- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Oh, Fabregas is een Gunner? Nee, die staan inderdaad bekend om hun clubliefde..
United zou natuurlijk gewoon voor Immers moeten gaan. Voor slechts 8 miljoen op te halen in de Kuip. Inclusief Verhoek.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
1 rat maakt nog geen winter natuurlijk.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
1? Ik meen me onder andere een Clichy, Fabregas, Toure, Nasri, Van Persie te herinneren die het niet in dank werd afgenomen die subtop te verruilen voor de echte top..?
En dan vergeet ik er vast nog een paar
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Voor de mensen die het gemist hebben:
HILARISCHE TV.
Den Bosch laat zich niet gewoon naaien, ze bukken zóver dat het gewoon triest is.
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
Reminder:
Overigen >> Algemeen >> Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Ik mis nog een paar toto's 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wat vinden de PSV-ers van deze slappe uitspraken van de PSV bestuursleden?
Degradatie kan wel eens mogelijk zijn en PSV moet maar lekker een jaar Europees voetbal mislopen. Over ambitie en visie gesproken. Wat een topclubonwaardige falers zijn die 2 zeg.
'Wie geen punten pakt, moet overal rekening mee houden' - voetbalzone.nl
Sanders: 'PSV zou eigenlijk een jaar geen Europees voetbal moeten spelen' - voetbalzone.nl
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
(embed)
HILARISCHE TV.
Den Bosch laat zich niet gewoon naaien, ze bukken zóver dat het gewoon triest is.
Hilarisch. Om vervolgens nog met een stalen gezicht zeggen dat ze in het toneelstukje zijn mee gegaan. Ontslag nemen is het enige wat nu nog rest.
Ben trouwens wel benieuwd of dit vuurtje ook internationaal naam gaat maken.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Wat vinden de PSV-ers van deze slappe uitspraken van de PSV bestuursleden?
Degradatie kan wel eens mogelijk zijn en PSV moet maar lekker een jaar Europees voetbal mislopen. Over ambitie en visie gesproken. Wat een topclubonwaardige falers zijn die 2 zeg.
'Wie geen punten pakt, moet overal rekening mee houden' - voetbalzone.nl
Sanders: 'PSV zou eigenlijk een jaar geen Europees voetbal moeten spelen' - voetbalzone.nl
Snel de deur uit met die paljassen. Volgens mij is PSV een van de weinige clubs die al decennia lang onafgebroken Europees speelt, 30/40 jaar? Als club hoor je ambitie uit te spreken, en niet jezelf in de put praten en draagvlak creëren voor falen zoals ze nu doen.
Een jaar geleden moesten ze nog kosten wat kost kampioen worden.... Zou me kapot schamen als supporter met zulke puppeteers aan de touwtjes.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
PSV speelt het langste Europees voetbal van alle Nederlandse clubs inderdaad. Eigenlijk zou Ajax dat record hebben, zij behaalden in 1989 wel Europees voetbal maar werden het seizoen erna uitgesloten vanwege dat staafincident. Maar anyway, wat een domme quotes vanuit PSV weer zeg. Daar heerst echt geen topsportklimaat meer. Als De Boer, Overmars of wie ook ooit zegt dat Ajax beter geen Europees voetbal kan halen dan mag hij van mij zijn koffer inpakken en vertrekken.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Well, ze zeiden wel begin dit jaar (of vorig jaar?) dat het een tussenjaar zou worden bij Ajax. Daar kan ik nog mee leven, gezien het feit dat er echt een gegrond idee achter zit uitgevoerd door mensen waar ik vertrouwen in heb.
Maar PSV? Zoals de wind waait waait het jasje. Vorig jaar moesten ze de EL laten lopen, en moesten ze kampioen worden.Begin dit seizoen de ambitie om bovenin te eindigen. Nu is geen Europees voetbal halen de oplossing. Intussen wel uitkijken voor het degradatiespook jongens! Het ene jaar moet ervaring het doen (Bommel/Advocaat), jaar erop de Amsterdamse/Rotterdamse filosofie. Toivonen erin, Toivonen eruit, Toivonen erin, Toivonen eruit.
Vergeet ik nog iets? Wees eens consistent!
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Dat is natuurlijk onzin. Gijp lult vaak dom maar hij had hier wel gelijk in. Als je merkt dat het seizoen gewoon niet loopt moet je je daar bij neerleggen en je doelen bijstellen naar haalbare kaarten.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Brands krijgt een vraag over degradatie en geeft daar een normaal antwoord op. Sanders zegt niet dat we Europees moeten laten lopen maar dat het in het hypothetische geval het beste is voor een jonge ploeg om elke dag te kunnen trainen ipv wedstrijd naar wedstrijd te leven.
Goh, wat een gekke uitspraken!
Begin dit seizoen is een nieuw traject ingezet (dat niks met de individuele zaak Toivonen te maken heeft), om daar nu kritiek op te hebben als 'inconsistent' is onzin.
Edit: En waar de telegraf op uit was is alleen al te zien aan de kop boven het betreffende artikel.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1455925_672990842734472_1129656555_n.png
Spelersgroep van Den Bosch 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Well, ze zeiden wel begin dit jaar (of vorig jaar?) dat het een tussenjaar zou worden bij Ajax. Daar kan ik nog mee leven, gezien het feit dat er echt een gegrond idee achter zit uitgevoerd door mensen waar ik vertrouwen in heb.
Maar PSV? Zoals de wind waait waait het jasje. Vorig jaar moesten ze de EL laten lopen, en moesten ze kampioen worden.Begin dit seizoen de ambitie om bovenin te eindigen. Nu is geen Europees voetbal halen de oplossing. Intussen wel uitkijken voor het degradatiespook jongens! Het ene jaar moet ervaring het doen (Bommel/Advocaat), jaar erop de Amsterdamse/Rotterdamse filosofie. Toivonen erin, Toivonen eruit, Toivonen erin, Toivonen eruit.
Vergeet ik nog iets? Wees eens consistent!
Zoek de bron voor mij dan. De Boer heeft altijd gesteld dat ze voor het kampioenschap gaan.
Ik kan overigens bij een beleidsverandering best leven dat het een jaar minder zou gaan, maar termen als Europees voetbal mislopen is niet erg gaan er bij mij echt niet in. Een minder jaar voor Ajax of PSV moet alsnog top 5 spelen zijn.
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Inderdaad, daarom snapte ik niet dat ze die woorden van Rekik zo belachelijk maakte gisteren. Die had gewoon gelijk.
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
(embed)
HILARISCHE TV.
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Samuel Eto'o zou na dit seizoen alweer vertrekken, ditmaal naar de Amerikaanse competitie. Goed nieuws voor Lukaku, Mourinho beschouwt Ba als overbodig en Torres mag dan wel een werker zijn, een doelpunt maken lukt hem niet meer. Nu moet Chelsea alleen de zaak Courtois en De Bruyne nog regelen en dan komt alles (hopelijk) in orde.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Laat Courtois maar een paar jaar bij Altetico ballen (tot Cech zijn handschoenen aan de haak hangt) en Debruyne moet maken dat hij daar weggaat. Duitse competitie, Leverkusen of Dortmund of zo. Wat mij betreft blijft Lukaku ook gewoon bij Everton, daar moet het net iets minder dan bij Chelsea.
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Courtois mag volgens mij niet meer uitgeleend worden aan Atletico dus zit Mourinho opgezadeld met 2 topkeepers. Cech heeft wel al gezegd dat hij vroeger met pensioen zal gaan maar hoe vroeg weet niemand. De Bruyne moet dit jaar verhuurd worden aan een Europese (sub)topper om meer speelkansen te krijgen en volgend seizoen pas beslissen of hij Chelsea verlaat of niet. Lukaku moet volgend seizoen gewoon voor Chelsea spelen.
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Laat Courtois maar een paar jaar bij Altetico ballen (tot Cech zijn handschoenen aan de haak hangt) en Debruyne moet maken dat hij daar weggaat. Duitse competitie, Leverkusen of Dortmund of zo. Wat mij betreft blijft Lukaku ook gewoon bij Everton, daar moet het net iets minder dan bij Chelsea.
Er staat mij iets bij dat je maximaal drie jaar aan een club verhuurd mag worden. Uiteraard zullen er vast mogelijkheden zijn om dit te omzeilen. Eerste dat in mij opkomt is een verkoop met een terugkoop clausule (o.a. eerst optie tot koop) voor Chelsea.
Samuel Eto'o zou na dit seizoen alweer vertrekken, ditmaal naar de Amerikaanse competitie. Goed nieuws voor Lukaku, Mourinho beschouwt Ba als overbodig en Torres mag dan wel een werker zijn, een doelpunt maken lukt hem niet meer. Nu moet Chelsea alleen de zaak Courtois en De Bruyne nog regelen en dan komt alles (hopelijk) in orde.
Mooi dat Eto'o weg gaat, kost veel te veel geld voor wat hij bijdraagt. Ba is op dit moment overigens veel nuttiger dan Torres, maar die laatste zal nog steeds wel in de basis gepusht worden door Abramovich. Courtois moet iets voor gevonden worden om hem bij Atletico te houden en De Bruyne mag weer verhuurd worden en dan het liefst een Engelse club.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
?Ik ken collega?s die in een Feyenoord-pyjama slapen en Feyenoord fluiten? - voetbalzone.nl
Ah, dit verklaart een hoop.
*kuch* Makkelie *kuch*
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Courtois moet iets voor gevonden worden om hem bij Atletico te houden
Er moet iets beters bedacht worden. Barcelona zou interesse hebben en om Courtois nog een paar jaar uit te lenen aan Atletico lijkt me niet het gewenste signaal. Misschien zo'n Real Madrid systeem hanteren, Courtois de competitie en Cech de rest.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
?Ik ken collega?s die in een Feyenoord-pyjama slapen en Feyenoord fluiten? - voetbalzone.nl
Ah, dit verklaart een hoop.
*kuch* Makkelie *kuch*
Haha koren op de molen van een hoop objectieve users dit 
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Wie ben ik om Ruud Bossen niet te geloven. 
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Er moet iets beters bedacht worden. Barcelona zou interesse hebben en om Courtois nog een paar jaar uit te lenen aan Atletico lijkt me niet het gewenste signaal. Misschien zo'n Real Madrid systeem hanteren, Courtois de competitie en Cech de rest.
Dat lijkt me niet ideaal. Beide keepers zijn daar simpelweg te goed voor. Als eerste moeten ze het voor elkaar krijgen dat Courtois z'n contract gaat verlengen, anders loopt die straks zo de deur uit. Ik zie hem liever nog minimaal een seizoen verhuurd worden. Alleen aan wie is een hele lastige, in Madrid voelt hij zich uitermate goed maar dat kan dus niet meer. Dan maar iemand in de EPL, om te kijken hoe hij zich in Engeland staande houdt. Al verwacht ik niet veel problemen bij dat laatste.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Er zullen vast scheidsrechters voor Feyenoord zijn ja. Ook vast wel voor Ajax en PSV. Wie zat er ook alweer tijdens een wedstrijd voor Ajax te juichen toen hij aan het fluiten was, Vink? Braamhaar was bijv. voor Twente kan ik me herinneren. Bossen geeft zelf aan voor AZ te zijn. Wanneer moeten die hun eredivisietitel inleveren?
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Er zullen vast scheidsrechters voor Feyenoord zijn ja. Ook vast wel voor Ajax en PSV. Wie zat er ook alweer tijdens een wedstrijd voor Ajax te juichen toen hij aan het fluiten was, Vink?
Braamhaar.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.