• 178.038 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.645 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Lefgozer wrote:

Gister gezien. Film voor de (Feyenoord-)hooligans hierzo:

Roffa (2013)

(terug te kijken via o.a. One night stand: vr 3 jan 2014, 22:50 - Uitzending Gemist - uitzendinggemist.nl

Zit meer te wachten op The Other Half of the Heart is White.

Harco

• 978 messages
  • 0 votes

En Rami met zijn debuut bij een 3-0 voorsprong.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

BREAKING: Theo Walcott heeft zijn voorste kruisband gescheurd en mist het restant van het seizoen met Arsenal én het WK!

Het zit Arsenal ook niet mee zeg...

Bovendien was die net weer fit na die blessure van 3 maanden.

Bendtner ook al 2 maanden geblesseerd, en dan natuurlijk Oxlade-Chamberlain die nog steeds in de lappenmand zit.

Giroud was ook al niet meer volledig fit en had een kleine blessure.

Hebben ze alleen nog maar Podolski voorin die net terug is van een blessure.

Dan zullen ze wel middenvelders als Santi Carzola, Rosicky of Özil op de flank plaatsen.

Of ze gaan die jonkies nu gebruiken zoals die Gnabry en Miyaichi.

Meest trefzekere Serie A-spits van de laatste vijf jaar stopt in zomer - voetbalzone.nl

Geweldige speler. 103 doelpunten in z'n laatste 4 seizoenen. En dat op zo'n leeftijd, en bij zo'n clubje. Respect!

depri83

• 6802 messages
  • 1490 votes

Hoeveel kruisbanden Theo.

http://static2.ad.nl/static/photo/2014/5/15/4/20140105095336/media_xll_2026279.jpg

Maar serieus, zwaar kloten voor die jongen en voor Arsenal.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Wat een enorme slapzakken bij Vitesse zeg, Petertje Bosz voorop

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Theo

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Pitakaas wrote:

(quote)

Zit meer te wachten op The Other Half of the Heart is White.

Volgens de FB pagina komt ie op het IFFR.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Slechtste voorzet van 2014 is al bekend.

Football__Tweet's post on Vine

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Van mij mag het voetbal in de Eredivsie weer beginnen!

De cijfers spreken gelukkig in ons voordeel..

http://static0.ad.nl/static/photo/2014/2/10/2/20140107101139/media_xll_2029487.jpg

Joy4ever

• 4609 messages
  • 1832 votes

Prachtig

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ajax de eerste club in Nederland met een 100% score van de KNVB wat betreft het financial rating system

http://www.ajax.nl/Ajax-Nieuws/Ajax-nieuwsarchief/Ajax-nieuwsartikel/194576/KNVB-verrast-Ajax-met-taart.htm

Gebruikten ze dit systeem ook maar eens in landen als Spanje en Italië, dan zou het in het Europese voetbal een stuk meer eerlijker zijn.

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

Doet mij denken aan die scheids van een paar jaar geleden die juichte omdat hij de voordeelregel goed had toegepast bij PSV - Ajax. Blijkbaar is dat wel een issue voor het land van de arbitrage.

Asaharo

• 1042 messages
  • 624 votes

Haha, wat een reactie.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

nclo wrote:

(quote)
Doet mij denken aan die scheids van een paar jaar geleden die juichte omdat hij de voordeelregel goed had toegepast bij PSV - Ajax. Blijkbaar is dat wel een issue voor het land van de arbitrage.
http://youtu.be/sBc__YSdO7Q

Dat was Braamhaar.

YouTube - Referee Mike Dean celebrated Louis Saha's Tottenham goal v Arsenal

Mike Dean deed dat toen ook bij Spurs.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

The Oceanic Six wrote:

Ajax de eerste club in Nederland met een 100% score van de KNVB wat betreft het financial rating system

http://www.ajax.nl/Ajax-Nieuws/Ajax-nieuwsarchief/Ajax-nieuwsartikel/194576/KNVB-verrast-Ajax-met-taart.htm

Gebruikten ze dit systeem ook maar eens in landen als Spanje en Italië, dan zou het in het Europese voetbal een stuk meer eerlijker zijn.

De grootste clubs hebben allemaal uitstekende rating wat betreft financial fair play dus tja.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

nclo wrote:

(quote)

http://www.ajaxf-side.nl/fotos/2007/0318psv-ajax_braamhaar.gif

.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

kos wrote:

(quote)

De grootste clubs hebben allemaal uitstekende rating wat betreft financial fair play dus tja.

Haha.

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

Nieuws is al een dagje of twee oud, maar niemand is het dus blijkbaar opgevallen dat de eerste aankoop van Cardiff City (Eikrem van Heerenveen) in de winter is geboren op 8 augustus. En wij maar denken dat die rare voorzitter stond te bluffen

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

nclo wrote:

Nieuws is al een dagje of twee oud, maar niemand is het dus blijkbaar opgevallen dat de eerste aankoop van Cardiff City (Eikrem van Heerenveen) in de winter is geboren op 8 augustus. En wij maar denken dat die rare voorzitter stond te bluffen

?

Ik snap helemaal niks van je bericht.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

?

die mafkeesvoorzitter pleitte onlangs voor spelers met een 8 in hun geboortedatum.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Boeiend. Ze hebben honderden miljoenen schuld maar kopen wel spelers als Neymar en Bale dankzij leningen bij de bank in een land dat al failliet aan het gaan is. Dat is gewoon ongelofelijk krom, hoe recht jij het ook probeert te praten.

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

?

Cardiff City news: Vincent Tan 'tells Cardiff City to sign players with number eight in their birth date' | Metro News - metro.co.uk

Volgens mij is dit een week geleden ook geplaatst op dit forum, dus ik dacht dat nadere uitleg niet nodig was

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Boeiend. Ze hebben honderden miljoenen schuld maar kopen wel spelers als Neymar en Bale dankzij leningen bij de bank in een land dat al failliet aan het gaan is. Dat is gewoon ongelofelijk krom, hoe recht jij het ook probeert te praten.

Financial fair play is er niet voor niets.

Dat is een zorgvuldig door juristen en financieel experts uitgedokterd systeem dat wettelijke regels in acht neemt.

Lijkt me iets betrouwbaarder dan de cafepraat van de Amsterdamse calimero's die hun feiten niet kennen.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Ohja omdat landen failliet zijn mogen de bedrijven in die landen hun bedrijfsactiviteiten niet meer uitvoeren? Geld uitlenen is wat banken doen he.. daar verdienen ze geld mee. Pas als je je schuld niet kunt afbetalen heb je een probleem.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

kos wrote:

(quote)

Financial fair play is er niet voor niets.

Dat is een zorgvuldig door juristen en financieel experts uitgedokterd systeem dat wettelijke regels in acht neemt.

Lijkt me iets betrouwbaarder dan de cafepraat van de Amsterdamse calimero's die hun feiten niet kennen.

Net of FFP echt effectief zal worden toegepast op de Real Madrids van deze wereld. Ik heb verder ook geen zin hier weer pagina's over door te gaan. Die 2 clubs in Spanje worden in leven gehouden aan de top dankzij alles behalve een fatsoenlijke bedrijfsvoering.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Prima hoor, blijf lekker in je eigen wereldje geloven.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zal wel lukken. Blijf jij dat sneue kunstmatige beleid maar goed lullen. Als die clubs een beetje streng aangepakt worden, a la de teams in Nederland of Duitsland, dan blijft er van dat Madridje weinig over.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.