• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.347 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Materny wrote:

(quote)

Johnny van de Burgerking.

(embed)

Epischer worden de beelden niet meer Heb me destijds dood gelachen bij het zien van deze sprint.

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

Materny wrote:

(quote)

Johnny van de Burgerking.

(embed)

''Hij had wind tegen'' - Mario Been

j0enne

• 9606 messages
  • 3775 votes

Materny wrote:

(quote)

Dachten we dat ook niet van Mickey--->Ajax, Maher--->PSV; om er maar eens twee te noemen. Jeugdige spelers (zeker van het Afrikaanse continent) moeten meestal eerst acclimatiseren voordat ze het verschil gaan maken; tenzij je met een potentiële wereldtopper te maken hebt.

Ik bedoel meer dat die 't niet slechter kan doen dan die twee die vertrekken. (Kakuta en Hutchinson).

Als Van Aanholt en Piazon nu terug gingen naar Chelsea was 't wel anders.

Maar deze twee kwamen er toch niet aan te pas.

Die Traore zal vast niet slechter zijn dan Havenaar, dat zou pas echt een kunst zijn.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Was net ook vol met mn bakkes in beeld naast een Israëlische vlag in de Superjoden docu op Nederland 3

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Quido wrote:

Dat ik dit nog eens terug mag zien; mooier dan in mijn herinnering!

Ik vind 'm juist niet zo goed overkomen op beeld. In het echt was het nog vele malen hilarischer, leek het.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Ajacied Enoh stapt over naar Antalyaspor | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

De nummer 14 van Turkije... net geen 'Europese top' zullen we maar zeggen.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Goed voor Enoh en voor Ajax. Uiteindelijk kwam hij tekort voor het spelletje wat ze in Amsterdam willen spelen, maar als stofzuiger was hij helemaal niet zo slecht. Alleen wanneer hij de bal had werd er weinig mee gedaan.

Hoop dat ze er nog drie miljoen uit weten te halen, meer zal het niet worden.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

3 miljoen voor Enoh ?

Dan is Clasie 23 waard

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Enoh is een topgozer. Helaas werd ie geen topspeler. Ik hoop dat hij nog veel mooie voetbaljaren daar heeft. Ben benieuwd wat Ajax er voor kan krijgen. Zal wel 1 tot 2 miljoen zijn. Turkse clubs hebben gelukkig wel vaak geld. Zou wel humor zijn. Enoh verkopen en van dat geld John een half jaar huren

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

schram101 wrote:

3 miljoen voor Enoh ?

Dan is Clasie 23 waard

Is en blijft een international van Kameroen met nog een contract tot 2015. Ik las dat Toivonen er twee moest kosten met nog een contract van 5 maanden. Dus ja, ik hoop dat ze er drie uit weten te halen; maar dat zou inderdaad het maximale zijn.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Heb me destijds dood gelachen bij het zien van deze sprint.

Welke sprint?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

schram101 wrote:

3 miljoen voor Enoh ?

Dan is Clasie 23 waard

Je bedoelt die Clasie met een lege prijzenkast en zonder fatsoenlijke ervaring in Europa?

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Alsof een prijs winnen met je club cq Europese ervaring per definitie iets zegt over je voetbalkwaliteiten.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Wel over je transferwaarde meestal.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

The Oceanic Six wrote:

Zou wel humor zijn. Enoh verkopen en van dat geld John een half jaar huren

Fantastisch ja, om en nabij een half miljoen betalen voor een kleine vier maanden John.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Veel slechter dan die Cuenca en Bojan zal John niet zijn toch?

Of uit eigen keuken: Boerrigter, Sana, Ozbilliz, Ebelicilio

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Het gaat me meer om het bedrag.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Dat lijkt me inderdaad flink overpriced.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Een half miljoen voor een vleugelspeler die waarschijnlijk wél rendeert! I.t.t. de rest. Zoveel is dat niet hoor. Ik geef Ajax sowieso de grootste kans op het kampioenschap, maar mét John is die kans nog wat groter.

Al verwacht ik dat die prijs wel wat hoger zou liggen dan 0,5 mil.

j0enne

• 9606 messages
  • 3775 votes

Materny wrote:

(quote)

Is en blijft een international van Kameroen met nog een contract tot 2015. Ik las dat Toivonen er twee moest kosten met nog een contract van 5 maanden. Dus ja, ik hoop dat ze er drie uit weten te halen; maar dat zou inderdaad het maximale zijn.

Het zegt meer over 't niveau van Kameroen dat hij international is...

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

schram101 wrote:

Een half miljoen voor een vleugelspeler die waarschijnlijk wél rendeert! I.t.t. de rest. Zoveel is dat niet hoor. Ik geef Ajax sowieso de grootste kans op het kampioenschap, maar mét John is die kans nog wat groter.

Al verwacht ik dat die prijs wel wat hoger zou liggen dan 0,5 mil.

John heeft zijn beste wedstrijden gespeeld op linksbuiten. Ajax wil hem gaan halen voor de rechterflank. Moet nog maar zien of ie daar rendeert. Sowieso even afwachten als iemand zo weinig gespeeld heeft. Buiten dat vind ik de bedragen die rondzingen (vanaf een half miljoen) voor een kleine vier maanden (en dan ook nog eens pas sinds eind januari, zijn we weer een voorbereidingsperiode en vijf wedstrijden verder) overdreven. Voor ie geacclimatiseerd is (binnen de groep) speel je nog een wedstrijd of tien.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Quido wrote:

(quote)
John heeft zijn beste wedstrijden gespeeld op linksbuiten. Ajax wil hem gaan halen voor de rechterflank. Moet nog maar zien of ie daar rendeert. Sowieso even afwachten als iecmand zo weinig gespeeld heeft. Buiten dat vind ik de bedragen die rondzingen (vanaf een half miljoen) voor een kleine vier maanden (en dan ook nog eens pas sinds eind januari, zijn we weer een voorbereidingsperiode en vijf wedstrijden verder) overdreven. Voor ie geacclimatiseerd is (binnen de groep) speel je nog een wedstrijd of tien.

Bovendien zou je dan ook nog zaken moeten doen met de Doyen group en dat was volgens sommigen hier absoluut uit den boze.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Montorsi wrote:

(afbeelding)

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Das een oudje, Montorsi.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Nicolage Rico wrote:

Das een oudje, Montorsi.

Klopt, ruim 25 jaar oud.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Dat bedoelde ik ook.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

j0enne wrote:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Lekker tempo zo! Elk kwartier eentje.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

j0enne wrote:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

De titel voor 13/14 is weer gekocht hoor

Om te walgen hoe die Brands het toch weer ieder jaar weet te presteren.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.