- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Als je de 0 houdt prima verder, maar naar mijn idee (gebaseerd op de samenvatting, fair enough) had ie 90 minuten praktisch geen bal te doen. Beetje vreemd.
Daar had natuurlijk Piet Velthuizen moeten staan. Die hield in de eerste helft Vitesse overeind tegen PSV.
Dat gejammer over Havenaar dat hij een rode kaart had moeten krijgen voor die overtreding vind ik overigens wat overdreven. Heb zaterdag de wedstrijd gezien, maar kon er geen opzet in ontdekken. Hoop op een lichte straf.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Of Mulder. Keepte gewoon erg goed en had een paar cruciale reddingen.
Cillessen is onzin, die had helemaal niks te doen.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Een van die twee inderdaad. Mulder was bepalend, maar had eigenlijk ook maar 1 superredding, en nog 1 'goede', maar verder geen al te drukke middag, dus ik zou eerder voor Velthuizen gaan. Die had echt een hoop te doen.
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Het is wel de telegraaf hè, dus de kans dat Cillessen er dan in staat is nou eenmaal erg groot
. Velthuizen was terecht geweest.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Keept Mulder een keer geweldig... 
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Daar had natuurlijk Piet Velthuizen moeten staan. Die hield in de eerste helft Vitesse overeind tegen PSV.
Dat gejammer over Havenaar dat hij een rode kaart had moeten krijgen voor die overtreding vind ik overigens wat overdreven. Heb zaterdag de wedstrijd gezien, maar kon er geen opzet in ontdekken. Hoop op een lichte straf.
Opzet doet er ook totaal niet toe. Was gewoon gevaarlijk en smerig.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Dat noemen ze voorwaardelijke opzet inderdaad. Hij gaat een halve meter naast de bal staan.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
De zes opgepakte spelers in Engeland. Lijkt te gaan om zaken betreffende Portsmouth en Tranmere Rovers.
Na deze rode kaart vestigde Sam Sodje de aandacht op zich. Kreeg hier schijnbaar 70.000 pond voor.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Whaha, drie duels schorsing voor die overtreding van Suk op Fischer. Was maximaal donkergeel waard, en eigenlijk zelfs dat niet. Stelletje lapzwansen daar in Zeist.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Sommige grappen zijn zo slecht dat je er bijna weer om moet lachen 
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Het is altijd weer afwachten die zinloze cijfers en teams van de week, ga ze toch altijd weer even af op AD.nl, Telesport en NuSport, dat dan weer wel 
Nu zie ik bijvoorbeeld Cillessen met een 8 in het Telegraaf-team van de week staan. Ik kan het gemist hebben, maar heeft hij uberhaupt één keer reddend moeten optreden?
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Wat had jij dan gegeven?
Vrij goed nog, die 5 voor PSV als je er knalhard af gaat, thuis nog wel..
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Die 5 lijkt alleen te zijn gegeven op basis van de laatste 10 minuten.
De eerste helft was namelijk gewoon uitstekend.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Oke, maar wat kun jij er aan kwijt dan?
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Die 5 lijkt alleen te zijn gegeven op basis van de laatste 10 minuten.
De eerste helft was namelijk gewoon uitstekend.
Eerste helft een 8, tweede helft een 3. Dan zit je toch al aardig dicht bij die gegeven vijf. Want met welk excuus je ook komt als PSV zijnde, je mag in een tijdsbestek van 25 minuten niet vijf goals weggeven in eigen huis
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Klopt. Maar ik doelde meer op dat NAC dan een 5.2 krijgt terwijl die gewoon de hele wedstrijd niks hebben gedaan.
De eerste helft een 3 en de tweede helft een 3.
Maar 't zal me verder een worst wezen wat die 'krant' voor cijfers geeft, alleen dit viel me op.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Kan je eens een link geven? Ben wel benieuwd.
Overigens, als je een 2-6 verlies lijdt, dan is een 5 nog wel redelijk toch? Kan je wel goed hebben gespeeld voor de rust, maar je krijgt er wel 6 tegen en verliest weer.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Heb geen linkje. Staat in die Telesport van de Telegraaf.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Die cijfers zijn echt lachwekkend, inderdaad. Iedere week weer.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik zocht ze bij NU Sport deze week al een paar keer, maar kan helemaal niks vinden qua cijfers van de recente speelronde.
Verder zijn die cijfers vaak onzin. Ook maar de mening van 1 rapporteur.
Mag wel aannemen dat Klaassen de VI speler van de week vanavond wordt 
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Nusport is er per direct met die cijfers opgehouden zag ik net.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Elke voldoende in de MML is er 1 te veel.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Elke voldoende in de MML is er 1 te veel.
Hé, die opmerking had ik niet verwacht toen ik je naam zag staan........
david bohm
-
- 3075 messages
- 3439 votes
Kabouter Wesley nieuws! Weet niet of het al geplaatst is hier:
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nusport is er per direct met die cijfers opgehouden zag ik net.
Serieus? Why? En waar lees je dat?
Overigens waren die vreselijke beschrijvingen van hun per speler wel dieptriest en heel ongrappig.
De Vrij 5: Gaf de spits van NEC teveel devrijheid.
Zulke sneue grapjes maakten ze vaak.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Stond op de site in een klein hoekje waar normaal d column-previews staan. "Redactionele redenen" oid stond erbij, zullen dus wel verder hebben moeten bezuinigen.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Schaars mist ook Ajax-PSV op 19 januari. En Wijnaldum gaat dat duel normaal gesproken ook niet halen
Uiteraard....
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.