- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Het lijken Van Beukering, Cuenca en Boerrigter wel
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
De titel voor 13/14 is weer gekocht hoor
Als dat al zou gebeuren dan niet dankzij deze jongens. Heb je al gekeken wie het zijn?
Die Boljevic maakte indruk toen zijn ploeg met 5-0 en 9-0 werd weggetikt door PSV. Tsja.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Als dat al zou gebeuren dan niet dankzij deze drie jongens. Heb je al gekeken wie het zijn?
Denk je echt dat ik serieus ben
?
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
Denk je echt dat ik serieus ben
?
Kon me er eigenlijk niet veel bij voorstellen idd 
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Die Boljevic maakte indruk toen zijn ploeg met 5-0 en 9-0 werd weggetikt door PSV. Tsja.
Scorebordjournalistiek!
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
Scorebordjournalistiek!
Ik dacht al, waar blijft ie
.
Maar ik vel verder geen oordeel over de beste jongen, baseer me puur op feiten. Of je moet vallen over mijn tsja natuurlijk
.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ajax heeft de laatste 2, 3 jaar een enorm kapitaal opgebouwd, koopt weinig spelers en heeft een steeds hogere omzet. Lekker boeiend, een half miljoen voor een echte versterking. Al zou het een miljoen zijn. Met een goede rechtsbuiten erbij nemen je titelkansen erg toe, wat weer 20-30 miljoen volgend jaar op zal leveren in dat geval.
Overigens is er nog helemaal geen deal met Enoh lees ik. Ze praten met meerdere clubs.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
En dit zijn?
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Respectievelijk 'Der Bomber', 'de Maradona van Montenegro' en de nieuwe Marek Jankulovski.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Respectievelijk 'Der Bomber', 'de Maradona van Montenegro' en de nieuwe Marek Jankulovski.
Wauw. Wat is die Brands toch een topper. Ik zou hem tot zijn 85e een contract aanbieden met de garantie dat hij, en alleen hij, het aankoopbeleid mag bepalen 
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
Schalk, Boljevic en wie moet de nieuwe Jankulovski zijn?
j0enne
-
- 9606 messages
- 3775 votes
En als 't niets is gaan ze gewoon weer terug.
Schalk is een half jaar gehuurd.
Bojevic is een half jaar gehuurd met optie tot koop.
En Metaju is een half jaar gehuurd met optie tot koop.
Schalk en Boljevic gaan naar Jong PSV.
Metaju naar de A1, waardoor Bram van Vlerken naar Jong PSV verkast.
En die 2 Denen, Mikkelsen en Bonde, zullen ook nog wel een keer komen.
Net als die Cmiljanic, ook uit Montenegro.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
2 Denen? Zitten jullie gvd in onze vijver te vissen? 
Zal wel niks zijn, anders had Ajax ze wel 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Alleen wanneer hij de bal had werd er weinig mee gedaan.
Er werd zat mee gedaan. De tweede ring in, naar de tegenpartij... De slechtste speler ooit die het Ajax shirt heeft gedragen. En dat is inclusief Atouba en Van Rhijn dus kun je nagaan.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3775 votes
Ook inclusief Urzaiz?
Oh, Been ziet 't trouwens nog zitten in die teen van Feyenoord...
@RikElfrink 2m
#PSV kan dus op zoek naar een nieuwe directeur, Tiny Sanders stopt op 1 april.
Die komt ook ineens uit 't niets zeg. 
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Hij gaat mee op trainingskamp, zegt niets natuurlijk. Toch, wat voor een speler is het? We hebben vooral nood aan creatieve spelers, zou hij die rol kunnen vervullen?
happie
-
- 6234 messages
- 426 votes
Goed voor Enoh en voor Ajax. Uiteindelijk kwam hij tekort voor het spelletje wat ze in Amsterdam willen spelen, maar als stofzuiger was hij helemaal niet zo slecht. Alleen wanneer hij de bal had werd er weinig mee gedaan.
Hoop dat ze er nog drie miljoen uit weten te halen, meer zal het niet worden.
Voornamelijk was hij een defecte stofzuiger. Een beetje een onhandige balafpakker
j0enne
-
- 9606 messages
- 3775 votes
Nou, als Been 't niets vindt dan neem je zo iemand ook niet mee op een trainingskamp, ondanks dat die transfervrij is. 
In de laatste drie en een half jaar heeft die 21 keer in de basis gestaan...
Dit seizoen één keer, vorig seizoen 4 keer, dat seizoen daarvoor 14 keer en die daarvoor 0 keer.
Met 9 goals, en naast die 21 basisplaatsen dan ook nog 14 invalbeurten.
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Hij gaat mee op trainingskamp, zegt niets natuurlijk. Toch, wat voor een speler is het? We hebben vooral nood aan creatieve spelers, zou hij die rol kunnen vervullen?
Vooral creatief qua blessures...
Nee serieus. Cisse is vooral krachtig en redelijk snel. Een man passeren kan hij niet in ieder geval.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vind dat Tiny wel recht heeft op een afscheidsfeestje in Eindhoven. De riolering maar verkopen aan de gemeente, kan er vast een schitterend feestje komen 
Je kan hem nu al een miskoop noemen. Nog voordat hij is overgenomen.
Altijd geblesseerd en indien fit is het een lompe draver die eigenlijk niks kan. Wel is hij redelijk sterk, maar hij doet er niks mee.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Drie uur geleden:
Contract Cisse na overleg o...
Een uur geleden:
Mario Been haalt Cisse naar...

Ow, ben al te laat zie ik. Wel hilarisch hoor; Mario heeft als een aasgier boven de kuip zitten cirkelen tot Sekou gratis naar buiten liep om hem vervolgens op de eerste bus (nee, niet de befaamde AL1 bus) naar België te zetten.
DMF
-
- 1042 messages
- 385 votes
En zo is duidelijk de invloed van Beenhakker op Been te zien...
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Vooral creatief qua blessures...
Nee serieus. Cisse is vooral krachtig en redelijk snel. Een man passeren kan hij niet in ieder geval.
Hmm jammer. Lijkt me een wanhoopsaankoop van Genk dan, nu ja 'aankoop'. Duimen dat 'ie er toch iets van bakt.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Zeekoe Sissy, heerlijke speler. Gewoon 2 jaar niet meedoen omdat je last van je teen hebt. Classic.
Zandkuiken
-
- 1745 messages
- 1430 votes
Er is er eentje in vorm de laatste dagen.
PEN15
-
- 1281 messages
- 637 votes
Feyenoord wou ooit Giggs en kreeg Gibbs
en toen Zie Zee in plaats van Zizou
Als ze zeggen dat ze in Rotterdam niet met geld om kunnen gaan dan denk je in eerste instantie aan de gemeente, het ziet er naar uit dat Feyenoord hem niet eens aan Excelsior cadeau gaat doen, pure kapitaalvernietiging, van begin tot eind
wiens idee was het ook alweer om die Ziek sé te kopen?
PEN15
-
- 1281 messages
- 637 votes
Zeekoe Sissy, heerlijke speler. Gewoon 2 jaar niet meedoen omdat je last van je teen hebt. Classic.
prachtig, dit zou op een delfsblauw tegeltje moeten
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Er is er eentje in vorm de laatste dagen.
Ik hoop niet dat je denkt dat hij de term Zeekoe Sissy zelf heeft bedacht?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.