• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.148 actors
  • 9.373.069 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

De Feyenoorders kunnen Guidetti weer in actie zien, hij gaat op huurbasis naar Stoke City.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

3e cadeautje voor Liverpool...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Stoke-Liverpool 3-5.

Ik neig naar vanavond MOTD te gaan kijken.

Alhoewel Studio Voetbal ook weer start @ 22.50 uur.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Mooie pot idd.

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4514 votes

The Oceanic Six wrote:

Stoke-Liverpool 3-5.

Ik neig naar vanavond MOTD te gaan kijken.

Alhoewel Studio Voetbal ook weer start @ 22.50 uur.

Laat tijdstip. Naja, slaap op zondag toch nooit vroeg dus dan nog wat te kijken zo laat (anders zit je met die mafkees van Rayman opgescheept), maar wilde nog wel eens iets anders vanuit bed zien. Dank voor de tip in elk geval, geen rekening mee gehouden.

happie

• 6234 messages
  • 426 votes

Prachtig onthaal.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zeker, maar dat filmpje staat al op de vorige pagina

happie

• 6234 messages
  • 426 votes

Lekker wakker weer. Je kun hem maar niet vaak genoeg laten zien.

Overigens de cijfers in de huidige competitie van de Rangers.

P W D L F A GD PT

Rangers 20 19 1 0 69 8 61 58

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

@RikElfrink 2m

#PSV heeft een concreet bod ontvangen op Toivonen.

@RikElfrink 2m

Het bod (club wil niemand nog noemen) is dusdanig goed dat #PSV ervan uitgaat dat Toivonen vertrekt. Mede daarom is Ruiz snel gehuurd.

Goed nieuws.

Harco zit z'n eigen trouwens momenteel helemaal op te vreten, da's één ding wat zeker is.

AC Milan na een kwartier al op 0-2, vervolgens legt Berardi er even 4 in.

%%%%%%

• 2543 messages
  • 1234 votes

Ik ben benieuwd welke club een bod op Toivonen heeft gedaan. Ik ben geen PSV volger, maar het is toch wel duidelijk geweest dat hij onthutsend slecht gespeeld heeft..

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ruiz voor Toivonen is natuurlijk wel een vooruitgang. Als ik Toivonen was had ik trouwens lekker tot de zomer gewacht. Dan komen meestal betere clubs.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Heel PSV dus elke speler waar interesse voor is is een klein wonder.

Daarnaast kan Ola uit de afgelopen seizoenen natuurlijk wel behoorlijke cijfers overleggen.

Harco

• 978 messages
  • 0 votes

j0enne wrote:

@RikElfrink 2m

#PSV heeft een concreet bod ontvangen op Toivonen.

@RikElfrink 2m

Het bod (club wil niemand nog noemen) is dusdanig goed dat #PSV ervan uitgaat dat Toivonen vertrekt. Mede daarom is Ruiz snel gehuurd.

Goed nieuws.

Harco zit z'n eigen trouwens momenteel helemaal op te vreten, da's één ding wat zeker is.

AC Milan na een kwartier al op 0-2, vervolgens legt Berardi er even 4 in.

Haha, nee. Wat een grap. Heb ook niet kunnen kijken maar wel een beetje via Twitter gevolgd. Wat een zielig team.

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4514 votes

Hm, geen Cheque. Jammer, want Tom is nog erger. Die kan werkelijk echt helemaal niets.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

thijsslegers ‏@thijsslegers 5h

Huur Ruiz maakt veel los bij fans van clubs waarmee #PSV doorgaans concurreert. Apart. Massaal gebrek aan zelfvertrouwen?

Haha, die Thijsje. Ik mis hem wel, bij VI.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Haha, Thijsje. Ruiz is een goede speler, maar PSV heeft op die plekken genoeg goede spelers en loopt een straatlengte achter. Ze doen maar lekker. Net als met Maher. Vorig jaar moesten we ook met van Bommel en Narsingh sidderen en daarvoor met Wijnaldum en Strootman. Uiteindelijk maken individuen niet meer het verschil in Nederland, maar het collectief. Ik zou coach de Boer nooit willen inruilen, al kregen we er 10 Ruizzen voor.

Nu maar effe SV kijken.

happie

• 6234 messages
  • 426 votes

Wat een tafel bij SV.

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4514 votes

Haha, nu al het moment van de avond: Sjperd Mossou die Dijsselbloem 'makkelijk scoren' verwijt. Heeft hij (de koppen in) zijn eigen pauperkrant weleens gezien?

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Quido wrote:

thijsslegers ‏@thijsslegers 5h

Huur Ruiz maakt veel los bij fans van clubs waarmee #PSV doorgaans concurreert. Apart. Massaal gebrek aan zelfvertrouwen?

Haha, die Thijsje. Ik mis hem wel, bij VI.

Komt hij niet meer bij vi dan?

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Vermeulen was eens positief over de talenten van Ajax, zozo.

Harco

• 978 messages
  • 0 votes

Morgen komt Milan met een "official statement." Zal Allegri's ontslag wel worden. Echter, het zou me ook niet verbazen als Milan officieel gaat aankondigen dat het vertrouwen houdt in Allegri tot eind dit seizoen.

AVB wordt genoemd als mogelijke opvolger. Was fan van die man maar heeft het toch al twee keer goed verbruid.

EDIT: Geruchten gaan dat Allegri morgen ontslagen wordt en Inzaghi het overneemt tot het eind van het seizoen. Seedorf nog altijd favoriet om het volgend seizoen over te nemen.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

schram101 wrote:

(quote)

Komt hij niet meer bij vi dan?

Geen idee, heb hem er al een tijdje niet meer gezien. Grappige is ook nog dat PSV nog geen week geleden het volgende meldde: "PSV ziet weinig in het huren van een speler voor een paar maanden. De directie van de club heeft intern afgesproken dat het aankopen van een speler voor de lange termijn de prioriteit geniet."

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

LOL haha. Dat PSV is echt lekker bezig he. Nu dit ook nog eens.

http://www.vi.nl/nieuws/michael-van-praag-haalt-in-open-brief-uit-naar-tiny-sanders.htm

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Wel grappig dat Van Praag het een week geleden nog zo vervelend vond dat Sanders zijn mening in de media ventileerde...

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Montorsi wrote:

Wel grappig dat Van Praag het een week geleden nog zo vervelend vond dat Sanders zijn mening in de media ventileerde...

En nu nog steeds. Lijkt me overigens niet zo gek dat je even iets van je laat weten als je imago geschaad wordt (hoor - wederhoor).

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

Quido wrote:

(quote)
Geen idee, heb hem er al een tijdje niet meer gezien. Grappige is ook nog dat PSV nog geen week geleden het volgende meldde: "PSV ziet weinig in het huren van een speler voor een paar maanden. De directie van de club heeft intern afgesproken dat het aankopen van een speler voor de lange termijn de prioriteit geniet."

Heeft dat er niet mee te maken dat de VI-journalisten weigeren in het programma te komen sinds dat gedoe met Genee over Heerenveen?

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Ze zitten er vaak genoeg verder toch? Denk niet dat dat er mee te maken heeft.

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

rep_robert wrote:

Ze zitten er vaak genoeg verder toch? Denk niet dat dat er mee te maken heeft.

oke (heb het programma al een tijdje niet meer gezien)

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Quido wrote:

(quote)
En nu nog steeds. Lijkt me overigens niet zo gek dat je even iets van je laat weten als je imago geschaad wordt (hoor - wederhoor).

De kritiek van Sanders was hoe je het ook wend of keert natuurlijk niet zo heel vreemd aangezien Van der Sar zelfs bij Ajax nog wordt ingewerkt. Of dat nou via de media gaat lijkt me dan niet zo'n punt, alleen omdat we allemaal aan het imago van Van Praag moeten denken. Maargoed als je daar dan als persoon in kwestie moeite mee hebt, begin dan vooral bij je zelf denk ik dan. Helemaal als je dan wel eerst de hele tijd niet-onderbouwde prikjes uitdeelt op Twitter enzo..

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Bottleneck wrote:

(quote)

Heeft dat er niet mee te maken dat de VI-journalisten weigeren in het programma te komen sinds dat gedoe met Genee over Heerenveen?

Dat probleem is volledig uitgepraat (werd nog wat tijd aan besteed in de nieuwjaarsuitzending).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.