- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wat is daar opvallend aan? We hebben het over een modaal clubje als Genoa, niet iets wat echt goed is.
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
Want ik noem Genoa een Europese grootmacht? Titel van het bericht is trouwens niet waar ik op doelde; het ging me om de eerste zin in dat bericht (lijkt me toch wat verder gevorderd dan "Genoa want Büttner"):
Opvallend in de zin dat ik verwacht had dat-ie in Engeland zou blijven - Championship of EPL.
mjk87 (moderator films)
-
- 14515 messages
- 4513 votes
Gullit: 'Feyenoord is verder in ontwikkeling dan Ajax' - AD.nl
Om de dag maar mee te beginnen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Feyenoord, met plan a) alle ballen op Pelle, wat tevens plan b, c, d, e en f is. Tsja.
Leuke kerel die Ruud, maar hij praat vaak onzin. Dat hij kritisch over Ajax is mag, maar om ze dan te vergelijken met Feyenoord, dat het op de meeste vlakken nog minder doet is vreemd. Ajax heeft oa tegen Celtic thuis en de 2e helft tegen Barcelona laten zien dat ze juist wel op meer dan 1 manier resultaat kunnen boeken, naast combinatievoetbal.
Zandkuiken
-
- 1745 messages
- 1430 votes
Ik hoop niet dat je denkt dat hij de term Zeekoe Sissy zelf heeft bedacht?
Het ging me om het stuk 'heerlijke speler. Gewoon 2 jaar niet meedoen omdat je last van je teen hebt. Classic.' 
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Hahaha wat een onzin van Gullit. Treurig zelfs.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Feyenoord, met plan a) alle ballen op Pelle, wat tevens plan b, c, d, e en f is. Tsja.
Blijf iedereen lekker napraten. 
In de Kuip wordt dat spel sowieso amper gespeeld dit seizoen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha, Pelle zei dat nota bene nog zelf in het grote VI kerstinterview. Dat dat ongeveer het enige idee was, maar dat het vaak wel werkte.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Wel als het voetballend niet loopt. Dan kun je daar altijd nog op terug vallen.
Tegen Zwolle, Groningen, PSV en AZ (de laatste vier thuiswedstrijden in de competitie) was er bijvoorbeeld nauwelijks sprake van. In de recente uitwedstrijden was Pellè zelfs amper bij het spel betrokken - was onzichtbaar.
Mathijsen had er vorig seizoen vooral een handje van. Telkens die lange pass op Pellè - die meestal niet aankwam overigens.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3775 votes
Nou. Hup City. Even met een 'B-elftal' winnen van Blackburn.
Verbaast me wel dat die Boyata daar kansen krijgt, toen die bij FC Twente speelde was 't echt te triest voor woorden, zo ontzettend slecht.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
De storm van gisteren heeft het veld van KV Mechelen vernield. Of het klaar geraakt tegen 19/01 (thuismatch tegen Anderlecht) valt nog te bezien.
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
Transfer Central TNC @TransferNewsCen 10m
BILD: Robert Lewandowski has signed a five-year contract with Bayern. #FCB #BVB
Wat een verrassing.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3775 votes
Lekker. Vlak voor de rust 0-1.
Verder is 't belabberd aan de kant van City, en dan met name Boyata, Garcia en Milner...
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Ik denk niet dat die Boyata snel weer een kans zal krijgen...
j0enne
-
- 9606 messages
- 3775 votes
Nu al helemaal niet...
Rood. Ongelofelijk, hoe dom ben je dan?
Delap is trouwens niets bij deze ingooier.
Ook al een handdoekje.
Gaat nog lastig worden met 10 man in de verlenging...
Ah. Hier is dus weer geen verlenging. Da's gunstig.
Replay dus. Dan daar maar beslissen.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Is thuis dus zal wel 6-0 worden.
Edit: Straks Rochdale - Leeds... Wtf?
j0enne
-
- 9606 messages
- 3775 votes
Slaat inderdaad helemaal nergens op aangezien Everton - QPR, Newcastle United - Cardiff City en Norwich City - Fulham ook spelen...
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Atletico wint. Mooi was het niet maar vooral na zo'n winterstop is het gewoon belangrijk dat je je punten pakt. Gele kaart voor Juanfran (en dus schorsing) was echt bespottelijk. Volgende week Barca!
j0enne
-
- 9606 messages
- 3775 votes
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
Lewandowski speelt voor Bayern, maar voorlopig nog in een geel shirt. Hij tekende een contract voor 5 jaar.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Been: 'Cisse topper met voorbeeldige mentaliteit'
Heel even heb ik gekeken tussen de beschikbare smileys, maar geen enkele weet de bovenstaande quote van het jaar in zijn volledige glorie weer te geven.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3775 votes
Ik wel: 
Helaas is die niet meer beschikbaar in 't nieuwe design.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Nog steeds geen spiegel gevonden zo te horen.
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Been: 'Cisse topper met voorbeeldige mentaliteit'
Heel even heb ik gekeken tussen de beschikbare smileys, maar geen enkele weet de bovenstaande quote van het jaar in zijn volledige glorie weer te geven.
Benteke en Camus waren ook spelers die afgeschreven werden door heel België. Been heeft ze allebei het vertrouwen gegeven en zie hoe dat afgelopen is. Benteke heeft vorig seizoen geknald bij Aston Villa (en basisplaats verworven bij de Rode Duivels) en Camus is op dit moment een onmisbare pion in onze ploeg. Het is wel een speler die we niet nodig hebben maar wie weet kan hij als supersub fungeren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.