• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.347 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Quido wrote:

(embed)

Nog steeds geen spiegel gevonden zo te horen.

Nee, maar deze wel:

http://www.firstsafetysigns.co.uk/WebRoot/BT2/Shops/Store2_002E_Shop1848/45F2/B234/64C4/A578/3559/AC10/3D2A/A898/450mmx150mm-DOWN-exit.gif

''Er was ook veel goeds en moois in 2013. De goede organisatie zit diepgeworteld binnen ons PSV''. Really?

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Stu-Pot wrote:

(quote)

Benteke en Camus waren ook spelers die afgeschreven werden door heel België. Been heeft ze allebei het vertrouwen gegeven en zie hoe dat afgelopen is. Benteke heeft vorig seizoen geknald bij Aston Villa (en basisplaats verworven bij de Rode Duivels) en Camus is op dit moment een onmisbare pion in onze ploeg. Het is wel een speler die we niet nodig hebben maar wie weet kan hij als supersub fungeren.

Ik zeg ook niet dat hij het niet gaat halen in België, een lager niveau is misschien precies wat hij nodig heeft. Maar die voorbeeldige mentaliteit is tot dusverre op weinig tot niks gebaseerd. En het hele 'topper' zijn al helemaal niet.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Ik las het ook net

RIP Eusébio.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Heb zelf maar weinig van hem gezien maar de beste man kan geweldige cijfers overleggen.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Mulder waarschijnlijk weken uit de roulatie. Krijgen we die Gekke Griek weer.

Dat kosto(n)s punten.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Nicolage Rico wrote:

Dat kosto(n)s punten.

Weet je eens hoe wij (PSV/Ajax) ons wekelijks voelen.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Laat maar, het blijkt allemaal weer mee te vallen.

mjk87 (moderator films)

• 14515 messages
  • 4513 votes

Dat wordt dus 11 seconden stilte met de verkiezing om de Gouden Bal dunkt me. En Ronaldo zal dit mooi dan kunnen aanhalen alsnog te gaan.

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1497588_10152176380207164_1683990227_n.jpg

Jammer, van al die oude spelers die je nooit zag spelen maar die alle heel groot zijn geweest. Het zijn uiteindelijk dit soort sterren geweest die het voetbal haar glans geven.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Nicolage Rico wrote:

Dat kosto(n)s punten.

Hij gaat gewoon mee op trainingskamp, als hij er echt weken uit was geweest had dat helemaal geen zin gehad.

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

Om 2013 even helemaal af te sluiten heb ik nog ff een top 5 en een flop 5 van het afgelopen jaar gemaakt.

Top 5

1. PSV - PEC Zwolle 1-3

Wat een legendarische avond en wat een begin van een uiterst succesvol jaar. PSV werd die avond niet weggespeeld door PEC, maar kreeg maar geen vat op de goed combinerende ploeg. Uitblinker was voor mij in die wedstrijd Joey van den Berg die op het middenveld meer werkt verrichtte dan Strootman en Van Bommel samen.

2. PEC Zwolle - ADO 4-2

ADO werd weggetikt en niet zo'n beetje ook. Keeper Coutinho zei na de wedstrijd dat hij nog nooit zoveel ballen uit het doel had moeten slaan als in die wedstrijd. 2 keer werd er gescoord, maar Fred Benson wou graag en dat viel te merken. Hoogtepunt van de wedstrijd en waardoor zij daardoor op nummer 2 staat is de invalbeurt van Arne Slot en de daarbij volgende panna bij Beugelsdijk. Een verhaal dat mijn kleinkinderen nog lang zullen horen.

3. NEC - PEC Zwolle 1-3

Eigenlijk was dat de beslissende overwinning. Hadden wij die niet gewonnen, dan kon het zo maar zo zijn dat ik mij mocht gaan opmaken om volgende week maandag naar Jong Ajax uit te gaan. Alles viel de goede kant op en dat was te merken.

4. PEC Zwolle - Feyenoord 3-2

Ik zat te twijfelen tussen deze en die van het afgelopen seizoen, maar deze heeft nog altijd een speciaal plekje in mijn hart veroverd. Voetbalgenius Arne ''Xavi'' Slot strooide met ge-ni-ale pasjes, met als hoogtepunt de 2-0 (kippenvel als ik die goal weer terugzie). Een week later zou Sierd de Vos een pass van Xavi benoemen tot ''een Slotachtige pass''.

5. NEC - PEC Zwolle 1-5

NEC was op dat moment het slechtste team van de eredivisie en dat kreeg het te horen van PEC. In eigen huis werd het 1-5 (!). Ongekend voor een ploeg als PEC dat het deze uitslagen kan forceren in een uitwedstrijd. De absolute uitblinker van de dag was Youness Mokhtar.

Eervolle vermeldingen: PEC - Feyenoord 2-1, PEC - Roda JC 3-2, PEC - ADO 6-1, PEC- Heracles Almelo 3-2 en VVV - PEC 0-2, Willem II - PEC 0-1, PEC - FC Twente 1-1

Flop 5.

1. GA Eagles - PEC Zwolle 4-1

Wat een domper was dat zeg. De koekhappers hadden onze schaal gestolen, massaal de supporterspagina van PEC bezocht om te komen sarren en dan krijg je uiteindelijk dit. Niemand had het die middag. Geen speler realiseerde zich dat het een derby betrof. Gewoon de bal rondtikken zoals het wel vaker goed zou komen, maar het kwam niet goed. Met recht de zwartste dag van het afgelopen jaar. Ik ben hier nog zeker 3 dagen lang ziek van geweest.

2. Feyenoord - PEC Zwolle 3-0

AFGESLACHT! Niks in te brengen gehad die avond. Pure revanche op de 2-1 eerder dit seizoen. Ik maak er dan ook niet meer woorden aan vuil.

3. NAC Breda - PEC Zwolle 3-0

Verliezen met zulke cijfers bij je concurrent. Dat is zo gezegd pittig pijnlijk. Daarbij hielp de scheidsrechter ook nog een handje (ba dum tssh) door cultheld Broerse weg te sturen vanwege een ''vermeende handsbal voor de doellijn''. Had niet gehoeven.

4. Ajax - PEC Zwolle 2-1

Nooit zullen wij dichter bij een overwinning in de ArenA komen. Ajax had bij elkaar opgeteld slechts 20 minuten iets in te brengen. Een onterecht afgekeurd goal van Saymak, een ongelukkig eigen doelpunt en een fout van Mokotjo deed ons de das om. Zuur was dat.

5. PEC Zwolle - PSV 0-3

Heb je zoveel gedaan om in de halve finale te komen, word je weggetikt door PSV. Twee buitenspeldoelpunten deden ons de das om en het bekeravontuur was voorbij.

Oneervolle vermeldingen: PEC - AZ 1-2, FC Groningen - PEC Zwolle 1-0, Roda JC - PEC 0-0, PEC - RKC 1-1, Ajax - PEC 3-0, PEC - Heerenveen 1-2

Gelukkig nieuwjaar

%%%%%%

• 2543 messages
  • 1234 votes

Leuk om te lezen nclo.

Oja, en wat is dit ?AZ en Stoke bijna akkoord over transfersom van zes miljoen euro? - voetbalzone.nl .

Ik hoop niet dat we het in de 2de seizoenshelft alleen met Avdic en Babalj gaan spelen. Stoke city de droom van elke spits en het zou een overhaaste keuzen worden

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Stoke City is al heel anders gaan spelen dan de afgelopen jaren onder Pulis.

De grote, logge spitsen Crouch en Jones staan op het punt van vertrekken. Hughes wil daar echt een ander type spits hebben.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Materny wrote:

(quote)

Weet je eens hoe wij (PSV/Ajax) ons wekelijks voelen.

Ach gut.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Italië en Spanje starten dit weekend weer met voetballen, in oa Frankrijk en Portugal is er bekervoetbal als start en Engeland en Schotland spelen altijd door. België speelde vorige week ook gewoon.

Opvallend dat Nederland dan pas over 2 weken begint en Duitsland zelfs pas over 3 weken. Momenteel is het helemaal zonde, aangezien het nog geweldig weer is. Kan maar zo dat juist februari en maart kut worden. Ik verheug me al op Ajax-PSV over 2 weken.

j0enne

• 9606 messages
  • 3775 votes

West Ham United.

Dat ze woensdag ook maar met een D-elftal verschijnen tegen City.

5-0 achter tegen Nottingham Forest.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Bij Feyenoord - Excelsior kunnen ze beiden het goede doel niet vinden.

Troosteloos potje. Blij dat ik er niet zit.

Zandkuiken

• 1744 messages
  • 1430 votes

Nicolage Rico wrote:

De rechter: Ruud Brood in zijn jonge jaren.

Nacer Chadli!

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Ook, inderdaad.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Dat is em inderdaad. Heb na een kwartier piekeren opgegeven maar het is Chadli natuurlijk.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Vind het toch meer Ruud Brood 25 jaar geleden.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Wie zijn dat dan? Ronaldo met het haar van Zlatan en Zlatan met het haar van Ronaldo?

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

%%%%%% wrote:

Leuk om te lezen nclo.

Oja, en wat is dit ?AZ en Stoke bijna akkoord over transfersom van zes miljoen euro? - voetbalzone.nl .

Ik hoop niet dat we het in de 2de seizoenshelft alleen met Avdic en Babalj gaan spelen. Stoke city de droom van elke spits en het zou een overhaaste keuzen worden

In minder dan één jaar een winst van vier miljoen? Doen! Of hij moet nog een stormachtige ontwikkeling doorgaan zoals Altidore.

j0enne

• 9606 messages
  • 3775 votes

Apollinisch wrote:

Wie zijn dat dan? Ronaldo met het haar van Zlatan en Zlatan met het haar van Ronaldo?

Ja.

Harco

• 978 messages
  • 0 votes

Wat Niang niet lukte bij Milan, lukt hem wel in zijn eerste wedstrijd voor Montpellier: hij scoort. Een penalty weliswaar, maar toch.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Wilfried Bony knalt Manchester United in eigen Old Trafford vlak voor affluiten uit de FA Cup. 1-2 voor Swansea. Buttner gaf overigens de assist bij de Manchester goal.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Bony is sowieso wel aardig in vorm aan het raken heb ik het idee. Speelde tegen City ook erg sterk.

j0enne

• 9606 messages
  • 3775 votes

Zometeen Juventus - AS Roma.

't Is toch te hopen dat Juventus niet weet te winnen, anders is er daar ook al helemaal geen reet meer aan.

Winnen is 8 punten voor op AS Roma, en sowieso 10 punten op Napoli wat op kan lopen tot 13 als ze verliezen van Sampdoria.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.