• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.148 actors
  • 9.373.111 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

kos

• 46691 messages
  • 8849 votes

LOL, zelfs voetbaldames kunnen we niet hier houden. Hoogendijk van Ajax naar Engeland.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Sterke reactie van Van Praag. Die Sanders maakte zichzelf echt belachelijk. Van Praag had overigens geen keuze om niet in de media te reageren, na de kritiek van Sanders. Dan moet hij ook wel, want zijn goede naam wordt aangetast.

Die post van Quido is ook van humor ja. Dat las ik een paar dagen terug al. Binnen een week weer volledig van visie veranderd. Doe mij dan maar het nieuwe beleid bij een bepaalde andere club die wel eens bovenaan kan staan, waar ze wel 1 lijn volgen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

kos wrote:

LOL, zelfs voetbaldames kunnen we niet hier houden. Hoogendijk van Ajax naar Engeland.

Waar lees je dat? Ik zie het echt nergens staan.

Zou wel jammer zijn. Goede speelster, maar belangrijker, een lekker wijf.

Edit: Ik zie het nu ook

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Sterke reactie van Van Praag. Die Sanders maakte zichzelf echt belachelijk. Van Praag had overigens geen keuze om niet in de media te reageren, na de kritiek van Sanders. Dan moet hij ook wel, want zijn goede naam wordt aangetast.

Die post van Quido is ook van humor ja. Dat las ik een paar dagen terug al. Binnen een week weer volledig van visie veranderd. Doe mij dan maar het nieuwe beleid bij een bepaalde andere club die wel eens bovenaan kan staan, waar ze wel 1 lijn volgen.

Van Praag mag natuurlijk zelf wel vanalles in de media zeggen en roepen over iedereen (Blatter, FC Den Bosch om er maar twee te noemen van kort geleden), en dat lijkt me ook prima gezien zijn functie, maar dat geldt ook de andere kant op. Ook zijn eigen functioneren mag in twijfel getrokken worden als daar alle reden toe is, en ook in de media, maar daar is Van Praag blijkbaar extreem overgevoelig voor.

Harco

• 978 messages
  • 0 votes

Exit Allegri; Tassotti neemt het vooralsnog over.

kos

• 46691 messages
  • 8849 votes

Jammer dat Ruiz niet gewoon bij Feyenoord terugkwam.

http://i43.tinypic.com/2wf748h_th.jpg.

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Harco wrote:

Tassotti neemt het vooralsnog over.

Das een goeie zaak . Een echte man van de club. Of hij de gevraagde kwaliteiten heeft moet blijken maar altijd goed om iemand voor de groep te zetten die de club door- en door kent en op basis van zijn spelerscarrière respect opwekt bij de selectie. Ik ben benieuwd hoe het uitpakt.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik knijp hem erg dat Milan het verhaal van Seedorf/Stam uit laat komen. Jaap moet bij Ajax blijven. Geen flauw idee of hij nu al naar het buitenland wil. Als ik Milan was had ik een ervaren hoofdcoach aangesteld voor max 2 jaar, met Seedorf als assistent/veldtrainer. Dan kan hij een jaar of 2 leren en dan de boel overnemen. Rijkaard met Seedorf bijvoorbeeld.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Van Praag maakt zichzelf inderdaad niet belachelijk, mag over iedereen een mening hebben maar o wee als ze 't over hem hebben...

Harco

• 978 messages
  • 0 votes

Joy4ever wrote:

(quote)

Das een goeie zaak . Een echte man van de club. Of hij de gevraagde kwaliteiten heeft moet blijken maar altijd goed om iemand voor de groep te zetten die de club door- en door kent en op basis van zijn spelerscarrière respect opwekt bij de selectie. Ik ben benieuwd hoe het uitpakt.

» Seedorf ready to accept Milan job: the updates - gianlucadimarzio.com

David Amoyal ‏@DavidAmoyal 3m

While Milan sorts out the Seedorf situation, Tassotti will be the coach for the Coppa Italia against Spezia (@dimarzio)

Het lijkt toch echt te gaan gebeuren...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

j0enne wrote:

(quote)
Van Praag maakt zichzelf inderdaad niet belachelijk, mag over iedereen een mening hebben maar o wee als ze 't over hem hebben...

Dat van Praag een ijdel mannetje is, wisten we al ja. Maar Sanders had natuurlijk nooit over het Ajax kamp moeten praten. Als ze het op een gebrek aan ervaring hadden gegooid, en alleen dat, dan had ik het niet zo vreemd gevonden als ze het dan niet eens zijn. Maar als ik de brief van MvP lees, dan is het hele proces logisch verlopen.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Die Messi ook he

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Nasri 2 maanden uitgeschakeld door die schandalige overtreding gister van Yanga-Mbiwa.

https://pbs.twimg.com/media/Bd314UGIEAAXpeY.jpg

Wat een grap is dit zeg.

Dani Alves en Xavi?

Dat moesten toch echt Yaya Toure en Alaba zijn.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

The Oceanic Six wrote:

Ik knijp hem erg dat Milan het verhaal van Seedorf/Stam uit laat komen. Jaap moet bij Ajax blijven. Geen flauw idee of hij nu al naar het buitenland wil. Als ik Milan was had ik een ervaren hoofdcoach aangesteld voor max 2 jaar, met Seedorf als assistent/veldtrainer. Dan kan hij een jaar of 2 leren en dan de boel overnemen. Rijkaard met Seedorf bijvoorbeeld.

Seedorf dus de nieuwe trainer van AC Milan. Contract tot medio 2016.

%%%%%%

• 2543 messages
  • 1234 votes

j0enne wrote:

Nasri 2 maanden uitgeschakeld door die schandalige overtreding gister van Yanga-Mbiwa.

(afbeelding)

Wat een grap is dit zeg.

Dani Alves en Xavi?

Dat moesten toch echt Yaya Toure en Alaba zijn.

Geen Alaba ? Echt belachelijk...

Harco

• 978 messages
  • 0 votes

j0enne wrote:

(quote)
Seedorf dus de nieuwe trainer van AC Milan. Contract tot medio 2016.

Stam en Crespo waarschijnlijk als staf. Kluivert wordt ook nog genoemd. Wordt ook gezegd dat Tassotti geen toekomst meer heeft bij Milan. Grote fout. Wat zou Galliani denken? Die was pro-Inzaghi, maar Barbara krijgt toch haar zin met Seedorf. En dat terwijl zij alleen over de marketing zou gaan, terwijl Galliani de "voetbalzaken" mocht regelen. Maar goed, het is nog steeds niet bevestigd. Volgens mij gaat alleen de VI hier vooralsnog van uit.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Stam wordt genoemd, maar niemand weet of hij wel wil, of Ajax hem laat gaan en of Seedorf hem er ook echt bij zou willen halen.

Seedorf is een beginnend trainer, benieuwd of hij er een ervaren assistent bij neemt of dat hij echt alleen op zichzelf wil vertrouwen.

Harco

• 978 messages
  • 0 votes

Seedorf kan zijn papieren pas in april behalen, dus er moet tot die tijd wel iemand met volwaardige papieren naast hem zitten (toch?). Dat zou Crespo kunnen zijn; heb laatst nog een stukje van zijn thesis gelezen, dus ik ga er vanuit dat hij inmiddels zijn papieren heeft.

Milan heeft deze fout eerder gemaakt - recentelijk zelfs nog. Leonardo had zijn papieren ook nog niet toen hij aan de slag ging bij Milan en zijn verblijf werd immers ook geen succes (Huntelaar op de rechterflank?).

Zie nog altijd liever een rasechte Italiaan op de bank zitten: een Spalletti, een Prandelli of zelfs een Lippi. Tassotti of Inzaghi heb ik ook hoger zitten dan Seedorf.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Seedorf heeft zijn papieren behaald las ik vandaag. Dacht ook dat hij zijn KNVB cursus al binnen had. Maar als ik Seedorf was zou ik sowieso was in de zomer willen beginnen. Niet tijdens zo'n rampseizoen.

Harco

• 978 messages
  • 0 votes

Ja, hier valt geen eer te behalen. Zesde worden met Milan maakt je geen messias en degraderen al helemaal niet. Al zie ik dat laatste sowieso niet gebeuren.

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4514 votes

http://www.vi.nl/nieuws/nederland-houdt-zicht-op-extra-ticket-voor-europa-league.htm

SVP niet zeg, kan FC Bal op het Dak zoveel weer meedoen met wat pech. Het loopt nu al niet bepaald lekker in Europa, maar om dan de punten nog eens door een groter getal te delen lijkt me helemaal van de gekke.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Inderdaad, beter gaan we de komende jaren met een kleinere groep Europa in. Maar wat ik al vaker zei, buiten Ajax en PSV hebben de andere teams nauwelijks wat in Europa te zoeken. Al mag ik aannemen dat het poenerige Vitesse ook eens punten voor ons land gaat verzamelen de komende jaren.

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4514 votes

Ruud in zijn nopjes - wel een wat vreemde kraag maar constant appetijtelijke dames (voor Ruud dan) om hem heen

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

It's official, Zeekoe "De Teen" Sissy is herenigt met Pietje Bell:

Oud-Feyenoorder Cissé tekent contract bij Genk - FCUpdate.nl

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Lefgozer wrote:

It's official, Zeekoe "De Teen" Sissy is herenigt met Pietje Bell:

Oud-Feyenoorder Cissé tekent contract bij Genk - FCUpdate.nl

En nu vlammen

%%%%%%

• 2543 messages
  • 1234 votes

The Oceanic Six wrote:

Inderdaad, beter gaan we de komende jaren met een kleinere groep Europa in. Maar wat ik al vaker zei, buiten Ajax en PSV hebben de andere teams nauwelijks wat in Europa te zoeken. Al mag ik aannemen dat het poenerige Vitesse ook eens punten voor ons land gaat verzamelen de komende jaren.

AZ heeft anders naast Ajax het beste gepresteerd in Europa de laatste jaren ( alleen vorig jaar ging het minder). Nu zijn ze ook weer keurig door naar de volgende ronde (waar ook mogelijkheden in zitten). Maar of we dit seizoen ook Europa leage behalen is nog maar afwachten, want zo vloeiend gaat het nu niet. Zeker als ik de recente oefenwedstrijden erbij ga pakken.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ok, heb je gelijk. AZ is ook altijd wel een waardige vertegenwoordiger. Maar AZ heeft niet het budget om constant zoiets te kunnen denk ik.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

En waarom je Psv noemt is me een raadsel. Laten al jaren de Europa league bewust lopen en komen dit seizoen behoorlijk te kort.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

PSV is op zich altijd een goede vertegenwoordiger, op de afgelopen 2 campagnes na dan. En ze hebben het budget om in de toekomst ook gewoon weer eens wat te laten zien.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.