• 178.093 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.591 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

PEC mocht vandaag ook weer eens proberen tegen Stuttgart en wederom was het waardeloos. Ik houd mijn hart vast voor de tweede seizoenshelft.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

@RikElfrink 37s

Nieuws: #PSV heeft met #Fulham een akkoord bereikt over het huren van Bryan Ruiz. Dadelijk meer op ed.nl en tubantia.nl

@RikElfrink 27s

Ruiz heeft #PSV zelf nog geen definitief ja-woord gegeven, maar dat is wel dichtbij.

Ik ben benieuwd. Die 1 miljoen lijkt me wel wat te veel van 't goede.

Of we kunnen 'm anderhalf jaar huren.

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

Vaak zie je dat zulke spelers gedesillusioneerd en matig terugkomen in zo'n competitie. PSV kan alleen maar verliezen als ze dat bedrag voor zo'n jongen moeten betalen.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Belachelijke huur. Komt neer op zo'n 70.000 per wedstrijd, terwijl dit seizoen toch al zo goed als verloren is. Was misschien anders geweest als ze nog op drie fronten meededen of nog een echte kans op CL hadden, en zodoende wat roulatie konden gebruiken, maar dit snap ik niet.

Wie moet er dan banken? Narsingh, of in mindere mate Park of Bakalli.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Het is dat we weten dat PSV geen koopclub meer is, want je zou hier nog wat van gaan denken...

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Prima speler verder, die Ruiz. Alleen denk ik dat PSV meer aan defensieve versterkingen heeft, middenveld en voorhoede zijn toch al prima (dubbel)bezet.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

52 Places to Go in 2014 - NYTimes.com

Hier ook weer in de top 10.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Materny wrote:

Belachelijke huur. Komt neer op zo'n 70.000 per wedstrijd, terwijl dit seizoen toch al zo goed als verloren is. Was misschien anders geweest als ze nog op drie fronten meededen of nog een echte kans op CL hadden, en zodoende wat roulatie konden gebruiken, maar dit snap ik niet.

Exactly my thoughts. Als psv zijnde zou ik mn verlies hebben genomen. Niet een speler huren voor een miljoenensalaris op dit punt.

En misschien is kijken naar de tegenstander in zo'n geval misschien wel slimmer. Ajax raakt weer redelijk ingespeeld en Vitesse shopt er ook weer op los. Dan ga je met 11 punten achterstand niet een speler voor een miljoen euro huren die slechts een half jaartje komt. En dan is het ook nog eens een voorhoede speler, alsof psv daar niet genoeg van heeft haha.

Ik vraag me nu ook af wat het beleid van psv is...

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Vind een miljoen ook erg veel voor een handvol wedstrijden. Ook geen optie tot koop.

Wel een uitstekende aanvulling, kan op meerdere (alle) posities voorin uit de voeten, is een uitstekende prof en kan het verschil maken in de eredivisie.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

En als John was gekomen sprongen de Ajacieden een gat in de lucht terwijl ze Fischer, Schone, Andersen, Bojan en de Sa al op de flanken hadden.

Ik zie ook liever nog een verdediger, maar 't zij zo.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Wat iedereen eigenlijk al weet die er vaker komt

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

j0enne wrote:

En als John was gekomen sprongen de Ajacieden een gat in de lucht terwijl ze Fischer, Schone, Andersen, Bojan en de Sa al op de flanken hadden.

Ajax heeft dan ook een geldpakhuis terwijl ze niks uitgeven. PSV blijft maar investeren terwijl ze geen CL inkomsten hebben en ook volgend seizoen niet krijgen. Tijd dat ze daar een visie ontwikkelen. Verder is Ruiz wel een goede speler. Ik ben benieuwd naar zijn comeback in Nederland. Hij zal het wel doen om topfit naar het WK te kunnen gaan.

Ik had John best erbij gewild, maar niet ten koste van alles. Ik vind het te prijzen dat de Boer dan gewoon een streep er door heen zet en een jeugdspeler kiest. Vandaag hebben ze weer verloren, nu na penalty's. Het wordt wel zorgelijk dat ze zo weinig scoren terwijl je extreem veel kansen hebben. Dat kan echt niet. Maar ze voetballend wel aardig, dat vind ik in deze fase nog veel belangrijker.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

otherfool wrote:

Vielen geen goals uit maar in een redelijke competitie is dat 2x kassa.

Lijken mensen nog weleens te vergeten inderdaad. In de MML kun je blunder na blunder maken, want het wordt toch bijna niet afgestraft. In de CL betekent een blunder voor 90% een tegengoal. Cliché, maar het is zo.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Materny wrote:

Ik snap het ook niet. Depay en Narsingh zullen toch wel spelen? Ruiz is geen spits, dan komt hij op het middenveld. Daar lopen sowieso al Schaars en Maher en Wijnaldum zal ergens in februari ook wel weer topfit zijn. Toivonen is er ook nog. Ik had als ik PSV was eerder eens gekeken naar een centrumspits of een rechtsback als ze toch versterking hadden gezocht. Maar sowieso zou ik niet in gaan kopen in een seizoen die eigenlijk al verloren is. PSV zal best wel klimmen op de ranglijst, maar echt niet meer in de top 2. Als Ajax of Vitesse daar uit zou vallen, dan nemen Feyenoord en Twente die plek wel in.

Overigens opvallend dat Ruiz het bij een simpele club als Fulham niet kon maken. Misschien is hij fysiek niet goed genoeg voor Engeland, maar voetballend zou hij 1 van de beste Fulham spelers zijn.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

j0enne wrote:

Omdat wij dan ook nog op drie fronten meedoen. Dan zijn meerdere opties geen overbodige luxe. Zeker gezien het feit dat het blessurespook de laatste maanden aan het dolen is in Amsterdam.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Buiten dat kun je sommige van bovenstaande spelers ook nauwelijks een (volwaardige) optie noemen. Maar goed, nogmaals: voor de bedragen die rondzingen hoefde John sowieso niet te komen, laat staan als rechtsbuiten (aangezien ie veel beter is op links en daar eigenlijk ook vrijwel altijd speelde toen ie doorbrak).

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Materny wrote:

(quote)

Omdat wij dan ook nog op drie fronten meedoen. Dan zijn meerdere opties geen overbodige luxe. Zeker gezien het feit dat het blessurespook de laatste maanden aan het dolen is in Amsterdam.

Het blessurespook is dit seizoen erg vaak aanwezig in Eindhoven. Daarnaast is Ruiz op meerdere plekken inzetbaar. Het publiek moet verwend worden gezien de eerste competitiehelft (en vorig seizoen). Dus ik vind het niet zo'n gekke huur (alleen weet ik niet hoe goed ie nog kan ballen). Eerste zou natuurlijk een sprookje (zo niet onmogelijk) zijn, maar die Brabanders mogen toch zeker wel verwend worden denk? Ik zou er alleen eens een capabele trainer willen zien.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Tottenham weer gewonnen zie ik; Eriksen wedermaal de grote man. Ben blij dat hij inmiddels wekelijks m'n gelijk bewijst, en Stinissen z'n ongelijk. Snel naar Barca met deze jongen, want slakken als Soldado en Adebayor kunnen zijn handelingssnelheid ook niet eens bijhouden.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Lefgozer wrote:

(quote)

Het blessurespook is dit seizoen erg vaak aanwezig in Eindhoven. Daarnaast is Ruiz op meerdere plekken inzetbaar.

Volgens mij is het blessurespookje een goede vriend van Ruiz, want hij is ook al wel vaak bij hem op visite geweest

Niet dat Ajax veel succes heeft met het huren van Barca spelers

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Konden we nog een prijs pakken, verliezen we met 1-0.

Uiteraard weer door een counter.

Scoren blijft lastig, Locadia met 2 kansen, waarvan 1 er gewoon in moet.

En op 't laatst Depay nog tegen de lat.

https://pbs.twimg.com/media/BAR-thFCYAAqZ2T.jpg:large

Wat een ding zeg.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Cruijff: geen Factbook en Twister - NOS Sport

"Op een dag heb ik hem getest. Ik zei: veel mensen denken dat ik gek ben omdat je dood bent, dus waarom laat je het me niet zien door de klok te laten stoppen? Ik ging slapen en de volgende dag stond de klok stil."

Cruijff ging naar een reparateur die de klok weer aan het tikken kreeg, maar de dagen erop gebeurde hetzelfde. "Toen zei ik 's avonds tegen mijn vader: ik weet nu dat je er bent, het is niet nodig om hem weer te stoppen. Vervolgens bleef de klok het doen."

Jopie doet z'n bijnaam weer eer aan hoor

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Zet Ruiz maar in de spits neer. Met die buitenspelers van ons komen er toch geen voorzetten (Depay en Park trekken naar binnen en Narsingh blijft tobben met zijn vorm) en Locadia heeft niet de techniek om in de kleine ruimte te voetballen.

Redelijk voetbal gezien van PSV in de Maspalomas cup. Plovdiv verdedigend geen enkel probleem maar ook niet teveel gecreëerd, toch 3 goals. Vandaag eigenlijk hetzelfde verhaal maar met het wisselen van Willems en Rekik viel de verdediging totaal weg. Brenet op rechts al ondermaats maar op links helemaal dramatisch.

De startende elf vanavond waarschijnlijk ook die tegen Ajax met als enige vraagteken Ruiz, dan zal het nog een stuk beter moeten.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Ach, Jopie solliciteert gewoon naar de hoofdrol in Paranormal Activity 6. Toegegeven, bovenstaande is enigszins opmerkelijk te noemen.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

depri83 wrote:

Zet Ruiz maar in de spits neer. Met die buitenspelers van ons komen er toch geen voorzetten (Depay en Park trekken naar binnen en Narsingh blijft tobben met zijn vorm) en Locadia heeft niet de techniek om in de kleine ruimte te voetballen.

Redelijk voetbal gezien van PSV in de Maspalomas cup. Plovdiv verdedigend geen enkel probleem maar ook niet teveel gecreëerd, toch 3 goals. Vandaag eigenlijk hetzelfde verhaal maar met het wisselen van Willems en Rekik viel de verdediging totaal weg. Brenet op rechts al ondermaats maar op links helemaal dramatisch.

De startende elf vanavond waarschijnlijk ook die tegen Ajax met als enige vraagteken Ruiz, dan zal het nog een stuk beter moeten.

Brenet was inderdaad echt huilen met de pet op.

Die bal die die vlak na de 1-0 ook 'wegwerkte' waardoor 't bijna 2-0 stond...

mjk87 (moderator films)

• 14515 messages
  • 4513 votes

otherfool wrote:

Cruijff: geen Factbook en Twister - NOS Sport

(quote)

Jopie doet z'n bijnaam weer eer aan hoor

Ik vind dit niet zo vreemd, dat hebben meer mensen. En of je nu gelooft in leven na de dood of een God die je nooit hebt gezien, je behoort in elk geval tot 95% van de wereldbevolking dan.

Black Math

• 5430 messages
  • 1753 votes

Dat verhaal over die vader en die klok is toch al heel lang bekend?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dan heb je zo'n mooie top 9 en dan met Rotterdam op de proppen komen .

PSV . Wat een prutsers daar.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Je kan inderdaad beter je geld besteden aan Vormer, Verhoek, Singh, Bakkal, Goossens en Armenteros.

mjk87 (moderator films)

• 14515 messages
  • 4513 votes

Tja Vorig jaar stond Amsterdam naar ik meen vaak hoog, door 400 jaar grachtengordel en alle musea die opengingen. Dus, geniet er nog even van zou ik zeggen.

@ Naomi Watts, gezien wie er op 49 staat?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

j0enne wrote:

Je kan inderdaad beter je geld besteden aan Vormer, Verhoek, Singh, Bakkal, Goossens en Armenteros.

Met de manier hoe PSV nu met haar geld omgaat is het een kwestie van tijd dat je uit nood aan dergelijke opties moet gaan denken ja.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.