• 178.061 movies
  • 12.206 shows
  • 33.977 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.774 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Die Boëtius kan er helemaal niks van, het zoveelste omhooggeschreven nontalent. Hetzelfde geldt voor die Manu, dat zou me toch een topper worden en die mag het nu bij het vuige Cambuur proberen.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

The Oceanic Six wrote:

Volgens de VI van deze week heeft Depay 6 competitiegoals en 4 assists. Daarmee gaat hij Boetius en vooral Fischer ruim voorbij. Nou vind ik 6 goals en 4 assists nog geen grootse cijfers, maar het is beter dan de rest.

En dan nog 2 in Europa.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

The Oceanic Six wrote:

Volgens de VI van deze week heeft Depay 6 competitiegoals en 4 assists. Daarmee gaat hij Boetius en vooral Fischer ruim voorbij. Nou vind ik 6 goals en 4 assists nog geen grootse cijfers, maar het is beter dan de rest.

Als je een statistiekenhoer bent wel, maar de juiste nuance ligt 'm in efficiency rate. Dat zijn vele interessantere en veelzeggendere statistieken. En ik durf mijn balzak erop te verwedden dat die van Boëtius aanzienlijk hoger is.

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

otherfool wrote:

Hetzelfde geldt voor die Manu, dat zou me toch een topper worden en die mag het nu bij het vuige Cambuur proberen.

achja uit Leeuwarden heh, de grote boze stad haha. Fijnzinnige eisenlijst richting Heerenveen heb je trouwens geschreven : )

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

The Oceanic Six wrote:

Ruim voorbij... Haha. Boëtius heeft 5 goals en 3 assists. In slechts 13 wedstrijden, waarin hij een aantal maal op de bank begon (na terugkomst blessure).

Depay 17 wedstrijden. Als je het dan toch op statistieken wilt gooien: Relatief gezien, qua speelminuten, kan Boëtius dus betere statistieken weerleggen.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Bottleneck wrote:

(quote)

achja uit Leeuwarden heh, de grote boze stad haha.

Groot nee, boos ja, stad nauwelijks.

Fijnzinnige eisenlijst richting Heerenveen heb je trouwens geschreven : )

Euh?

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Kostic (Groningen) is de beste linksbuiten van Nederland.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

gillie24 wrote:

Kostic (Groningen) is de beste linksbuiten van Nederland.

Wat-ie in de Kuip liet zien was een parodie op voetbal. Kan me daardoor nauwelijks nog voorstellen dat hij een bal goed kan raken.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Nu weer interesse in Ruiz, goede speler hoor, maar om nou een miljoen te gaan betalen om iemand een half jaar te huren gaat echt veel te ver...

Laat Betis 'm dan ook maar halen.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Met Ruiz kunnen jullie nog wel 5e worden.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

The Oceanic Six wrote:

Wat je ruim noemt..

Boetius: 13 wedstrijden, 5 goals (0,38 p/w), 3 assist (0,23 p/w)

Depay: 17 wedstrijden, 6 goals (0,35 p/w), 4 assists (0,24 p/w)

Fischer: 18 wedstrijden, 3 goals (0,17 p/w), 1 assist (0,06 p/w)

Boetius en Depay dus nagenoeg hetzelfde, Fischer loopt ver daarachter. Om nog maar te zwijgen over de verhouding tov het totaal aantal goals gemaakt per club in de competitie.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Heerlijk

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Pitakaas wrote:

Heerlijk

Wat is heerlijk?

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Wat is heerlijk?

Dat, áls Montori zijn cijfers kloppen je niet alleen behoorlijk overdrijft, je er ook nog eens naast zit.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

schram101 wrote:

(quote)

Dat, áls Montori zijn cijfers kloppen je niet alleen behoorlijk overdrijft, je er ook nog eens naast zit.

Nou nee. Hij is Fischer ruim voorbij en hij is Boetius ook voorbij. Dat Depay meer minuten maakte vind ik niet zo relevant. Het is geen garantie dat je met meer minuten ook betere statts hebt. Maar goed, als hij het heerlijk vind, ook best.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Ik zou het zelf ook niet heerlijk noemen nee, maar het blijkt maar weer dat je behoorlijk overdrijft.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik dikte het wat aan, maar in vergelijking met Fischer klopt mijn verhaal gewoon. In vergelijking met Boetius loopt Depay ook voor, maar iets minder. Overigens, ik herinner me van Depay dit seizoen ook nog goals in andere competities.

Overigens klink ik nu als een Depay fan, maar dat valt allemaal reuze mee. Talentvolle speler, maar super egoïstisch en waarschijnlijk qua gedrag lastig onder controle te houden.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Wat is heerlijk?

Die feitjes die je verhaal overhoop gooien.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Het zijn allemaal kleuters, die eerst 2 jaar in een fatsoenlijke competitie moeten spelen om te zien of het wat wordt of niet.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

The Oceanic Six wrote:

Dat Depay meer minuten maakte vind ik niet zo relevant.

Dude.

Het is geen garantie dat je met meer minuten ook betere statts hebt. Maar goed, als hij het heerlijk vind, ook best.

Man man.

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Nou nee. Hij is Fischer ruim voorbij en hij is Boetius ook voorbij. Dat Depay meer minuten maakte vind ik niet zo relevant. Het is geen garantie dat je met meer minuten ook betere statts hebt. Maar goed, als hij het heerlijk vind, ook best.

Nou, als je absolute getallen er bij betrekt is het toch wel handig dat ik weet hoe de verhoudingen liggen qua speelminuten. Dus ''niet zo relevant'' noemen vind ik toch wel een veronderstelling conclusie in jouw betoog.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

kos wrote:

Het zijn allemaal kleuters, die eerst 2 jaar in een fatsoenlijke competitie moeten spelen om te zien of het wat wordt of niet.

Dat doen ze nu toch ook

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Dit is geen fatsoenlijke competitie, dat zal die wel bedoelen.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Alsof ze in een -in zijn ogen- wél fatsoenlijke competitie aan spelen toe zouden komen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Dude.

(quote)

Man man.

Het is toch zo. In verhouding zullen ze wel gelijk lopen, maar in cijfers op dit moment niet. En dan zeg ik dat het geen garantie is dat bij Boetius met meer speeltijd de cijfers beter zouden worden. Kijk naar Fischer. Die heeft de meeste potjes gespeeld en heeft de minste statistieken. Speelt ook gewoon kut dit seizoen.

Vanavond mag Ajax trouwens weer om 19.30 uur. Galatasaray-Ajax, lekker affiche. Komt ook op Fox. Wel zal bijna iedere Ajacied speeltijd krijgen geloof ik, dus het zal na de rust niet veel meer voorstellen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

schram101 wrote:

Alsof ze in een -in zijn ogen- wél fatsoenlijke competitie aan spelen toe zouden komen.

Niet dat de Eredivisie top is, maar de meeste competities buiten Engeland, Duitsland en Spanje stellen steeds minder voor. Zelfs Italië, daar is het niveau ook droevig. En van Portugal, Schotland, België, Frankrijk en Rusland wordt je ook niet vrolijk. Misschien spelen ze daar wat mannelijker en hebben we hier veelal jonge ploegen, maar hier is het weer technischer en aanvallender. Daar leren spelers ook genoeg van. Hier zul je als 19 jarige al moeten pieken, omdat je jong mag debuteren.

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

Nee, maar Nederland begint wel steeds meer een peuterspeelzaal te worden. Iedere club uit de eerste divisie die promoveert kan zonder moeite meeballen met de "grote jongens" omdat het fysiek hier zo droevig gesteld is met de clubs. Go Ahead komt met een stel beukers de eredivisie binnen, gooit de beuk er in en staat 10e. In dat opzicht lopen wij lichtjaren achter op de grotere competities.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Nederland is goed voor debuteren op je 18e en vervolgens als de sodemieter naar een echte competitie op je 20e. Je ziet zelfs aan een voormalig toptalent als Eriksen dat je in Nederland daarna alleen maar slechter wordt en de aansluiting met de Engelse subtop al bijna gaat missen. Om van Ruiz en Chadli enzo nog maar even te zwijgen. Peuterspeelzaal is een goede vergelijking.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Dat Ruiz zijn carrière verspeelde door naar Fulham te gaan, staat los van zijn kwaliteiten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.