• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.092 actors
  • 9.372.317 votes
Profile

The Shield

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

bedankt voor de info.

Ziet er cool uit die comic. Ga ik zeker aanschaffen in december

stinissen (crew films & series)

• 23439 messages
  • 76925 votes

Eigenlijk waren het twee nachten , en wat heb ik genoten, i like Vic.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Sja da's dan weer een nadeel van de manier waarop de serie in elkaar zit. Sommige mensen zien Vic dan als ultieme held... net zoals neo-nazi's die American History X te gek vinden.

Hobbes

• 2911 messages
  • 1195 votes

Wel aardig om te zien dat alles wat vic en het strike-team fout (lees: illegaal) doen, onnodig was geweest als ze beter politiewerk hadden geleverd.

Kijk, dat ze een hard beleid voeren is te snappen (het zijn geen padvinders waar ze mee te maken hebben), maar het handelen in drugs, moord, het moedwillig wegmoffelen van moord is met geen mogelijkheid goed te praten. Ondanks het resultaat wat er geboekt wordt.

stinissen (crew films & series)

• 23439 messages
  • 76925 votes

Elk nadeel heeft zijn voordeel, en wat Vic betreft die lost de meeste misdaad op en wat maakt het uit hoe hij het doet, het doel heiligt de middelen.

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

trouwens voor wie het nog niet wist, The Shield is losjes gebasserd op de corrupte afdeling van de politie in Rampert, een achterbuurt in Los Angeles. de serie is ook deels opgenomen in die buurt, maar in de serie gebruiken ze het fictieve Farmington als plaats waar 'The Barn' ligt.

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

hey speedy, nog steeds enthousiast over The Shield, of begint het al minder te worden ?

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Neen hoor, ik vindt het van week tot week beter worden. Ik hou er echt van. Spijtig dat de rol van de kapitein wat zwakjes uitvalt, maar anders 10/10...

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

speedy23 wrote:

Spijtig dat de rol van de kapitein wat zwakjes uitvalt,

hoe bedoel je ?

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Hij heeft echt geen autoriteit, komt niet echt over als 'baas' en loopt precies een beetje verloren tussen de prestaties van de andere acteurs. Opgelet, wij zitten nog maar aan aflevering 8 dacht ik, daar waar Mac zijn zwarte collega betrapt terwijl hij bezig is met zijn homofiele vriend

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

ik heb zojuist een e-mail terug gekregen van SBS 6.

op de vraag: Komt The Shield nog terug ?. kreeg ik het volgende antwoord:

Het is momenteel onduidelijk of er nieuwe afleveringen (seizoen 3) van The Shield worden gemaakt in Amerika.

Mocht het zover komen dan zullen we deze uiteraard trachten aan te kopen en uit te zenden op Veronica

het is idd erg onduidelijk of er een seizoen3 komt.

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

speedy23 wrote:

Hij heeft echt geen autoriteit, komt niet echt over als 'baas'

dat is ook logisch, iemand als Vic Mackey hou je niet zomaar tegen.

en hij heeft politieke ambities die hij niet in gevaar wil brengen.

en wat het acteerwerk van Benito Martinez (capt. David Aceveda) betreft. tussen al het acteergeweld van Chiklis, CCH Pounder, Jay Karnes en Walton Goggins, valt ie misschien niet zo op, maar slecht vind ik zijn prestatie zeker niet.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Neen neen, ik zeg niet dat hij slecht acteert, enkel dat zijn rol te zwak overkomt tegenover de andere karakters in de reeks...

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

u-96 kijk eens 2 berichten naar boven.

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Jeetje, wat stom van mij! Ik zag het op de site ergens staan, maar ik wist niet dat het er al stond.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ben nu halverwege seizoen 2, en ik moet toch zeggen dat het ik het allemaal wat minder vind worden...

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Wij zitten vanavond aan aflevering 11 of 12 van jaargang 1. Ik vind het nog steeds de max hoor...

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

Jordy wrote:

Ben nu halverwege seizoen 2, en ik moet toch zeggen dat het ik het allemaal wat minder vind worden...

you've gotta be shitten me

dan ben je één van de weinige die vind dat seizoen 2 slecht/minder is.
ik vind dat seizoen 2, juist overal een schepje er boven op doet.
hij is vooral sneller en harder dan seizoen 1, maar ook zijn er erg goede/interresante verhaallijnen van b.vde strijd tussen Vic en Claudette (rechts versus links), de Armadillo jacht en de money train.

wat vind je er dan niet goed aan ? en vind je het zo slecht dat je het seizoen niet afkijkt en dat dan ook seizoen 3 je helemaal koud laat ?

en hoe, als ik vragen mag, heb je S2 kunnen zien ?
er is geen zender momenteel die hem uitzend, de dvd is nog niet uitgebracht en op Kazaa vind ik ook geen afleveringen.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Ik heb gisteren de aflevering gezien waarbij Benito Martinez aan zijn verleden van zogenaamde verkrachter herinnert wordt. Roda jong, ik die dacht dat hij een watje was. Ik heb er naast gegrepen zeker...

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

als ik me niet vergis, zit je nu dus op afl. 11, dus nog 2 te gaan.

en die laatste 2 zijn echt geweldig, en dan zie je pas echt een sterke Acevada die belangrijke beslissingen moet nemen.

Speedy ben je niet van plan om de dvd aan te schaffen ?

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

roda wrote:

Speedy ben je niet van plan om de dvd aan te schaffen ?

Goed idee, 23/12 verjaren, 25/12 kerst en 1/1 nieuwjaar dat alles op 8 dagen. Ik ga een beetje mouwvegen bij moeder de vrouw... o-)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik ga seizoen 2 zeker wel afkijken, vind het nog steeds de moeite waard. Sja, Kazaa... je zou natuurlijk een goed p2p-programma kunnen proberen

(ik heb ze te danken aan een mede-MM'er btw, waarvoor nog dank)

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Jordy wrote:

Ik ga seizoen 2 zeker wel afkijken

Kijk dat vindt ik nu prettig aan onze taalverschillen. Als je bij ons 'afkijkt', in bijvoorbeeld de school, wordt je gestraft. Men mag niet afkijken van een andere leerling...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Wij kennen beide betekenissen....

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

speedy23 wrote:

Goed idee, 23/12 verjaren, 25/12 kerst en 1/1 nieuwjaar dat alles op 8 dagen. Ik ga een beetje mouwvegen bij moeder de vrouw... o-)

wat vind de vrouw eigenlijk van de serie, of kijkt ze niet mee ?

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

[quote]roda schreef:

(quote)

Helemaal niet. Zij kijkt naar het Vlaamse 'Wittekerke' (soap), en docu-reeksen zoals Baby Boom enz... Ook Big Brother, maar anders is zij helemaal geen tv-kijkster...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

er had volgens mij een spatie tussen gemoeten

"ik het ga af kijken"

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Jordy schreef:

er had volgens mij een spatie tussen gemoeten

"ik het ga af kijken";)

Bij ons wordt het naar mijn mening niet gebruikt. Ik ga het bekijken, uitkijken, naar kijken...

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

Speedy is het seizoen afgelopen of heeft u nog één aflevering te gaan ?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.