- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
@ Naomi Watts, gezien wie er op 49 staat?
Zie het nu pas (bedankt voor de heads up), komt goed uit want ga er ook in 2014 heen. St. Pete op 49 en Rotterdam op 10, hoe verzin je het
.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Je kan inderdaad beter je geld besteden aan Vormer, Verhoek, Singh, Bakkal, Goossens en Armenteros.
Dat waren tenminste nog spelers die Feyenoord op die positie nodig had, ongeacht of ze kwaliteit hebben. Ruiz lijkt mij voor PSV onnodig, omdat PSV genoeg aanvallende middenvelders en flankspelers heeft. Je betaalt een miljoen voor 16 potjes competitie, want op alle andere fronten doet PSV niet meer mee.
Die Brands spreekt zichzelf echt al jarenlang tegen qua visie die hij volgt. Hij wisselt sneller van visie dan Johnny de Mol van vriendin. Van de zomer moest alles op de jeugd, nu speelt er jeugd en moet er weer een peperdure routinier worden gehuurd die hun gaat blokkeren qua speelminuten. Je zou dit seizoen juist het fundament moeten gaan leggen voor volgend seizoen, aangezien jullie seizoen nu wel grotendeels gedaan is.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Ik begrijp de aankoop ook niet hoor, op de flanken heb je Depay, Narsingh, Jozefzoon en Bakkali en eventueel Park. Maar alles hangt nu af van Depay, Narsingh heeft bij lange na niet z'n oude niveau, Bakkali heeft geen één goede wedstrijd meer gespeeld sinds NEC en Jozefzoon is vooral iemand voor op de counter.
In Maher, Wijnaldum en Toivonen heb je 3 aanvallende middenvelders.
Alleen de verdedigende middenvelders zijn dun bezet met Schaars, Hiljemark en als noodoplossing Hendrix.
Wijnaldum is over een maand weer terug dus dan kun je weer gaan spelen met 2 aanvallende middenvelders met Maher en Wijnaldum. Nu zullen ze nog wel blijven spelen met 2 verdedigende middenvelders met Schaars en Hiljemark of Park.
Ruiz moet dan toch op de flanken geplaatst worden.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Bij Twente speelde Ruiz altijd rechts op de flank toch? Dan zou Narsingh eruit vliegen.
Die mag van mij trouwens wel naar Ajax komen, nog steeds 
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Heeft PSV die Bakkali ook al helemaal afgeschreven dan?
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Elke week wordt hier de voorhoede van PSV (muv Depay) afgefakkeld en nu zouden we goed bezet zijn.
We scoren gewoon veel te moeilijk en het is ook een goed signaal naar die jonge jongens dat zo'n eerste seizoenshelft gewoon niet goed genoeg is en dat de lat behoorlijk hoger moet.
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4514 votes
Die mag van mij trouwens wel naar Ajax komen, nog steeds
Tegen Ajax in de Arena was hij anders wel man of the match met dik 49% 
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Elke week wordt hier de voorhoede van PSV (muv Depay) afgefakkeld en nu zouden we goed bezet zijn.
We scoren gewoon veel te moeilijk en het is ook een goed signaal naar die jonge jongens dat zo'n eerste seizoenshelft gewoon niet goed genoeg is en dat de lat behoorlijk hoger moet.
Tamata als linksback. Brenet als rechtsback. En Zanka en Hendrix centrale verdedigers. 3 van de 4 zijn totaal ongeschikt voor dit niveau.
Bruma en Rekik allebei op de scherp, je moet er toch niet aan denken dat ze zondag allebei geel pakken...
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Jozefzoon, Bakkali, Locadia, Matavz en Maher zijn tot nog toe ook gewoon ondermaats en Ruiz op al die plaatsen de betere optie op dit moment.
stinissen (crew films & series)
-
- 23441 messages
- 76927 votes
Tottenham weer gewonnen zie ik; Eriksen wedermaal de grote man. Ben blij dat hij inmiddels wekelijks m'n gelijk bewijst, en Stinissen z'n ongelijk. Snel naar Barca met deze jongen, want slakken als Soldado en Adebayor kunnen zijn handelingssnelheid ook niet eens bijhouden.
Je gaat wel erg snel hoor een zwaluw maakt nog geen zomer al moet ik zeggen dat hij zich goed staande hield.
-
- 23441 messages
- 76927 votes
Luis Suarez is de beste speler in de premier league met afstand.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Spurs had ontzettend geluk dat het na de eerste helft al niet op groe achterstand stond. Palace de veel betere ploeg in de eerste helft, met als grootste punt natuurlijk die hilarische penal van Puncheon.
-
- 23441 messages
- 76927 votes
Spurs had ontzettend geluk dat het na de eerste helft al niet op groe achterstand stond. Palace de veel betere ploeg in de eerste helft, met als grootste punt natuurlijk die hilarische penal van Puncheon.
Die ging richting Mars...
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Daar was onze Vurn Silva even helemaal kwijt.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
City mag niet klagen weer. Keeper had hem nooit gehad.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Komen ze goed weg. Dit lijkt me toch geen hinderlijk buitenspel.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Dat waren tenminste nog spelers die Feyenoord op die positie nodig had, ongeacht of ze kwaliteit hebben.
En die alle 6 bij elkaar minder hebben gekost dan 4 maanden Ruiz..
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Vormer heb ik nog niet afgeschreven, integendeel. Ideale speler voor de breedte. Op dit moment zou ik hem zelfs opstellen i.p.v. Vilhena.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Lucky. 0-2. Was billenknijpen na die 0-1.
Gelijkspel zou terecht zijn.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Tuurlijk niet, iedereen wil wel gratis bij die schitterende club voetballen.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Je snapt vast wel dat dit over eenmalige kosten ging. Ook Ruiz moet PSV nog gaan betalen. Dus een miljoen om hem te halen en vast ook nog zoiets aan salaris dus, als je dat perse wil meetellen. Wordt het plaatje er niet mooier op toch? 
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Tuurlijk niet, iedereen wil wel gratis bij die schitterende club voetballen.
Babović wel
kostte Feyenoord geen cent
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Bakkal kost Feyenoord ook zo goed als niets. Hij is z'n waarde dus precies waard momenteel.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Als je zo rekent dan zul je Ruiz zijn salaris ook op die 1 miljoen euro huur moeten tellen natuurlijk.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Als die zondag nou gewoon eens de winnende of een hattrick maakt is die de 1 miljoen al waard. 
@thijsslegers 2m
Of Ruiz Ajax-uit haalt is afhankelijk van zijn werkvergunning. Dat proces zet PSV per direct in gang
%u200F@thijsslegers 1m
#ruiz is inmiddels in het Philips Stadion van PSV
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Van mij mag hij zondag spelen. Moet nog wennen aan de ploeg, moet nog wennen aan de speelstijl, is nog totaal niet fit. Beter speelt hij zondag ja 
Ben trouwens blij dat het weer begint komend weekend. Ik vermaak me goed met andere dingen, maar ik heb er liever wat Eredivisie bij. Wel zuur dat we tot zondag 16.30 uur moeten wachten op Ajax-PSV 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.