- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Luuk de Jong waarschijnlijk op huurbasis naar Newcastle United.
Slimme zet, want ik verwacht dat er achter van Persie en Huntelaar nog wel een 3e spits mee mag naar het WK. Dat zal dan wel Luuk de Jong, Siem de Jong, Bas Dost of Ricky van Wolfswinkel worden.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Na vanavond is de titelstrijd in Italië dus net zo saai als in Schotland en Duitsland. Slechts 1 kanshebber.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Luuk de Jong waarschijnlijk op huurbasis naar Newcastle United.
Slimme zet, want ik verwacht dat er achter van Persie en Huntelaar nog wel een 3e spits mee mag naar het WK. Dat zal dan wel Luuk de Jong, Siem de Jong, Bas Dost of Ricky van Wolfswinkel worden.
Hunte-wie? Die heeft in anderhalf seizoen 12 goaltjes gemaakt...
Edit:
Kuyt en Van Wolfswinkel overigens beide 15, Dost 9 en Luuk 6.
Vrij triest rijtje als je dit zo bekijkt. Zou Van Nistelrooy niet nog een tornooitje mee willen?
mjk87 (moderator films)
-
- 14515 messages
- 4513 votes
Ik mis nu al een aantal smileys:
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Lens zal waarschijnlijk de tweede man worden achter RVP. Kan ook prima op de rechterflank; multi-inzetbaar.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Nog nooit van die speler gehoord. Zal vast geen groot gemis zijn, vooral omdat hij er blijkbaar al sinds augustus 2012 bij Vitesse zit.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Laure Boulleau (PSG) 
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Idd

Ik kan dit niet echt los zien van de Georgische leiding van de club. Snap ook steeds beter waarom Rutten er na een jaar flauw van was.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Nog nooit van die speler gehoord. Zal vast geen groot gemis zijn, vooral omdat hij er blijkbaar al sinds augustus 2012 bij Vitesse zit.
Of het een groot gemis is gaat het natuurlijk helemaal niet om.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3775 votes
http://img2-3.timeinc.net/people/i/2012/news/120723/hope-solo-300.jpg
De reden om naar de VS te kijken als ze weer meedoen op een toernooi. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14515 messages
- 4513 votes
(afbeelding)
De reden om naar de VS te kijken als ze weer meedoen op een toernooi.
Al wordt Solo wel oud, zie je ook inmiddels aan haar af. Maar nog steeds prima ja.
Joy4ever
-
- 4609 messages
- 1832 votes
Na vanavond is de titelstrijd in Italië dus net zo saai.
Alles moet dit seizoen even wijken voor die derde ster, dus ook de spanning 
3-0: Roma 
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
35 euro gewonnen dankzij Juve (twee combo's en een paar euro dat ze zouden winnen zonder tegengoals). 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hunte-wie? Die heeft in anderhalf seizoen 12 goaltjes gemaakt...
Edit:
Kuyt en Van Wolfswinkel overigens beide 15, Dost 9 en Luuk 6.
Vrij triest rijtje als je dit zo bekijkt. Zou Van Nistelrooy niet nog een tornooitje mee willen?
Dus? Mits fit lijkt Huntelaar me een zekerheidje in de WK selectie. Helemaal omdat alles achter hem en Persie nog minder laat zien. Huntelaar heeft ieder geval een geweldig gemiddelde in Oranje. Ik vergat Kuijt trouwens. Die droeftoeter zal het nog wel eens kunnen gaan redden vrees ik.
Lens zal waarschijnlijk de tweede man worden achter RVP. Kan ook prima op de rechterflank; multi-inzetbaar.
Lens zie ik absoluut niet als spits. Hij gaat op zeker mee, maar dan als flankspeler.
Alles moet dit seizoen even wijken voor die derde ster, dus ook de spanning 
3-0: Roma
Zo triest he, clubs die druk bezig zijn met een derde ster willen behalen 

j0enne
-
- 9606 messages
- 3775 votes
Martens na dit seizoen dus naar PAOK.
En John waarschijnlijk toch weer op huurbasis naar Ajax.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ola John zou wel welkom zijn. Al vrees ik een beetje voor het feit dat hij weinig wedstrijdritme heeft. Dadelijk duurt het net als Bojan en Cuenca weer maanden voor ze een beetje fit zijn. Zit het seizoen er weer op. Ik hoop dat ze John dan ieder geval huren met daarna een optie tot koop. Verder wel een prima speler, zou een echte versterking zijn.
Ben blij dat het weer begint. Komende vrijdag geloof ik Galatasaray-Ajax. Leuk potje om jezelf te testen. Sneijder weer tegen zijn oude club.
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
. Heerlijke (onnozele) rel weer dit.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Valt er toch nog iets te juichen dit seizoen voor je, J0enne.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3775 votes
Iedereen dacht dat die daar nauwelijks kansen ging krijgen, ik ook, dan is 't toch erg leuk om te zien dat die't daar gewoon goed doet. 
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Martens na dit seizoen dus naar PAOK.
Had em dan meteen in de winterstop verkocht. Nu loopt ie gratis de deur uit. Had toch wel meer klasse verwacht van De Magiër nadat AZ elk seizoen keurig zijn salaris bleef uitbetalen als meneer weer eens ziek, zwak of misselijk was.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Gister gezien. Film voor de (Feyenoord-)hooligans hierzo:
(terug te kijken via o.a. One night stand: vr 3 jan 2014, 22:50 - Uitzending Gemist - uitzendinggemist.nl
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Had em dan meteen in de winterstop verkocht. Nu loopt ie gratis de deur uit. Had toch wel meer klasse verwacht van De Magiër nadat AZ elk seizoen keurig zijn salaris bleef uitbetalen als meneer weer eens ziek, zwak of misselijk was.
Ik vind het ook erg zwak van hem ja. Ik las vandaag dat hij net 160 duels voor AZ speelde in 8 jaar tijd. Dan heeft hij dus zo ongeveer de helft van alle mogelijke duels wel gemist. En dan lekker gratis de deur uit wandelen, alsof dat heel logisch in de voetbalwereld is. Valt me tegen van Martens. Overigens, dan kies je PAOK. Ga je dus naar een corrupte competitie dat sportief nog zelfs onder de Eredivisie zit.
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
Kaka's honderdste doelpunt in dienst van AC Milan. 
Joy4ever
-
- 4609 messages
- 1832 votes
Kaka's honderdste doelpunt in dienst van AC Milan.
En dat in de kelder van de Serie A 
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
Als het bij deze voorsprong blijft, staat Milan wel tiende, hoor! 
Joy4ever
-
- 4609 messages
- 1832 votes
Als het bij deze voorsprong blijft, staat Milan wel tiende, hoor!
De aankomende vier wedstrijden (tot aan de uitwedstrijd bij Napoli) zijn ook te overzien. Zaak dus om nu een goede serie neer te zetten. Wellicht met hangen en wurgen dan een EL ticket aan het eind van de rit. Hoewel ik die kans erg klein acht.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.