• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.091 actors
  • 9.372.312 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Luuk de Jong waarschijnlijk op huurbasis naar Newcastle United.

Slimme zet, want ik verwacht dat er achter van Persie en Huntelaar nog wel een 3e spits mee mag naar het WK. Dat zal dan wel Luuk de Jong, Siem de Jong, Bas Dost of Ricky van Wolfswinkel worden.

j0enne

• 9606 messages
  • 3775 votes

2x rood voor AS Roma binnen 2 minuten.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Na vanavond is de titelstrijd in Italië dus net zo saai als in Schotland en Duitsland. Slechts 1 kanshebber.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

The Oceanic Six wrote:

Luuk de Jong waarschijnlijk op huurbasis naar Newcastle United.

Slimme zet, want ik verwacht dat er achter van Persie en Huntelaar nog wel een 3e spits mee mag naar het WK. Dat zal dan wel Luuk de Jong, Siem de Jong, Bas Dost of Ricky van Wolfswinkel worden.

Hunte-wie? Die heeft in anderhalf seizoen 12 goaltjes gemaakt...

Edit:

Kuyt en Van Wolfswinkel overigens beide 15, Dost 9 en Luuk 6.

Vrij triest rijtje als je dit zo bekijkt. Zou Van Nistelrooy niet nog een tornooitje mee willen?

mjk87 (moderator films)

• 14515 messages
  • 4513 votes

Ik mis nu al een aantal smileys:

Vitesse-speler Mori mag VAE niet in - NOS Sport

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Lens zal waarschijnlijk de tweede man worden achter RVP. Kan ook prima op de rechterflank; multi-inzetbaar.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Nog nooit van die speler gehoord. Zal vast geen groot gemis zijn, vooral omdat hij er blijkbaar al sinds augustus 2012 bij Vitesse zit.

Lord Flashheart

• 6454 messages
  • 2375 votes

Zo werkt dat daar. Aangezien ik in 2012 een tijd in Israël heb gewoond en dus allerlei stempels in mijn paspoort heb staan, kom ik ook geen enkel moslimland in. Uitzonderingen zijn Egypte, Jordanië en Turkije. Zou ik toch een ander zandbakland in willen, dan moet ik eerst een nieuw paspoort aanschaffen. Maar ik heb er verder niets te zoeken, dus zit er niet mee.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Idd

Ik kan dit niet echt los zien van de Georgische leiding van de club. Snap ook steeds beter waarom Rutten er na een jaar flauw van was.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

rep_robert wrote:

(quote)

Nog nooit van die speler gehoord. Zal vast geen groot gemis zijn, vooral omdat hij er blijkbaar al sinds augustus 2012 bij Vitesse zit.

Of het een groot gemis is gaat het natuurlijk helemaal niet om.

mjk87 (moderator films)

• 14515 messages
  • 4513 votes

j0enne wrote:

(quote)
(afbeelding)

(afbeelding)

De reden om naar de VS te kijken als ze weer meedoen op een toernooi.

Al wordt Solo wel oud, zie je ook inmiddels aan haar af. Maar nog steeds prima ja.

Joy4ever

• 4609 messages
  • 1832 votes

The Oceanic Six wrote:

Na vanavond is de titelstrijd in Italië dus net zo saai.

Alles moet dit seizoen even wijken voor die derde ster, dus ook de spanning

3-0: Roma

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

35 euro gewonnen dankzij Juve (twee combo's en een paar euro dat ze zouden winnen zonder tegengoals).

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

schram101 wrote:

Hunte-wie? Die heeft in anderhalf seizoen 12 goaltjes gemaakt...

Edit:

Kuyt en Van Wolfswinkel overigens beide 15, Dost 9 en Luuk 6.

Vrij triest rijtje als je dit zo bekijkt. Zou Van Nistelrooy niet nog een tornooitje mee willen?

Dus? Mits fit lijkt Huntelaar me een zekerheidje in de WK selectie. Helemaal omdat alles achter hem en Persie nog minder laat zien. Huntelaar heeft ieder geval een geweldig gemiddelde in Oranje. Ik vergat Kuijt trouwens. Die droeftoeter zal het nog wel eens kunnen gaan redden vrees ik.

Materny wrote:

Lens zal waarschijnlijk de tweede man worden achter RVP. Kan ook prima op de rechterflank; multi-inzetbaar.

Lens zie ik absoluut niet als spits. Hij gaat op zeker mee, maar dan als flankspeler.

Joy4ever wrote:

Alles moet dit seizoen even wijken voor die derde ster, dus ook de spanning

3-0: Roma

Zo triest he, clubs die druk bezig zijn met een derde ster willen behalen

j0enne

• 9606 messages
  • 3775 votes

Martens na dit seizoen dus naar PAOK.

En John waarschijnlijk toch weer op huurbasis naar Ajax.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ola John zou wel welkom zijn. Al vrees ik een beetje voor het feit dat hij weinig wedstrijdritme heeft. Dadelijk duurt het net als Bojan en Cuenca weer maanden voor ze een beetje fit zijn. Zit het seizoen er weer op. Ik hoop dat ze John dan ieder geval huren met daarna een optie tot koop. Verder wel een prima speler, zou een echte versterking zijn.

Ben blij dat het weer begint. Komende vrijdag geloof ik Galatasaray-Ajax. Leuk potje om jezelf te testen. Sneijder weer tegen zijn oude club.

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

. Heerlijke (onnozele) rel weer dit.

j0enne

• 9606 messages
  • 3775 votes

Dries Mertens.

j0enne

• 9606 messages
  • 3775 votes

En Dries Mertens.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Valt er toch nog iets te juichen dit seizoen voor je, J0enne.

j0enne

• 9606 messages
  • 3775 votes

Iedereen dacht dat die daar nauwelijks kansen ging krijgen, ik ook, dan is 't toch erg leuk om te zien dat die't daar gewoon goed doet.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

j0enne wrote:

Martens na dit seizoen dus naar PAOK.

Had em dan meteen in de winterstop verkocht. Nu loopt ie gratis de deur uit. Had toch wel meer klasse verwacht van De Magiër nadat AZ elk seizoen keurig zijn salaris bleef uitbetalen als meneer weer eens ziek, zwak of misselijk was.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Gister gezien. Film voor de (Feyenoord-)hooligans hierzo:

Roffa (2013)

(terug te kijken via o.a. One night stand: vr 3 jan 2014, 22:50 - Uitzending Gemist - uitzendinggemist.nl

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Lefgozer wrote:

(quote)

Had em dan meteen in de winterstop verkocht. Nu loopt ie gratis de deur uit. Had toch wel meer klasse verwacht van De Magiër nadat AZ elk seizoen keurig zijn salaris bleef uitbetalen als meneer weer eens ziek, zwak of misselijk was.

Ik vind het ook erg zwak van hem ja. Ik las vandaag dat hij net 160 duels voor AZ speelde in 8 jaar tijd. Dan heeft hij dus zo ongeveer de helft van alle mogelijke duels wel gemist. En dan lekker gratis de deur uit wandelen, alsof dat heel logisch in de voetbalwereld is. Valt me tegen van Martens. Overigens, dan kies je PAOK. Ga je dus naar een corrupte competitie dat sportief nog zelfs onder de Eredivisie zit.

Harco

• 978 messages
  • 0 votes

Kaka's honderdste doelpunt in dienst van AC Milan.

Joy4ever

• 4609 messages
  • 1832 votes

Harco wrote:

Kaka's honderdste doelpunt in dienst van AC Milan.

En dat in de kelder van de Serie A

Harco

• 978 messages
  • 0 votes

Als het bij deze voorsprong blijft, staat Milan wel tiende, hoor!

Joy4ever

• 4609 messages
  • 1832 votes

Harco wrote:

Als het bij deze voorsprong blijft, staat Milan wel tiende, hoor!

De aankomende vier wedstrijden (tot aan de uitwedstrijd bij Napoli) zijn ook te overzien. Zaak dus om nu een goede serie neer te zetten. Wellicht met hangen en wurgen dan een EL ticket aan het eind van de rit. Hoewel ik die kans erg klein acht.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.