• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.315 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

j0enne

• 9606 messages
  • 3775 votes

Puncheon, wat een pingel...

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Japie Stam is er niks bij.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Materny wrote:

Goed voor Enoh en voor Ajax. Uiteindelijk kwam hij tekort voor het spelletje wat ze in Amsterdam willen spelen, maar als stofzuiger was hij helemaal niet zo slecht. Alleen wanneer hij de bal had werd er weinig mee gedaan.

Hoop dat ze er nog drie miljoen uit weten te halen, meer zal het niet worden.

Het is zes ton voor deze 'Europese topper' geworden en daarmee mag je de handjes al dichtknijpen.

http://www.vi.nl/nieuws/bij-ajax-overbodige-enoh-tekent-contract-bij-antalyaspor.htm

j0enne

• 9606 messages
  • 3775 votes

Eriksen, 1-0.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Defensieve blunder Veltman. 1-0

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Onze defensieve zekerheden maken er een puinhoop van dit weekens

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Ach ja, liever nu dan tegen onze Eindhovense en Rotterdamse vrienden

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Die Veltman maakt altijd als ik hem zie spelen wel een blunder. Dat zal er toch uit moeten.

j0enne

• 9606 messages
  • 3775 votes

Kun je zondag om half 5 dan ook even kijken?

Staat er ineens één of andere flapdrol van De Telegraaf in de studio bij FOX Sports.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Fischer blijft maar missen. Hoe krijg je die naast

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

otherfool wrote:

Die Veltman maakt altijd als ik hem zie spelen wel een blunder. Dat zal er toch uit moeten.

Dan heb je maar twee keer gekeken dit seizoen.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Achterin en voorin is het weer kinderlijk. Hopelijk gaat dat volgende week beter.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Materny wrote:

(quote)

Dan heb je maar twee keer gekeken dit seizoen.

Vitesse - Ajax van vorig seizoen. Die interland van hem. Tegen Roda ook weer 2x. Hij zegt zelf ook dat-ie nog elke wedstrijd een 'De Boertje' heeft, dus gelukkig wel een jongen met enige zelfkennis.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Roda? Heb ik wat gemist?

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Vielen geen goals uit maar in een redelijke competitie is dat 2x kassa.

Oh en dat rood tegen Barcelona was ook kinderlijk.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Staat die vieze de Groot van dat pulpblad daar nu ook al analist te spelen bij fox...

j0enne

• 9606 messages
  • 3775 votes

Binnenkort zal Valentijntje wel vaste gast zijn...

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

otherfool wrote:

Oh en dat rood tegen Barcelona was ook kinderlijk.

Ach schei uit, die had Terry of Kompany ook gemaakt.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Tja, als je de lat maar laag genoeg legt zal het best een goede verdediger zijn. Ik hoop voor hem dat het duo De Boer / Stam wat kritischer is, anders komt-ie nooit boven het MML niveau uit.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Dat maakt dit seizoen twee fouten(bij Oranje en nu dus). Barca thuis blijft een corrigerende actie op van Rhijn in een split second.

Bij Roda uit begon jij daar laatst ook al over, maar toen speelde hij een dijk van een wedstrijd en greep hij een aantal keer verdedigend goed in. Kan me nog herinneren dat ik totaal niet begreep op welke momenten jij doelde, vooral omdat Roda eigenlijk ook weinig creëerde verder.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

otherfool wrote:

Tja, als je de lat maar laag genoeg legt zal het best een goede verdediger zijn. Ik hoop voor hem dat het duo De Boer / Stam wat kritischer is, anders komt-ie nooit boven het MML niveau uit.

Wat weet jij er nou van, je hebt immers maar drie wedstrijden van hem gezien de laatste twee seizoenen (zeg je zelf). Je baseert je uitspraken op gelimiteerde kennis, en alleen om die reden al ben je niet serieus te nemen.

Ik ben zelden van de uitspraken waarbij ik Ajacieden een grootste carrière voorspel, maar bij Veltman waag ik die gok wel: Minstens vaste kracht in de Europese subtop over vijf jaar (niveautje Spurs, Atletico, Porto).

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

rep_robert wrote:

Bij Roda uit begon jij daar laatst ook al over, maar toen speelde hij een dijk van een wedstrijd

Dat zeg ik, als je de lat maar laag genoeg legt. Geeft daar doodleuk anderhalve reuzenkans weg door extreem zwak verdedigend werk. Maarja die kneusjes van Roda peren de cadeautjes er niet in dus speelde Veltman 'een dijk van een wedstrijd'. Ziehier de teloorgang van de MML in combinatie met blind fangedrag. Wordt zo'n jongen niet beter van.

Materny wrote:

Ik ben zelden van de uitspraken waarbij ik Ajacieden een grootste carrière voorspel, maar bij Veltman waag ik die gok wel: Minstens vaste kracht in de Europese subtop over vijf jaar (niveautje Spurs, Atletico, Porto).

Oh, maar dat sluit ik ook niet uit, die jongen kan wel wat. Maar dan moet-ie die constante blunders wel nalaten, want bij Atletico had zo'n wedstrijd tegen Roda echt niet gekund, dan had-ie een maandje in het tweede mee mogen doen.

Joy4ever

• 4609 messages
  • 1832 votes

Rossi mist WK

Dit is echt balen zeg

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Jan des Bouvrie drukt de shirts bij Ajax tegenwoordig?

j0enne

• 9606 messages
  • 3775 votes

Van der Hoorn geeft wel z'n visitekaartje af deze 2 dagen zeg.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

j0enne wrote:

Van der Hoorn geeft wel z'n visitekaartje af deze 2 dagen zeg.

Defensieve fouten genoeg inderdaad.

Al is het leuk voor hem dat ie er twee in heeft geknikt natuurlijk.

j0enne

• 9606 messages
  • 3775 votes

Die heeft Puncheon vanmiddag gezien.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.