch echt 2 verschillende dingen.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Roel- wrote:

(quote)

Nu gaat Chlsea natuurlijk niet verliezen van City, maar ik begrijp je punt

Hoop het ook niet, al vind ik beide ploegen wel leuk.

Roel- wrote:

Ik zal hem maar gelijk maken: het heet niet voor niets spreek(!)taal. Al vind ik deze discussie verder vrij nutteloos

En schrijftaal dan?

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

Potverdorie, en ik maar zo dom zijn door te denken dat dit het voetbalforum is. Dan is het natuurlijk veel logischer om een volle pagina te besteden aan het restaureren van taal foutjes.

depri83

• 6804 messages
  • 1490 votes

mjk87 wrote:

(quote)

Hoe één opmerking een hele show kan redden. Verder praatte hij als een echt manager, vol open deuren en nietszeggendheden, maar die kop van Jack was onbetaalbaar.

De tweets van catenaccio.nl over die opstelling van Chili zijn ook mooi.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

nclo wrote:

Potverdorie, en ik maar zo dom zijn door te denken dat dit het voetbalforum is. Dan is het natuurlijk veel logischer om een volle pagina te besteden aan het restaureren van taal foutjes.

Dat idee heb ik ook altijd met Voetbal International. Moet je eens zien hoeveel kijkers dat programma trekt

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.