• 178.174 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.351 actors
  • 9.374.599 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Montorsi wrote:

Stond op de site in een klein hoekje waar normaal d column-previews staan. "Redactionele redenen" oid stond erbij, zullen dus wel verder hebben moeten bezuinigen.

Of ze kwamen erachter dat voetbal toch géén jurysport is?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

depri83 wrote:

(quote)

(quote)

Uiteraard....

Altijd lullig voor die middenmoters als ze op bezoek bij topclubs komen en ook nog eens hun betere spelers missen.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

4-0.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Het kan ook meer worden. Ik sluit 5-0 niet uit.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Ik ook niet.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Het is altijd nog maar wachten hoe clubs de winterstop uitkomen. Ik sluit niet uit dat PSV nog ervaring haalt in de winter voor op het middenveld. Maar dat blessurespook he, mondeju. Die pendelt gewoon wekelijks op en neer tussen Eindhoven en Amsterdam; ongekend.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Dit kan er ook nog wel bij... Ongelofelijk.

En Toivonen maar lachen, die blijft daardoor maar steeds weer in de basis staan.

Ik mag hopen dat 't nu dit gaat worden:

----------- Hiljemark - Park -----------

------------------- Maher -----------------

-- Narsingh - Toivonen - Depay --

Maar dit is dus gewoon al de tweede speler die even voor 2 maanden de lappenmand wordt ingeschopt...

Elm mag ongestraft Park geblesseerd trappen, geen onderzoek.

Nu Havenaar, wel een onderzoek.

Haal Ritzmaier dan maar terug in de winterstop. Die doet 't niet onaardig bij Cambuur.

De lijst kan weer worden aangevoerd. Wijnaldum, Schaars en Matavz sowieso tot begin februari...

Willems is weer terug op 't veld. En Park is ook weer fit, wedstrijdfit is weer wat anders...

Bosz: 'Hij is een Japanner en Japanners doen zulke dingen niet' - voetbalzone.nl

Getinte personen stelen zeker ook nooit?

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

j0enne wrote:

Dit kan er ook nog wel bij... Ongelofelijk.

Ik mag hopen dat 't nu dit gaat worden:

----------- Hiljemark - Park -----------

------------------- Maher -----------------

-- Narsingh - Toivonen - Depay --

Really? Bantam gewichten als Maher en Park (die beide nog geen vorm hebben) tegen Utrecht op het middenveld, dan vraag je om een pak slaag. Schuif Rekik maar een linie door in plaats van Park. Beetje onorthodox, maar Park is dan ook geen verdedigende middenvelder.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

En dan is er nog altijd de optie Manolev

Insignificance

• 3220 messages
  • 5588 votes

j0enne wrote:

Haal Ritzmaier dan maar terug in de winterstop. Die doet 't niet onaardig bij Cambuur.

Jaja, beetje de concurrentie gaan verzwakken, hè? Nee. Niet akkoord. Ritzi's lepe linker blijft lekker in Leovardia.

Is trouwens vooral een aanvallende middenvelder. Daar hebben jullie er genoeg van.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Zoals ie zegt klinkt het raar maar klopt wel grotendeels. Esthetiek is niet vergelijkbaar en hebben vooral een sterk eergevoel. Geloof ook niet dat er bij havenaar opzet in het spel was trouwens.

mjk87 (moderator films)

• 14518 messages
  • 4516 votes

Kamikaze is anders nog altijd een Japanse uitvinding.

Maar zo lomp inkomen is willens en wetens het risico aanvaarden dat je een ander blesseert, kortom: (voorwaardelijk) opzet.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Opzet lijkt me ook niet, maar zulke gevaarlijke lompheid is gelukkig ook strafbaar

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Kan me niet herinneren iemand zoveel dom gelul te horen uitkramen als die Kieft bij vi.

Wat een enorme loser.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Is dat de clubscheids van Ajax bij Jaj-jps?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

kos wrote:

Kan me niet herinneren iemand zoveel dom gelul te horen uitkramen als die Kieft bij vi.

Wat een enorme loser.

Wat dan? Ik kijk het ook.

Kieft is juist top, heerlijk kritisch.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Hou toch op. Echt iemand die alleen maar naar topclubs kijkt, de rest interesseert hem niet. De Ijsselderby is niks.

En als klap op de vuurpijl herinnert iedereen zich over jaren Messi en Zlatan nog en Ronaldo niet.

Echt iemand die alleen maar dom en bevooroordeeld kan praten, nul komma nul toevoegt in analyses. Heb hem nog nooit iets interessants horen zeggen. Daarnaast enorm suf en irritant. Weg met die gast.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Kieft kritisch is trouwens wel hilarisch. Die man kan nog geen eigen beargumenteerde mening vinden als het om hemzelf gaat.

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

Dat elftal van de week Beugelsdijk bijvoorbeeld die maar één bal goed heeft geraakt en op basis daarvan een plekje verdient. Ik ben dan ook wel zo sportief om te zeggen dat alleen Rijsdijk van de Eagles vrij minimaal is. Dan zouden mannen als Falkenburg en VD Linden ook wel een plekje verdienen.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Vergeleken bij Kieft is Arno Vermeulen een uiterst begenadigd, visionair, doordacht, humoristisch en sympathiek analyst.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dat gesprek bij Den Bosch Ik ga stuk.

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

kos wrote:

Wat een enorme loser.

kos wrote:

Hou toch op. Echt iemand die alleen maar naar topclubs kijkt, de rest interesseert hem niet. De Ijsselderby is niks.

En als klap op de vuurpijl herinnert iedereen zich over jaren Messi en Zlatan nog en Ronaldo niet.

Echt iemand die alleen maar dom en bevooroordeeld kan praten, nul komma nul toevoegt in analyses. Heb hem nog nooit iets interessants horen zeggen. Daarnaast enorm suf en irritant. Weg met die gast.

kos wrote:

Kieft kritisch is trouwens wel hilarisch. Die man kan nog geen eigen beargumenteerde mening vinden als het om hemzelf gaat.

kos wrote:

Vergeleken bij Kieft is Arno Vermeulen een uiterst begenadigd, visionair, doordacht, humoristisch en sympathiek analyst.

Ik hoor hier een aanstormende fan van deze man?

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Aparte ingang voor vrouwen . Dat kan toch niet. Die zitten er morgen niet meer hoor.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

The Oceanic Six wrote:

Dat gesprek bij Den Bosch Ik ga stuk.

Triest. Maar goed, voor geld is alles te koop.

Zoiets check je wel goed, lijkt me. Ongelooflijk.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Die sjeik

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Triest. Maar goed, voor geld is alles te koop.

Zoiets check je wel goed, lijkt me. Ongelooflijk.

Coach mag worden vervangen door Petrovic, spelers mogen worden vervangen, stadionnaam mag worden aangepast, clubkleuren mogen worden aangepast, vrouwen naar binnen via een aparte ingang.

Haha, wat enorm erg dit. Wat staan die lui voor lul. Ik zou mijn ontslag indienen.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Nou ja, alleen dat laatste was echt opmerkelijk. Dat van die trainer en spelers lijkt me niet meer dan logisch. Dat zal bij elke club met externe investeerders zo zijn. Als je veel geld krijgt ga je uiteraard niet de huidig spelers behouden.

Wat betreft die clubkleuren, hij wilde juist terug naar de oude kleuren, lijkt me ook niet ondenkbaar.

Daarnaast is het wel te snappen dat je zon rijke vent niet meteen af wil houden en vooral weinig nee gaat zeggen totdat puntje bij paaltje komt.

Het ziet er dus vooral grappig uit.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Man utd zou wel echt achterlijk zijn als ze Sneijder nu nog gaan halen.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Haha ook wel mooi hoe Derksen elke aflevering iets meer laat blijken hoe verschrikkelijk hij Koning Voetbal eigenlijk vindt. Waarschijnlijk heeft hij een afspraak er niet al te veel op te zeiken of iets dergelijks. Hij houdt zich duidelijk in.

Het is toch ook om te janken. Die Johnny de Mol

Snel zappen nu.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Een afspraak maken kan altijd. Maar dan check je toch direct de betrouwbaarheid?

Sneijder naar Manchester United zou top zijn. Jammer dat hij er niet al minstens 2 jaar zit.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.