- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Gaat lekker met die scheidsrechters de laatste weken bij PSV. Ook jong PSV vanavond het slachtoffer van een ware thuisfluiter. Zag vrije trappen, gele kaarten waar ze niet waren en geeft als klap op de vuurpijl een penalty en 2e geel aan Heesakkers die vanaf een halve meter een bal tegen zijn arm aan geknald krijgt die hij als bescherming voor zijn gezicht houdt.
Ajax de ploeg met het meeste balbezit maar PSV voor de rode kaart nauwelijks in de problemen. 1-0 uit een hoekschop door Rayhi, 2-0 uit een counter door Manolev.
Nog een bizarre blessuretijd waarbij jong PSV, hoe bizar en onterecht ook, nog blij 'moet' zijn met een punt.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Las alleen dat de scheids Makkelie z'n tweelingbroer was...
2-2 als einduitslag mede dankzij een penalty voor Ajax en de tweede gele kaart voor die penalty.
Hoe was Bertrams? Zeker weer een drama? Die is echt belachelijk slecht. Ik zie veel meer in die van Leer, en die de la Paz.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 messages
- 4516 votes
2-2 als einduitslag mede dankzij een penalty voor Ajax en de tweede gele kaart voor die penalty.
Gaf Makkelie Ajax dan een pingel dit weekend? Dan heb ik iets gemist.
Beelden van Sjaak waren weer mooi 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hoe was Bertrams? Zeker weer een drama? Die is echt belachelijk slecht. Ik zie veel meer in die van Leer, en die de la Paz.
Ik heb stukken gezien, vooral de slotfase na de penalty. Kwam Ajax nog goed terug tot 2-2. Was in Eindhoven ook al. Toen werd een 2-0 achterstand zelfs nog 2-4 winst. Vanavond had de 3-2 ook in blessuretijd moeten vallen, maar de keeper wist dit wonderbaarlijk te voorkomen. Ik vond de rode kaart (2x geel) wel overdreven. Leek me dat die jongen zijn hand niet zo maar weg kon werken.
Wel geinig Manolev weer eens te zien. Die is toch niet slechter dan wat er in PSV 1 nu speelt?
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Kreeg pas in de slotfase iets te doen en was toen uitermate twijfelachtig.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Ik heb stukken gezien, vooral de slotfase na de penalty. Kwam Ajax nog goed terug tot 2-2. Was in Eindhoven ook al. Toen werd een 2-0 achterstand zelfs nog 2-4 winst. Vanavond had de 3-2 ook in blessuretijd moeten vallen, maar de keeper wist dit wonderbaarlijk te voorkomen. Ik vond de rode kaart (2x geel) wel overdreven. Leek me dat die jongen zijn hand niet zo maar weg kon werken.
Wel geinig Manolev weer eens te zien. Die is toch niet slechter dan wat er in PSV 1 nu speelt?
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Een afspraak maken kan altijd. Maar dan check je toch direct de betrouwbaarheid?
Sneijder naar Manchester United zou top zijn. Jammer dat hij er niet al minstens 2 jaar zit.
Voor sneijder wel. Voor Utd niet. Past daar totaal niet. Geen idee op welke positie. De box to box speler die zij nodig hebben is hij niet meer.
Teveel vedette voor utd. Te duur. Te oud. Genoeg veel betere, jongere en goedkope alternatieven.
Ze hadden het 2 jaar terug moeren doen. Nu niet meer.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Man utd zou wel echt achterlijk zijn als ze Sneijder nu nog gaan halen.
Ik kan het me ook niet voorstellen. Manchester United heeft nu behoefte aan een speler die ze direct op een hoger plan brengt. United heeft het geld om een echte goede speler halen, waarom zouden ze dan Wesley Sneijder halen die allang over the hill is.
Volgens mij wordt alleen in Nederland Sneijder als een serieuze optie genoemd.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Sneijder is ieder geval een speler die eens een beslissende pass geeft of een goal maakt. Zo'n speler heeft United hard nodig. Dan zoeken ze maar een plek voor hem.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Sneijder is misschien geen wereldniveau meer op dit moment, maar nog altijd zeer begaafd en geniaal aan de bal. Zo'n speler mist Man Utd ieder geval. Daar lopen echt 9 eenheidsworsten plus Rooney en Persie.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Sneijder is misschien geen wereldniveau meer op dit moment, maar nog altijd zeer begaafd en geniaal aan de bal. Zo'n speler mist Man Utd ieder geval. Daar lopen echt 9 eenheidsworsten plus Rooney en Persie.
Allemaal waar, maar we hebben het hier over iemand die al jaren niet in vorm is en gewoon op de bank zit bij Galatasaray.
United kan ook gewoon een Reus, Modric of Fabregas proberen te halen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Allemaal waar, maar we hebben het hier over iemand die al jaren niet in vorm is en gewoon op de bank zit bij Galatasaray.
United kan ook gewoon een Reus, Modric of Fabregas proberen te halen.
Hij zit niet op de bank, hij was wekenlang geblesseerd. Daarvoor stond hij gewoon in de basis en scoorde hij in die fase bijna wekelijks.
%%%%%%
-
- 2543 messages
- 1234 votes
Sneijder zit toch niet op de bank bij Galatasaray ? Welke speler speelt bij Galatasaray Sneijder uit de basis dan ?
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Wat een nadeel is van Sneijder is dat hij zo'n speler is die alleen top is wanneer hij echt dé man is. Je moet hem dus als middelpunt van een elftal willen hebben, want anders is hij gewoon een doorn in het oog voor het elftal. United heeft Van Persie als middelpunt en als je dan Sneijder haalt die de dominantie moet hebben om goed te kunnen presteren, dan elimineer je bijna gewoon je vedette. Dat is wel gebleken op het afgelopen WK en EK.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Hij zit niet op de bank, hij was wekenlang geblesseerd. Daarvoor stond hij gewoon in de basis en scoorde hij in die fase bijna wekelijks.
Naja laten we het erop houden dat hij niet bepaalt een onuitwisbare indruk maakt in een competitie die nog minder is dan de Eredivisie.
En ja hij is veel geblesseerd of hij wordt na een uur spelen alweer gewisseld. Die jongen is hartstikke op. Het lukt hem al 3,5 niet om in vorm te komen, waarom zou dat nu ineens allemaal anders zijn.
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Juist. En dan ben je dus al een jaar verder en dat is dan nog maar mits hij zijn oude niveau haalt en behoudt. Voor een club met doorgaans verstandig transferbeleid als Man U lijkt me dat ondenkbaar.
Veron all over again.
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
Carrick speelt bij United. Samen met Van Persie de man die vorig seizoen United kampioen heeft gemaakt. Zelfs als Sneijder een optie zou zijn, wat ik niet verwacht, gaat hij gewoon op de bank belanden wanneer Carrick terug fit is.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ligt eraan welke taak je hem geeft. Als je 2 van die brekers als Carrick en Cleverley achter hem zet en hem alleen aanvallend laat denken, dan kan hij prima mee. Maar hij is geen box to box speler. Maar dat overdreven negatieve over Sneijder gaat ook nergens over. Hij is alleen blessuregevoelig, maar dat zijn jongens als vPersie, Robben en vd Vaart net zo goed.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Voor sneijder wel. Voor Utd niet. Past daar totaal niet. Geen idee op welke positie. De box to box speler die zij nodig hebben is hij niet meer.
Teveel vedette voor utd. Te duur. Te oud. Genoeg veel betere, jongere en goedkope alternatieven.
Ze hadden het 2 jaar terug moeren doen. Nu niet meer.
Ik zou het ook raar vinden. Maar ik denk vanuit Oranje perspectief. Risico is alleen vrij groot dat hij dan helemaal niet meer speelt.
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Fabregas zou idd wel de droomkandidaat zijn.
stinissen (crew films & series)
-
- 23443 messages
- 76931 votes
Sneijder is afgelopen.
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
Fabregas is wel een goeie optie maar lijkt me heel moeilijk te realiseren, Reus wordt ook opgevolgd heb ik ergens gelezen. Het zou best wel eens kunnen dat ze gaan vissen in de Duitse vijvers.
Sneijder is (was) een fantastische voetballer, hoe goed hij nog is kan ik niet beoordelen maar het is wel jammer dat die periode bij Inter zo beslissend is voor zijn carrière, zowel het goede als het slechte. .
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Reus is gewoon een aanvaller. Ze zouden dan voor Gundogan moeten gaan maar die lijkt me daar nog niet klaar voor.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Zie net dat stuk van die nep-sheik. Wat maken die lui van Den Bosch zich onsterfelijk belachelijk zeg.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Fabregas is toch totaal geen serieuze optie.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Die wil helemaal niet weg bij barca..
.. En hij is een Gunner.
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
Reus is gewoon een aanvaller. Ze zouden dan voor Gundogan moeten gaan maar die lijkt me daar nog niet klaar voor.
Een aanvallende middenvelder noemen ze dat tegenwoordig. Fifa 14.
Gundogan is goed maar of United bij hem past weet ik niet zo. Kagawa was ook heerlijk om naar te kijken bij Dortmund.
En Fabregas. Ik denk wel dat hij zou willen vertrekken maar de vraag is of Barca hem wil laten vertrekken.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Ik denk dat het zijn eer te na is nu al te vertrekken. Verder heeft Arsenal soort van eerste recht op terugkoop clausule. Die zullen meebieden. Kan me moeilijk voorstellen wanneer t tussen united en arsenal gaat, dat cesc dan voor united kiest.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.