• 178.038 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.645 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Piazon is niet eens een aanvaller. Hij speelt ook bij Vitesse normaal gewoon op het middenveld. Dan had kos Havenaar moeten noemen, maar da's een matige spits en dat past dan niet in zijn verhaaltje dat Vitesse superieur is.

Qua potentie zou ik eerder PSV noemen. Met Depay en Narsingh lopen daar 2 hele aardige flankspelers, ook al presteren ze wisselvallig. Ajax zal ik maar niet noemen, daar loopt de klasse bepaald niet in de voorhoede, al vind ik Fischer nog altijd erg talentvol en is Siem als spits wel goed. Feyenoord heeft buiten Pelle ook niks en Twente vind ik gemiddeld niet voldoende.

Tadic is goed, Promes is wel oke en Castaignos mist te veel kansen.

happie

• 6234 messages
  • 426 votes

Ibarra is al 22 en heeft al twee en een half seizoen eredivisie ervaring, dan mag je wel wat rendement verwachten.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Lefgozer wrote:

Maar wie heeft dan wel de beste voorhoede van Nederland?

Niemand, en bij Ajax al helemaal niet.

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

Montorsi wrote:

Vanaf volgend seizoen vervroegd?

ja een seizoen eerder dan oorspronkelijk gepland

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

j0enne wrote:

Ronaldinho weer op de Europese velden! Gaat naar Besiktas!

Oké, ineens dus niet. Heeft die bijgetekend daar in Brazilië...

3-0 winst. Speel je zo'n oefenduel, ga je als Plovdic zijnde voor de goal hangen en wat loeren op de counter...

Bakkali liet eindelijk weer eens goede dingen zien, da's dus positief.

stinissen (crew films & series)

• 23437 messages
  • 76922 votes

mjk87 wrote:

(quote)

Precies

Haha, je moet m'n broertje - Vitesse-fan - eens horen. Zelfs Frankie Two Fingers staat hoger in zijn achting dan Ibarra, en dat zegt wat

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Toch maar zojuist een kaartje gekocht voor AJA-FEY, ondanks dat het doordeweeks is

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Ibarra is zeer gevaarlijk. Typisch een speler die met betere medespelers veel beter rendeert.

Alleen niet zo consistent, maar dat is geen enkele eredivisie speler anders speelden ze hier niet.

En beste voorhoede betekent dus ook niet meteen dat ze zo goed zijn maar eerder het minst zwak.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

The Oceanic Six wrote:

Feyenoord heeft buiten Pelle ook niks.

Boëtius is één van de grootste talenten van de Eredivisie.

• 23437 messages
  • 76922 votes

Lefgozer wrote:

Elke keer als ik een post van stinissen lees in het voetbaltopic moet ik meteen aan deze held en uitspraak denken :

(afbeelding)

(Alleen even Stone Cold vervangen voor stinissen.)

Daar kan ik me wel in vinden en wat Ibarra aangaat dat is toch niet om aan te gluren maar hoe raar het ook klinkt hij is nog altijd beter als die speler van ons Lucas Andersen (Ajax)

• 23437 messages
  • 76922 votes

kos wrote:

Ibarra is zeer gevaarlijk. Typisch een speler die met betere medespelers veel beter rendeert.

Alleen niet zo consistent, maar dat is geen enkele eredivisie speler anders speelden ze hier niet.

En beste voorhoede betekent dus ook niet meteen dat ze zo goed zijn maar eerder het minst zwak.

Kijk eens naar zijn waarde voor het elftal , scoren bijna nooit en assists ook niet , ik ben ook nooit bang als hij weer eens alleen op een keeper afgaat want het wordt dan weer niks.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Is gewoon Wildschut 2, hard rennen maar meer kan die niet.

Al is Wildschut dan nog slechter.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Ik zie nou ook weer niet zoveel in die Ibarra, maargoed een goede spits zou al schelen voor ze. Kan Labyad van de flanken komen en Piazon een beetje overal en nergens rond een fatsoenlijke diepe man.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Traore kan in de spits, en bovendien is die Djurdjevic die ze hebben gekocht een spits.

Ondertussen betaalt dat Toronto even 8 miljoen voor Bradley.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

j0enne wrote:

Is gewoon Wildschut 2, hard rennen maar meer kan die niet.

Al is Wildschut dan nog slechter.

Twee maanden geleden had hij nog een uitstekende rush met goede afronding. Weet alleen niet meer tegen wie dat was. Weet jij het nog?

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Bottleneck wrote:

rep_robertvind ik echt onzin van je. Nou ja heb argumenten al gegeven, idioot om dan gelijk die wedstrijd in maart er bij te halen. Heb je de kans om het bij de bekerwedstrijd te doen komt er opeens een aangeplakte voorwaarde over maart halverwege de competitie. Gelukkig zijn er ook Ajacieden die dat inzien; als het andersom was geweest had je het ook vreemd gevonden.

Het blijft onzin natuurlijk. Het verbod zou dus voor die 5 jaar gelden volgens jou en dus ook voor de bekerduels. Als we er na 4,5 jaar mee ophouden voor de beker middels een uitzondering geldt dit ook gewoon voor de competitie. 5 jaar=5 jaar. Of het nou competitie of beker is. Want in de oorspronkelijke plannen werd er ook geen onderscheid tussen beker en competitieduels gemaakt. Wat uiteindelijk ook in die verschrikkelijke bekerfinale heeft geresulteerd helaas.

Dus als Feyenoord naar Amsterdam wilt komen een half jaar voor het einde van die regeling dan mogen Ajax supporters dat anderhalf maand later ook. Daar heeft die hele beker of competitie niets, maar dan ook niets mee te maken. En het duel in augustus ook niet... Ik snap dat gewijs echt niet. Ik kan me totaal niet in vele posts denken. Nu heb je ook niet de meest snuggere "Amsterdamse" posts bij gehaald

Om het originele verhaal er maar bij te pakken:

De PvdA-burgemeesters Job Cohen (Amsterdam) en Ahmed Aboutaleb (Rotterdam) maken hun dreigementen waar: de wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord worden de komende vijf jaar gespeeld zonder uitsupporters.

Oftewel, waarom wel uitzonderingen voor bekerduels?

p.s. late reactie, maar ik heb het druk

p.s.2 Snap ook niet wat nu het verschil is tussen augustus en januari. Waarom kon het voor Aboutaleb toen niet en nu opeens wel? Zoveel is er niet veranderd in 4 maandjes. Vreemd dat er nu dan naar de supportersverenigingen gewezen wordt.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Boëtius is één van de grootste talenten van de Eredivisie.

Benieuwd wanneer hij dat dan eens gaat laten zien voor langere tijd. Je ziet dat hij wel wat kan, maar hij mag er ook wel eens vaker uitkomen.

En voor je zijn goal tegen Ajax erbij pakt of de rode kaart die hij van Rhijn aansmeerde, die ken ik.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Materny wrote:

(quote)

Twee maanden geleden had hij nog een uitstekende rush met goede afronding. Weet alleen niet meer tegen wie dat was. Weet jij het nog?

Ah. Leuk. Net toen, verder laat die nooit wat zien.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Benieuwd wanneer hij dat dan eens gaat laten zien voor langere tijd. Je ziet dat hij wel wat kan, maar hij mag er ook wel eens vaker uitkomen.

En voor je zijn goal tegen Ajax erbij pakt of de rode kaart die hij van Rhijn aansmeerde, die ken ik.

Dan is Depay al vele, vele malen verder.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Hij is dit seizoen in meerdere wedstrijden bepalend geweest. Scoort op belangrijke momenten of geeft een belangrijke assist. En het eerste gedeelte van het seizoen miste hij nog vanwege een lange blessure.

Hij heeft nog te vaak zijn mindere fases in wedstrijden. Maar hij is een type speler die dan alsnog met een actie bepalend kan zijn.

Ik vind hem sowieso één van de betere spelers van de Eredivisie (zegt ook wat over he niveau ervan) - al kan hij nog zoveel beter worden.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Eens dat het er vaker uit mag komen.. maar als je hier dan soms leest hoe groot het talent van Fischer is.. die heeft nog minder laten zien wat mij betreft.

Maar dan nog blijven de goals staan tegen PSV thuis, Ajax thuis vorig jaar, NEC uit dit jaar, Zwolle thuis dit jaar. En dan was hij nog twee maal zwaar geblesseerd in de afgelopen twee seizoenen he..

j0enne wrote:

Dan is Depay al vele, vele malen verder.

Vele vele malen zelfs... Ik zou zeggen, Depay is iets constanter, maar heeft tegelijkertijd ook minder uitzonderlijke dingen laten zien.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Jean Paul wordt juist veel constanter de laatste tijd. Depay vind ik helemaal niet zo veel verder eigenlijk, integendeel. Jean Paul heeft altijd erg voorgelopen op zijn leeftijd, dat ie nog niet elke wedstrijd bepalend is kan je 'm moeilijk kwalijk nemen. Net als bij Slabbekoorn weet je zeker dat het twee exceptionele talenten zijn die de verwachtingen gaan inlossen.

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

rep_robert wrote:

En het duel in augustus ook niet... Ik snap dat gewijs echt niet. Ik kan me totaal niet in vele posts denken. Nu heb je ook niet de meest snuggere "Amsterdamse" posts bij gehaald

Juist wel, en dan heb ik nog wel speciaal daarvoor zo'n site bezocht

rep_robert wrote:

p.s.2 Snap ook niet wat nu het verschil is tussen augustus en januari.

ongelijkheid in competitie omstandigheden

rep_robert wrote:

Waarom kon het voor Aboutaleb toen niet en nu opeens wel? Zoveel is er niet veranderd in 4 maandjes. Vreemd dat er nu dan naar de supportersverenigingen gewezen wordt.

Omdat de verenigingen er niet uitkwamen (wat Aboutaleb vast niet verkeerd uitkwam..), net zoals wij nu : p

The Oceanic Six wrote:

Feyenoord heeft buiten Pelle ook niks en Twente vind ik gemiddeld niet voldoende.

ja nu Cissé er niet meer is durf je dat wel te zeggen

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

Naomi Watts wrote:

Jean Paul wordt juist veel constanter de laatste tijd. Depay vind ik helemaal niet zo veel verder eigenlijk, integendeel. Jean Paul heeft altijd erg voorgelopen op zijn leeftijd, dat ie nog niet elke wedstrijd bepalend is kan je 'm moeilijk kwalijk nemen. Net als bij Slabbekoorn weet je zeker dat het twee exceptionele talenten zijn die de verwachtingen gaan inlossen.

uitgezonderd dan die laatste wedstrijd, echt geen knikker goed geraakt haha. Hoort ook een beetje bij jeugdige (buiten)spelers natuurlijk

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Montorsi wrote:

(quote)

Eens dat het er vaker uit mag komen.. maar als je hier dan soms leest hoe groot het talent van Fischer is.. die heeft nog minder laten zien wat mij betreft.

Maar dan nog blijven de goals staan tegen PSV thuis, Ajax thuis vorig jaar, NEC uit dit jaar, Zwolle thuis dit jaar. En dan was hij nog twee maal zwaar geblesseerd in de afgelopen twee seizoenen he..

(quote)

Vele vele malen zelfs... Ik zou zeggen, Depay is iets constanter, maar heeft tegelijkertijd ook minder uitzonderlijke dingen laten zien.

Fischer is echt niet minder, heeft juist vorig seizoen qua spel en rendement een goed jaar gedraaid. Ook diverse malen in topwedstrijden en in Europa. Maar dit jaar is hij ruk, maar Boetius laat nou ook niet veel zien.

Depay vind ik trouwens niet constanter, maar hij is momenteel wel de gevaarlijkste van die 3 genoemde namen.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

En qua fysiek loopt die mijlenver weg van die andere twee.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Bottleneck wrote:

(quote)

uitgezonderd dan die laatste wedstrijd, echt geen knikker goed geraakt haha. Hoort ook een beetje bij jeugdige (buiten)spelers natuurlijk

Toch wat vaker kijken, Boetius doet het gewoon echt vrij aardig en heeft al wat heerlijke goals er in liggen.

Depay ben ik wel fan van, maar die gozer schiet echt te veel. 40 schoten en 3 goals is toch beetje zielig.

Ook n.a.v. deze post:

Catenaccio.nl %u200F@Catenaccio 3 januari

Lucas Piazón: 42 schoten, 11 goals Renato Ibarra: 48 schoten, 1 goal

Piazón: 50 kansen gecreëerd, 8 assists Ibarra: 25 ", 0 assist

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Bottleneck wrote:

(quote)

Jazeker. Wat gewoon heel positief is is dat ie er gewoon staat in grote wedstrijden. Hij moet gewoon nog leren om er te staan tege nde kleintjes, wat een totaal andere mindset vereist. Is ie ook niet gewend. Al vind ik zijn ontwikkeling zeer positief.

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

Pitakaas wrote:

Toch wat vaker kijken, Boetius doet het gewoon echt vrij aardig en heeft al wat heerlijke goals er in liggen.

haha geen zorgen, ik kijk alles. Zei ook niet voor niets 'uitgezonderd'

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Volgens de VI van deze week heeft Depay 6 competitiegoals en 4 assists. Daarmee gaat hij Boetius en vooral Fischer ruim voorbij. Nou vind ik 6 goals en 4 assists nog geen grootse cijfers, maar het is beter dan de rest.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.